- En ole trolli. Putin on paljon parempi johtaja, mitä kerrotaan. Venäjä tarvitsee vahvan johtajan ettei se hajoa.
- En nyt kuitenkaan taida :). Putin on kyllä paljon parempi, mitä kerrotaan. Hän on suosiollinen meille uskovaisille.
- Täällä on ihan hyvä olla uskovaisena. Tunnen kyllä muitakin uskovaisia.
Ajattelin kuunnella seuroja nyt viideltä Perhosta, mulla on siellä tuttuja. - Kiitos Sinulle!
- Kuulun Tähtiryhmään. Täällä Venäjälläkin on Kristuksen seuraajia. Se on tullut tänne Israelista, jonne sen ovat vieneet nuoret vanhoillislestadiolaiset.
- Seurat Oulusta,
https://www.oulunrauhanyhdistys.fi/player/ - Hi :)
Täällähän on tuttuja, minäkin kuuntelen seuroja. - Täällähän on tuttuja :D.
- Saiskohan sen pääsiäislähetyksen Kesäseuraradiossa kuulumaan Karjalassa?
Täytyy kokeilla :). - Kyllä täällä Karjalassakin on varmasti koronavirusta, sitä ei ole niin hyvin testattu.
- Syntinsä tuntevalle saarnataan Jeesuksen esimerkin mukaisesti synnit anteeksi.
Sitä seuraa sisäinen uudistuminen ja Pyhän Hengen saaminen. - Kyllä on hiljaista.
- Jt!
Tee Janita vain parannus, se kannattaa. Niin minäkin olen tehnyt.
Jos nimittäin luet tätä palstaa. - En ole vanhauskoinen, olen tehnyt Suomen suviseuroissa parannuksen. Käyn Venäjälläkin seuroissa. Kuuntelen nyt Tampereelta seuroja.
- Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.
Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää. - Jt!
Lähinnä ajattelin kirjoitella täällä, että oppisin kirjoittamaan suomea. - Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.
Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.
Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi. - Voin kyllä jutella eri ikäisten kanssa, olen itse 22vee.
- Samaa ihmettelen minäkin :).
- Hyvää Joulua!
https://www.youtube.com/watch?v=ofKk_Etapq4