Laittakaas Kouvolan runkkupaikkoja. Muutamaan vuoteen ei ole tullut käytyä eikä enää ole mitään käryä missä nykyään harrastellaan..
Kouvolan runkkupaikat
9
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Tule runkkaamaan ABC Koria Nappa [email protected]
- Anonyymi
Liian julkinen paikka omaan makuun, pieni jännitys tottakai kuuluu harrastukseen että jos joku ullättäisi, mutta Korian ABC on kuitenkin aina niin paljon porukkaa että varmasti tulee nähdyksi.
- Anonyymi
Kauppakeskus Valtarin parkkiksella
- Anonyymi
Tarkoitatko tunnelikadun parkkipaikkaa? Vähän ehkä turhan julkinen paikka jo jopa minun makuun, ainakin viikonloppu öisin taitaa nuoria oleskella paljon siellä.
Aseman kahvilan vessa on ihan hyvä runkkupaikka.. mikä päivä tulisit ? Huomaa tulisin Karhulasta.. ja eikö myös Anjalankosken Kouvolantien risteyksen kahvila ole aika hyvä vetopaikka.? Vastatkaa milloin..?? päivällä .
- Anonyymi
Kotkantien varrella olisi monia mielenkiintoisia paikkoja ulkoilmarunkulle, sinne johonkin kun saisi isot sessiot sovittua niin olisi todella jees.
- Anonyymi
Korian ABC:tä hesaan levhdyspaikalla. Olis hyvä huilata!
- Anonyymi
Tämä paikka kuulostaisi itseä kiinnostavalta, koskas siellä olisi meininkiä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980