Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1514

1. Saan+tavarani+sieltä.++sai+sovittua+sen.+++Miten+voin+auttaa+sitä+päävuokralaista?+++Onko+teillä+kellään+varastoa+minne+voisi+hänen+tavarat+saada?++Laitoin+edelliseen+puhelinnumeroni.+++menen+sen+kuuro+n+tytön+luo+että+saan++pikkukännykän+ladattua+ikivanha+Nokian+kännykkä+++johonlaturi+hukkunutsiellä+on+sen+päävuokralaisen++puh+numero.++epäilen+että+hän+ei+osaa+järjestää+++tavaroilleen+varastoa.++he+tyhjentää+asunnon++kun+saa++tyhjennysluvan.++++Jos+se+on+jo+tiistaina,++sanoi+++että++saattaisi+olla,++onko+hänellä+rahaa+++saako+++rahan++varastoon+++hän+kirjoitti+puhelinnumeronsa++minulle++niin+säälittävästi+isoilla+kirjaimilla+vaivalloisesti+isoon+kirjekuoreenmutta+kun+hän+hyökkkäsi+mieleeni+++kaiken+yötä++++ja+sukup+elimiin++kajottiin,+revin+sen+kirjekuoren.+++++On+ne++repaleet+teltassa.+++Tahtoisitteko+te++häntä+auttaa.++?++Minul+onniin+heikko+tunne+elämä++että++olin+tuntea+jot++"ilkeää+hymyä"++?+en+ole+ilkeä+++++kyyneleet+vaan+nousee+silmiinei+ole+tunne+elämääkun+ei+jketäänjohon+tunne+kohdistaaHä'nelläon+kavereita+++mut+en+tiedä+onko+he+rutiköyhiäsaako+he+hetkessä+rahan+kuljetusautoon+ja++varastoon++ja+varaston+++Lähden+soittamaan+hänelle.+++++lähden+lataamaan+kännykän.++tai+teltasta+etsim++paperinrepaleet.sain+yhden+maidon+ostettua,+oli+euro++,+pyöräilin++5+kmTuntuu+pohkeissa+jos+ei+syö+proteiinia++Eilen++tulella+keitin+soijapaloja+++++oli+niitä++On+leipää.++Pitää+aja+a+paljon+pyörällä.+(+sillä+matkakorttini++katosi+)Jos+teillä+sattuisi+olemaan++omakoti+talo+hänelle++++tai+joku+asunto.++rivitalo+?++Jumala+luonut++Yukteswar+Girille.
  2. Onko+teistä+apua++?+kun+olette+ainoa+ihmiseni++jolle+olen+voinut+kertoa+mitäänei+kukaan+tuntemani+tahdo+lukea++Satu+Liikanen+<[email protected]>+ke+30.+syysk.+12.30+(2+päivää+sitten)->+asiakaspalvelu.+Lumo++asunnotTarvitsen+sieltä+alivuokrahuoneestani+joitakin+tavaroita.Vuosien+päiväkirjani+kassissa.++Sinne+vaihdettu+kuulema+lukot+++kun+häätö+tehty.++kirjoitin+eilen+tuon++Lumon+asiakaspalvelullemiksi+he+ei+vastanneet?Eilen+pyöräilin+sinne+talolle++ja++soitin+++Lumon+asiakaspalveluun.++H+e+oli+ystävällisiä,+++ja+sanoivat+että+isännöitsijä++voi+antaa+tavarani.+Nimeäni+ei+näkynyt+siellä+kuulemma?+++Kun+olen+soittanut+ovenavauksen++nimeni+on+kyllä+ollut++ylhäällä+siellä++alivuokralaisenaja+olen+maksanut+kuukausittain+vuokraa+++ja+asumistuen++340+e+valtiolta+joka+kk.+asumistukija++minunpiti+maksaa+++jot+140.en+olltu+varma+mitenpaljonkun+he+nosti+vuokraa+++++840++stä900+++aan+++++en+tiennyt+enää+miten+paljon+piti+maksaa.+120+oli+pitänyt+maksaa.++maksoin+suoraan+Lumolle.Päävuokralainenon+pultsari+joka+ei+tiedä+minun+asioita.idiootti+ehkä.++en+voinut+asua+siellä.++mitä+helvettiä+tuollainenon++ettäheillä+on+enää+päävuokralaisen+nimi+ylhäälläminulla+on+oma+avain,+kolme+kpl++avainta.+++Oma+huone.+++Satu+Liikanen+<[email protected]>+13.58+(24+minuuttia+sitten)->+asiakaspalvelu+en+tosiaa+tahdo+mit+dramatiikaa+++vaan++omaisuuteni+huoneesta.Soitin+eilen+teidän+asiakaspalveluun++te+olette+nauhoittaneet+puhelun.+soitin+nrosta+046-8488563Oli+ystävällinen++asiakaspalvelu+++ja+sanoivat+että+saan+tavarani+sieltä.+Minulla+ei+ole+yhteyttä+päävuokralaiseenMinulla+onOMA+omaisuuteni+OMASSA+huoneessani.+++en+ole++jättänyt+vuokr+maksamatta+++kenenk+kiusaksi++ja+teidän+pitää+vastata++teille+vuokra+a+maksaneelle++Lumoasiakkaallevuokralaiselle.+siitä+++saa+pankista+tositteet+varmasti+että+paljon+on+maksettukaikki+asumistuki+esimerkiksi.++++minulla+++ei+ole+rahaa+++en+pysty+soittamaan+++tänään+++uudestaan.loppui+se+puheaika.+++Asiakaspalvelu++++eilen++sanoi+++että++isännöitsijä+voi++päästää+hakemaan+tavarani.++Olen+siellä+nimelläni+ollut++++esim+olen+pyytänyt+++oven+avauksen++ja+nimeni+on+ollut+ylhäällä+sielläovat+tulleet+avaamaan+ja+katsoneet+++henkkarin.++Miksi+olette+pyyhkineet+pois+nimen?+ennenkuin+antaneet+omaisuuteni+sieltä++minulle.++Näin+ikkunasta+että+siellä+on++päävuokralaisenkin+tavarat++ikkunalaudalla.+++Tarvitsen++kassin+++ylähyllyltä+missä+on++vuosien+työni+sieluni+ja+sydämeni+Talvitakin+++ja+villapeiton++ja+kattilan.+++Olen+köyhä+ja+niitä+kallis+hankkia+uusia.++niihinmenisi+kaikki+mitä+saa+kuukaudessa++ja+nyt+se+pitäisi+laittaa+leirintäalueelle.+?+leirintäalueella+teltassa+olla+maksaa+++340++++ja+asumistukea+ei+saa.++tarvitsen+sen+kassini+ennenmuuta.+++se+on+ylähyllyllä.+++Kirpputorilta+ostetun+takin++ja+sen+pienen+6+e++kattilan++voi++saada+uudet+jos+6+eurolla+löytää.
  3. Äsken+alkoi+näkyä+laukkaavan+ilveksen+näkyä,+ett+joku+nainen+niin+paha.+Joku+naisen+henki,+että+yritti+tuoda+Nuuksiosta+tänne+ilvestäJa+näkyi+sitten+se+päävuokralainen+että+nyt+hänel+on+yhteys+minuunPoistan+hänet+sydämeltäni+en+välitä+koskaan+mitä+hänelle+tapahtuu++niin+uskomaton+hirviöOlen+vaan+normaali+ihminen+ja+tervehenkinen+hän+ei+hyödy+eikä+kukaan+muukaan+sek+murto+osasta+sieluni+raiskaammistaKuvottaa+nii++pahoin+näky+siitä+raskaammassa+sieluaniNyt+näkyi+et+hän+on+EevaSe+idioottitäti+Minut++laitettiin+sen+Eevan+poikien+luo+vaurioitettavaksi.On+unilääke+syöty++olen+nukk+liian+vähän+3+v.Ja+se+hirviö+yrittää+tunkeutua+tänneTää+näkyi+tuollainen+sininen+valo,+se+on+joku+suojelusenkeliEi+o+hätää+täälläMinäkunnioitan+tunteen+i+ei+tajua+se+lärvi+lehmä+joka+ollut+6000+v+alastonTissit+niin+kristityillä+onTissit+pylly+ja+peppuEi+ole+minun+sanojaJumala+vapautti+siitä+eevasta++En+tahdo+olla+heidän+käytettävissäHänen+takiajouduin+siihen+alastonkuvaanTuotti+niin+paljon+tuskaaNe+hänen+energiat+yrittää+koskea+sukupuolielimiin+Jannika+näkyy+näkynä+että+hän+on+se+kohde+?+Hetahtois+Jannikaan+koskea+eikä+erota+minua+ja+Jannikaa+vaikka+tässä+on+200+km+väliä++mitä+he+Jannikan+sukup+elimestä+saisivat?En+tied+yrittääkö+he+syntyä+tänne?+Päästä+jonkun+kohtuun?+Martta+taisi+olla+Märta+Wiesental,+ei+päässyt+joku+intialainen+vai+mikä+yrittää++Nyt+se+lakkasi++hän+tajus+et+tänne+ei+synnySitten+hän+ei+taas+tajunnut+mitään?Todel+imbesilli+jos+ei+tajua+että+söin+unilääkkeen,++tahdon+nukkua,+Olen+neitsyt,+en+3+lasta+synnyttänyt+lärviLoukkaa+pahoin+sielua
  4. Siitä+asti+kun+kirjoitin+siitä+päävuokralaisesta+hän+alkoi+ahdistella+henkisesti+Näin+näkyä+että+ojensi+käsiä+tai+olemust+minuun+päin,+sielläkaverijengissä+joiden+kodeissa+onEn+pysty+auttam+Hänen+naisystävä+oli+ehkä+paha?kun+toi+hänestä+tiedon,+on+siitä+asti+ahdistellutSellainen+ajatus+tuliett+hän+pitää+minua+jonain,+silloin+ne+raiskaajat+käy+kimppuun+++sen+jota+jonain+pidetään+++ja+se+liittyy+ehkä+kun+olin+niis+intialaisissa+Krisnaliikkeessä+21+vuotiaana+ja+Ananda+Margassa+kävin+Siis+ahdistelee+tosipahasti,++sekunnista+toiseen+tunkeutuu+kajoamaan++sitä+oli+kun+häntä+näin+myönteisesti+tms++Kùn+yritin+asua+siellä+sitä+oli+kokoajan.Muistan+kun+menin+telt+nukk+pihaniitylle,+luulin+saa+nukk+rauhassa+niin+koko+yön+tunki+pääni+sisälle++en+pysty+kuvastamaan+miten+mutta+tuskastuttavasti+sietämättömästiEn+vaan+pysty+auttamaan+kun+en+saa+edes+nukkuaTiedän+ett+valvoin+mon+et+kerrat+siksi+että+hän+ei+saisi+unessa+yhteyttä.Minut+neuvottiin+valvomaan+Et+pääsen+hänestä+eroon.++Hän+yritti+minun+kautta+korkeammalle+tasolle.+Valvoin+yön+ni+hän+pysyi+omalla+ankealla+tasollaan.++En+ymmärrä+etteikö+Jumala+voi+pitää+sieluja+erossa+toisista+sieluista,+erottaa+sieluja+Kùn+energia+on+se+että+ei+siedäEttä+ei+ole+läheinenKammosin+krisnaliikettäkinJa+ananda+margan+mantralaulu+on+idioottimainen+Tajusin+sen+vasta!että+sitä+saman+lauseen+hakemista+voi+kuunnella+vain+idiootti.Ja+se+Baba+taisi+olla++jokin+yksinkertainen?silmälasit+,+sumeat+silmät+++huomattavan+sumeat+silmät.En+tule+parrakkaan+kanssa+toimeen+olen+tiennyt+ainakin+30+v++UahUgh++Aion+nyt+nukkua+kuitenkin+Luotan+ett+Jumala
  5. Niitä+päiväkirjoja+on+kassillinen.+Tuollaisia+mitä+suom+kirjakaupasta+saa++7+e+muistikirja+valkoiset+sivut,+pilviä+yhden+kannessa,+sinitaivaspilvinen,+eri+värisiä+kansia++Joskus+ruutuvihkon+kirjoitinTokmannilta+sai+3+lla+eurolla+muistikirjan,+niitä+on+ehkä+20+siinä+kassissa+ylähyllyllä.V+17-+20++Kirjoitin+aina,+tänäänkin,+eilenkin,+Tänään+lukee;;9.40-10.29++lepäisin50+min++ilm+pätkässä+oli+pysynyt+ilma+ihmeellisesti,+se+oli+hyvin+täynnäJa+hyvä+levätäEn+muista+näinkö+klon+olevan+2?+23+otin+unilääkkeitä+Ja+murusia+lisää(1,5+tarvinnut+nukahtaakseen)Puhuin+Krist+uskosta,+lehdestä,Hyvä+sanoma+(++B:lle+eilen+illalla(+jo+unilääk+otettuani..+)+9.40-10.29+lepäsin+(+aattelin+nuk+kun+kello+herätti+klo+6+ja+vain+4+h+oli+nukkunut.+)+10.29+nousin+koska+alkoi+raiskauksen+virtaOlinäky+(+uni,olisin+voinut+nukkua+..Uni+mis+joku+vaalea+pitkä(+joku+sanoi+Eevan+veli)mielsin+on+joku+kiltti(+ehk+tahtoo+totuuden+(+siitä+pöljästä+siskosta)"Ystävä+"+sanoi,++++Sitten+tuli+miel+miehet+heille+ystävä+sana+voi+tarkoit..+Ja+alkoi++virtaEi+ollut+seks+ajatusta+mutta+vähäisinkin+joka+viittasi+saattoi+viitata+alueellealoitti+virran.Tahdoin+Jumalan+lakkauttavan+sen+sielunjoka+kajosi,+teki+sen+virran(+mikä+niin+ikävää+että+ei+onnellisena+rauhassa+saanut+elää/++epäinhimillistä.(+Olen+tuhannet+kerrat+tuntenut+oikeat+absoluuttiset+tunteet+)+Lähdin++ei+voinut+nukkua.Tuo+oli+tänään+tussilla+mustalla+kirjoitettu.Lähdin+kahvilaan+kahville..Ja+ruuanjakoon+siellä+sen+päävuokralaisen+naisystävän+tapasin+hän+kertoi+sai+häädön+ja+oveen+vaihdettu+lukot.Luulin+häntä+ensin+toiseksi+ihmiseksi,+maskin+takaa+kun+puhui.+Luulin+naiseksi+jolla+on+kolme+taloa+joista+vuokraa+huoneita.+Sitten+mietin+tietysti+tuota+Että+voisinko+auttaa+sitä+päävuokralaistaJa+että+hänen+pitää+saada+parempi+asunto+,Omakotitalo+tmsMutta+vaikuttaa+Et+hän+saa+aikaan+taas+sen+virran+kun+kirjoitan.Väittää+se+asia+et+hänen+oltava+todel+alhaallaHäipyi+tuottamasta+virtaa+sukup+elimeen+kun+sai+häädönNäin+sen+näkynä+Että+hän+meni+ihan+alas++ja+sain+nukkua9+h+yössäJos+hän+on+joku+hän+koettaa+tunkeutua+kaikkien+päähän+koska+on+ollut+ylhäisessä+asemassa+ainaOn+ollut+piispanakinSellainen+vai+raiskaa+sukupuolinenTajusinEttä+hän+Vihasi+tuomitsi+puolialasti+kuvaa+naisen+1920+luvulla+koska+hänestä+oli+puolialastikuvia+gurunaYukteswar+giriHän+pelkäsiettä+häntä+pidetään+siveettömänä?Jos+naiset+teki+puolialastonkuvia+missä+jot+erotiik+suuntaistaKùn+hän+oli+aina+kuvissa+alasti+(+kun+oli+guru+Intiassa,+tuntiessa+Giri+)+eikä+tahtonut+että+se+olisi+seksOivalsin+tänäänMutta+Hän+antoi+Linda+lampeniuksenKata+KärkkäisenUuno+Turhapuron+bikininaiste+ym+keiden+vaan+täällä+tässä+ajassa+olla+miten+alasti+ja+seks+tahansa(+hän+oli+rakennusmies+ja+avusti+Turhapuro+elokuvissa+lavasteiden+teossa+)