Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hurskainen
profiilit
Hurskainen
Hurskainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+Noja-tuoliväki.+Skillan+kai+viettää+vielä+kylpylälomaansa+eteläisten+heimoveljiemme+-ja+sisartemme+hoivissa,+oikein+ohvakka+juttu!
Kävelin+miekin+reilun+4+kilometrin+lenkin+muutama+päivä+sitten+kun+en+saanut+lifti+tai+pummauskyytiä.
Ihmettelin+että+pystyin+moiseen.+Eilen+ja+tänään+hiukan+jäykkyyttä;+tiesimpä+mistä+hää+johtuu.
Waltteri+ja+Martha+ovat+jääneet+ilman+ruoka-apua+viikon+verran.+Waltterin+nälkälaulu+on+mielestäni+syyttävänkuuloista.
Vein+aamulla+neljä+litraa+kauraa+pihalle+niin+etteivät+ne+omppopuissa+istuessaan+sontisi+safkansa+päälle.+Varpuslintuja+on+paljon.
Erikoisen+hauska+on+pihallamme+vieraileva+herra+Käpytikkanen.+Se+tarttuu+kynsillään+metalliseen+lipputankoon+ja+rummuttaa+sitä+kosintamielessä.
Alkuun+meinas+mennä+huonot+pöksyyn+kun+hirmuinen+rummutus+kuului+ihan+läheltä.+Hänen+kyntensä+ovat+lyhyet.+Siksi+joutuu+tarttumaan+terästankoon+korkealta.
Hänen+mielestään+on+siis+alkukevät.+Mikä+pietikäinen+mie+olisin+vastaan+väittämään.+Täytyykin+laittaa+tali/siemenpötkö+rautalangasta+roikkumaan+hänelle+palkaksi+kuuluvasta+tiedotustyöstään;+täällä+on+komea+vapaamies.+
Niin+ja+hyvät+siitä+että+enää+vajaa+viikko+helmikuun+alkuun.+Hyvin+me+ollaan+sinnitelty.
26.01.2020 20:21
Miten+se+vanha+loru+menikään:+Mee+mennessäs+tuo+tullessas...+missä+kohtaa+oli+se+tuo+tupakkia+tullessas?
Hurskainen+ulalla+kun+pyörällä+kaatusin+autojen+liukastuttamassa+risteyksessä.+Kivun+jälkeen+tuli+euforinen+olo.+Ei+näistä+ennenkään+ole+mitään+seurannu.
23.01.2020 20:34
Onnistunutta+terveys+ja+lomamatkaa+puolestani+Skillanille.+Kyllä+se+loma+tekisi+hyvää+tässä+itsekullekin.+
Näihin+eri+särkyjen+kirjoon+on+olemassa+ikivanha+lievityskeino;+Raakile+vielä+kerroit+lonkkasäryn+verottaneen+yöuntakin.
Kokeile+tätä,+opettele+joskus+se+voi+alkaa+toimimaan.+Tee+näin:+lepää+selälläsi+tai+istu+vaikka+nojatuolissa.+Kämmenet+sijoitetaan+niin,+että+toinen+on+kipukohdan+puolella.
Toinen+käsi+laitetaan+yli+vatsan+niin+että+sormenpäät+ylittävät+selkärangan,+ydinkanavineen.+Se+on+siinä.
Minulla+kipu+poistuu+muutamassa+minuutissa,+mutta+siihen+voi+kulua+pitempikin+aika.+Opetelkaa+tämä+simppeli+luonnon+omakeino.+Hyvää+illanjatkoa+kaikille!
22.01.2020 20:19
Jopa+ammattilaiset+pitävät+Firefoksia+hyvänä+selaimena.+Minullakin+Adlock+Plus+on+asennettuna.
Nyt+olen+saanut+jo+yli+viikon+lomaa+netin+käytössä+ilman+häiritsijöiden+myyräntyötä.+
Erikoisen+mieleistä+myös+syksyisen+sään+jatkuminen.+Syitä+ei+parane+käydä+arvailemaan,+vaikka+tässä+asiassa+toisen+hyöty+on+toisen+vahinko.+Etelän+rinneyrittäjät+ovat+tykkilumen+varassa.+Sanotaankin+että+jumalat+ovat+oikullisia.+Nyt+meille+tupsahti+Keskieuroopan+talviolosuhteet+toistaiseksi.
20.01.2020 20:25
Sori+painoin+vika+näppyliä.
19.01.2020 20:39
Kolmena+päivänä+peräkkäin+minunkin+konetta+häirittiin.+Tänään+en+ole+nähnyt+häirintää+tapahtuneen.+Kirjautumisen+sotkeminen+ja+GATEVAY+504+tekstit+tietenkin+hakkerin+töitä.
Yle-X+radiotoimittaja+lohkaisi+tänään;+on+marraskuun+77+päivä.+Toki+nyt+paremmalla+puolella+ollaan+kun+valoisuus+lisääntyy,+mut+muuten+myöhäissyksyisen+kaltainen+sää+jatkuu.+Mukava+että+ilmoja+pitelee.+
Jakseluja+itse+kullekin!
15.01.2020 20:20
Olet+kertonut+SkillaN+asuvasi,+oleilevasi+Varkauden+kaupungissa.+Kun+aikanaan+kävin+vielä+syntymäkodissani,+matka+sinne+oli+vasta+puolessa+välissä.
Onko+niin+että+Varkaudesta+Vt-5+pohjoiseen+ajettaessa,+alkaa+Pohjois-Savo?
Käytiin+me+kerran+vaim'ihmisen+eläessä+hänen+tädillään,+Kuvansissa.+Oikeasti+me+tultiin+sieltä+kotiimme+Inkeroisiin.+Kuntaliitoksen+myötä+ehkä+10+vuotta+sitten,+meitit+liitettiin+Kouvolaan.+Se+Vuohijärvi+oli+vain+hämäystä,+ettei+tulisi+liian+tutuksi.
Oletko+SkillaN+käynyt+pienessä+tehdas+taajamassa.+Tehtaan+ympärille+muodostunut+kylä,+lienee+ilman+Anjalan+päätajamaa+yhteensä+yli+4500+asukasta+nykyään.+Oletko+käynyt+SkillaN+inkeroisissa,+kesällä+jokimaisemineen+ihan+idyllinen+pieni+turistikohde.
Palvelut+ovat+kaventuneet.+Liikepankkien+muutettua+pois,+onneksi+S-pankki+paikkaa+tilannetta.
Tänäänkin,+OP:+asiakkaana+piti+ajaa+pörhältää+Kouvola-cityssä+asti.
10.01.2020 19:36
Minusta+Juice,+alias+Pauli+Matti+Juhani+Leskinen+oli+mielestäni+enemmän+mestari+kuin+riiminikkari+Juha+Vainio+ja+iskevien+kuplettien+esittäjä.+Juicen+sanoissa+oli+enemmän+syvyyttä.+https://www.youtube.com/watch?v=KWB_-5nzuCE
09.01.2020 01:25
Minäkin+ennen+kelasin+pitkiä+rimssuja+kommenttiketjuissa.+Sitten+joku+veteraani+neuvoi+käskyttämään+noita+nuolia+end+=+alas,+home+ylös.
Nehän+toimivat+kuin+junan+klosetti.+Toisen+ennakkoluuloni+poistin+paristohiihen+käyttöönottamisessa.+Paristo+kestää+viikkoja.+
Toissa-iltana+ja+vielä+eilenkin+sain+tuta+niin+wäkiwahwaa+waterloota,+että+oli+mentävä+lepäämään.+Hyvää++musiikkia+yotuubista+kuunneltuain+palasin+taas+"kartalle"+ja+pääsin+vapauttavaan+uneen.
Skillan+kertoo,+ettei+enää+näe+muistettavia+uniakaan.+Nykyään+minun+muistettavat+unensa,+ne+huikeimmat+näen+varhain+aamulla.+Jos+mun+unisarjansa+jää+kesken,+suoritan+aamutoimensa+nopeaan+ja+menen+päiväpötköttämään.+Mukavaa+kerrottavaa+teillä+muilla+kertojilla+NOJA-tuolissa.
09.01.2020 00:46
Saatuani+vinkin+Kahvipirtti-viestistä,+että+olet+Skillan+laittanut+Noja-tuolisi+++80+sivuille,+käynpä+tervehtimässä!
Ikäihmisten+seuraan,+ikäisiinsä,+uskaltaa+aina+tutustua+edes+näin+virtuaalisti.+Lämmin+kiitos+sinulle+Kahvipirtti-ajoilta+ja+onnea+Nojatuoli+palstalle!
05.01.2020 20:00
Kiitos+anonyymi+eilen+21:03+viestistä.+En+tiennyt,+että+SkillaN+on+perustanut+Noja-tuoli+palstan+kaheksankymppisiin.+Käynpä+istua+röhnöttämässä+ihan+Noja-tuolissa.
05.01.2020 19:50
Vielä+raakile+otti+esille+Waltherin+ja+Marthan.+Kiitos+sinulle+hurskaiselta+vanhan+varis-pariskunnan++huomioimisesta.
Tutut+vaakut+olivat+monia+päiviä+poissa.+Waltteri+oli+tarkkaillut+ulko-ovea;+kun+näki+talon+asukkaan+ulkona,+lennähti+tiedustelemaan+lähi+koivuun.
Kun+vein+tielle+koiran+rehupapanoita,+Waltteri+lennähti+heti+syömään.+Marthaa+ei+näkynyt.+Mitä+lie+käynyt?
Joku+laji-edustaja+tuli+katselemaan+lähelle,+mutta+ei+uskaltanut+murkinalle.+Vaakkujen+tavoin,+Waltteri+nokki+kupuunsa+loput+ja+peitti+ne+lähistölle+lehtien+alle.
Hekin+sen+tietävät:+Kaverille+ei+jätetä.
Hyvää+viikonvaihdetta!+Ja.+Kauan+eläköön+Kahvipirtti.
04.01.2020 20:52
Ompa+mukavaa+SkillaN,+että+tulit+tervehdyskäynnille.Kertoo.+että+olet+sinut+itsesi+kanssa+ja+että+osaat+tehdä+oikeita+päätöksiä+silloin+kuin+aika+on.+Kaikkea+hyvää+elämääsi!
Eilen+sain+niin+hyviä+uutisia,+että+ne+veivät+lähes+yöuneni.+Nukuin+sen+jälkeen+hyvät+päiväunet.+Niin+että+iltaan+on+päästy.
03.01.2020 19:20
Ole+hyvä+vaan.+Sen+kun+vielä+näkisikin.+Sinusta+ei+ole+siihen.+Kirjoitit+että+lahkolainen+minä+en+ole.
Miksi+sitten+poistit+kotisivuni,+samoin+puhelinyhteyshenk
ilöt,+eli+omaiseni+netistä.+Tyypillistä+lahkolaistoimintaa.+Yritit+eristää+naiivisti+omaisistanikin.
Edelleen+olit+puuhamiehenä+kantelussa+minusta+presidenttipari+Ahtisaarille.+Tätä+nauhoitettua+äänitystä+luettiin+ainakin+viikon+Yleisradion+aluelähetyksissä.
Nyt+sinä+viitanen+oletkin+uhri,+vaikka+yritit+yhteisöpainostuksella+häätää+minut+pois+alueelta.
Kun+yritit+lapsellisen+naiivisti+lähestyä+minua+inksan+S-marketin+tiloissa,+kysyit+minulta;+mitä+olen+sinulle+tehnyt.+Painuin+sisälle+markettiin.+
Vasen+kätesi+ei+tiedä+mitä+oikea+tekee;+tyypillistä+narsistiselle+sosiopaatille!+
Sanoit+minua+valehtelijaksi+siinäkin+kun+sanoin,+että+olin+latomassa+kattotiilejä+koillisen+puoliselle+talosi+katolle.+Sitä+en+muista,+olinko+tovin+vain+talkoissa.+Palkakseni+sovittiin+10+markkaa+tunnilta.
Olet+rikollisella+toiminnallasi+netin+välityksellä+vienyt+minulta+monikymmenkertaisesti+saamani++p+i+m+e+ä+n++työn+hyötyni.+En+tupannut+sinulle+töihin;+pyysit+sitä+Lauttarannan+alueella.
Elät+valhemailmassa+vesa+viitanen.+Tee+kuitenkin+mihin+"rehtorin"+arvosi+edellyttävät,+mutta+tuosta+S24-hakkeroinnista+vihaan+sinua+tosikybällä.+Se+on+laissa+määriteltyä+rikollisuutta!
Toivo+Lång+Inkeroinen
81v.+11+kk.+14+vrk.
30.12.2019 19:50
Korjaus.+piti+olla,+en+tule+antamaan+anteeksi+milloinkaan.
TKL.
29.12.2019 20:39
Olipa+ikävä+uutis+ilta;+SkillaN+sanoo+siirtyvänsä+takavasemmalle,+pois+Kahvipirtin+moderoijan+harrastuksesta.
Olen+lähes+ikätoveri;+vain+kolme+viikkoa+ikäeroa.+Ehdin+olla+vain+muutaman+vuoden+Kahvipirtti+asiakkaana.
Tätä+palstaa+häirittiin+järjestelmällisesti,+suorastaan+tuhottiin.+Kuinka+muuten+kuin+kd-hakkerin+toimesta.+Tulin+tästä+kärttyisäksi+känisijäksi.+Se+on+sillä+häiriköllä+ollut+tarkoituskin.+Myös+ruunea+palstan+elämä+harmitti+suuresti.+Laittoi+jopa+rinnakkais+pirttejäkin+pystyyn.
Sinisirkun+ehdotus+on++h+y+v+ä;+mielenhän+voi+muuttaakin.+Poliitikot+tekevät+sitä+tilanteen+niin+vaatiessa.
Makriinan+ehdotus+on+myös+hyvä,+kirjoittajat+pitäisivät+palstaa+pystyssä.
Olemme+Ynnämuun+kanssa+olleet,+Laten+poistuttua+keveimmille+kirjoitusplaaneille,+kahdestaan+miespuolisina.
Kiitokset+SkillaNille.+Projektien+aikaan,+yhden+asian+tyyppinä,+minulla+tietysti+meni+yli.
Fyysinen+kuntoni+romahti+viime+kesänä.+Fysioterapeuttini+sanoi,+että+sinun+"hyötyliikuntasi"+myötä+menee+ft-tuloksetkin...ikäänkuin+pesuveden+mukana.+
Helpompia+eläkepäiviä+Skillan!+Joskus+jopa+salaa+arvostelinkin+liian+ison+kuorman+kantamisesta.+Se+on+moro,+kuten+meilläpäin+jätkät+sanovat.
29.12.2019 20:17
Hei+taas+Pirttiin!+Me+saamme+olla+täällä+rauhallisessa+Pohjolassa+omassa+rauhassa.+
Tämän+päivän+ulkomaan+uutiset+kertoivat+Somalian+Mogadishun+pahasta+räjähdeiskusta.+
Käsitin+että+kuorma-autollinen+räjähdysainetta+olisi+räjäytetty+vilkkaalla+liikepaikalla+dronen+avulla.
Sotaisia+pahanvoimia+on+maailmassa+liikkeellä;+ikään++kuin+väkivallalla+rauhanneuvotteluja+edistettäisiin.+Tekijöiden+oletetan+olevan+Al+Sabaabin+sissitaistelijoita.+Hallituksen+neuvotteluissa+ei+ole+päästy+sopimuksiin.
Saimme+hienon+ja+aurinkoisen+päivän.+Ehkä+huomenna+jo+ihan+jotain+muuta.
Herätessään+täytyy+nykyään+räknätä,+mikähän+viikonpäivä+se+mahtaa+olla+alkamassa,+kuten++palstallakin+on+kirjoiteltu.+Hyvää+vuoden+loppuaikaa!
28.12.2019 20:30
On+oikein+ja+loogista,+että+kirjoittaja+ilmaisee+omia+tuntemuksiaaan.+Kuten+Korpikirjailija,+minä+höpöttelen+omiani+päivän+ohuista+tapahtumista.
Joskus+toinen+kirjoittaja+saa+innostumaan+kommentoimaan.+Kansakoulutasoisena+kirjoittajana+minulla+ei+ole+kompetenssia+arvostella+toisten+kirjoituksia,+ellei+teksti+jotenkin+hyppää+silmille.
Silloin+haukun+ja+sätin+kuin+rakkikoira.+Joskus+on+ehdotettu,+että+kuonokoppa+vois+olla+paikallaan.
Hyvä+huomio.+Olen+testauttanu+itseni+syksyllä;+halleluijaa,+olen+rabiesvapaa.
27.12.2019 20:34
Joulun+viimeinen+päivä+on+meneillään.+Ei+ollut+aikaa+nyt+ottaa+lunkisti+kun+maan+jäätyminen+on+lähellä.+Monia+töitä+on+tekemättä.+Lauhaa+ja+sateetonta.+
Ihmeekseni+en+kuullut+vielä+yhtään+raketin+paukuttelun+ääntä.+Viikon+päästä+jo+odotettu+pankkipäivä.+Hyvää+Tapanin+jatkoa.
26.12.2019 20:29
SkillaN+hyvä!+Kiitos+että+jaksat+pitää+Kahvipirttiä+edelleen+pystyssä.+Kupsahtaako+se+nurin+joskus+pois+mentyäsi?
Tuulinen+paikka,+sanompa+vaan.+Mut+hyvää+loppujoulua+kaikille.
25.12.2019 20:36
1 / 3