Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. en tiedä tuosta ohjelmasta mitään. Olen joutunut kuulemaan tv n meteliä monta päivää majoituspaikassa. ( koetan kirjoittaa totuuden. ) Majoittaja on niin yksinkertainen ja alkeellisella tasolla että ei voi sietää minua koska olen ylhäinen
    Heräsin parina aamuna todella pahoinvoipana. Talon pihapiirissä on vammaisten talo ja talon alakerrat täynnä muslimeja.
    ( ei ole mitään fiilistä juuri nyt kirjoittaa. ) Luin tuon että joku isä kyynelehti pojastaan, ja kuvasta näkyi molemmilla oli sydämen hehkua.
    Näin Sarasvuon kuvan ja Mike Monroen he eivät ole vanhentuneet ulkonäöltä.
    eilen näin Pekka Saurin kuvan enkä nähnyt häntä hirvittävän turpeana paksupäisenä ( siinä epäilin että olen niin hirveän näköiseksi muuttunut ett en enää näe turvonneena omituisena paksuposkena sauria,
    ( sama oli Marion Rungista näin hänet vanhana.. en enää nähnyt häntä niin vanhana ( vaan läskinä)

    Mike Monroe ei oikeasti näytä vanhalta mielestäni eikä Jari Sarasvuo.
    kun heill ei ole löysät eikä turpeat kasvot.
    Tv meteli.. on hirvittävä ollut. Joka lause (mut se poika ei antanut nukkua
    sanoi ett nuku vaan hänt ei nyt nukuttanut ( ei nyt ollut tv n meteliä' vaan hänen meteliä. Kiusasi jot nuoria sukulaisia puhumalla loputtomasti roskaa jot ei yhtäk lausett jaksanut kuunnella. ( kirjoitin päivkr sivulle isoil kirjaimil

    NYTON AIKA MENNÄ NUKKUMAAN
    ÄLÄ LOPUTTOMAL PUHEEL KIUSAA NUORIA
    hän paiskasi kirjan lattialle. Puhekumppanilta joka ol vaan huvittunut jutuista
    (beagleista mäyristä ja ajokoirista esim juttelivat)
    meni onneksi akku.
    käytiin nukkum . mut ei hän viel saanut nukuttua. Siirsin pedin kylpyhuoneeseen niin olen 2 h saanut nukuttua.
  2. STMariaSalome
    2023-01-12 17:43:24

    en ehtinyt aiem kirjot kn ei minst välitetä. Tiedän tuosta asiasta että
    vartijat pitää todella uudelleen kouluttaa.
    heillä ei ole tehtävää ostoskeskuksissa ja jos he saa päähänsä käydä kimppuun
    että voisivat toteuttaa tuota systeemiä missä painetaan maahan
    heillä ei ole tajua miltä se tuntuu.
    Toivon että heidät itsensä painetaan maahan pitkäksi aikaa että ymmärtäisivät
    ja koska ovat nuoria ja vahvoja niin painetaan siten että se vastaa heikkkuntoisen tms pusertamista pitkäksi aikaa

    heillä ei nä'kynyt olevan tajua

    että henkilö oli jo ihan hiljaa

    siis hänet voi pitää päästää HETI jaloilleen eikä pitää vatsaa ja keuhkoja ja päätä maata vasten Olen nänhyt sen tilanteen ja asian.
    ja vihannut niitä idiootteja
    he ovat idiootteja näkyi kuvastakin varmaan vähemmän koiralaumalla päässään mitään
    He nyt tappoi ihmisen
    ja heitä epäoik mukaisesti puolustetaan.

    tajutkaa että kun ihminen
    joka sanoi vaikka pahasti nainen raaoille miehille jotka epäkohteliaita päästäkseen toteuttamaan itseään joskus
    Hän ei tahtonut sellaisen raiskaaja raakalaisen koskevan itseensä
    niin miehet paiskasi hänet mahalleen
    Avuttoman naisen!! ja sitten heillä on se toiminta menetelmä

    näin sen asemalaiturilla kerran.
    Se mies ei ollut tehnyt mitään he vain sai päähänsä alistaa hänet
    En itse voisi olla mahallaan keuhkot puristettuina pitkä'ksi aikaa
    ja käsi taivutettuna selän taakse
    jos ei neljä isoa miestä saa pidettyä yhtä avuto nta pientä joka ei vastustele enää lainkaan
    miten he voi olla niin moukkia että he tahtoo pitää avutonta neljän hirviön voimin maaha n painettuna esim 10 minuttia odottaakseen että joku hirviö lisää tulee heidän avuksi poliisi autoa ehkä odottivat 15 min ehkä, avuttoman
    reppanan piti maata mahallaan
    oli selvää että se oli hengenvaarallista.
    Nyt joku uskovainen on kuollut? sen edestä että ne vartijat ei voi tehdä enää tuollaista.
    Pitää päästää heti jaloilleen
    kun joku n rauhottunut
    heillä ei ole tajua siinä
    että henkilö on rauhottunut selvästi
    He turhaan pitää maata vasten eivätkä tajua että siinä ei voi hengittää
    ja että käden taivuttaminen selkää vasten on tuskallista
    Heitä' on niin monta yhtä vastaan he voi päästää jalolleen ja katsa ettei ole veistä tms eihän muu ta vaaraa ole

    STMariaSalome
    2023-01-12 17:55:05
    Niin oikeasti siinä kävi ilmi että se henkilö ei ollut puliukko eikä mielisairas vaan joku vain joka sanoi varmaan pahasti jos miehet koskivat häneen. Jotkin pahat henget saaneet aikaan tuon että
    siinä opetusfilmilläkin miten oikeaoppisesti taltutetaan joku vä'kivaltainen
    ne nuoret jotka esitti sitä maahan vatsalleen painettua makasi siinä loputtomat ajat.
    Ne uhrit yleensä ovat yhtä rauhallisia kuin he, he ei heilu eikä raivoa että se pitäisi ottaa huomion. Ei tarvitse pidellä maata vasten sellaista joka on rauhottunut
    ja sen verran järkeä on ihmisillä. Voi sitten uudestaan painaa maahan jos joku on niin seko että alkaa uudestaan vastustella
    Näin selvästi että se ulkomaalainen oli vain avuton, paikallaan ja hiljaa ja rauhallinen hänet turhaan pidettiin siinä odottaessa poliisi autoa.
    Minulla oli taju että joka sekunti oli tuskallinenniillä nuorilla miehillä ei näkynyt olevan mitään ajan tajua. se on vialla..
    En tiennyt minne ottaa yhteyttä mitä tehdä.. oli selvää jotain piti tehdä.
    Ihmistä ei voi kohdella niin.

    STMariaSalome
    2023-01-12 17:56:41
    UUSI

    Kirjoitin kaksi edellistä Muuttakaa toiminta Jumalan suojelusta!!

    STMariaSalome
    12.01.2023 18:48

    Niin lisäisin että en tiennythengenvaarallista olevan mitä vartijoiden näin Sellon asemalaiturilla tehneen tietystihe selviävät hengissä on aina ollut, mutta he tuotti turhaa tuskaa henkisesti ja fyysisesti. Enkä muista vihasinko heitä en ehkä vihannut vaan en vain kestänyt sellaista

    En ole nähnytvideota mutt tulmieleen että aika hirvittävää katsoa sellaista.Prinsessa Dianan onnettomuusvideota ei saanut katsoa.
    Kun nyt luin kommentitne kaikoli alkeellista tasoa. Miten keskustelupalstallekirjoittaa alkeellisella tasolla olevat, TikTokissa taas on neroja. Ilm fiksut ihmisetovat töissä, tännekirjoittaa keillä ei ole tekemistä.
    Myös huomasin aiem kirjoittamiini komment oli vastattu tökerösti ja epäkohteliaasti.
  3. STMariaSalome
    2023-01-12 17:43:24
    UUSI

    en ehtinyt aiem kirjot kn ei minst välitetä. Tiedän tuosta asiasta että
    vartijat pitää todella uudelleen kouluttaa.
    heillä ei ole tehtävää ostoskeskuksissa ja jos he saa päähänsä käydä kimppuun
    että voisivat toteuttaa tuota systeemiä missä painetaan maahan
    heillä ei ole tajua miltä se tuntuu.
    Toivon että heidät itsensä painetaan maahan pitkäksi aikaa että ymmärtäisivät
    ja koska ovat nuoria ja vahvoja niin painetaan siten että se vastaa heikkkuntoisen tms pusertamista pitkäksi aikaa

    heillä ei nä'kynyt olevan tajua

    että henkilö oli jo ihan hiljaa

    siis hänet voi pitää päästää HETI jaloilleen eikä pitää vatsaa ja keuhkoja ja päätä maata vasten Olen nänhyt sen tilanteen ja asian.
    ja vihannut niitä idiootteja
    he ovat idiootteja näkyi kuvastakin varmaan vähemmän koiralaumalla päässään mitään
    He nyt tappoi ihmisen
    ja heitä epäoik mukaisesti puolustetaan.

    tajutkaa että kun ihminen
    joka sanoi vaikka pahasti nainen raaoille miehille jotka epäkohteliaita päästäkseen toteuttamaan itseään joskus
    Hän ei tahtonut sellaisen raiskaaja raakalaisen koskevan itseensä
    niin miehet paiskasi hänet mahalleen
    Avuttoman naisen!! ja sitten heillä on se toiminta menetelmä

    näin sen asemalaiturilla kerran.
    Se mies ei ollut tehnyt mitään he vain sai päähänsä alistaa hänet
    En itse voisi olla mahallaan keuhkot puristettuina pitkä'ksi aikaa
    ja käsi taivutettuna selän taakse
    jos ei neljä isoa miestä saa pidettyä yhtä avuto nta pientä joka ei vastustele enää lainkaan
    miten he voi olla niin moukkia että he tahtoo pitää avutonta neljän hirviön voimin maaha n painettuna esim 10 minuttia odottaakseen että joku hirviö lisää tulee heidän avuksi poliisi autoa ehkä odottivat 15 min ehkä, avuttoman
    reppanan piti maata mahallaan
    oli selvää että se oli hengenvaarallista.
    Nyt joku uskovainen on kuollut? sen edestä että ne vartijat ei voi tehdä enää tuollaista.
    Pitää päästää heti jaloilleen
    kun joku n rauhottunut
    heillä ei ole tajua siinä
    että henkilö on rauhottunut selvästi
    He turhaan pitää maata vasten eivätkä tajua että siinä ei voi hengittää
    ja että käden taivuttaminen selkää vasten on tuskallista
    Heitä' on niin monta yhtä vastaan he voi päästää jalolleen ja katsa ettei ole veistä tms eihän muu ta vaaraa ole.
  4. en ehtinyt aiem kirjot kn ei minst välitetä. Tiedän tuosta asiasta että
    vartijat pitää todella uudelleen kouluttaa.
    heillä ei ole tehtävää ostoskeskuksissa ja jos he saa päähänsä käydä kimppuun
    että voisivat toteuttaa tuota systeemiä missä painetaan maahan
    heillä ei ole tajua miltä se tuntuu.
    Toivon että heidät itsensä painetaan maahan pitkäksi aikaa että ymmärtäisivät
    ja koska ovat nuoria ja vahvoja niin painetaan siten että se vastaa heikkkuntoisen tms pusertamista pitkäksi aikaa

    heillä ei nä'kynyt olevan tajua

    että henkilö oli jo ihan hiljaa

    siis hänet voi pitää päästää HETI jaloilleen eikä pitää vatsaa ja keuhkoja ja päätä maata vasten Olen nänhyt sen tilanteen ja asian.
    ja vihannut niitä idiootteja
    he ovat idiootteja näkyi kuvastakin varmaan vähemmän koiralaumalla päässään mitään
    He nyt tappoi ihmisen
    ja heitä epäoik mukaisesti puolustetaan.

    tajutkaa että kun ihminen
    joka sanoi vaikka pahasti nainen raaoille miehille jotka epäkohteliaita päästäkseen toteuttamaan itseään joskus
    Hän ei tahtonut sellaisen raiskaaja raakalaisen koskevan itseensä
    niin miehet paiskasi hänet mahalleen
    Avuttoman naisen!! ja sitten heillä on se toiminta menetelmä

    näin sen asemalaiturilla kerran.
    Se mies ei ollut tehnyt mitään he vain sai päähänsä alistaa hänet
    En itse voisi olla mahallaan keuhkot puristettuina pitkä'ksi aikaa
    ja käsi taivutettuna selän taakse
    jos ei neljä isoa miestä saa pidettyä yhtä avuto nta pientä joka ei vastustele enää lainkaan
    miten he voi olla niin moukkia että he tahtoo pitää avutonta neljän hirviön voimin maaha n painettuna esim 10 minuttia odottaakseen että joku hirviö lisää tulee heidän avuksi poliisi autoa ehkä odottivat 15 min ehkä, avuttoman
    reppanan piti maata mahallaan
    oli selvää että se oli hengenvaarallista.
    Nyt joku uskovainen on kuollut? sen edestä että ne vartijat ei voi tehdä enää tuollaista.
    Pitää päästää heti jaloilleen
    kun joku n rauhottunut
    heillä ei ole tajua siinä
    että henkilö on rauhottunut selvästi
    He turhaan pitää maata vasten eivätkä tajua että siinä ei voi hengittää
    ja että käden taivuttaminen selkää vasten on tuskallista
    Heitä' on niin monta yhtä vastaan he voi päästää jalolleen ja katsa ettei ole veistä tms eihän muu ta vaaraa ole.
  5. en ehtinyt aiem kirjot kn ei minst välitetä. Tiedän tuosta asiasta että
    vartijat pitää todella uudelleen kouluttaa.
    heillä ei ole tehtävää ostoskeskuksissa ja jos he saa päähänsä käydä kimppuun
    että voisivat toteuttaa tuota systeemiä missä painetaan maahan
    heillä ei ole tajua miltä se tuntuu.
    Toivon että heidät itsensä painetaan maahan pitkäksi aikaa että ymmärtäisivät
    ja koska ovat nuoria ja vahvoja niin painetaan siten että se vastaa heikkkuntoisen tms pusertamista pitkäksi aikaa

    heillä ei nä'kynyt olevan tajua

    että henkilö oli jo ihan hiljaa

    siis hänet voi pitää päästää HETI jaloilleen eikä pitää vatsaa ja keuhkoja ja päätä maata vasten Olen nänhyt sen tilanteen ja asian.
    ja vihannut niitä idiootteja
    he ovat idiootteja näkyi kuvatsakin varmaan vähemmän koiralamalla päässään mitään
    He nyt tapåppoi ihmisen
    ja heitä epäoik mukaisesti puolustetaan.

    tajutakaa että kun ihminen
    joka sanoi vaikka pahasti nainen raaoille miehille jotka epäkohteliaita päästäkseen toteuttamaan itseään joskus
    Hän ei tahtonut sellaisen raiskaaja raakalaisen koskevan itseensä
    niin miehet paiskasi hänet mahalleen
    Avuttoman naisen!! ja sitten heillä on se toiminta menetelmä

    näin sen asemalaiturilla kerran.
    Se mies ei ollut tehnyt mitään he vain sai päähänsä alistaa hänet
    En itse voisi olla mahallaan keuhkot puristettuina pitkä'ksi aikaa
    ja käsi taivutettuna selän taakse
    jos ei neljä isoa miestä saa pidettyä yhtä avuto nta pientä joka ei vastustele enää lainkaan
    miten he voi olla niin moukkia että he tahtoo pitää avutonta neljän hirviön voimin maaha n painettuna esim 10 minuttia odottaakseen että joku hirviö lisää tulee heidän avuksi poliisi autoa ehkä odottivat 15 min ehkä, avuttoman
    reppanan piti maata mahallaan
    oli selvää että se oli hengenvaarallista.
    Nyt joku uskovainen on kuollut? sen edestä että ne vartijat ei voi tehdä enää tuollaista.
    Pitää päästää heti jaloilleen
    kun joku n rauhottunut
    heillä ei ole tajua siinä
    että henkilö on rauhottunut selvästi
    He turhaan pitää maata vasten eivätkä tajua että siinä ei voi hengittää
    ja että käden taivuttaminen selkää vasten on tuskallista
    Heitä' on niin monta yhtä vastaan he voi päästää jalolleen ja katsa ettei ole veistä tms eihän muu ta vaaraa ole.
  6. En tiedä kuulostaako tämä uskomattomalta. Itselläni on vain se että fyysisesti tyhjästä ilmasta koetettiin raiskata. ( se lakkasi aamullakin vain siihen että todella sydämestä ja sielusta halkoi moottorisahalla mielessään ne raiskaajat.)
    Ja jä'tän sen Jumalan vastuulle koska rukouksista ei ole ollut mitään apua. Olen tehnyt tuhansia rstinmerkkejä alaosan suojaksi. Mieleni on hetkestä hetkeen ollut totaalisesti ja absoluuttisesti johon mahdoton kajota.
    Rukoukseni oli ehk 15 ensim vuotta että Jumala tekee selväksi että minuun on, oli ja on mahdoton kajota. Olen sek murto osasta toiseen pitänyt kiinni oikeista tunteista, vaatinut Jumalalta että Jumala tekee niin. Olen neitsyt, koska en rumana löytänyt poikaystävää, ja aloin tajuta joskus josssain vaiheessa neitsyyden arvokkaaksi vaikka nuorena ( olin typerä nuori ) piti itseään niin vanhana olemaan kokematon. Ja tahdoin odottaa Sitä Oikeaa, todellista Suurta rakkautta, oli selvää alusta asti. Luulin että intiim elämää voi elää yksin, oli 15-25 vuotiaana intiim elämä yksin, enintään 2 sti kuukaudessa.
    ( Tuonkin takia ihmettelen että joka päivä ahdistettu en ole koskaan ollut jolla olisi ollut joka päivä intiim elämää ) Olin edellisessä elämässä Lutherin puoliso.
    Siellä olin opiskeleva tyttö, tuomari isä oli ja äiti teatterityöntekijä, Wienissä.
    1900 l alussa. Ensimm modernin tanssin kouluja perustanut Laban ja hänen kihlattu Maya Leder olivat perhetuttujamme. Soitin klassista musiikkia, viulua tai selloa. Ja menin varmastikin tanssikursseille, Mary Wigmanin ym.
    Minulla ollut käsitys että v 23 ensimmäinne aviomiesehdokas Klaus Mann olisi raiskannut. Mutta en ole siitä varma. Koska en käsitä miten olen voinut lähdettyä isonveljen joka saksofonisti perässä Amerikkaan joskus v 26 mennä hädässä, nälässä, asunnottomana rahattomana ja kolme isoa paisetta kaulassa Arcadekortti kuvaan ( jotka ovat siistejä, niissä on ala ja yläpää peitetty. Ne eivät ole eroottisia korttejA NE OVAT AIVAN ERILAISIA. törkeitä. Arcadekorteissa oli Baseball pelaajien rintakuvia miesten tai cowboy asuisten, miesten kuvissa ei mitään erotiikkaa tietenkään vaan asiallisia mutta naisista naisellisia kuvia.
    Minulla ei ole mitään ymmärrystä sille. En hyväksy siinä mitään. Se tyttö olikin harvinainen siinä että tuska näkyi kasvoillaan, hän ei voinut esiintyä sellasessa vähäpukeisessa kuvassa mutta kaulassa näkyvät 3 isoa paisetta
    Nyt menee kirjasto kiinni
    Niin voisin käsittää jos ei hän tiennyt lainkaan mitä se intiim elämä on.
    Ehkä hän ei tiennyt.
    Jos hän oli minä oli hän päättänyt ettei hä'neen koske kukaan koskaan jos oli raiskaus yritys.
    Sitten raiskatull tuodAAN JOT 10 V PÄÄSTÄ SELLAINEN JOTA EI VOI VASTUSTAA..
    MINULLE LUTHER 1933 wARSOWassa, Violin pedagog.
    Olin siis Lutherin puoliso 33-44 ja kolmen lapsensa äiti,
    Ensimmäinen nistä on Alexander Rybak nykyään, ja hän tietää sen.
    Musaik videolla Leave me alone
    näkyy jotain mitä siellä oli
    henki on Warsowan ja minua kuvastaa tyttö joka kaatuilee
    Olin sellainen kun ruokaa ei ollut 39 vuodesta Hitlerin hyökättyä.
    j aminut ajettiin jonk laiseen prostituutioon
    43, korin kanssa maaseudulla kulkiessa ruokaa etsien.
    Luther oli juutalainen ja hän yhäkin viettää sapattia lauantaina.
    Muistan Warsowasta oli kaali avain sapattina ja valoa ei saanut sytyttää.
    Kasvatin Puolan arabian hevosia . 36-44
  7. Sitten minua suretti Jeesus ajettuani 10 km sieltä paikalliskirjastosta. Illalla, surin Jeesusta, ja ajattelin voisin käydä siellä Paavalin kirkon Jumalanpalveluksissa.
    Mutta minua raiskattiin niinpahoin , sen jälkeen, että menetin ( sen aikana ) fiilikseni mennä Jeesuksen tilaisuuksiin, koska raiskaaminen kuitenkin johtuu siitä että olin Raamatun "ylhäisiä". Aloin puolustautua laittamalla Mooseksen kirjaa palasina vessanpönttöön. Todella ikävää että heistä ei ollut suojelemaan vaan pikemmin he saattoi aiheuttaa ilmiötä.
    Se liittyy siihen että ei ole ketään ihmistä, joka antaisi suojaa sillä että on seurassa jne tahtoo elää kanssa. Elisabeth Eliseva ollut ainoa joka lähetti erään Amma "palvojan" kautta terveisiä että menisin käymään. Eliseva täti.
    Amma palvoja taas oli kauhistus.. kun kävin kylässä hän sanoi yhtäkkiä että tiedätkö että olen sellainen sielu jolla ei ole enää mitään karmaa? samalla sumensi silmiäni niin että en nähnyt hänen kasvoja. ( saman ilmiön sai aikaan myyrä eilen..)
    Hän sanoi etä hän on joka ei joudu enää syntymään uudestaan hän kun on tehnt vuosikymmeniä henkisiä harjoituksia. ( Mutta Amman hän on nyt hylännyt ilmeisesti ei enää käynyt Amman tilaisuuksissa. )
    Ymmärsin asian niin että hän on todella idiootti joka tarkoittaa että hänellä on turvallisuudentunne kun on elänyt hengellisenä vuosikymmeniä
    mutta sanoisin että karmaa tuli siitäkin kun heräsin hänellä yöpyessä siihen että hän istui suunnilleen puolen metrin päässä päälaestani niin että pääni oli jaloissaan
    sellainenkusiaivo menee helvettiin.
    Hän on todella epä älyllinen henkilö. Hän oli sellainen joka maiskutti hirvittävästi syödessään. Että täytyi sanoa Ei saa maiskuttaa.
    Mutta oli kiltti että sain jokskus majoittua
    kun en ole löytänyt järkeviä fiksuja itseäni fiksumpia terveitä asiallisia
    Hän oli sellainen höpsö. Olen pulassa mennessä Hkin seudulle.
    Siellä on vaihtoehtoina 60 rajoilla oleva joka alkoi löysistyä mutta vaikuttaa että ei viitsi mennä kuntosalille, pitää kunnossa itseään eikä tajua syödä todella terveellisesti. ja toinen vaihtoehto piskuisin jnka olen pääkaupki seudulla nähnyt
    todell a piskuinen vähän köyryselkäinen kumara pikkumies
    ( joka antoi Kirjamessuille rahan minulle.. 30-40 e.. ilman häntä en olisi selvinnyt.
    Jos tuolla on pyörätuolissa oleva joka uskoo osteoporoosiin ja joka murtanut oikean ranteensa. Siellä on 80 v äitinsä joka ei usko Jumalaan, ja hänen kertoman mukaan konttasi vuoteesta keittiöön koska häntä pyörryttänyt jatkuvasti.
    sääli että ei ole uskonut Jumalaan kun oli niin nuorekas, ehkä 50 v aan näköinen vaikka 80. Seinistä tukea ottaen kulkee.
    ja minulle opetettu tungettu jatkuvasti että naapurit, lä'hiseutu voi vaikuttaa,
    unen aikana etenkin.
    Koska kehoni ei ole se mitä haluaisi naida miehet.
    mutta olen KIITOLLINEN että en ole kaunis koska siinä oppi että miehen rakkaus ei ole todellinen. He ei välitä sielusta vaan ulkonäöstä. En tahdo sellaista rakkautta.

    Oltuani kirjamessuilla 4 päiv ja Hengen tiedonmessuilla 2 päiv
    ja lopetettuani nukahtamislääkkeen kä'ytön koska se loppui
    valvoin 2 vuorokautta. ( sitten otin viimeisiä nukahtamislääke tabletteja, nukuin yön
    ja siitä lähtien olen saanut nukuttua, eilen päivällä ihmeekseni. Ja yleensä kun käynyt lepäämään. Mutta tänä aamuna heräsin kaameaan uneen.. missä katselin nuoruuden aikaisia videoita, joissa olin jot 18-25 v ja olin eri näköinen kuin olen,
    Minusta se on hyvin loukkaavaa.. henkilönä joka tehnyt kaik aikaa päiv kirja ja videopäiväkirjaa ja on hyvin tietoinen siitä mitä on tehdä uni jossa luulee jonk8un vieraan henkilön elämää ja menneisyyttä omakseen. Tötrkeää Jumalalta., Riukoilin van että Jumala lakkaa olemasta. Oikeasti. Jos Jumala välittää sielusta niin vähän.,
    ja voi loukata niin pahoin. Että ei edes tiedä kuka olen , ja millainen. Vaan että koin unessa olleeni se joka oli erinäköinen tyttö ja jolla ei ollut 25 v raiskausta päivittäistä jne. Tyttö oli pieni ja laiha, en tajunnut videoita katsoessa että en ollut hän. ( olin myös pieni ja laiha, mutta eihän se ollut mnun elämä. i minulla ole sellaisia videoita. ( en tehnyt edes videoita 18-25 v na,
    Yli 30 v na taisin nähdä itseni ensi kerran videolla ja se aiheutti hirvittävän tunne reaktion, nauroin aivan hulluna hillittömästi.
    Unessa ajattelin vain että olin noin laiha, että tahdon laihtua 15 ylipainokiloa.
    Jos uni johtuu että yhdistetään eri henkilöiden sieluja
    tahdon Jumalan lakkaavan olemasta.
    Ja myös koin Jumalan valkean valon aivan apinan ulosteeksi .. törkeäksi.. että se valkea valo ajaa ulos itsestäåän punaisesta vihreään ja violettiin revontulet joista yksi juova on aina yksi sielu että mitä oikeutta sillä on.. ( liittyi siihen että herättyä tuosta unesta, ( tunnin vain olin nukkunut ) suoraa päätä heräsin siihen että miehen elin teki fyysisesti edestakai
  8. Tuo edellinen on toissapäivänä kirjoitettu. Jouduin kopioimaan sen paperilta.


    kirjoitin tuon toissapäivä paikalliskirjastossa jossa kone ryhtyi pahasti interaktiiviseksi mystiikalla toimivaksi. ( olen huonossa tilassa koska olen jonkin mädän pyörätuolihenkilön pihapiirissä

    ja lähden sieltä just. Jumalan ohjauksella. olotilani on vaimea se joka ollut keisarinhuora yhden Rooman keisareista
    siell on sitä väkeä. ei mitään ne ihmiset. olin jo Espoossa yhden heistä luona, Todellla pieni rajoittunut epä älyllinen setä. valitettavasti.

    heillä n paljon ilm koska eivät ole hengellisiä he tahtoisi tuhota hengellisen.
    perinnekristityt eivät kykene koska olen krist uskon perustajia
    st Joanna ilmeisesti olin tosiaan, En salome.
    ( Joanna oli myös myrrhhbearer kuten salome. ja tunnistin Elisabethin, Elisevan
    mutta hänesäkin näin ivallisesti hymyilevän näyn
    juuri ajaessa tänne kpkiin, kun aloin rukoilla. Hän ei rukoile. Hän on Kirkkoon kuuluva joka käy siellä varmaankin vain hautajaisissa jos niissäkään.
    "yhtäkkiä ikone toimi reagoiden interaktiivisesti ( äsken näytettiin näkyä että se olisi johtunut kirjastotyöntekijästä joka ylipainoinen kääpiö. että hän voi enintään nähdä minut.
    sitä on paljon näytetty että VOIKO joku NÄHDÄ silmillään minut.
    Että liian alhaiset eivät voi edes nähdä. Hän oli hyvin kiltti minusta, ja minusta kiva et hän löytänyt aviomiehen huolimatta ulkonäöstä. Ja hän kannusti, että minäkin löytäisin.E i ole tietoa, aiheuttivatko pahat henget
    nä'en sellaisrta virnuilevaa intimiteettiäni loukkaavaa naishenkeä.
    hän siis on kuollut. vainajahenki., joka ei läheinen. henkilö. vaan paha. ne ovat aina pahoja, henget. Arvelen että Lorna Byrnenkin henget ovat pahoja. Hänen piti sääret paljaina minihameen helmaan ja rintojen väli näkyvillä esiintyä haastatteluissa hän on Eevan Elisabethin Elisevan näköinen täti.
    Hän on liian epä äly tajutakseen jälleensyntymää.
    Hän ei puhu siitä kirjoissaan. "Enkeleitä hiuksissani " esim.
    hänestä ihminen elää pikku elämän posahtaa jossain henkimaailmaan ja pysyy siellä siitä eteenpäoin kuisesti vaikka olisi ollut miten alkeellinen.
    atuin näkem kerran jossain videota jostain etelämaalaisista jotka olivat alkeellisia ja tyhjiä todella. ttä sellaisia on. Sielut menevät aurinkoon, ja aurinko ajaa ne pois aurinkotuulina, revontulina palaamaan maahan ja ne kiinnittyvät sikiön, vauvan kehoon ja syntyvät uudestaan.
    Rehellinen synnytys videolla näkee miten vastasyntynyt vauva hymyilee hetken, kuin aikuinen, virnistää huumorintajuisesti, ( koska syntyi TikTok tytölle. )
    Ja vauvoista usein näkee ilmeestä että ne hämmästelevät missä ovat tai koettavat muistaa mennyttä.

    yhtäk kone toimi reagoiden interaktiivisesti paikalliskirjastossa. Se ei lähettänyt kommenttia, suljin sivut, avasin uudestaan, Se väitti simpanssin kuvan kanssa error, sivuja ei löydy. Sitten se oli kadottanut pääpuheenaiheet, osa oli pienenä tekstinä näkyvillä ( ei sitä Paavalin kirkko aihetta) Ne eivät auenneet, yksi aukei ja juuttui paikalleen, kirjautua ei pystynyt, se vain pyöri ympyrää kesti loputtoman kauan aivan hetki ennentunnin sulkeutumisaikaa viesti lähti En tiedä menikö perile koskA EN SAA KÄNNYKÄSTÄKÄÄN INTERNETTIÄ AUKI JA KIRJASTOKONEEN KÄYTTÖAIKA LOPPUI.
    mUTTA MISSÄ ONNISTUIN, EHDIN LAITTAA TALLENNETUN TEKSTIN wORDILLE ( SEKÄÄN EI AUENNUT ENSIN VAAN VAATI KIRJAUTUMISTA MUT KUN KIRJASTOTYÖNTEKIJÄ TULI TÄHÄN VIEREEN AUTTAMAAN wORD AUKESI aikaa oli 5 min anteeksi kirjaimet meni huomaamatt a isoksi..
    ja hän sai paperia tyhjään tulostimeen ja sain tulostettua tekstin
    Jonka laitoin tuohon edelliseen koska ei se llut ehtinyt se viesti päästä perille.
  9. Katsoin läpi ilman ääntä. ( ennen sitä katsoin mitä erika Vikman tekee?
    minulla oli rivo mielikuva hänestä.
    En ole nähnyt mit uutisia kun hakkerit vaatii evästeitä rastia. Rastin vasta kirjaston koneella nyt. Niin siitä asti kun vilkaisin Erika Vikmanin kuvia on paha henki kajonnut sukupuolielimeeni teki kosteuden tunnetta
    vaikka minulla ei mitään sellaista ajatusta eikä tunnetta ollut.
    Näen pahan hengen. ( mielessäni mielikuvana.
    On todella törkeää, kun olen ollut raiskattu, tyhjästä ilmasta.
    Missä ollut vaikeaa. Ajattelin että Erika Vikman ei tajua että on olemassa heikkoja ihmisiä, tunne elämältä vaurioituneita jotka voi kokea seks energiaa hänen törkeistä kuvista. He tekevät jääkylminä tuollaisia rivouksia arvelen niin että heillä ei oletunteen häivää.
    Tuli myös mielikuva hän on voinut olla Krisnan äiti.
    Krisna juuri viime yönä heittyi helvettiin kun puolustauduin niiltä jotka sai aikaan että heidän akti laitettiin tuntumaan virtana sukupuolielimieni sisällä
    ja se näkyi myös violetteina valopilvinä. ( siinä ei mitään kostumist atapahtunut.
    Sekin ilmiö on aiheutettu vuosia sitten joskus. ( en itse tiedä mitä on arvattavissa. En tiedä mistä syntyy ja johtuu jokin ilmiö. En olisi kuvitelut että joku kajoaa sukupelimeen Erika Vikmanin kuvia vilkaistuani. Hän on hirvittävän raaka. En osaa ajatella siitä paljoa. Mikä merkitys, mitä mielträ.
    ai näin yhdestä kuvasta että hän olisi ollut raiskattu? aiemmassa elämässä? Se näkyy kapeana lantiona. Ja hänen energia hirvittävän raaka ja raskas ylävartalon kohdalla. Lehmällä tuskin raskaampi ja raaempi energia.
    Jumala Krisnan äiti jos hän ollut. Jos siihen liittyy tiuollainen samba esitys.
    Ylipäänsä kaikkeen rivouteen mitä tv ja lehdet olleet täynnään ja mistä ihmisten jotenkn pitää selvitä. Ja mistä Kirkko ja Kristinusko eivät ole antaneet mitään ohjeita neuvoja tukea. Ihmiset tahtovat nähdä Erika Vikmania tai Sofia Belorfia huorina esiintymässä. Martina Aitolehteä.
    Marilyn Monroe oli aika törkeä. Missit joka vuonna. Heillä alusvaate kuvia Iltalehdessä tainnut olla. Miksi he tahtovat esiintyä huorina.
    Joka tyttö Tik Tokissa paitsi minä esittelee rintoja ja muotoja.
    Tuossa filmissä huomiota kiinnitti miten lösähtäneitä ihmisiä. Pikkupoika oli ainoa selviytynyt ihminen jonka keho ei ole vastenmielinen turvonnut taikina.
    Pidin siitä naispapista joka teki sen siunauksen Hän oli loistava!!! vasta siunauksen jälkeen huomasi että korkeat korkokengät ja vartalonmyötäinen puku. Mutta hän oli sentään laihana ja kunnossa pysynyt ja oli todella kirkkaan näköinen siinä Siunauksessa. Joka on ihana, ja toivoisi että ihmiset voisi olla

    he tarvitsee liikuntaa!!!JO nuorena ja keski ikäistyessä. ja terveellisen ruuan.
    Kirkko voisi auttaa tässä.
    ( minulla ei tosiaankaan ole mit seks tunnet Erika VIkmanista, vaan se on paha henki jok atodella tahtoo häväistä ja kajonnut fyysisesti.
    Niinkuin filmistäkin näki, siellä EI ollut yhtäkään joka sopisi kaverikseni, seuraksi, johon tutustua. Se että ei ole mitään ihmissuhdetta en Kirjamessuilta 4 päivänä en Hengen ja Tiedon messuilta 2 päivänälöytänyt yhtäkään.
    ( ja Jumalalta kysyn juuri eikö olisi luotu joku minulle sopiva.?
    satuliikanen TikTok nimi on siellä on jotain.
    Viime yönä koin että jouduin kiroamaan kaikki siniset ja violetit galaxit. Koska en siedä en kestä että he laittavat heidän aktin tuntumaan sukup elimissä ( läpi selkärangan niinkuin tunto aisti sukupelimistä menee selän kautta päähän.
    Se on täysin sietämätöntä raiskata violeteilla valopilvillä . En todella kestä sitä sek murto osaa. Ja se tunne on terve.
    Mutta tässä on liian paljon tekstiä.
  10. Minusta+tuntuu+että+en+ole+pyhä.++++(+En+ole++st+Maria+Salome+vaan+olin+st+Susanna,+myrrhh+bearer.+++++Salome+oli+kai++Alix,+sisko+Mary+di+Cousyn.++++++Ja+Mary+oli+Maria+Kleofas?++Ja+olin+Jeanne+de+Cousy.+?+++1200.++++Niin,+en+pidä+ihmisistä.+++++En+siitä+mitä+tapahtunut.++Liian+pitkällistä+selostaa.++Mahdoton+ymmärtää.Monia+asioita.++++Tahtoisin+olevan+paljon+rahaa.+Jos+olen+krist+uskon+perustajia.++Maksoin+nyt++vuokraa++sillä+mitä'+sain+tilille.++asunnon+ja+varaston.+++niin++en+ymmär+Jumalaa+joka+antoi+koskea++tyhj+ilman+kautta+sukupuolielimiin.Käsittääkseni+jeesus++on++(+muuta+kuin++uskovat+luulivatmyös+minä+++)+hän+oli+Salomo+jok+a+raaka.+++++mut+kaikk+on+lipäänsä+tarkotuksetonta..mutta++,+oli+oikeat+tunteet.++++++mutta+te+teitte+niin+pitkät+rivinvälit+ett+olette+joku+epäkypsä.++vain+painajaismaisia++ihmisiä+kohtasin.++++Oikeat+tunteet....+++Oli+absoluuttisen+mahdotonta++koskea.+++en+ymmärr+Jumalaa++joka+ei+välittänyt+tunteista+++++ei+suojelluttokin+kuvottavaa++et65tä+äyttetään+että+eeva++erkanisiis+++s+ejo+on+raiskaus+++hän+on+raaka+++paljon+lehmää+raaempi+lärviei+koske+atomin+sielun+atomn+murto+osaa++on+ainoa+mahdollinenmitä+tuhannet+vuodet+ovatjoka+elämä++elämästä+toiseen++Muistan+kun+luin+Ismon+sanoituksia++sanoitus+kirjastaan+++ja+näin+että++joskus+ennen+vuotta+04+++oli+elämänhenki++ja+että++se+on+aavistuksenomainen+++josta+ei+saa+otettaItkn+Kauklahteen+palattua+++katsomaan+seutua++jolla+asuin+++94-96+++jolloin+vielä+oli+tunteet++päässä.++Tiedän,+että+se+oli++niin+voimakas++se+muystillinen+tunne+ja+henki,++että+se+ei+voi+kadota,+jos+Jumala+on.+++Siel+jostain+systä+oli++se+mystillinen+henki.Myös+se+kerran+näkyi+asvaltissa..+pyörä'tien...++Tapiolassa..++kymmenien+vuosien+takainen+++jolloin+oli++tunteet++ihmisillä++(+nehän+oli++miljard+kertaa+voimakkaammat.+)++Ja+kerran+oli++Hkissä,++huviloilla++jyrkät++portaat...++joissa+vuosisatoen+takainen++tunne+ja+henki+.+++++++Kehitys+on+mennyt+väärn..++Vanhoissa++kirjoiss+anäkyy++ruoka+annosten++valokuvissa,++resepti++ruuanlaitto+ohje+kirjoissa,++miten+paljon+++heikompia+olivat++ihmiset.++Vanhoissa+postikorteissa..+++ne+ei+olleet+täydellisiä+sommitelmia.+++Vielä+96+++aik++Rattus+olehti+ja++koirien+rotuyhdistyslehdet+tehtiin++nitomalla+käsin++niitein+ja+mustavalkoisina++kopioiden.++Turhaan+muuttuivat+kaiikki+värikuvallisiksi.hesari+tietysti+turhaan+vä'rikuvallinen.+++kaiken+tekivät+samalla+kuyn+vahingoitettiin+tätä+sielua++korvaamattomasti.+Ei+voi+olla+kehitystä+kun+samalla+vaurioitetaan++krist+uskon+perustaja.++ei+voi+krist+uskon+keksinnöillä+ja+rikkaudella+kehittyä.
  11. kävin+lukemassa+++jot+"ihanasta+Sannamarinistamme.+"+Siellä+oli+Ruisrock+kuva.+++Niin+havaitsin+että+++jokin++pyrki++suhtautumaan,++tuntemaan++jotain+erityistä.++Olin+sitä+mieltä+että+se+en+ollut+minä,+vaan+joku+muu+++nais+henkilö+..+++(joku+niistä++itsetunnottomista+tai+kehittymättömistä+tms++nais+hengistä.++vaikutti.+++Mut++mietin,+että++onko+jokin+tunne+suhtautuminen++kun+kohtaa++jonkun+(+valokuvan+)++++(+minulle+ei+merkitse+onko+hän+kuuluisa++tms..++Mielestäni,+luullakseni...+++++(+mutta+olen+herkkätunteinen+ja+yliherkkä++(mutta+kysyn+kaiken+aikaa+++miksi+minulle+ei+annettu++mit+ihmisuhdetta.+?Ja+kysyin+että++tuollaiset+asiatko++merkitsevät?+että+onko+vähäinen+++jokin+tunne++nähdessä+vieraan+ihmisen+valokuva?+++(+Mutta+ne+shortsithan+olivat+liian+lyhyet,+huomasin+vasta+lopuksi++kun+oli+kuva+niistä.+siis+maailma++tahtoo+nähdä++siveettömyyttä.+vähäpukeisuutta.+(+Martina+Aitolehteä(+ett+he+ovat+kehittymättömiä++siten++Kyvyttömiä+++Tietysti+olen++kun+ei+ole+yhtäkään+ihmisuhdetta+ollut++(+"tunnelihas"++on+surkastunut.+kun+käyttämätön++lihas+surkastuu.+++Se+ei+kykenesiitä+oli+kyse++++että+tiesin+että+ei+aavistusta++miten+liikahtaa++seuraava+askel,+++senttimetrikään+tai+millikään+askelta.+++(+se++on+kohdatessa..+Ei+Sanna+Marin+ole+minulle++niin+ei+sillä+väliä+++se+oli+vain+kuva.Eilen+kohtasin+++vaaleatukkaisen+joogaopettajan++(+niin+siinä+oli+pahojen+henkienja+noiden++maailman++jotka++vaativat+että+heidän+itsetuntonsa+pitäisi+kestää+tms++vaikutusta?++Olisi+pitänyt+selittää+hänelle+että+rintoja+ei+saa+näyttää.+++En+voi+tutustua+siten+ett+pitäisi+ensimm+opettaa+ett+ei+saa+näyttää+rintoja++joogafilmiä+tehdessä.+++(+nyt+vasta+muistan+et+hänel+ei+ollut+ehkä+liivejäkään..)+hän+ratkaissut+asiaa+siten+että+ei+mitään+väliä+rintamuksella.+?++Mutta+s+eei+sovi+minulle+++en+tiennyt+miksi+niin+hankala+olo..+++(+en+tajunnut++että+hän++(+teki+jonkin+videon,+missä+jooga+liikkeitä.+++Kuvasin+sitten+itse+Tiktokkiin++että+tanssahtelin+siinä.++(+näin+housuni+hassuina++vaarin+lökäpöksyinä++ja+se+onnistui+näkyä+videolla.+Mutta+sitten+tajusin,+että+kerroin+siitä+jooga+opettajattaresta..+++peljästyin,+kiinnitin+huomiota++he+voisi++nähdä+hänet++++ja+hänel+rinnat+liiaan++näkyvillä.++++Tajusin+sen+vasta+seur+päivänä+tms+ja+poisrtin+sen+tik+tok.satu.liikanen++on+tik+tok++nimeni+ja+oikea+nimeniSatu+Minna+Susannaolin++st+susanna++(+en+Salome+)(+olimme+Myrrhhbearer++salome+ja+Susanna+ja+Johanna+ja++neitsyt+Maria+,+Maria+Kleofas+ja+++jotkut+muut