Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Andee34
profiilit
Andee34
Andee34
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
NO+EI+MITÄÄ--+OON+JO+36+V+EI+OO+VUOSIIN+OLLUJ+KAVEREITA..+EN+SAA+PARISUHDETTA..+TÄTÄKÖ+ELÄMÄ+ON,.+EI+TOD
13.06.2021 03:43
EN+HALUA+ENÄÄ+MUUTTUA..+HALUAISIN+VAIN+TAPPAA+ITSENI+KUN+VOISIN
13.06.2021 03:43
jätti+saatana+mut...+5+kk+oltii+yhdessä+jätti+ku+seinään.-!!!!!!!!!!!!!
13.06.2021 03:40
TUNTUU+ETTÄ+SAATANA+TÄÄ+ON+JOKU+HELVETIN+KARMA+KU+EN+SAA+KETÄÄ+OON+AINA+YKSIN...+VANHENTUNUT+JA+EN+TUNNE+VITTU+KETÄÄ+OON+NIIN+ULKOPUOLINEN+KUN+MUUT+IHMISET..+KAIKILLA+ON+OMA+ELÄMÄ+KAVEREITA..+MÄ+NIINKU+JAKSA+ENÄÄ+OLLA+YKSIN,,+KAIPAAN+PARISUHDETTA
13.06.2021 03:33
EI+OLE..+VITTU+KÄYN+IHMISTEN+ILMOILLA+MUT+EN+TUNNE+KETÄÄ+OON+NIIN+ULKOPUOLINEN+KUN+TOISET+IHMISET..+EHKÄ+JOHTUU+SIITÄ+ET+ON+KEHITYSHÄIRIÖ
13.06.2021 03:31
kerron+koko+elämäni+tässä..+eli+oon+syntynyt+Vaasassa,+mulla+on+ollut+hyvä+perhe...+vanhemmat+töissä+jne.+Mä+jouduin+jo+4+luokalla+emu+kouluun+koska+oon+vajaa..+mulla+on+heikkolahjaisuus,.+mua+kiusattiin+tosi+pahasti+pienenä..+haukuttu+tyhmäksi+vajaaksi..+no+ELÄMÄ+OLLut+paskaa..+paska+kavereita..+on+velkaantunut+ja+juonut+rahani..+tehnyt+kaikkee+paskaa..+nykyää+oon+36..+v+asun+Vantaalla..+menetin+3+v+sitte+parisuhteen+ja+kaikki+kaverit+menetin+mitä+mulla+oli+ennen..+oon+tosi+yksin+jäänyt..+ennen+oli+ees+jotain+kavereita..+ex+jätti+ja+niinku+en+tajunnu+jäin+ihan+yksin..+musta+on+tullut+ihan+hullu..+yksinäinen..+huudan+ihmisille..+juon..+saan+raivokohtauksia..+mulla+on+kehityshäiriö..+eli+oppimisvaikeus+ja+dysfasia+ja+epävakaan+persoonan+oireita..+koen+olevani+erilainen+kun+muut..+olen+yksinäinen..+en+saa+parisuhdetta..+naiset+vaa+sanoo+oot+ihan+kivan+näkönen+mitä+sus+on+vikaa..+yritän+naisia+ei+niitä+kiinnosta--+yritän+kehua+naisia..+ei+niitä+kiinnosta..+yritän+kaikkeni..+haukun+nykyää+naisia+en+vaa+jaksa+ku+ei+niitä+kiinnosta..+oon+halunnu+jo+kauan+sitte+tappaa+itseni..+vanhemmmat+ei+jaksa+enää+mua---+mulla+ei+oo+kavereita+ketää..+haluaisin+naisen+mut+ei+niitä.+kiinnosta..+mä+en+tajua+mitä+vikaa+mus+on.--+aina+jotktu+sekopäät+kiinnostaa..+mä+en+sovi+tänne+hki..+mä+oon+niin+erilainen+ja+mua+haukuttua+vuosia+tyhmäksi..+en+jaksa+enää..+pääsin+terapiaan..+mutta+ehkä+kuuluisin+osastohoitoon-..+tänää,+vartijat+pidätti+mut+ku+huudan+ihmsiille+ja+oon+ihan+sekopää.-+en+jaksa+enää-+oon+36+v+haluaisin+vitusti+muuttua+ja+parisuhteen.
13.06.2021 03:26
Ei+se+auta+mitään..haluan+parisuhteen+elämän..+en+vuosia+tai+loppuelämän+olla+yksin.
13.06.2021 02:49
Asun+Vantaalla+mulla+on+kehityshäiriö++ja+dysfasia.+Epävakaa+persoona
13.06.2021 02:48
Mä+tarvin+kai+osastohoitoa+kovaa+terapia..ei+tutustu+ihmisiin..+en+tunne+ketään..+ihmisillä+oma+elämä.en+jaksa+enää+olla+yksin..+mun+tyttöystävä+jätti+ja+pilas+mun+elämän..+oon+ollut+tosi+yksinäinen..+ehkä+turha+käydä+töissä+kun+missää++ei+ole+järkeä+enää.
13.06.2021 02:46
Naisia+koskaa+kiinnosta..+eivät+sano+ku+ei+kiinnosta+mee+helvettiin.+Ku+ei+oo+kavereita+ja+ketää.oon+36+v+oon+niin+jumissa
13.06.2021 02:39
Mee+vittuun+ku+ei+kiinnosta..ne+sanonu+jo+vuosia..muut+saa+parisuhteita+ja+mä.oon+yksinäinen+luuseri
13.06.2021 02:37
Ei+tää+muutu..+en+saa+kavereita.+Oon+töis+yksin..+ei+naiset+ees+halua+jutella..+naiset+sanoo+mee
13.06.2021 02:35
Joo+mutta+en+enää+jaksa+oon+36+v+en+kelpaa+wes+läskille+rumalle.
13.06.2021 02:31
Tuskin+ketää+kiinnostaa.+Yksinäinen+elämä+on..yksin+töissä.+Yksin+kotona..+parisuhdet+en+saa.
13.06.2021 02:22
Kyllä+mä+vielä+naisen+saan.+Olen+kivan+näkönen+mies..+mulla+on+hyvä+palkka+vakityö..++sain+ennenkin+naisen+vaikka+olin+työtön.
31.05.2021 19:38
Naiset+sanonu+ei+sussa+mitää+vikaa+ole+huonoa+tuuria..eipä+naisia+koskaa+vittu+kiinnosta..+käyn+töis+vakkari+paikka..+urheilen+sun+muuta..en+käytä+huumeita
30.05.2021 00:03
jep+mutta.+en+kelpaa+kellekkää
23.05.2021 12:37
Koska+olen+täynnä+naisia+niin+se+pistää+vihaksi+sanon+tollee..+mä+haluan+sitäpaitsi+tukevemman+naisen+ja+monet+naiset+on+kauniita.
22.05.2021 12:10
Mä+oon+selkeesti+jääny+ihan+yksin..+roikun+mutsissa..+en+tod+jaksa+enää..+en+tiedä+mitä+tehdä..+kavereita+ei+ole+yli+2+v+ollut..+en+tajua..+olen+toki+ujo+ja+sosiaaliset+taidot+on+heikot..+ihmiset+kai+vihaa+mua..+töissä+oon+kans+vähä+ulkopuolinen..+kai+tarvin+vaa+apua+lisää
21.05.2021 22:30
En+vittu+rupee+aina+roikkumaa+vuosia+mutsissa,,+tai+oon+yksin..+ei+vittu+en+todellakaa..+kaipaisin+ees+jotain+kaveria+elämääni!!
21.05.2021 22:27
9 / 26