Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Äitini+kirjoitti+++kerran+seinään+suurin+kirjaimin+++"EI+OO+SIELUNHOITAJAA+"+Voi+olla+että+äitini+sielu+pitää+hyvänä?++että+koulutetaan+sielunhoitajia.+?++en+tiedä.Ja+äitini+on+ehkä+Jeesuksen+parisielu.
  2. Yököttävää+tuo+isä+höpinä-++että+ollajonkun+pippelistäja+sovinistin+++ei+onnistu.++että+sovinisti++että+miesettäisä+olisi+enää+mitään.++rukoilen+että+vauvat+vapautetaan++heitä++valtaansa+tahtovista+hirviöistä+äidistä+isästä+jotka+tahtoo+vaan+että+he+olisi+pienempiä+kuin+isänsä+ja+äitinsävaikak+he+olisi+paljon+lahjakkaampiaoshollaoli+ajatus+ett++pitäisotta+alapset+vanhemmilta+ja+kasvattaa+muualla.++tuo++isä+paska++++höpötys+todella+ällötäävää+pedofiliaa+tmsvallanhalua++sovinismiatarvetta+että+hän+ois+isompiku+ne++joita+hän+haluis++miehisenä+määräillä+++miehisellä+lauta+rinnalla++ja++sotineella+kaltevalla+otsallanäensitä+sika+lutheria+mielessäni+hänollut+niin+törkeäett+ette+voi+kuvitella.niin+kusipäisiä+juttujaja+että++kehtaa+tunkea+näkymäänonjust+sovinistimut+ei+evankelisluterilainen+vaansabattia+viettää+lauantainakoska+oli+juutalainen+ed+elämässä.hänosaa+vain+neuvoa+++ylimielisestivaik+ei+ymmärrä+mitään+++ihmisen+asioistaja+olla+ylimielinenei+ole+minua+ylempi+se+mies+siellä+vaikak+enole+nukkunut.Jumala+on+vaan+loukattu+siinäpian+uyllä+valvoo+jossain+++piomjmituyksiss+atms+mitä+lienee+se+missä+Jumala+++pistää+ne+sovinistit++hirviöt++jotk+nukkui++ja+suunnitteli+koetti+järkkäillä+heidän+ja+eeva++tissit++näkyvillä+psykopaatin++asioita++ja+nsussiminenkin+heillesen+ymmärsin+viimeksiet+lähistöllä+asui+joku+eevan++ymmärtämä+++jonka+naimista+eeva+seurasi++se++laitettin+näkymään+++(+se+on+totuus++)+++(+he+koet++kohdel+minua+psykopaattina++mikä+sellainen+eeva+on+joak+ollut+alaston+nainen++piirretty+maalattu+alastomaksi+kirjoitettu+alastomaksi++kuviteltu+alastomaksi++hän+on+psykopaattis+e+eeva+++Kaikki+Raamatuss+aon+roskaa.Jos+näkisitte+heidät+jotka+kirjoittaneet+Raamatunnäen+et+joku++mies++++mulkku+siel++olevinaan+suurempi++minua+hirveästiolennukk+vain+4+hannatko+sen++nukkumapaikan?+++(+jos+näkisitte++jotka+Raamatun+ylhäisiä+++tässä+inkarnaatiossaette+uskoisi+Raamattuun.+++++mutta+se+onvarmaa+että+isä+on+kuvotus.+++ei+ole+mit++oikeita+tunteita+keillään.++++++(+minun+isä+oli++joka+tahtoi+vain+paha+a+minulleLuulee+että+voi++kajota+tähän..+++tunkea+sieluuni++eeva+++joakluul++et+voi+seurata+jonk+aktia+++++++Buddha++on+joak+syntyi+kristinu8skoon++ja+oli+++aik+mitätöntavallinen+ihminen++Voisin+yhden+Buddhan+inkarnaation+näyttää.+++Taisin+tavata+Buddhan+elävänä.++??++Myös+Muhamedin.+Hän+oli+poika+lapsi.+++++Jeesus+syntynyt++budh++maailmaanjeesus+ei+välitä+raiskaamisesta.Hän+raiskasi++kun+oli+Salomodavidin+PoikaIsraelin+Kuningas700+kuningatarta+ja+200+jalkavaimoa.++krisna+ei+välitä+raiskaamisesta.(+krisna+antoi+Kristuksen+jeesuksen++)+Krisnalla+oli+myös++900kuten++Jeesuksella+salomona+++naisia(+Buddhallakinoli+tanssityttöjä++Prinssi+Siiddrhartahanase+onkusipääniinpahoins+eluther++ettei++vouiuskoa+se+kajoa+asieluuniniin+uskomattomia+kirjoittanut+++++(+räikeästi+)++Krisna+++,++hänen+aktia+palvotaan,++se++sellainen++++++ekstaattinen+musiikki,++joak+kuin+aktin+kuvaus?+++ja+Krisna+kuulemma++onjoka++ajoi+aina+väkivaltaanei+jaksanut+et+ihmisistä+tuli+vahvojaArjunasta+kun+opetti+häntäniin+lä'hetti+sotaan+Arjunanihmisel+pitää+olla+++oma+äly+järki++arvostelukykyettä+++se+on+paha+joka+lähettää+sotaan+++??en+olsii+varma+++,+mutta+kun+hä'n+antoi+raiskata+++minuakrisna+temppelin+lattiallakin+++neitsyttä++20+vuotta+++++Kirkon+penkilläja++Kirkon+alttarin+edessä+kerran(+tyhjästä+ilmasta++++tyhjän+ilman+kautta++++laittoi+jonkun+aktin+energian++++materialisoi+?+++teki+sen++toisinnon+(+vaimeasti++++mutta+häväisten+sielun+ja+kehon++sisimmänja+välittämättä+mitä+tunsin+ajattelin+++tein+++(kaikin+voimin+puolustin+itseni+)++hän++on+vaan+eeva+lehmää+++sanoo+joku....
  3. miehiä++joskus+harhautaa++sopusuhtainen+vartalo+tai+kasvot++kauniitjoiden+takana+ei+kuitenkaan+ole+++kokenut+sielu.+++epäilen+että+se+paha+henki+alkoi+tehdä+jopa+todella+kauniita+kasvoja++oikeasti+kypsän+näköisiä++vaikka+kokemattomille+sieluille.Minä+olen+ollut+kuningatar++++++n++jotka+ei+ole+olleet++tuhansina+vuosina+ylhäisimmät+eivät+voi+olla+++tekisivät+mitä+hyvänsä.(+sen+olen+nähnyt...+ja+varsinkinnäin,++että++lehdissä++jotka+nuorena+teki+vaikutuksenett+nuo+oli+vanhoja+kaikki+ja+kauniitanäin++jonkunkerran+ettäseurapiiri+uutisissa++++heillä++oli+sielu++++köyhä..esim+näkee++kauniilla+mallilla+kuvassa+pää+on+tyhjähän+ei+ole+kokenut++tuhansina+vuosina+++++(+muistaisin+++kiinnittäneeni+huomiota+joskus.+)++mikään+ei+siinä+auta.+++jos+hänest+tehtäisi+joku++aatelinen+hänolis+vaan+kusipää+joka+++mikä+senyt+on+++sekiipeilijäse++++en+muista+sanaa++++++++että+niiden+häntä+vanhempien+pitäisi+olla+ensin.++Minä+olen+ollut+ainakin+Mooseksen+äiti!+jossain+elämässä.1200+luvulla+olin++Toni+W+n+äitikun+hänoli++kuningas+Alexander+++Skotlannissa.++(++oli++jo+tunti+sitten+joku+nainen+++joka+henki+että+hänoli+sellainen+joka+ei+ollut+mitään++aiem+vuosisatoina(sieluhan+syntyy+uudestaan++)++++ja+että+nyt+hän+luulee+tai+ajattelee+että+hän+on+suuri.+++(++en+tiedä++++noista+asioistaHän+puhui+lapselleen+++autoista..+Car…++++ehkä+tässä+ajassa+puhuisi+++sähköautoista.+++(mutta+eine+vanhat+ylhäiset+ole+sellaisiakaan+ehkä.+Isäni+onnistui+puhumaan+hyvin+++sanoi+hienosti+kaiken+viimeksi+puhelimessa(Mooses+kylol+joak+ei+osannutpuhua+++en+tied+osaakoisäni(++mietins+itä!+että+kunoli+kouluvaltuustossa++että+puhuikohan+++tietämättäni+siellä++hyvin+++vaikakkotona+osasi+vain+murahdella.+++ihmettelin+et++miten+voi+olla+kouluvaltuustossa+++kun++en+koskaan+kuullut+mitään++älyllistä+puhetta.
  4. Saan+tavarani+sieltä.++sai+sovittua+sen.+++Miten+voin+auttaa+sitä+päävuokralaista?+++Onko+teillä+kellään+varastoa+minne+voisi+hänen+tavarat+saada?++Laitoin+edelliseen+puhelinnumeroni.+++menen+sen+kuuro+n+tytön+luo+että+saan++pikkukännykän+ladattua+ikivanha+Nokian+kännykkä+++johonlaturi+hukkunutsiellä+on+sen+päävuokralaisen++puh+numero.++epäilen+että+hän+ei+osaa+järjestää+++tavaroilleen+varastoa.++he+tyhjentää+asunnon++kun+saa++tyhjennysluvan.++++Jos+se+on+jo+tiistaina,++sanoi+++että++saattaisi+olla,++onko+hänellä+rahaa+++saako+++rahan++varastoon+++hän+kirjoitti+puhelinnumeronsa++minulle++niin+säälittävästi+isoilla+kirjaimilla+vaivalloisesti+isoon+kirjekuoreenmutta+kun+hän+hyökkkäsi+mieleeni+++kaiken+yötä++++ja+sukup+elimiin++kajottiin,+revin+sen+kirjekuoren.+++++On+ne++repaleet+teltassa.+++Tahtoisitteko+te++häntä+auttaa.++?++Minul+onniin+heikko+tunne+elämä++että++olin+tuntea+jot++"ilkeää+hymyä"++?+en+ole+ilkeä+++++kyyneleet+vaan+nousee+silmiinei+ole+tunne+elämääkun+ei+jketäänjohon+tunne+kohdistaaHä'nelläon+kavereita+++mut+en+tiedä+onko+he+rutiköyhiäsaako+he+hetkessä+rahan+kuljetusautoon+ja++varastoon++ja+varaston+++Lähden+soittamaan+hänelle.+++++lähden+lataamaan+kännykän.++tai+teltasta+etsim++paperinrepaleet.sain+yhden+maidon+ostettua,+oli+euro++,+pyöräilin++5+kmTuntuu+pohkeissa+jos+ei+syö+proteiinia++Eilen++tulella+keitin+soijapaloja+++++oli+niitä++On+leipää.++Pitää+aja+a+paljon+pyörällä.+(+sillä+matkakorttini++katosi+)Jos+teillä+sattuisi+olemaan++omakoti+talo+hänelle++++tai+joku+asunto.++rivitalo+?++Jumala+luonut++Yukteswar+Girille.
  5. Onko+teistä+apua++?+kun+olette+ainoa+ihmiseni++jolle+olen+voinut+kertoa+mitäänei+kukaan+tuntemani+tahdo+lukea++Satu+Liikanen+<[email protected]>+ke+30.+syysk.+12.30+(2+päivää+sitten)->+asiakaspalvelu.+Lumo++asunnotTarvitsen+sieltä+alivuokrahuoneestani+joitakin+tavaroita.Vuosien+päiväkirjani+kassissa.++Sinne+vaihdettu+kuulema+lukot+++kun+häätö+tehty.++kirjoitin+eilen+tuon++Lumon+asiakaspalvelullemiksi+he+ei+vastanneet?Eilen+pyöräilin+sinne+talolle++ja++soitin+++Lumon+asiakaspalveluun.++H+e+oli+ystävällisiä,+++ja+sanoivat+että+isännöitsijä++voi+antaa+tavarani.+Nimeäni+ei+näkynyt+siellä+kuulemma?+++Kun+olen+soittanut+ovenavauksen++nimeni+on+kyllä+ollut++ylhäällä+siellä++alivuokralaisenaja+olen+maksanut+kuukausittain+vuokraa+++ja+asumistuen++340+e+valtiolta+joka+kk.+asumistukija++minunpiti+maksaa+++jot+140.en+olltu+varma+mitenpaljonkun+he+nosti+vuokraa+++++840++stä900+++aan+++++en+tiennyt+enää+miten+paljon+piti+maksaa.+120+oli+pitänyt+maksaa.++maksoin+suoraan+Lumolle.Päävuokralainenon+pultsari+joka+ei+tiedä+minun+asioita.idiootti+ehkä.++en+voinut+asua+siellä.++mitä+helvettiä+tuollainenon++ettäheillä+on+enää+päävuokralaisen+nimi+ylhäälläminulla+on+oma+avain,+kolme+kpl++avainta.+++Oma+huone.+++Satu+Liikanen+<[email protected]>+13.58+(24+minuuttia+sitten)->+asiakaspalvelu+en+tosiaa+tahdo+mit+dramatiikaa+++vaan++omaisuuteni+huoneesta.Soitin+eilen+teidän+asiakaspalveluun++te+olette+nauhoittaneet+puhelun.+soitin+nrosta+046-8488563Oli+ystävällinen++asiakaspalvelu+++ja+sanoivat+että+saan+tavarani+sieltä.+Minulla+ei+ole+yhteyttä+päävuokralaiseenMinulla+onOMA+omaisuuteni+OMASSA+huoneessani.+++en+ole++jättänyt+vuokr+maksamatta+++kenenk+kiusaksi++ja+teidän+pitää+vastata++teille+vuokra+a+maksaneelle++Lumoasiakkaallevuokralaiselle.+siitä+++saa+pankista+tositteet+varmasti+että+paljon+on+maksettukaikki+asumistuki+esimerkiksi.++++minulla+++ei+ole+rahaa+++en+pysty+soittamaan+++tänään+++uudestaan.loppui+se+puheaika.+++Asiakaspalvelu++++eilen++sanoi+++että++isännöitsijä+voi++päästää+hakemaan+tavarani.++Olen+siellä+nimelläni+ollut++++esim+olen+pyytänyt+++oven+avauksen++ja+nimeni+on+ollut+ylhäällä+sielläovat+tulleet+avaamaan+ja+katsoneet+++henkkarin.++Miksi+olette+pyyhkineet+pois+nimen?+ennenkuin+antaneet+omaisuuteni+sieltä++minulle.++Näin+ikkunasta+että+siellä+on++päävuokralaisenkin+tavarat++ikkunalaudalla.+++Tarvitsen++kassin+++ylähyllyltä+missä+on++vuosien+työni+sieluni+ja+sydämeni+Talvitakin+++ja+villapeiton++ja+kattilan.+++Olen+köyhä+ja+niitä+kallis+hankkia+uusia.++niihinmenisi+kaikki+mitä+saa+kuukaudessa++ja+nyt+se+pitäisi+laittaa+leirintäalueelle.+?+leirintäalueella+teltassa+olla+maksaa+++340++++ja+asumistukea+ei+saa.++tarvitsen+sen+kassini+ennenmuuta.+++se+on+ylähyllyllä.+++Kirpputorilta+ostetun+takin++ja+sen+pienen+6+e++kattilan++voi++saada+uudet+jos+6+eurolla+löytää.
  6. Äsken+alkoi+näkyä+laukkaavan+ilveksen+näkyä,+ett+joku+nainen+niin+paha.+Joku+naisen+henki,+että+yritti+tuoda+Nuuksiosta+tänne+ilvestäJa+näkyi+sitten+se+päävuokralainen+että+nyt+hänel+on+yhteys+minuunPoistan+hänet+sydämeltäni+en+välitä+koskaan+mitä+hänelle+tapahtuu++niin+uskomaton+hirviöOlen+vaan+normaali+ihminen+ja+tervehenkinen+hän+ei+hyödy+eikä+kukaan+muukaan+sek+murto+osasta+sieluni+raiskaammistaKuvottaa+nii++pahoin+näky+siitä+raskaammassa+sieluaniNyt+näkyi+et+hän+on+EevaSe+idioottitäti+Minut++laitettiin+sen+Eevan+poikien+luo+vaurioitettavaksi.On+unilääke+syöty++olen+nukk+liian+vähän+3+v.Ja+se+hirviö+yrittää+tunkeutua+tänneTää+näkyi+tuollainen+sininen+valo,+se+on+joku+suojelusenkeliEi+o+hätää+täälläMinäkunnioitan+tunteen+i+ei+tajua+se+lärvi+lehmä+joka+ollut+6000+v+alastonTissit+niin+kristityillä+onTissit+pylly+ja+peppuEi+ole+minun+sanojaJumala+vapautti+siitä+eevasta++En+tahdo+olla+heidän+käytettävissäHänen+takiajouduin+siihen+alastonkuvaanTuotti+niin+paljon+tuskaaNe+hänen+energiat+yrittää+koskea+sukupuolielimiin+Jannika+näkyy+näkynä+että+hän+on+se+kohde+?+Hetahtois+Jannikaan+koskea+eikä+erota+minua+ja+Jannikaa+vaikka+tässä+on+200+km+väliä++mitä+he+Jannikan+sukup+elimestä+saisivat?En+tied+yrittääkö+he+syntyä+tänne?+Päästä+jonkun+kohtuun?+Martta+taisi+olla+Märta+Wiesental,+ei+päässyt+joku+intialainen+vai+mikä+yrittää++Nyt+se+lakkasi++hän+tajus+et+tänne+ei+synnySitten+hän+ei+taas+tajunnut+mitään?Todel+imbesilli+jos+ei+tajua+että+söin+unilääkkeen,++tahdon+nukkua,+Olen+neitsyt,+en+3+lasta+synnyttänyt+lärviLoukkaa+pahoin+sielua
  7. Siitä+asti+kun+kirjoitin+siitä+päävuokralaisesta+hän+alkoi+ahdistella+henkisesti+Näin+näkyä+että+ojensi+käsiä+tai+olemust+minuun+päin,+sielläkaverijengissä+joiden+kodeissa+onEn+pysty+auttam+Hänen+naisystävä+oli+ehkä+paha?kun+toi+hänestä+tiedon,+on+siitä+asti+ahdistellutSellainen+ajatus+tuliett+hän+pitää+minua+jonain,+silloin+ne+raiskaajat+käy+kimppuun+++sen+jota+jonain+pidetään+++ja+se+liittyy+ehkä+kun+olin+niis+intialaisissa+Krisnaliikkeessä+21+vuotiaana+ja+Ananda+Margassa+kävin+Siis+ahdistelee+tosipahasti,++sekunnista+toiseen+tunkeutuu+kajoamaan++sitä+oli+kun+häntä+näin+myönteisesti+tms++Kùn+yritin+asua+siellä+sitä+oli+kokoajan.Muistan+kun+menin+telt+nukk+pihaniitylle,+luulin+saa+nukk+rauhassa+niin+koko+yön+tunki+pääni+sisälle++en+pysty+kuvastamaan+miten+mutta+tuskastuttavasti+sietämättömästiEn+vaan+pysty+auttamaan+kun+en+saa+edes+nukkuaTiedän+ett+valvoin+mon+et+kerrat+siksi+että+hän+ei+saisi+unessa+yhteyttä.Minut+neuvottiin+valvomaan+Et+pääsen+hänestä+eroon.++Hän+yritti+minun+kautta+korkeammalle+tasolle.+Valvoin+yön+ni+hän+pysyi+omalla+ankealla+tasollaan.++En+ymmärrä+etteikö+Jumala+voi+pitää+sieluja+erossa+toisista+sieluista,+erottaa+sieluja+Kùn+energia+on+se+että+ei+siedäEttä+ei+ole+läheinenKammosin+krisnaliikettäkinJa+ananda+margan+mantralaulu+on+idioottimainen+Tajusin+sen+vasta!että+sitä+saman+lauseen+hakemista+voi+kuunnella+vain+idiootti.Ja+se+Baba+taisi+olla++jokin+yksinkertainen?silmälasit+,+sumeat+silmät+++huomattavan+sumeat+silmät.En+tule+parrakkaan+kanssa+toimeen+olen+tiennyt+ainakin+30+v++UahUgh++Aion+nyt+nukkua+kuitenkin+Luotan+ett+Jumala