Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Asiasta-ajatellen
profiilit
Asiasta-ajatellen
Asiasta-ajatellen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sopimuksen+mukaisesti+Maahenki+Oy+on+myynyt+kirkon+toimeksiannosta+julkaistuja+tuotteita+ja+sitoutunut+tilittämään+myyntitulot+sovitulla+provisiolla+vähennettynä+kirkolle.+Kirjavarasto+on+sopimuksen+mukaisesti+kirkon+omaisuutta.
Maahenki+Oy+on+toistuvasti+laiminlyönyt+tilittää+myyntituotot+kirkolle,+eikä+ole+huomautuksista+huolimatta+suorittanut+erääntyneitä+saatavia.+Sopimuksen+ehtojen+mukaisesti+toisella+osapuolella+on+oikeus+irtisanoa+sopimus+päättymään+heti+laiminlyönnin+johdosta,+jos+sitä+ei+ole+korjattu+30+päivän+kuluessa+huomautuksesta.+Muussa+tapauksessa+irtisanomisaika+on+kuusi+kuukautta."
Kysymys+on+ollut+kirkon+omaisuuden+myynnistä.+
Ei+yhtiön+omistajien+omaisuudesta.
09.10.2019 17:17
Jos+ei+ollut+tilitettävää+olisi+kai+senkin+voinut+tuoda+julki+kirkolle.+Väkisinkin+tulee+mieleen,+mitä+hän+peitteli.
09.10.2019 17:02
Ei+kai+se+ole+rikos+omistaa+osakkeita.+On+turha+sälyttää+Korhosen+vastuut+Keskustan+päälle.
09.10.2019 16:41
Kuka+niin+on+sanonut?
09.10.2019 16:33
Niin,+ja+liberaalien+ateistienko+ei+edes+tarvitse+ottaa?
09.10.2019 16:17
Kyllähän+heidät+huomioidaan+sen+mukaan+kun+heidät+pystytään+huomioimaan,+mutta+ei+heidän+takiaan+tarvitse+muita+jättää+huomioimatta.+Suurin+osa+kun+kuitenkin+pystytään+määrittelemään.
08.10.2019 09:08
Katsoin+ko.+ohjelman.+Minusta+siinä+oli+tosi+vakavasti+otettavia+näkökantoja.
Tämmöisillä+asioilla+ei+pitäisi+leikkiä+eikä+politikoida,+missä+lasten+terveys+on+uhattuna.+Tämä+kokemuskeskustelija+ei+luottanut+Setan+näkemyksiin+asiassa,+vaan+piti+sitä+ideologisena+järjestönä,+joka+ajaa+ensisijaisesti+omaa+agendaansa.+Sanoi+olevansa+kaikesta+toista+mieltä,+mitä+Seta+edustaa.
+Enemmän+pitäisi+kuunnella+henkilöitä+itseään,+jotka+ovat+prässin+läpikäyneet.+Kyllä+he+parhaiten+tuntevat+ja+tietävät+oman+tilanteensa.+Pois+Seta+oppaineen+koulusta,+ja+oikeita+asianomaisia+ja+asiantuntijoita,+joilla+on+oikeaa+tietoa,++ja+jotka+oikeasti+tekevät+käytännöntyötä+seksuaalivähemmistöjen+parissa.
07.10.2019 11:22
Kyllä+silloin+painopiste+oli+käskyjen+ja+kieltojen+noudattamisessa,+tottelevaisuudessa+ja+nöyryydessä.
Miten+muuten+siihen+aikaan+ihminen+saattoi+pelastua+kuin+olemalla+kuuliainen+Jumalan+Sanalle.
03.10.2019 10:31
Sanotaan,+että+Jumala+on+henki.+Miksei+voi+olla+hengessä+yhtä.+Siis+Isä,+Poika+ja+PyhäHenki+ovat+hengessä+yhtä,+mutta+Heidän+tehtävänsä+suhteessa+maailmaan+on+eri.
Uskon+siihen,+että+Jeesus+on+Jumalan+poika.+Miksi+Hän+muuten+olisi+kutsunut+Jumalaa+Isäksi.+"Isä+ja+Minä+olemme+yhtä",+siis+yhtä+samassa+hengessä.
Profeetat+taas+olivat+ihmisiä,+Jumalan+Sanan+näkijöitä+ja+todistajia.+Eivät+siis+jumalia.
03.10.2019 10:27
Täytyy+huomioida,+että+VT+aikaan+elettiin+sellaisessa+maailmassa,+missä+ei+ollut+Jeesusta.+Jeesushan+tuli+vasta+myöhemmin+maailmaan+pelastamaan++sen+synneistä.
Miten+ihminen+silloin+kykeni+pelastumaan,+jos+ei+totellut+Jumalaa.+Jumala+joutui+joskus+rankallakin+kädellä+puuttumaan+maailman+pahuuteen.
03.10.2019 09:39
Aika+paljon+pitää+laittaa+Raamatusta+sivuun+jos+tätä+ei+voi+tunnustaa.
03.10.2019 08:20
Jeesus+oli+Jumalan+poika.+Tosi+Jumala+ja+tosi+ihminen.
03.10.2019 08:17
"Tehkää+parannus+ja+uskokaa+evankeliumi.
Kaikille+katuvaisille+kuuluu+armo.+Jeesuksessa+meillä+on+syntien+sovitus.+Kaikki+ovat+syntiä+tehneet+ja+siten+Jumalan+kirkkautta+vailla.+Joka+rikkomuksensa+salaa,+se+ei+menesty,+mutta+joka+ne+tunnustaa+ja+hylkää+saa+armon."Tässä+keskeisempiä+ajatuksia+pelastukseen.
Täällä+on+monen+sortin+kirjoittelua.+Vaikuttaa,+että+Jehovan+todistajat+ovat+vallanneet+palstan.
Siitä+kielii+Jeesuksen+profeettana+pitäminen.
Jeesus+oli+Jumalan+poika.+Tästä+on+ihan+Jumalan+ilmoitus.+"Tämä+on+minun+rakas+poikani,+johon+Minä+olen+mielistynyt,+kuulkaa+Häntä."
Eksyttäjiä+on+tänä+aikana+paljon,+jotka+yrittävät+vesittää+Jeesuksen++sovitustyön.+Näille+ominaista+on+se,+että+he+yrittävät+kieltää+Jeesuksen+Jumaluuden+ja+Herruuden.+Jeesus+on+Herra+kristinuskossa.+Sellaisen+joka+ei+tätä+voi+tunnustaa+ei+ole+kristitty,+vaan+aivan+jotain+muuta.
03.10.2019 07:44
"Tehkää+parannus+ja+uskokaa+evankeliumi.
Kaikille+katuvaisille+kuuluu+armo.+Jeesuksessa+meillä+on+syntien+sovitus.+Kaikki+ovat+syntiä+tehneet+ja+siten+Jumalan+kirkkautta+vailla.+Joka+rikkomuksensa+salaa,+se+ei+menesty,+mutta+joka+ne+tunnustaa+ja+hylkää+saa+armon."Tässä+keskeisempiä+ajatuksia+pelastukseen.
Täällä+on+monen+sortin+kirjoittelua.+Vaikuttaa,+että+Jehovan+todistajat+ovat+vallanneet+palstan.
Siitä+kielii+Jeesuksen+profeettana+pitäminen.
Jeesus+oli+Jumalan+poika.+Tästä+on+ihan+Jumalan+ilmoitus.+"Tämä+on+minun+rakas+poikani,+johon+Minä+olen+mielistynyt,+kuulkaa+Häntä."
Eksyttäjiä+on+tänä+aikana+paljon,+jotka+yrittävät+vesittää+Jeesuksen++sovitustyön.+Näille+ominaista+on+se,+että+he+yrittävät+kieltää+Jeesuksen+Jumaluuden+ja+Herruuden.+Jeesus+on+Herra+kristinuskossa.+Sellaisen+joka+ei+tätä+voi+tunnustaa+ei+ole+kristitty,+vaan+aivan+jotain+muuta.
03.10.2019 07:44
Tuskin+se+pilkka+tulee+ihmisen+itsensä+takia,+vaan+niin+kuin+Jeesus+sanoo,+"+Minun+nimeni+tähden;+".+Silloin+kuka+tahansa+Häneen+uskova+voi+joutua+kohteeksi.+Yhdellä+lailla+niin+vaatimaton+kuin+se+itsensä+korottajakin.+Oikeastaan+se+pilkka+tai+vaino+kohdistuu+itse+Jeesukseen,+mutta+toteutetaan+heissä,+jotka+uskovat+Häneen.
Miten+paljon+pelkoa+tulee+siitä+jos+vanhempien+vainoaminen+kohdistuukin+vanhempien+sijasta+heidän+lapsiinsa.+Hieman+samanlaisesta+asiasta+on+kysymys.+Pahiten+sattuu+asianomaiseen+se+jos+uhka+kohdistuukin+heidän+sijastaan+heidän+läheisiin.
En+ymmärrä+mitä+itsensä+korottamista+siinä+on+jos+ihminen+kokee+tulleensa+vainotuksi+uskonsa+tähden.+Esim.+Onko+kaikki,+jotka+ovat+uskonsa+vuoksi+tulleet+tapetuksi+jotenkin+itsensä+korottajia.
+Suomessa+ei+onneksi+kukaan+ole+tullut+tapetuksi,+mutta+kyllä+sitä+henkistä+vähättelyä,+pilkkaa+ja+ivaa+varmaankin+on+monikin+kokenut+uskonsa+vuoksi.
01.10.2019 10:57
Ei+kaikki+kiellot+ja+käskyt+ole+pelastuskysymyksiä,+vaan+että+kanssakäyminen+suhteessa+toisiin+ihmisiin+olisi+helpompaa.
Enkä+ymmärrä+tätä+Paavalin+vastaisuutta.
Jumala+varjelee+sanaansa,+sen+vuoksi++Raamatussa+ei+varmasti+ole++sellaista+tekstiä+mitä+Jumala+ei+olisi+sinne+tarkoittanut.+
Paavali+oli+pakanain+apostoli,+jonka+tehtävä+oli+viedä+evankeliumin+sanomaa+Israelin+ulkopuolisille+kansoille.+Jos+Paavalia+ei+olisi+pelastus+koskisi+vain+pientä+osaa+maailman+kansoista.
30.09.2019 15:11
Ei+kaikki+kiellot+ja+käskyt+ole+pelastuskysymyksiä,+vaan+että+kanssakäyminen+suhteessa+toisiin+ihmisiin+olisi+helpompaa.
Enkä+ymmärrä+tätä+Paavalin+vastaisuutta.
Jumala+varjelee+sanaansa,+sen+vuoksi++Raamatussa+ei+varmasti+ole++sellaista+tekstiä+mitä+Jumala+ei+olisi+sinne+tarkoittanut.+
Paavali+oli+pakanain+apostoli,+jonka+tehtävä+oli+viedä+evankeliumin+sanomaa+Israelin+ulkopuolisille+kansoille.+Jos+Paavalia+ei+olisi+pelastus+koskisi+vain+pientä+osaa+maailman+kansoista.
30.09.2019 15:11
"Sillä+armosta+te+olette+pelastetut+uskon+kautta,+ette+itsenne+kautta+-+se+on+Jumalan+lahja+.+ette+tekojen+kautta,+ettei+kukaan+kerskaisi.+"
Kyllä+se+on+niin,+että+yksin+armosta+sitä+pelastutaan.+Mitä+tekoja+ryöväri+tai+se+syntinen+nainen+oli+tehnyt,+että+Jeesus+heidät+armahti.
Tuskin+mitään+ylevää,+mutta+kuitenkin+heidätkin+armahdettiin.
Kaikki+teot,+jotka+lisätään+Jeesuksen+armon+päälle+on+turhia.+Mitä+voi+ihminen+antaa+sielunsa+pantiksi.++Kyllä+se+pelastus+tulee+yksin+uskosta,+yksin+armosta,+yksin+Kristuksen+tähden.
30.09.2019 10:22
Korjaus,"+Minun+nimeni+tähden."
30.09.2019 10:07
Tuskin+se+ihan+tuulesta+temmattu+ajatus+oli.+Ei+Jeesus+luvannut+seuraajilleen+yhtään+helpompaa+kuin+mitä+Hän+itse+sai+kokea.+"Ei+palvelija+ole+Herraansa+suurempi"+,+teitä+tullaan+vainoamaan+ja+pilkkaamaan+Minun+nimessäni."
https://www.piplia.fi//raamattu/KR92/MAT.10/Matteus-11
30.09.2019 10:05
1 / 3