Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

85

1. Simit+SavedSims-kansioon.+(tiedostopolku+lienee+muotoa:+My+Documents\Electronic+Arts\The+Sims+3\SavedSims)Ellei+kansiota+jo+ole,+se+luodaan+itse.
  2. Kiitos+täsmennyksestä.+Ongelmakenttäsi+on+nyt+minulle+selvä+*),+mutta+pahoin+pelkään+etten+pysty+laatimaan+Sinua+tyydyttävää+asiallista+vastausta+mm.+koska+en+ole+enää+vuosiin+itse+pelannut+kolmosta.+Eräitä+huomioita:+-+Sims+3:n+tonttien+vapaata+sijoittelua+haittaa+moni+seikka,+esimerkiksi+maaston+epätasaisuus,+puutteellinen+reititys,+tonteille+sijoitetut+monesti+pelaajalle+näkymättömät+"+spoonerit"+(engl.+spawner+-+joiden+tarkoitus+on+luoda+kalastuspaikoista+alkaen+sitä+sun+tätä+tehostetta+ko.+tontille)+yms,+yms.+Peli+tuntuu+itsepintaisesti+vastustavan+ruudukon+sijoittamista+pelaajan+toivomalla+tavalla.+Tuota+on+moni+pitänyt+buginakin.-+tontin+jyrääminen+saattaa+eräissä+tapauksissa+auttaa,+muttei+silti+välttämättä+tasoita+tonttia+kunnolla+tai+poista+spoonereita+-+ja+mitä+enemmän+ja+mitä+useammalla+tontilla+sitä+käyttää,+sitä+todennäköisemmin+tallennukseen+jää+piileviä+ongelmapesiä+ja+reititysvirheitä,+jotka+pahimmillaan+korruptoivat+ja+pilaavat+ko.+maailman+jopa+pelattavaksi+mahdottomaan+kuntoon.-+maailmojen+luontityökalu,+CAW,+voi+olla+ratkaisu.+Sen+tehokas+ja+sujuva+käyttäminen+on+kuitenkin+oma+"tieteen+haaransa",+se+edellyttää+melko+paljon+tietoa+-+jota+kuitenkin+edelleen+löytyy+netistä+vinkkien+ja+käyttöohjeidenkin+muodossa+-+ja+jnkv.+kokemusta.-+netistä+voi+ladata+Sims+3:een+valmiiksi+laadittuja+pelaajien+kehittämiä+maailmoja,+joissa+monesti+(muttei+aina)+on+tasaisia+rakennettaviksi+sopivia+tontteja.*)+Tiedän+nyt+että+olet+aikuisten+oikeasti+kiinnostunut+asiasta,+et+ole+esimerkiksi+trolli+tai+kysele+pelkästään+"huviksesi"+suhteellisen+vaativia+asiakokonaisuuksia.++:)