MS-tauti vei Sannan pyörätuoliin - Nyt kävelee lavalle laulamaan The Voice of Finlandissa

Tamperelainen Sanna, 47, sairastui MS-tautiin 21 vuotta sitten. Tauti on ollut rankka, hän oli viitisen vuotta pyörätuolipotilaana.

Luokanopettajana työskentelevä Sanna on pystynyt luopumaan pyörätuolista, ja hän astelee kävellen tähtivalmentajien ja katsojien eteen The Voice of Finland -kisassa.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tvof-kisaajalla-rankka-tausta-ms-tauti-vei-sannan-pyoratuoliin-nyt-kavelee-lavalle-mulle-on?s24

18

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "astelee kävellen"

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18245127

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18245127

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Rakastatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18245127

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Saanko mä sinut


    • Anonyymi

      Mahtaakohan vetää pilvee sitä ne yleensä vetää ja pysyvät suht. terveinä,kannabis lääke

    • Anonyymi

      Tunnen usean kuka sairastaa.Toisilla etenee hyvinkin hitaasti.Toisilla haitat isot.Ruumiillisen työn joutui vaihtamaan ainakin nuorikin tuttu.Mutta sitten se mikä on kiinnostsnut niin tutkimus tästä taudista, länsi-Suomessa asuvilla on riski sairastua idässä ei.Itse satun tuntemaan juuri kaikki sairaat ja he ovat läntisellä geeniperämällä varustettuja.Elämä on sellaista, että alttiuskin vaihtelee eikä itse tarvitse tehdä mitään saadakseen jotakin sairautta.Kun vanhenemmekin kaikki.

      • Anonyymi

        Koska puolet myyntiruuasta on hevosen paskaa huonompaa teurasjätettä sairaat elukat ja outoja rotuja vielä ja huonosti hoidettua. Jätehuolto ei toimi vesi likaista ja eläin lääkäriä lääkkeitä ei käytetä samaa on kanalat syötetään teurasjäte homeriisi rehuja. Ei lääkitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska puolet myyntiruuasta on hevosen paskaa huonompaa teurasjätettä sairaat elukat ja outoja rotuja vielä ja huonosti hoidettua. Jätehuolto ei toimi vesi likaista ja eläin lääkäriä lääkkeitä ei käytetä samaa on kanalat syötetään teurasjäte homeriisi rehuja. Ei lääkitä.

        Älkää nyt syökö niitä kebabbeja kun ette tiedä ja leikkeleitä kun ette näe mitä niissä on !!! Siellä on kaikki vanha huono jauhettu sekaan sidekudokset jänteet kavioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt syökö niitä kebabbeja kun ette tiedä ja leikkeleitä kun ette näe mitä niissä on !!! Siellä on kaikki vanha huono jauhettu sekaan sidekudokset jänteet kavioita.

        Saarioinen kun muuttanut reseptit laatu hipoo jo nollaa kanan maksat sun muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarioinen kun muuttanut reseptit laatu hipoo jo nollaa kanan maksat sun muut.

        Sian verta grillimakkara ja nyt oli uusi karkki missä lukee sian verestä tehty liivate TEIDÄN LAPSET SYÖ NIITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska puolet myyntiruuasta on hevosen paskaa huonompaa teurasjätettä sairaat elukat ja outoja rotuja vielä ja huonosti hoidettua. Jätehuolto ei toimi vesi likaista ja eläin lääkäriä lääkkeitä ei käytetä samaa on kanalat syötetään teurasjäte homeriisi rehuja. Ei lääkitä.

        ...Hmm...Suomen sote ainakin toimii.Vanhuksiakin kuskataan Ampulanssilla aamuin illoin milloin mihinkin terveyskeskuseen etteivät vanhukset pysy kärryllä missä ovat, eivätkä heidän omaisensa tiedä missä ja keltä ja mistä kysellä kysellä omaistensa perään.


    • Anonyymi

      Kuun pimeälle puolelle aletaanko piankin kuskata vanhuksia, joko on isompaa alusta tekeillä !

    • Älkää katselko. Ihmiset luulevat että voivat katsella pornoa mutta ne naiset vetävät heidät lokaan jos voivat ja mistä he saavat tukea. Sellaiset naiset ainakin ovat sairauksiin uskovia heillä ei ole tunteita eikä rakkautta ja syntyvät johonkin helvettiin seuraavassa elämässä pornon myötä. Niin pahoin sairauden vallassa olevaa joka hitaasti kiduttamalla hitaasti kituen tulevaisuus ei kannata katsoa.
      Uskovatko pornossa esiintyvät Jumalaan? Uskooko ms sairauteen uskova Jumalaan?
      Ei sellaista ole olemassa kuin ms Ei ole historian aikana ollut. Siinä on todella mahdottomat vaiheet ihmiset keksineet siinä tapahtuvan mitä ruumiilla ei voi olla

      Ruumis ei voi keho ei voi tietää kelloa tai kalenteria että tiettyjen vuosien päästä on jokin sellainen vaihe että isovarpaaseen tulee syyliä. ( ms ssä on sellaiset vaiheet. määrätty Lääkkeissä on havainnut että esim ketipinor nukahtamislääke sitä ei saa ottaa greipin kanssa.
      On varmaankin huumoria että se ruskea ketipinor pilleri , sisältä valkea tunnistaa greipin.
      Ei mandariinia tai appelsiinia, tai sitruunakaan ei haittaa mutta GREIPPI:
      Ja muissa lääkevalmisteissa on muita ( Lukee siis siinä lääkepurkin/ paketin mukana tulevas paperis mitä jokin pilleri VOI aiheuttaa jollekin pikkuvarpaaseen syylä, ihottuma korvalehteen, tai että kävely reipastuu tai että tulee tarve mennä kyykkyynkin välillä, tms
      Siis ketipinor ohj mukana oikeasti lukee että greipin kanssa ei saa syödä sitä ketioinoria.

      • Ketipinoria ei varmaan saa syödä jonkin happaman kanssa kuten greippi??
        Olen tietysti ollut varovainen ja kammonnut greippiä' jos ketipinorilla koetin nukahtaa.


    • Ai..luin vasta nyt että hän on osannut päästä pyörätuolista. Ei hänellä mitään ms tautia ole, Ei sellaista ole olemassa.

      • Anonyymi

        Päivitä tietosi. Jäikö koulut(kin) väliin?


    • Anonyymi

      No olet hyvä ja minä tykkään sinusta

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe