Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Olkkuzi03
profiilit
Olkkuzi03
Olkkuzi03
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep.
01.04.2020 09:51
Snap+on+olkkuzi.
Mikä+sun+on+niin+tiedän+sit,+kuka+mut+addaa?
31.03.2020 23:18
Haittaaks,+jos+täytin+just+17v+ja+asun+Tampereella?+Ois+kyl+kiva+saada+uusii+irl-ystävii+tai+nettiystäviä.
31.03.2020 23:17
Kyllä+mä+varmaan+ainakin+pystyisin.+Pystyyks+suhun+tutustuu+jossain+somes+tai+jtn?+Ois+kiva+vähä+tutustuu+suhun+esim.+missäpäin+asut,+luonne,+harrastukset.
Ite+oon+tällänen+17v+poika+Tampereelta.
Toivottavasti+sua+saa+vielä+kiinni.+Mä+haluisin+nähä+kans+sun+ulkonäön,+ni+se+riippuu+siitä+kans.+:)
31.03.2020 23:06
Luultavasti+syksyyn+asti.
31.03.2020 22:50
Mä+katon,+et+miltä+hän+kokonaisuudessaa+näyttää.
31.03.2020 22:47
Rehellinen*
31.03.2020 22:39
Hei!
Mä+asun+kanssa+Lempäälässä+(lähellä+Tamperetta).+Oon+ite+17v,+täytin+just+maaliskuussa.+
Mä+etin+sellasta+tyttöä/naista,+joka+on+just+luotettava,+rehellinen,+hyväsydäminen,+mukava.+Sillä+on+hyvä+huumorintaju.+Mun+luonne:+Mukava,+ystävällinen,+kohtelias,+rehellimen,+reilu,+mukava,+hyvä+huumorintaju,+hyväsydäminen.
Pituus:+n.+170+cm
Paino:+Joku+60kg
Harrastukset:+Parkour,+pelainen+biljardia,+talvisin+käyn+paljon+laskettelee
Ois+kiva+tutustua+suhun+enemmän.+Toivottavast+sut+saa+vielä+kiinni.
Toivottavast+se+on+sulle+ok,+et+mä+oon+17v.+:)
31.03.2020 22:38
Haluuks+vähä+kertoo+ittestäs,+ni+riippuu+siitä?+:)
Oon+ite+17v+poika+Tampereelta.
Tykkään+paljon+melkein+kaikenlaisesta+musiikista.
Harrastan+parkouria,+pelailen+paljon+biljardia+(nyt+ei+pysty+koronan+takia).+Harrastan+talvisin+laskettelua.
Luonne:+Ystävällinen,+kohtelias,+mukava,+iha+ok+huumorintaju+omasta+mielestä.+
En+oo+kauhee+hyvä+juttelee,+en+oo+ollu+koskaa+kauhee+hyvä,+ku+oon+ollu+koko+elämän+vähän+ujo,+mut+perusasioista+osaan+jotenki.+Mutta+enköhän+mä+vielä+opi,+ku+rohkenen.
31.03.2020 21:57
Ois+kyl+kivaa,+jos+sais+haistella+jonku+naisen+pieruja+ja+ihan+mutten+vaa+persettä+ja+pimppiä.+Oon+03+poika+Tampereelta.
15.09.2019 16:17
Ite+en+oo+ikinä+kokenu+facesittingiä,+mut+oon+kattonu+pakjo+videoita+naamalle+istumisesta.+Kiinnostais+kokeilla,+kun+nainen+istuis+naamalle+ja+pääsis+haistelee.+Oon+siis+03+ja+asun+Lempääläs.
Jos+jtn+naisii+kiinnostaa,+ni+pistäkää+viestiä+tai+tulkaa+jutskaa+asiasta+mun+ig-directii.+Mun+ig+on+olkkuig.
15.09.2019 15:56
Minkä+ikänen+oot?+Ite+oon+03+ja+asun+Lempääläs.+Meilt+o+joku+vrm+20km+Tampereelle.
15.09.2019 15:51
Tytössä+yksi+ihana+asia?:+Kauneus.
Tytössä+huonoin+asia?:+Emt.
Työssä+tyhmintä?:+Tytössä+tyhmintä+on+se,+jos+se+juo+alkoholia,+käyttää+nuuskaa+tai+polttaa+tupakkaa.+Ite+en+polta,+enkä+käytä+nuuskaa+tai+juo+alkoholia.
Mitä+mieltä+olet+kuukautisista?:+Luonnollista.
Mitä+mieltä+olisit+facesittingistä?:+Oon+kattonu+paljon+aiheeseen+liittyviä+videoita.+Haluisin+kokeilla+sitä+silleen,+et+se+ei+oo+ihan+koko+painolla.+Jos+jtn+naista+kiinnostaa,+ni+tulkaa+juttelee+asiata+ig-direct.+Mun+ig+on+olkkuig.+Oon+03+Tampereelta+päi.
Pidätkö+pervoista+tytöistä?+Tuo+termi+pervo,+on+aika+iso+termi.+Jos+se+viittaa+lapsiin+ja/+tai+eläimiin+sekaantumiseen,+ni+siitä+en+pidä.+Jos+se+tykkää+kokeilla+kaikkea,+nii+joo.
Mikä+olisi+ihana+viesti+tytöltä,+jota+kohtaan+sinulla+ei+ole+ihmeempiä+tunteita,+vaan+pitäisit+häntä+vain+mukavana+ja+ikäeroakin+olisi+yli+3+vuotta?:+No+vaik:+Oot+söpö!,+oot+mukava!,+haluun+sun+kainaloon!,+Tykkään+susta.+Esimerkiks+nuo.
Tytöissä+nolointa?:+En+tiiä.+:D
Tytössä+paras+vaate?:+Jokku+tiukat+housut+tai+yoga-housut,+joku+kiva+toppi.
Voi+olla+monta+{Mikä+väri+tyttöjen+päällä+on+turn+off?:+Ei+mikää.
Voi+olla+monta+{Mikä+turn+on?:+Ei+väril+ole+merkitystä.
Kiinnitätkö+tyttöjen+kynsiin+huomiota?:+Välil.
Katsotko+jokaisen+tytön+persettä?:+Kyllä+välillä.
Kiihotutko+usein?:+En+kauhee.+Riippuu+tilanteista.
Juuri+nyt+haluaisit?:+Jonkun+söpön+naisen+mun+viereen.+:3
15.09.2019 12:42
Pervolandia,+nii+mäki+haluisin+kokea+jtn+tollast.+:D
15.09.2019 12:18
Jos+olet+tyttö,+niin+joo.+Oon+16-vuotias+täält+Tampereelt+päi.
15.09.2019 11:42
Moi!+Oon+iältää+03+(ehkä+vähä+liian+nuori+vielä).+Mä+oon+fantasionut+siitä,+et+joku+nainen+istuisi+naamani+päälle,+mut+ei+täydellä+painolla+ja+sitten+hän+voisi+välillä+(+jos+mahdollista)+pierasta+mun+naamalle/+suoraan+nenään,+ja+voisin+haistella+niitä.+Sitten+myös+hän+voisi+sitoo+mut+vaik+johki+sänkyy+kii+sillee,+et+en+voi+karata+mihkää+ja+tehä+tuota+samaa.+Se+ei+haittaa,+jos+hän+pierasee+housuilla+tai+ei,+mut+ei+farkuilla,+mieluummin+jollain+vaik+yoga-housuilla+tai+sukkahousuilla.+Sitten+hänel+vois+olla+myös+mekko+päällä,+et+saisin+olla+siä+alla+ja+haistella+ja+välil+antaa+happee.+Tos+siis+o+nyt+vaihtoehtoja.+Kuljeskelen+tääl+Tampereel+päi.+Mulle+voi+tulla+vaik+ig-directii+juttelee+asiasta+(mun+ig+on+olkkuig).+Toivottavast+ihmisii+ei+haittaa,+vaik+oon+16-vuotias.+Ois+mielenkiintost+päästä+testaa.+:)
14.09.2019 20:32
Kiitoksia+paljon!+Mua+kinnostaa+paljon+pierujutut+ja+videot.+:D
14.09.2019 20:03
1 / 1