Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1514

1. Niin+oletteko++Pirpana.
  2. Olin++Lutherin+puoliso++++1933-44+++Warsowassa.++++On+monta++elämää+++sen+näkee+vauvan+kuvastakin.+++Poika+vauva+on+selvästi++raaka+mies.++Lähti+++edellisestä+kehostaan++koska++kehojen++tahdotaan/+annetaan++rapistua?Raamatussahan+kerrotaan+300++ja++900+vuotiaaksi+eläneistä.Nyt+on+++85+vuotias+kehonrakentaja+nainen++++(+Googlesta+löytyy+)+joka++näyttää+40+vuotiaalta.Oli+myös++84+v+trapetsitaiteilija+++,+josta+on+video,++++ja+näyttää+40+vuotiaalta.+++(+Luther+oli+juutalainen.++++Jakub,+Warsowassa+ja++violinpedagog.+++minä+en+ole+täydellinen+ihmineneikä+++Lutherin+vaimo+Katarina+von+Borg+(+näin+hänet+tänään....++Hän+on+pieni+kuin+menninkäinen.++++Mutta++en+taida+++voida+koko+systeemiä++++Raamatun++++++olen+new+age++++Jumala+luo++++...++++varm+hyv+elämää.+++Se+vain+on+sellaista.++Että+Alexander+Rybak+oli++meidän+poika.siis+edel+elämässä..+sielun+jok+aoli+Luther.+++eikä+hän+edes+vastaa+++sähköpostiinse+olisi+minust+a+tärkeintämutta+++kaikki+sieltä+eevan+pojista+lähtöisin+olevat++++++,,++se+ei+taida+toimia.++eikö+voi+löytää+++inhimillistä+hyvää+tervettä+ihmistä.++?+++siis+tärkeintä++++periaatteessa+++elää+yhdessä++olla+rakkaus++++mitääsken+tulikaan+mieleen.....+niin...++että+++Alexander+Rybak+teki+hyvän+laulun+kun+++joku++tahtoi+todellisuudessa+++tavata+hänet.+elää+hänen+kanssa,++++se..Leave+me+alone..++Hyvä++musiikkivideo.++++Luin+vasta+nyt+++että++se+johtui++++oli+tehnyt++koska+joku+tyttö++oli+++tahtonut+tavata+hänet,+++esim+Toni+W++tekee+lauluja+vailla+mit+todellisuudpohjaa++olen+kokenut.Hän+ei+vastaa+e+mailiin++ei+tahdo+olla+yhteydessäei+tavata++ei+sovi+tapaamistaLaulut+ovat+mahtailevia++eik+voi+ymmärt+mit+niis+sanotaan.+++Ne+on+vain+mahtailua
  3. koin+että++teidän+kirjoituksessa+++oli++ehk+toivoa/itua++nyt+näkyi+joku+mies++joka++näkyi+näkynä+++viittoen+että+++hei!++Ensinnä+++kun++velvollisuuden+muistineilen+tytt++pyysi+rukousapuatai+ehdotin+itse++kysyin+voink+pyyt+rukoilem(+pysyn+totuudessa+++ja+kerrron+++kuten+tapahtui.++)Olen+joutunut+oppimaan+että++unen+aikana+++on++jotain+sieluntoimintaa.Luodaan+tulevaisuus++,+seuraava+päivä.kerron+koskainhoan++että+minua+käytetään+johonkin++vastoin+tahtoani.+++käytetään++kokemaan+noita+näkyjä.Nytkin+näkyi+Eeva+taas+näkynä.Eeva+on+juuri+niin+mitätön+tavallinen+ihminen+kuin+maalauksissa++lihava+påorsasinhottava++emakko++++läski+nainenolettehan+Batseva+tai+eeva++maalauksia+nähneet.++en+ole+koskaan+tiennyt+että+on+jokin+systeemilähtien+eevan+poikien+luettelosta(+se+on+Raamatussa+ensimmäiseksi++Eevan+poikien+luettelo.++)++Uskon+vain+Jumalaan++joka+on+vapaus+++++kannattaa+vapautta++(++tuol++alhaalla+++++maintsen+paikan++koska+++++muistojahan+ei+muista+tarkasti+kauanSe+on+lähimuistissa+++ja+tarkkkaaKoin+tarkalleen++(+en+tiedä+onko+tämä+suunnitelmaaitsensä+Eevan++tms++Krisnan++niinkuin+origami..Näkyi+uutisissa++pari+päivää+sittenlöytyy+++Googlen+hausta+++Mies+teki+origamia++74+tuntia++(+tms++)voin+etsiä+sen+tarkan+otsikon...Filmillä++nopeutettuna++yhdestä++paperiarkista++++monimutkainen+ja+täydellinen+kahden+++ihmishahmon++...+++paperiveistos,.+(+niin+täydellinen+että++++ei+voi+käsittää++)Niin++tulin+pyytämään+rukousapua+++tytölle+++jonka+eilen+näin+täällä.Ei+ole+estettä+++etteikö+olisi+terve.+++En+tahdo+käsitellä+mitään+++onko+Raamatun+++Evan+poikien+luettelosta++tms+++systeemiNiin+jäi+kesken++siinä++hissillä...++nyt+aloin+jo+unohtamaan......+++mitä+se+tarkalleen+oli.++Se+oli..+että++Eeva+näkyi++jonain+"hirveän+isona"++ja+ylempänbä+kuin+++minä(+se+on+ilm++kuulema++siveettömien+tarve+++että+he+++olisi+++ylempi(++Saatanastakin+++sanottiin+että+hän++kertoi++uskoi+olevansa++suurempi+kuin+Jumala++(+Luciferko+++++se+oli..+?+)+++Jotka+ovat++siveettömiä...++++että+++he+ehkä+jaksavat+vain+itsensä?että++joku+Ellinoora+on+ainoa+tähti+joka+on+olemassaitselleenJannika+on+ainoa++joka+on+itselleenym++Paula+Vesala+on+ainoa++joka+on+++++++ja+ylin++++itselleen++he+ei+vastaa+++sähköpostiin.+++Heilleei+ole+olemassa+kuin+että++hän+yksin+on+++.He+on+saaneet+hyvän+homman+++++he+esiintyy+siveettömissä+asusteissa(+Maria+Veitola+++tietysti......Hän+itse+tunki+mieleeni+++äsken?++minua+alettu+käyttää+siten.He+ei+kunnioita+sitä++että++en+anna++koskea(+Henkinen+ja+fyysinen+koskemattomuus++++on+minun+periaate.+++)Maria+Veitolalla+oli+törkeät++esiintymis+asut+Veitola+Showssa.++siihen+aikaan+jouduin++(+muistan+sen+sattumalta..++sen+hetkenkun+näkyi+näky++heikko+itsetuntoisen+naisen++joka+älähti++jos+Maria+Veitolalla+ei+ollut+minihame+++vaan+jokin+kunniallinen+puku+++(+olin++Taddeus+Judan+luona..+++Hän+ihan+pöhlä+++apinan+näköinen++piskuinen..+++joka+jakoi+hesareita+työkseen+15+vuotta.+++++Nyt+on+iäkäs.++Hän+oli+maailman+kiltein+ihminen,++mielestäni,mutta+++yhtäkkiä+hän+muuttui+kopeaksi+++++kun+jouduin+asunnottomaksi.++Ei+ollut+enää+ihanteellinen.+++++(++hän+käynyt++AA++ryhmissä+++joka+viikko+++joskus+kai+joka+päiväkin.+++kymmeniä+vuosia.+++)AA++ihmiset++olivat+standadardimaisesti+++aina+ja+kaikki+++++(+totesin+Dipolin++50+vuotis+juhlassajoka+ikinen+siellä++pöntössä+puhuja++oli+samanlainensamantasoinensiel+ei+ollut+niink+tv++ssäMiten+Sanna+Marin+osaa+puhuatai+++A+studiossa++?+onko+sitä+yhätai+vastaavissa++++(+en+katsele+tv++tä..)++++yleensä++He+oli+kaikki+++epä+älyllisiä.++++(+kerran+kävin+siellä+hnklön++kanssa+joka+ollut+Vivaldi,+ilmeisesti,(+hänkin+täysin+pöhläja+vielä+pöhlempimutta+he+ei+silti+kestä'neet+sielua++joka+nero.++++Siellä++AA+ryhmässävaan++olivat++luotaantyöntäviä+++++tahtoivat+meidän+lähtevän.++siis++painajaismaista+kaikkiettä+ei+ihme+että+masentunutTerve+jos++on+masentunut++tms.