Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

503

  1. NO+EI+MITÄÄ--+OON+JO+36+V+EI+OO+VUOSIIN+OLLUJ+KAVEREITA..+EN+SAA+PARISUHDETTA..+TÄTÄKÖ+ELÄMÄ+ON,.+EI+TOD
  2. kerron+koko+elämäni+tässä..+eli+oon+syntynyt+Vaasassa,+mulla+on+ollut+hyvä+perhe...+vanhemmat+töissä+jne.+Mä+jouduin+jo+4+luokalla+emu+kouluun+koska+oon+vajaa..+mulla+on+heikkolahjaisuus,.+mua+kiusattiin+tosi+pahasti+pienenä..+haukuttu+tyhmäksi+vajaaksi..+no+ELÄMÄ+OLLut+paskaa..+paska+kavereita..+on+velkaantunut+ja+juonut+rahani..+tehnyt+kaikkee+paskaa..+nykyää+oon+36..+v+asun+Vantaalla..+menetin+3+v+sitte+parisuhteen+ja+kaikki+kaverit+menetin+mitä+mulla+oli+ennen..+oon+tosi+yksin+jäänyt..+ennen+oli+ees+jotain+kavereita..+ex+jätti+ja+niinku+en+tajunnu+jäin+ihan+yksin..+musta+on+tullut+ihan+hullu..+yksinäinen..+huudan+ihmisille..+juon..+saan+raivokohtauksia..+mulla+on+kehityshäiriö..+eli+oppimisvaikeus+ja+dysfasia+ja+epävakaan+persoonan+oireita..+koen+olevani+erilainen+kun+muut..+olen+yksinäinen..+en+saa+parisuhdetta..+naiset+vaa+sanoo+oot+ihan+kivan+näkönen+mitä+sus+on+vikaa..+yritän+naisia+ei+niitä+kiinnosta--+yritän+kehua+naisia..+ei+niitä+kiinnosta..+yritän+kaikkeni..+haukun+nykyää+naisia+en+vaa+jaksa+ku+ei+niitä+kiinnosta..+oon+halunnu+jo+kauan+sitte+tappaa+itseni..+vanhemmmat+ei+jaksa+enää+mua---+mulla+ei+oo+kavereita+ketää..+haluaisin+naisen+mut+ei+niitä.+kiinnosta..+mä+en+tajua+mitä+vikaa+mus+on.--+aina+jotktu+sekopäät+kiinnostaa..+mä+en+sovi+tänne+hki..+mä+oon+niin+erilainen+ja+mua+haukuttua+vuosia+tyhmäksi..+en+jaksa+enää..+pääsin+terapiaan..+mutta+ehkä+kuuluisin+osastohoitoon-..+tänää,+vartijat+pidätti+mut+ku+huudan+ihmsiille+ja+oon+ihan+sekopää.-+en+jaksa+enää-+oon+36+v+haluaisin+vitusti+muuttua+ja+parisuhteen.