En va kelpaa naisille

Anonyymi

Kyllä oon jo huomannu kauan etten kelpaa naisille. Oon 36v kaikki tuntee mut.ei oo kavereita ei ketää..naiset ei ota yhteyttä ei mitää..pitäskö tehdä itsemurha.

T.allu

234

958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää elämää..olla tälläinen..menetin parisuhteen..en kelpaa en kellekkää..en saa töistä en mistää kavereita.. koen olevani tosi ulkopuolinen.

    • Anonyymi

      Oon miettiny jo kauan et tappaisin itteni..paha olla .aina yksin jne.

    • Anonyymi

      Tuntuu et ihmisillä on elämä kavereita parisuhde ja en kelpaa kellekkään.oon 195 pitkä painan 198 kg tuntuu et oon läski. Naiset vaa sanoo et huonoa tuuria ei niitä vaa koskaa kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sori siis painan 108 kg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori siis painan 108 kg

        Vittu! Oot 7 senttiä pidempi, mutta samassa painoluokassa. Jos minäkin saan naisia, niin sinun ympärillä heitä täytyy parveilla.

        Saattaa se olla itsetunnostakin kiinni?


      • Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

        Vittu! Oot 7 senttiä pidempi, mutta samassa painoluokassa. Jos minäkin saan naisia, niin sinun ympärillä heitä täytyy parveilla.

        Saattaa se olla itsetunnostakin kiinni?

        Älykkyydestä on kyse tässä kyseisessä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori siis painan 108 kg

        Sulla on allu vain lievä yli paino katoin paino indeksistä jos painaisit 93.5 niin sun paino olisi normaali paino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on allu vain lievä yli paino katoin paino indeksistä jos painaisit 93.5 niin sun paino olisi normaali paino.

        Vittuun ne 'painoindeksit'. Eihän siinä oteta huomioon lihaksien painoa. Itse olen 188cm. Ja 110kg. Vatsa on pyykkilautana ja paino lähinnä hartia ja käsivarsilihaksissa.
        Naisen puutetta en ole kokenut koskaan. Aina saanut heiltä seksiä kun on tarvinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on allu vain lievä yli paino katoin paino indeksistä jos painaisit 93.5 niin sun paino olisi normaali paino.

        En ole edes kovin lihava.. ihmettelen ettei tavis pullukat kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun ne 'painoindeksit'. Eihän siinä oteta huomioon lihaksien painoa. Itse olen 188cm. Ja 110kg. Vatsa on pyykkilautana ja paino lähinnä hartia ja käsivarsilihaksissa.
        Naisen puutetta en ole kokenut koskaan. Aina saanut heiltä seksiä kun on tarvinnut.

        joo no onnea sulle.. mä en paljo ole naista saanut.


    • Anonyymi

      Emmä oikee tiedä mitä teen.. tekis mieli jäädä junan alle?

    • Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria..eipä naisia koskaa vittu kiinnosta.. käyn töis vakkari paikka.. urheilen sun muuta..en käytä huumeita

      • Anonyymi

        "Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria.."

        Kyllä sussa vikaa on kuten sulle on tuhat kertaa selitetty mutta eikö sulla ollut myös muistissa ongelmia?

        Eli taas kerran:
        Sulla on käytös- ja impulssikontrollihäiriöitä, aggressiivisuus just naisia kohtaan, mainittu muistiongelma ja heikkolahjaisuus.

        Auto, työ, ulkonäkö, pituus, hiukset, maha, jne ei liity asiaan MITENKÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria.."

        Kyllä sussa vikaa on kuten sulle on tuhat kertaa selitetty mutta eikö sulla ollut myös muistissa ongelmia?

        Eli taas kerran:
        Sulla on käytös- ja impulssikontrollihäiriöitä, aggressiivisuus just naisia kohtaan, mainittu muistiongelma ja heikkolahjaisuus.

        Auto, työ, ulkonäkö, pituus, hiukset, maha, jne ei liity asiaan MITENKÄÄN.

        No tiedän. Mä en vaa helvettì kelpaa kellekkään.. kyllä nuorempana pääsin juttelee naisille ja kelpasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria.."

        Kyllä sussa vikaa on kuten sulle on tuhat kertaa selitetty mutta eikö sulla ollut myös muistissa ongelmia?

        Eli taas kerran:
        Sulla on käytös- ja impulssikontrollihäiriöitä, aggressiivisuus just naisia kohtaan, mainittu muistiongelma ja heikkolahjaisuus.

        Auto, työ, ulkonäkö, pituus, hiukset, maha, jne ei liity asiaan MITENKÄÄN.

        Ku en voi sille oikee mitää olen tälläinen jumissa kuopassa elämässä.. eilen olin taas yksin liikenteessä.ja kaikilla oli kavereita. Lähdin pois kun ei ketää kiinnostanut.


      • Anonyymi

        Alat polttaa pilveä, lopetat dokaamisen.
        Naiset kiinnostuu välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat polttaa pilveä, lopetat dokaamisen.
        Naiset kiinnostuu välittömästi.

        Ei mua kiinnosta mitkää huumeet pilvet.. etkö tajua.. kyllä mä välillä juon mutta istun aina yksin puiston penkillä.. ei mulla ole kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria.."

        Kyllä sussa vikaa on kuten sulle on tuhat kertaa selitetty mutta eikö sulla ollut myös muistissa ongelmia?

        Eli taas kerran:
        Sulla on käytös- ja impulssikontrollihäiriöitä, aggressiivisuus just naisia kohtaan, mainittu muistiongelma ja heikkolahjaisuus.

        Auto, työ, ulkonäkö, pituus, hiukset, maha, jne ei liity asiaan MITENKÄÄN.

        On kaikenlaisia ongelmia.. ei auta mikään.. toiset miehet on vain ikisinkkuja ja hyväksyvät sen.. minä en sitä hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset sanonu ei sussa mitää vikaa ole huonoa tuuria.."

        Kyllä sussa vikaa on kuten sulle on tuhat kertaa selitetty mutta eikö sulla ollut myös muistissa ongelmia?

        Eli taas kerran:
        Sulla on käytös- ja impulssikontrollihäiriöitä, aggressiivisuus just naisia kohtaan, mainittu muistiongelma ja heikkolahjaisuus.

        Auto, työ, ulkonäkö, pituus, hiukset, maha, jne ei liity asiaan MITENKÄÄN.

        Eilinen nainen sanoi huonoa tuuria... mä en ole kuitenkaa ruma ja olen hyvin pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kaikenlaisia ongelmia.. ei auta mikään.. toiset miehet on vain ikisinkkuja ja hyväksyvät sen.. minä en sitä hyväksy.

        "On kaikenlaisia ongelmia.. ei auta mikään.. toiset miehet on vain ikisinkkuja ja hyväksyvät sen.. minä en sitä hyväksy."

        ----

        Asiat joita ei voi muuttaa on vaan pakko hyväksyä. Toinen vaihtoehto on hakata päätä seinään mutta ei se seinä siirry vaan oma pää tulee entistä kipeämmäksi. Kun vuosia hakkaa päätään seinään niin omat aivot on pilalla, ei seinä.

        Mulla itsellä oli äärettömän vaikeaa hyväksyä minun fyysinen vamma, joka haittaa elämää. Mutta vamma ei poistu suhtaudumpa siihen miten suhtaudun. Pitää ottaa vastaan se apu mitä on tarjolla, ja koettaa elää niissä puitteissa missä pystyy.

        Elämä on lyhyt olipa meillä mitä vammoja tahansa tai sitten terveyttä ja rikkautta ja parisuhde. Vuodet kuluu kaikilla ja oma tavoite on etten käyttäisi sitä katkeruudessa ja kun kuolema tulee, tuntisin että olen ainakin elänyt vaikken saanut sitä mitä kaipasin. Elämä on ennen kaikkea luopumaan opettelemista.


      • Anonyymi

        Ne sanovat noin, kun eivät halua tuottaa sulle mielipahaa. Itse eivät kuitenkaan sinusta huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sanovat noin, kun eivät halua tuottaa sulle mielipahaa. Itse eivät kuitenkaan sinusta huoli.

        No en usko että valehtelevat.


    • Anonyymi

      Kaikki vaa hienoja nirppanokkia.. ei noille kelpaa vaikka ois miten hyvä palkka ja töitä

    • Anonyymi

      Mä oon vanhentunut ja enää en hitto kelpaa kellekkään..oon laskenu rimaaei auta.sain työpaikan ei auta..lopetin juomisen ei auta...mulla ei oo ketää kavereita..nuorempana kyllä kelpasin...kaikki on täs iäs jo parisuhteissa. Vittu tuntuu paskalta.

    • Anonyymi

      Vittu tuntuu ettei auta enää mikää..ei vain tuu koskaa kelpaavan.

    • Anonyymi

      Toki käyn vakituisesti töissä..mutta aina olen yksin.äiti ei jaksa mua ku en saa naista ja kavereita ja mulla on terapeutti...ei se oikee auta mitää..oon miettiny et miks en voi kelvata kellekkää.

      • Anonyymi

        Käytkö sä siellä terapeutilla, vai oletko tapasi mukaan taas mokannut senkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö sä siellä terapeutilla, vai oletko tapasi mukaan taas mokannut senkin?

        Käyn kyllä.


    • Anonyymi

      Kai mun pitäs vaa ettiä samanlainen ku minä.. yksinäinen..kaveriton.. työtön..heikkolahjainen läski ku en muuta saa.

      • Anonyymi

        Toivottavasti otat tuon huomion tästä lähin tosissasi, etkä enää havittele niitä naisia, joihin sinulla ei ole mahdollisuuksia.

        Jokainen meistä muistakin joutuu tyytymään itsensä kaltaiseen ihmiseen. Eivät ne fiksummat meistä huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti otat tuon huomion tästä lähin tosissasi, etkä enää havittele niitä naisia, joihin sinulla ei ole mahdollisuuksia.

        Jokainen meistä muistakin joutuu tyytymään itsensä kaltaiseen ihmiseen. Eivät ne fiksummat meistä huoli.

        En havittelekkaan missejä ja kaunottaria enkä laihoja. Kuten sanoin en kelpaa edes pullukoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti otat tuon huomion tästä lähin tosissasi, etkä enää havittele niitä naisia, joihin sinulla ei ole mahdollisuuksia.

        Jokainen meistä muistakin joutuu tyytymään itsensä kaltaiseen ihmiseen. Eivät ne fiksummat meistä huoli.

        Kyllä mulla oli ennen ihan nättejä naisia. Suostuivat jutteleen mulle. En ollut yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havittelekkaan missejä ja kaunottaria enkä laihoja. Kuten sanoin en kelpaa edes pullukoille.

        Kerta en heille kelpaa. Mussa on sit tosi pahasti vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havittelekkaan missejä ja kaunottaria enkä laihoja. Kuten sanoin en kelpaa edes pullukoille.

        Mutta havittelet itseäsi älykkäämpiä. Se sinun ongelmasi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta havittelet itseäsi älykkäämpiä. Se sinun ongelmasi on.

        No monet naiset on normaaleja.. harva nainen on heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No monet naiset on normaaleja.. harva nainen on heikkolahjainen.

        Sun pitää hyväksyä se tosiasia, että normaaliälyiselle naiselle et kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää hyväksyä se tosiasia, että normaaliälyiselle naiselle et kelpaa.

        En mä hyväksy. mulla on hyvin lieviä ongelmia ja nainen eilen sanoi mulle et vaikuta kovin tyhmältä koska sulla on kuitenkin palkka työ.. eikö moni vammainen ole kuntouttavassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havittelekkaan missejä ja kaunottaria enkä laihoja. Kuten sanoin en kelpaa edes pullukoille.

        Onko pullukat huonoja?
        Minun mielestäni ei ole ei laihuus ihmisestä hyvää tai parempaa tee.


    • Anonyymi

      Oon yrittäny tehdä töitä.. lopettanu juomisen.. urheilen välillä.. en tutustu ihmisiin..naiset ei halua ku moikata mua kaupan kassalla.. oon töissä yksin. Nettideiteissä ei naiset koskaa lähesty ja ota yhteyttä.. kyllä tää tuntuu nii pahalta.. että harkitsen vakavasti itsemurhaa.. ei tää tästä muutu

      • Anonyymi

        Naisia ei vain kiinnosta tippaakaan. Ei niinku yhtään. Ihanko mua ei olis olemassa. Semmonen fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia ei vain kiinnosta tippaakaan. Ei niinku yhtään. Ihanko mua ei olis olemassa. Semmonen fiilis.

        Aika paljo näkee parisuhteita missä ei kovin hääppönen mies. Silti saanut naisen. Ehkä tää on iso karma mun elämäs etten saa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljo näkee parisuhteita missä ei kovin hääppönen mies. Silti saanut naisen. Ehkä tää on iso karma mun elämäs etten saa ketään.

        Luulisi että naiset ottais ees yhteyttä kun kuitenkin on deittiprofiilei, mut aivan paskalta tuntuu ku en näytä enää kelpaavan ku ei ole kavereita ja en kelpaa naisille enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljo näkee parisuhteita missä ei kovin hääppönen mies. Silti saanut naisen. Ehkä tää on iso karma mun elämäs etten saa ketään.

        ”Hääppönen mies”
        Ulkonäön perusteellako luokittelet niitä miehiä ”ei kovin hääppösiksi”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Hääppönen mies”
        Ulkonäön perusteellako luokittelet niitä miehiä ”ei kovin hääppösiksi”?

        No kyllä mitä olen nähnyt. Eivät kovin esim komeita ole. On nainen silti kainalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Hääppönen mies”
        Ulkonäön perusteellako luokittelet niitä miehiä ”ei kovin hääppösiksi”?

        Kyllä pullukalle kelpaisin varmasti.. mutta ei siltä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mitä olen nähnyt. Eivät kovin esim komeita ole. On nainen silti kainalossa.

        Sinun kalloosi ei siis millään mahdu, että ulkonäkö EI ole ainut kriteeri. Ruma mutta fiksu kelpaa paremmin, kuin komea mutta tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pullukalle kelpaisin varmasti.. mutta ei siltä näytä.

        Sen pullukan pitäisi olla yhtä tyhmä, kuin sinäkin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kalloosi ei siis millään mahdu, että ulkonäkö EI ole ainut kriteeri. Ruma mutta fiksu kelpaa paremmin, kuin komea mutta tyhmä.

        Mahtuu kyllä.. mutta en mä kelpaa kellekkää saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen pullukan pitäisi olla yhtä tyhmä, kuin sinäkin olet.

        Sitten olkoot.. en jaksa enää olla yksin.. en mä sille voi mitään et musta syntyi tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olkoot.. en jaksa enää olla yksin.. en mä sille voi mitään et musta syntyi tyhmä.

        Ja oon vanhentunut ja en kelpaakkaa ku en saatana voi mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuu kyllä.. mutta en mä kelpaa kellekkää saatana.

        Eipä näytä mahtuvan!!!!

        Jos se mahtuisi sinun kalloosi, niin sinä et vaatisi älykästä pullukkanaista huolimaan tyhmää miestä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olkoot.. en jaksa enää olla yksin.. en mä sille voi mitään et musta syntyi tyhmä.

        Et voikaan.
        Siksi sinun pitäisi hyväksyä ne ihmiset, jotka ovat syntyneet yhtä tyhmiksi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voikaan.
        Siksi sinun pitäisi hyväksyä ne ihmiset, jotka ovat syntyneet yhtä tyhmiksi kuin sinä.

        Aika julmaa paskaa kirjotat minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika julmaa paskaa kirjotat minusta?

        Se on vain totuus, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voikaan.
        Siksi sinun pitäisi hyväksyä ne ihmiset, jotka ovat syntyneet yhtä tyhmiksi kuin sinä.

        No ei mun tarvi kehitysvammaistenkaa hengailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä mahtuvan!!!!

        Jos se mahtuisi sinun kalloosi, niin sinä et vaatisi älykästä pullukkanaista huolimaan tyhmää miestä !

        Otetaan sitte tyhmä nainen se kelpaa kyllä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain totuus, ei muuta.

        No ihan sama mutta en halua vammaista.


      • Anonyymi

        "Oon yrittäny tehdä töitä.. lopettanu juomisen.. urheilen välillä.. "

        Ei sinun älykkyysosamäärä nouse sillä että urheilet tai olet raitis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oon yrittäny tehdä töitä.. lopettanu juomisen.. urheilen välillä.. "

        Ei sinun älykkyysosamäärä nouse sillä että urheilet tai olet raitis.

        No ei tietenkää nouse.. miksi tarvis noista.. mä oon ihan hyvin riittävä tälläsenä sille oikeelle.. se kyllä hyväksyy mut tälläisenä. miks mun pitäs tällästä paskaa kuunnella?


    • Itsemurha on laitonta. Siitä ei kyllä ole ennakkotapauksia, että kuinka kovan tuomion siitä saa. Riittääköhän sakkotuomio ehdonalaisella hoystettynä?🤔😁

      • Anonyymi

        Ei kyllä ole laitonta. Vitsailetko? Ei siitä rangaista. Luokitellaan kai mielenterveysongelmaksi toi itsetuhoisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole laitonta. Vitsailetko? Ei siitä rangaista. Luokitellaan kai mielenterveysongelmaksi toi itsetuhoisuus.

        Olet oikeassa, minä olen ollut väärässä luulossa. "itsemurhaa ei ole kriminalisoitu Suomessa"

        https://www.minilex.fi/q/onko-itsemurhan-avustaminen-rikos

        Sekoitin aivovammani takia avustamisen ja itsemurhan.


      • Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

        Olet oikeassa, minä olen ollut väärässä luulossa. "itsemurhaa ei ole kriminalisoitu Suomessa"

        https://www.minilex.fi/q/onko-itsemurhan-avustaminen-rikos

        Sekoitin aivovammani takia avustamisen ja itsemurhan.

        Ei tuon linkin mukaan avustaminenkaan ole rikos.
        Eutanasia sen sijaan on rikos.
        Avustaminen pitää siis tehdä ”passiivisesti”. Tappavan annoksen saa jättää käden ulottuville, mutta sitä ei saa juottaa/syöttää itsemurhakandidaatille.

        Hyvin todennäköistä kyllä on, että avustamisesta joutuu käräjille. Jos avustaminen tulkitaan eutanasiaksi, tulee tuomio.


      • Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

        Olet oikeassa, minä olen ollut väärässä luulossa. "itsemurhaa ei ole kriminalisoitu Suomessa"

        https://www.minilex.fi/q/onko-itsemurhan-avustaminen-rikos

        Sekoitin aivovammani takia avustamisen ja itsemurhan.

        Silloin kun kuolemanrangaistus oli vielä Suomessakin käytössä niin oliskin ollut surkuhupaisaa kun itsemurhayrityksestä olis saanut kuolemantuomion. 🤔 Muttei sentään tainnut saada.

        Sen sijaan pari sataa vuotta sitten jotkut onnettomat ja kurjuudessa elävät ihmiset keksivät keinon päästää itsensä päiviltä lapsenmurhalla josta tuli kuolemantuomio. Ensin siis oman lapsen tappamalla. Luin juuri väitöskirjan aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kuolemanrangaistus oli vielä Suomessakin käytössä niin oliskin ollut surkuhupaisaa kun itsemurhayrityksestä olis saanut kuolemantuomion. 🤔 Muttei sentään tainnut saada.

        Sen sijaan pari sataa vuotta sitten jotkut onnettomat ja kurjuudessa elävät ihmiset keksivät keinon päästää itsensä päiviltä lapsenmurhalla josta tuli kuolemantuomio. Ensin siis oman lapsen tappamalla. Luin juuri väitöskirjan aiheesta.

        Itsensä tappamalla ei päässyt taivaaseen. Piti järjestää joku toinen tappamaan, noissa tapauksissa silloinen oikeuslaitos. Eiks se niin mennyt?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä tappamalla ei päässyt taivaaseen. Piti järjestää joku toinen tappamaan, noissa tapauksissa silloinen oikeuslaitos. Eiks se niin mennyt?

        xLiner

        Juu totta. Se oli se perimmäinen syy. Itsemurha oli ilmeisesti uskontomoraalin mukaan vielä pahempi synti kuin murha.


    • Anonyymi

      Ihan sama.en jaksa enään olla yksin.

    • Anonyymi

      Tää on vaa iso karma mun elämässä ettei ketää musta kiinnostu enää, mitä nuorempana sain naisia.

    • Anonyymi

      Oon kyllä niin täynnä tätä elämää. Ei mitään jakoa.

      • Anonyymi

        Käyn vaan töissä ja lenkkeilen ja oon ihan yksin.. ei ketää nainen lähesty.


    • Anonyymi

      Alkanu vaa enempi ja enempi olee semmoset fiilikset etten kauaa jaksa tätä elämää enää

      • Anonyymi

        Ainut on äiti joka pitää yhteyttä puhuu mulle.. muuten oon melko yksin/ yksinäinen nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut on äiti joka pitää yhteyttä puhuu mulle.. muuten oon melko yksin/ yksinäinen nykyään.

        Olen kertonut lääkärille voinnistani et koen olevani ulkopuolinen tyhjyysen tunne ei kavereita ei ketään. Kai hänkin ajatteli et oon toivoton tapaus. Varmaa tän heikkolahjaisuuden takis oon niin yksin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En mä oikeestaa tiedä enää mitä tehdä.. tyytyä kai oleen aina erilainen ulkopuolinen ja yksin.

    • Anonyymi

      Hah, Allu! Välillä Allu haluaa kauniin pyöreän naisen, välillä epätoivoissaan julistaa että ruma ja lihavakin käy.
      Allun kanssa ei kukaan halua alkaa mihinkään. On sen verran pahoja mt-ongelmia ettei naiset kiinnostu - tietenkään. On 36-vuotias mutta henkisesti aínakin 15 vuotta jäljessä.
      Ja tämän kaikki ainakin sinkut-palstalla tietää, missä Allu on jankuttanut ainakin kolme vuotta.
      Aina sama stoori, uudelleen ja uudelleen.
      Kaikki ovat jo enemmän kuin kurkkua myöten täynnä tätä tyyppiä, eikä kukaan enää jaksa.


      Aika vitin paskalta tuntuu lukee tällästä.

      • Anonyymi

        Ehkä se rekan alle ajaminen jo tuntuu hyvältä ajatukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se rekan alle ajaminen jo tuntuu hyvältä ajatukselta.

        Jos vaikka tappais ittensä tänään illalla kerta ihmiset ja naiset on tuota mieltä musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka tappais ittensä tänään illalla kerta ihmiset ja naiset on tuota mieltä musta.

        Kyl sä mylle kelpaat

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sä mylle kelpaat

        Kerro lisää

        Mä en kelpaa 40 v lihavalle pullukalle edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kelpaa 40 v lihavalle pullukalle edes.

        Koska se 40-v lihava pullukka on sua fiksumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se 40-v lihava pullukka on sua fiksumpi.

        No sitten on.. mä en vaa saa ketään koskaan. Piste.


      • Anonyymi

        Eihän sun ole pakko lukea.


    • Anonyymi

      taidan jo kovasti miettiä seksiseuran hakemista,, ei vain näytä mistään tulevan mitään.

    • Anonyymi

      Taidan vaa luovuttaa ja elää yksin elämäni.

    • Anonyymi

      Taidan mennä takas nukkumaan. Alko tää elämä niin masentaan.

    • Anonyymi

      Psykoterapia on rankkaa! Siinä joutuu tekemään oikeasti töitä itsensä kanssa ja tulee kohtaamaan tosi kipeitä tunteita ja asioita joita ei haluaisi ajatella.
      Vaikuttaa sille että Allu on nyt siinä vaiheessa.
      Moni jättää kesken kun eivät pysty kohtaamaan näitä asioita, mutta koskaan ei mikään muutu jos ei siihen suostu ja ala nähdä ja tajuta.
      Joten nyt olisi Allun syytä todellakin vihdoin ja viimein alkaa tajuta että apu tulee häneltä itseltään, terapeutti on tukena. Ei tuo valmiita ratkaisuja eteen.
      On myös hoidon onnistumisen kannalta ensiarvoisen tärkeää saada luotua luottamuksellinen toimiva terapiasuhde terapeutin kanssa. Muuten se ei onnistu.
      Tärkeää löytää se oikea terapeutti itselle.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä että terapeutti ei järjestä laumaa naisia ryntäämään Allun ikkunoitten ja ovien taakse. Hänen avullaan on kuitenkin mahdollista löytää ratkaisuja ja avaimia mielekkäämpään ja tasapainoisempaan elämään ja sitä kautta sitten alkaa miettiä niitä naisasioitakin. Toisesta näkökulmasta kuin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että terapeutti ei järjestä laumaa naisia ryntäämään Allun ikkunoitten ja ovien taakse. Hänen avullaan on kuitenkin mahdollista löytää ratkaisuja ja avaimia mielekkäämpään ja tasapainoisempaan elämään ja sitä kautta sitten alkaa miettiä niitä naisasioitakin. Toisesta näkökulmasta kuin nyt.

        Allu ei varmaankaan oikein hiffaa mitä sinä noissa kommenteissasi selitit.


      • Anonyymi

        Haluaisin kovasti muuttua ja uuden elämän todellaki. Saada jonku kaverin ja tyttöystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että terapeutti ei järjestä laumaa naisia ryntäämään Allun ikkunoitten ja ovien taakse. Hänen avullaan on kuitenkin mahdollista löytää ratkaisuja ja avaimia mielekkäämpään ja tasapainoisempaan elämään ja sitä kautta sitten alkaa miettiä niitä naisasioitakin. Toisesta näkökulmasta kuin nyt.

        minä käyn nyt vaikka 2 v terapiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että terapeutti ei järjestä laumaa naisia ryntäämään Allun ikkunoitten ja ovien taakse. Hänen avullaan on kuitenkin mahdollista löytää ratkaisuja ja avaimia mielekkäämpään ja tasapainoisempaan elämään ja sitä kautta sitten alkaa miettiä niitä naisasioitakin. Toisesta näkökulmasta kuin nyt.

        En ole koskaa terapiassa käynyt.


      • Anonyymi

        hän haluaa auttaa minua ja tarvin kovasti apua.. meil klikkaa... mutta tuntuu etten millää silti saa tyttöystävää miksen kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hän haluaa auttaa minua ja tarvin kovasti apua.. meil klikkaa... mutta tuntuu etten millää silti saa tyttöystävää miksen kelpaa.

        Montako kertaa sä nyt oot käyny sielä terapiassa? Viis vai kuus kertaa?

        Mieti sitä tyttöystävän saamista seuraavan kerran sitten, kun olet käynyt siellä terapiassa 50 kertaa.

        Mä teen yksinkertaisen vertauksen, josta sunkin luulis ymmärtävän mitä ajan takaa.

        Ajattele näin: sulla hirveä jano, ja sen takia sun suu on yhtä kuiva kuin Saharan autiomaa. Saat käteesi lasin, johon on tiputettu 5 vesipisaraa. Kun juot ne viisi vesipisaraa, eivät ne vie janoa pois, vaikka saat siitä ihan vähän suunkostuketta. Niitä pisaroita tarvitaan kymmeniä, jotta jano helpottaa.

        Eli suomeksi: Sinun mielenterveysongelmat ovat se hirveä jano, ja terapiakäynnit ovat niitä vesipisaroita. Ongelmasi eivät ratkea muutamalla käynnillä, vaan niitä käyntejä tarvitaan paljon, kuten vesipisaroita tarvitaan kymmeniä, että saa riittävästi nestettä joka vie janon pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa sä nyt oot käyny sielä terapiassa? Viis vai kuus kertaa?

        Mieti sitä tyttöystävän saamista seuraavan kerran sitten, kun olet käynyt siellä terapiassa 50 kertaa.

        Mä teen yksinkertaisen vertauksen, josta sunkin luulis ymmärtävän mitä ajan takaa.

        Ajattele näin: sulla hirveä jano, ja sen takia sun suu on yhtä kuiva kuin Saharan autiomaa. Saat käteesi lasin, johon on tiputettu 5 vesipisaraa. Kun juot ne viisi vesipisaraa, eivät ne vie janoa pois, vaikka saat siitä ihan vähän suunkostuketta. Niitä pisaroita tarvitaan kymmeniä, jotta jano helpottaa.

        Eli suomeksi: Sinun mielenterveysongelmat ovat se hirveä jano, ja terapiakäynnit ovat niitä vesipisaroita. Ongelmasi eivät ratkea muutamalla käynnillä, vaan niitä käyntejä tarvitaan paljon, kuten vesipisaroita tarvitaan kymmeniä, että saa riittävästi nestettä joka vie janon pois.

        No joku 3-4 kertaa olen käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa sä nyt oot käyny sielä terapiassa? Viis vai kuus kertaa?

        Mieti sitä tyttöystävän saamista seuraavan kerran sitten, kun olet käynyt siellä terapiassa 50 kertaa.

        Mä teen yksinkertaisen vertauksen, josta sunkin luulis ymmärtävän mitä ajan takaa.

        Ajattele näin: sulla hirveä jano, ja sen takia sun suu on yhtä kuiva kuin Saharan autiomaa. Saat käteesi lasin, johon on tiputettu 5 vesipisaraa. Kun juot ne viisi vesipisaraa, eivät ne vie janoa pois, vaikka saat siitä ihan vähän suunkostuketta. Niitä pisaroita tarvitaan kymmeniä, jotta jano helpottaa.

        Eli suomeksi: Sinun mielenterveysongelmat ovat se hirveä jano, ja terapiakäynnit ovat niitä vesipisaroita. Ongelmasi eivät ratkea muutamalla käynnillä, vaan niitä käyntejä tarvitaan paljon, kuten vesipisaroita tarvitaan kymmeniä, että saa riittävästi nestettä joka vie janon pois.

        En ole koskaan käynyt terapiassa ja ennen kävin neuropsykologilla vuoden ei se auttanut mitää pahensi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku 3-4 kertaa olen käynyt.

        Täh? Juttujesi perusteella sinun olisi pitänyt käydä jo reilu 1.5 kk eli 6-7krt..eihän Tuollaisella käynti määrällä mitään edistystä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt terapiassa ja ennen kävin neuropsykologilla vuoden ei se auttanut mitää pahensi vaan.

        Eli et käy terapiassa ollenkaan. Kertoilet vaan täällä satuja. Kerrot käyväsi 1krt/vkossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaa terapiassa käynyt.

        Valehtelet siis koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Juttujesi perusteella sinun olisi pitänyt käydä jo reilu 1.5 kk eli 6-7krt..eihän Tuollaisella käynti määrällä mitään edistystä tule.

        No käyn kerran viikossa joka maanantai. miten ni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet siis koko ajan

        En todellakaa valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käyn kerran viikossa joka maanantai. miten ni?

        Olet pari kuukautta selittänyt että käyt kerran viikossa terapiassa.

        Kuukaudessa on 4 viikkoa eli jo yhden kuukauden aikana sinun olisi pitänyt käydä tuo "3-4 kertaa" terapiassa.
        On myös erikoista ettet muista, oletko käynyt kolme vai neljä kertaa. Ei luulisi olevan vaikea muistaa, voi laskea vaikka yhden käden sormilla.

        Jos olisit nyt pari kuukautta käynyt oikeasti kerran viikossa siellä terapiassa, olisit käynyt jo n. 8 kertaa.
        Pari kuukautta olet nyt selittänyt että käyt viikottain.

        Jokin tässä sun stoorissa ei taas mätsää.


    • Anonyymi

      No ei. Se on nähty.
      Turhaanhan tässä jauhan minäkin, mutta ainakin yritin.
      Jotenkin traaginen tuo Allun tilanne ja psyyken tila. Uskon ettei helppoa elää Alluna kun ei mitään itselleen voi eikä tajua apua ottaa vastaan eikä käyttää hyväksi kun sitä tarjotaan.
      Surullinen tapaus.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelen.


      • Anonyymi

        No en voi oikee sille mitää.. en sentää huumeita käytä ja mulla on asunto ja talous kunnos.... ei sille voi mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en voi oikee sille mitää.. en sentää huumeita käytä ja mulla on asunto ja talous kunnos.... ei sille voi mitää

        Talous kunnossa?
        Oletko sitten jo saanut maksettua ne valtavat pikavippivelkasi?


    • Anonyymi

      No mitä helvettiå voin tehdä kun ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Joo mä käyn töis ja oon todella tyhmä vammainen mies kun kaikki haukkuu mua tyhmäksi.. en välitä enää ollenkaa.

    • Anonyymi

      En saa ketään koskaa..oon aina yksin ja kierrän tätä vitin ympyrää.

    • Anonyymi

      Ainaski on rahaa töitä. Olen pitkä ja mul on hyvä tyyli ja ruma en ole.

      • Anonyymi

        Ei sun tyyli mikään ”hyvä” ole, niiden kuvien perusteella, mitä profiiliisi olet välillä laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tyyli mikään ”hyvä” ole, niiden kuvien perusteella, mitä profiiliisi olet välillä laittanut.

        Kyllä on.. olen kivan näkönen ja yks nainen sanoi söpöksi minkä mun piti treffata mut pilasin sen.. kyllä mulla on iha ok tyyli pukeudun siististi ja käyn suihkus ja urheilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tyyli mikään ”hyvä” ole, niiden kuvien perusteella, mitä profiiliisi olet välillä laittanut.

        En mä tollasta sontaa kuuntele.. toisesta korvasta sisään.. mua on jo tässä vuosia haukuttu luuseriksi ja tyhmäksi.. luuletko et jaksan enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tollasta sontaa kuuntele.. toisesta korvasta sisään.. mua on jo tässä vuosia haukuttu luuseriksi ja tyhmäksi.. luuletko et jaksan enää

        Se tyyli pitäisi olla ”hyvä” muidenkin ihmisten mielestä, eikä pelkästään sinun omasta mielestäsi, jos haluat sillä parantaa mahdollisuuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tyyli pitäisi olla ”hyvä” muidenkin ihmisten mielestä, eikä pelkästään sinun omasta mielestäsi, jos haluat sillä parantaa mahdollisuuksiasi.

        Kyllä se on. esim äiti on sanonut sulla on parantunut tyyli hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. esim äiti on sanonut sulla on parantunut tyyli hyvin.

        Äidin homma onkin tsempata lastaan.
        Onko kukaan muu, kuin äiti, kehunut tyhliäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.. olen kivan näkönen ja yks nainen sanoi söpöksi minkä mun piti treffata mut pilasin sen.. kyllä mulla on iha ok tyyli pukeudun siististi ja käyn suihkus ja urheilen.

        Ai suihkussa käynti on sulle niin erikoinen ja uusi asia, että pitää ihan erikseen painottaa että KÄYN SUIHKUSSA... :D :D :D


    • Anonyymi

      Nuorempana kelpas vielä monelle naiselle ja sai seksiä.

    • Anonyymi

      Naisista tullut nirsoja ettei edes söpö erittäin pitkä mies kelpaa tavis pullukalle.

      • Anonyymi

        Tyhmä mies ei kelpaa normaaliälyiselle naiselle. Se on sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä mies ei kelpaa normaaliälyiselle naiselle. Se on sinun ongelmasi.

        No se on ongelma jolle en voi mitään.. edelleen en voi mitää et synnyin heikkolahjaisena on lisäksi kielellinen häiriö.. ei se mun vika ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä mies ei kelpaa normaaliälyiselle naiselle. Se on sinun ongelmasi.

        Eipä niitä tyhmiä naisia paljo missään ole.. tuntuu pahalle ku ei oo ees kavereita.. aina oon yksin ja katon telkkaria tai sit oon vaa.. kaipaisin parisuhdetta oon jo sen ikänen.. ei oo ketää kestä tykätä ja kukaa ei tykkää musta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä mies ei kelpaa normaaliälyiselle naiselle. Se on sinun ongelmasi.

        Kyll kelpais jos nainen tykkää susta omana itsenään ja tyhmyys ei missää nimes ole este,, vaan löytyy se oikea nainen tai sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niitä tyhmiä naisia paljo missään ole.. tuntuu pahalle ku ei oo ees kavereita.. aina oon yksin ja katon telkkaria tai sit oon vaa.. kaipaisin parisuhdetta oon jo sen ikänen.. ei oo ketää kestä tykätä ja kukaa ei tykkää musta

        Kysy siltä terapeutilta tietäisikö se mitään päivätoimintaa tai kerhoa, missä voisit tavata vaikka kerran viikossa tai kahdesti pari tuntia kerrallaan kaltaisiasi ihmisiä, tai ylipäätään muita mielenterveytensä ja muiden ongelmiensa kanssa painivia ihmisiä, joiden kanssa voisi tehdä jotain yhdessä, tai vaan viettää aikaa saaden näin vertaistukea. Siitä saisit itsellesi ajankulua, ja kun kyseessä olisi lyhyt aika kerran tai kahdesti viikossa, ei sen luulisi haittaavan töitäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy siltä terapeutilta tietäisikö se mitään päivätoimintaa tai kerhoa, missä voisit tavata vaikka kerran viikossa tai kahdesti pari tuntia kerrallaan kaltaisiasi ihmisiä, tai ylipäätään muita mielenterveytensä ja muiden ongelmiensa kanssa painivia ihmisiä, joiden kanssa voisi tehdä jotain yhdessä, tai vaan viettää aikaa saaden näin vertaistukea. Siitä saisit itsellesi ajankulua, ja kun kyseessä olisi lyhyt aika kerran tai kahdesti viikossa, ei sen luulisi haittaavan töitäsi.

        No en tiedä.tuntuu että normaalit ihmiset ei kattele mua.. vähä siksi ihmettelen miksei töissäkää mulle jutella näkeekö ne jo et olen yksinkertainen vai onko mun jutut yksinkertaisia.. oon jo monta kk ollu töissä enkä mitää live kaveria ole saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy siltä terapeutilta tietäisikö se mitään päivätoimintaa tai kerhoa, missä voisit tavata vaikka kerran viikossa tai kahdesti pari tuntia kerrallaan kaltaisiasi ihmisiä, tai ylipäätään muita mielenterveytensä ja muiden ongelmiensa kanssa painivia ihmisiä, joiden kanssa voisi tehdä jotain yhdessä, tai vaan viettää aikaa saaden näin vertaistukea. Siitä saisit itsellesi ajankulua, ja kun kyseessä olisi lyhyt aika kerran tai kahdesti viikossa, ei sen luulisi haittaavan töitäsi.

        Sitä olen kanssa miettinyt.. kun asun täälä Pk-seudulla niin ei täälä tutustu ihmisiin suurin osalla on omat kaverit ja ne ovat fiksuja kouluttautuneita itse en ole.. olen ihan erimaailmasta koen olevani kun on noita ongelmia ja tää heikkolahjaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll kelpais jos nainen tykkää susta omana itsenään ja tyhmyys ei missää nimes ole este,, vaan löytyy se oikea nainen tai sopiva.

        Sen oikean naisen pitää vain olla riittävän yksinkertainen. Normaaliälyinen nainen ei kovin pitkään jaksa itseään heikkolahjaisempaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen oikean naisen pitää vain olla riittävän yksinkertainen. Normaaliälyinen nainen ei kovin pitkään jaksa itseään heikkolahjaisempaa miestä.

        No miten ni.. en usko tommosta kyllä mä sille oikeelle kelpaan tälläisenä.. miksi tämä heikkolahjaisuus on nyt niin helvetin iso ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten ni.. en usko tommosta kyllä mä sille oikeelle kelpaan tälläisenä.. miksi tämä heikkolahjaisuus on nyt niin helvetin iso ongelma?

        Tuolla asenteella et tule naista saamaan. Vasta sitten, kun kelpuutat oman tasoisesi naisen, voit onnistua.


    • Anonyymi

      Kyllä täs kovasti haluais muuttua et sais naisen, mut ei näköjään onnistu.

    • Anonyymi

      En mä tiedä enää mitä tehdä.. en saa kavereita ja oon jo 36.. käyn vaa toki töissä ja terapiassa... en tiedä kyllä enää.

    • Anonyymi

      Nainen väitti että en ole niin tyhmä mitä musta jauhetaan jos kerta mulla on palkkatyö?.. Miksi musta sitten jauhetaan jatkuvasti paskaa etten normaalia naista saa?

      • Anonyymi

        "Miksi musta sitten jauhetaan jatkuvasti paskaa etten normaalia naista saa?"

        Eihän se paskaa ole jos kerran et oikeastikaan normaalia naista saa. Normaali älykkään maailmassa olet pikkulapseen verrattava henkilö, eikä kukaan normaaliälykäs nainen halua alkaa hoivata aikuista vauvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi musta sitten jauhetaan jatkuvasti paskaa etten normaalia naista saa?"

        Eihän se paskaa ole jos kerran et oikeastikaan normaalia naista saa. Normaali älykkään maailmassa olet pikkulapseen verrattava henkilö, eikä kukaan normaaliälykäs nainen halua alkaa hoivata aikuista vauvaa.

        No eilen juuri nainen sanoi en vaikuta kovin tyhmältä. miksi mun pitäs tommosta kuunnella koska en kovin tyhmä edes ole. käyn töissä ja en ole vammainen.. tai eläkkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eilen juuri nainen sanoi en vaikuta kovin tyhmältä. miksi mun pitäs tommosta kuunnella koska en kovin tyhmä edes ole. käyn töissä ja en ole vammainen.. tai eläkkeellä?

        Miksei se nainen, joka sanoi että "et vaikuta kovin tyhmältä" ei sitten alkanut sulle tyttökaveriksi?


    • Anonyymi

      Jos löytyykin nainen joka tykkää musta tälläisenä. oonhan komea ja pitkä mies ja käyn vakituisesti töissä?

    • Anonyymi

      Onhan niitä naisiaki erittäin rumia erittäin lihavia.. ei nekää kelpaa kellekkään.. eli mä en myöskää voi sille mitään että mä olen heikkolahjainen eli tyhmä mies.

      • Anonyymi

        Ja omasta mielestäni en kovin tyhmä ole.. muuten olisin jossain kuntouttavas työtoiminnas tai kodissa missä olis hoitajia.. mä pärjään yksin ja käyn töissä ja en ole todellakaa tyhmä.-


    • Anonyymi

      Tajua nyt ihminen että lähestyt kovaa vauhtia keski-ikäisyyttä, et ole lapsi etkä nuori!
      Et saa tahtoasi läpi itku-potku-raivareilla etkä painostamalla tai lahjomalla ketään, ja sitä paitsi minkä arvoista sellainen kaveruus tai vaikka seurustelu olisi joka perustuu siihen että on pakotettu tai painostettu tai sitten lahjottu?
      Jos sinun personasi ei kiinnosta, se ei kiinnosta. Piste.

      Täällä palstalla sinusta ei saa kuin hyvin rajoitetun kuvan, ei tiedä kaikkea.
      Nytkin tuolla ylempänä tunnustat että sössit itse senkin treffitapaamisen joka sinulla olisi ollut, mutta silloinkin syytit naista!
      Vaikea sanoa miten käyttäydyt mutta jotain merkittävää vikaa pitää olla koska kukaan ei koskaan halua tutustua.
      Sinulla on laaja-alainen kehityshäiriö, jolloin älykkyysosamääräsi on pienempi kuin keskivertoihmisellä. Siitä et pääse mihinkään. Pystyt työhön jossa ei vaadita isoa osaamista, pystyt asumaan itsenäisesti mutta niin pystyy hyvin moni kehitysvammadiagnoosin saanutkin.
      Heillä myös monilla on parisuhteita ja jotkut ovat naimisissakin. Parin löytäminen ei siis riipu niinkään älykkyydestä vaan paljosta muusta.
      Näillä henkilöillä ei useinkaan ole isoja psyyken ongelmia kuten sinulla. Niistä suurimmalta osin johtuu yksin jäämisesi!
      Käyttäytymisesi ja olemisesi on arvaamatonta, valtavan impulsiivista ja olet helposti aggressiivinen ja vihamielinen. Kuka sellaisen kanssa haluaa olla?

      Kuten on moneen kertaan sanottu pituus, komeus, raha, auto, hajusteet jne jne jne ei pysty kompensoimaan huonoa luonnetta. Ne on pelkkää kulissia eikä normaali ihminen halua kulissia kumppanikseen.
      Sitä haluaa normaalisti tuntevan ja käyttäytyvän ihmisen. Ihmisen jonka kanssa on hyvä olla! Mieti sitä.
      Näitten psyykkisten ongelmiesi takia olet psykoterapiassa vaikka hyvin kyseenalaista hyödyttäneekö se mitään koska et pysty ottamaan siitä hyötyä.

      Tämä on pitkä teksti etkä luultavasti kykene sisäistämään tästä mitään. Jospa kuitenkin jotain jäisi mieleen.
      Heittäydyt marttyyriksi ja itkeväksi ja parkuvaksi kaltoinkohdelluksi lapseksi kun sinull e näistä sanotaan. Sanoinpa nyt kuitenkin vaikka turhaan.

      • Anonyymi

        Kyllä mä tiedän että mussa on hitosti vikaa ja ennen en valittanut niin paljon mitä nykyään, se johtuu siitä koska mulla oli jotain kavereita ja pääsin paljo treffeille ja naisetkin halus tavata ja treffeille kas kummaa ikää 36 ja kukaa ei ole ottanut yhteyttä kuukaudet menny hups kukaan ei ota yhteyttä mulla on 2 deittipalvelua ja tinderissä en osaa osumia.. kyllä on sanottu että en ole rumimmasta päästä ja olen komea. No olen hakenut apua ja puhunut lääkärille ja pääsin terapiaan.. olen alkanut enempi ruikuttaan mitä ennen ja mun käytös on paskaa.. en voi sille mitää että on kehityshäiriö heikkolahjaisuus.. olen jopa laskenut rimaan siltikään ei naiset ketään halua muhun tutustua.. äitini on sanonut että jostain se johtuu ehkä karma ja mä en tule toimeen ihmistenkaa ja ketää ei halua ees jutella mulle.. töitä nyt sain ja oon sielä hyvä.. mutta tuntuu et pyörin ympyrää elämässä kun en saa kavereita.. haluaisin jutella naisille mutta olen hyvin ujo.. juon alkoholia joskus mutta en uskalla silti lähestyä naisia kai joskus uskalsin mulla on huono itsetunto koska olen kaljuuntunut ja mulla on kaljamahaa.. en tiedä kai äiti on oikeessa et mun elämässä on iso karma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän että mussa on hitosti vikaa ja ennen en valittanut niin paljon mitä nykyään, se johtuu siitä koska mulla oli jotain kavereita ja pääsin paljo treffeille ja naisetkin halus tavata ja treffeille kas kummaa ikää 36 ja kukaa ei ole ottanut yhteyttä kuukaudet menny hups kukaan ei ota yhteyttä mulla on 2 deittipalvelua ja tinderissä en osaa osumia.. kyllä on sanottu että en ole rumimmasta päästä ja olen komea. No olen hakenut apua ja puhunut lääkärille ja pääsin terapiaan.. olen alkanut enempi ruikuttaan mitä ennen ja mun käytös on paskaa.. en voi sille mitää että on kehityshäiriö heikkolahjaisuus.. olen jopa laskenut rimaan siltikään ei naiset ketään halua muhun tutustua.. äitini on sanonut että jostain se johtuu ehkä karma ja mä en tule toimeen ihmistenkaa ja ketää ei halua ees jutella mulle.. töitä nyt sain ja oon sielä hyvä.. mutta tuntuu et pyörin ympyrää elämässä kun en saa kavereita.. haluaisin jutella naisille mutta olen hyvin ujo.. juon alkoholia joskus mutta en uskalla silti lähestyä naisia kai joskus uskalsin mulla on huono itsetunto koska olen kaljuuntunut ja mulla on kaljamahaa.. en tiedä kai äiti on oikeessa et mun elämässä on iso karma

        Kyllä silti mussa on jotain hyvääki todellaki ja tiedän sen että nytki on mussa hyvää.. ennen vain sain naisia ja yhtäkkiä tuntuu että oonko jo liian vanha etten kelpaa ku oon 36.. ja joo en halua lapsia.. naisella voi olla lapsi.. nainen voi olla pullukka ei haittaa.. en omasta mielestä ole nirso.. en vain ymmäärrä kai mun elämä on vaa olla yksin... kun kuitenki ennen sain parisuhteen ja sitä läheisyyttä mitä niin kovaa nykyään kaipaan helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silti mussa on jotain hyvääki todellaki ja tiedän sen että nytki on mussa hyvää.. ennen vain sain naisia ja yhtäkkiä tuntuu että oonko jo liian vanha etten kelpaa ku oon 36.. ja joo en halua lapsia.. naisella voi olla lapsi.. nainen voi olla pullukka ei haittaa.. en omasta mielestä ole nirso.. en vain ymmäärrä kai mun elämä on vaa olla yksin... kun kuitenki ennen sain parisuhteen ja sitä läheisyyttä mitä niin kovaa nykyään kaipaan helvetti.

        Vähän on semmonen fiilis nykyää et oon joku tuntematon ettei mua oo ees olemassa kun on kokoajan uusia kuvia erilaisia tekstejä ja ketään ei helvetti ota yhteyttä.. mä olen lukuisia 10 lähestynyt eivät kiinnostu ei sitte millään.. 1 treffit pilasin kun hänen lapsi sairastu se oli mun moka.. mutta niinku ei mitää.. ihanko mut tunnettais tai tässä elämässä on suuri iso karma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on semmonen fiilis nykyää et oon joku tuntematon ettei mua oo ees olemassa kun on kokoajan uusia kuvia erilaisia tekstejä ja ketään ei helvetti ota yhteyttä.. mä olen lukuisia 10 lähestynyt eivät kiinnostu ei sitte millään.. 1 treffit pilasin kun hänen lapsi sairastu se oli mun moka.. mutta niinku ei mitää.. ihanko mut tunnettais tai tässä elämässä on suuri iso karma.

        No kyllähän sut tunnetaankin, kun olet baarissa heitellyt juomia naisten naamalle ja käynyt muutenkin ihmisten kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sut tunnetaankin, kun olet baarissa heitellyt juomia naisten naamalle ja käynyt muutenkin ihmisten kimppuun.

        En ole kertaakaa käynyt naisten kimppuun baarissa.. en kertaakaan.. enkä kertaakaa heittäny juomaa naisten päälle.. olen voinut koskea kouria.. myönnän sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaa käynyt naisten kimppuun baarissa.. en kertaakaan.. enkä kertaakaa heittäny juomaa naisten päälle.. olen voinut koskea kouria.. myönnän sen

        Ja olen huutanut naisille baarissa kyllä myönnän sen.


      • Anonyymi

        Tajuan hyvinkin että olen jo 36.. ja kaikki on pysähtynyt ja ei kukaa ei siis yhtää ketää ota muhun yhteyttä ei E kontaktissa ei Badoossa.


      • Anonyymi

        Merkittävää vikaa toki on mutta ei ole naiset rumaksi sanonut tämä jonka kans mun piti treffeille kehui mua söpöksi ja otti yhteyttä monesti.. minä pilasin vain koko jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkittävää vikaa toki on mutta ei ole naiset rumaksi sanonut tämä jonka kans mun piti treffeille kehui mua söpöksi ja otti yhteyttä monesti.. minä pilasin vain koko jutun.

        "Merkittävää vikaa toki on mutta ei ole naiset rumaksi sanonut tämä jonka kans mun piti treffeille kehui mua söpöksi ja otti yhteyttä monesti.. minä pilasin vain koko jutun."

        Miksi ihmeessä sitten syytät naisia siitä ettei kelpaa, kun sinä itse olet se joka pilaat kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaa käynyt naisten kimppuun baarissa.. en kertaakaan.. enkä kertaakaa heittäny juomaa naisten päälle.. olen voinut koskea kouria.. myönnän sen

        "olen voinut koskea kouria.. myönnän sen"

        Niin, sinä olet naisten ahdistelija ja seksuaalirikollinen, niin ihmettelet ettei se vedä naisia puoleensa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Merkittävää vikaa toki on mutta ei ole naiset rumaksi sanonut tämä jonka kans mun piti treffeille kehui mua söpöksi ja otti yhteyttä monesti.. minä pilasin vain koko jutun."

        Miksi ihmeessä sitten syytät naisia siitä ettei kelpaa, kun sinä itse olet se joka pilaat kaiken?

        No minä pilaan enkä opi.. nyt käyn siksi terapiassa vaikka sen 2 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olen voinut koskea kouria.. myönnän sen"

        Niin, sinä olet naisten ahdistelija ja seksuaalirikollinen, niin ihmettelet ettei se vedä naisia puoleensa?

        No en ole enää. En halua edes juoda enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaa käynyt naisten kimppuun baarissa.. en kertaakaan.. enkä kertaakaa heittäny juomaa naisten päälle.. olen voinut koskea kouria.. myönnän sen

        Itse olet täällä palstalla moneen kertaan kertonut, että olet heitellyt baarissa juomia naisten niskaan, kun eivät lämmenneet lähentelyillesi.


    • Anonyymi

      Mä en ole todellakaa ujo.. olen netissä vaikka kuinka yrittänyt naisia lähestyä mutta ei ei ei ketään halua muhun tutustua.. suurin osa ei vastaa.. olen erilaialla myös lähestynyt.. kehunut naista.. ja keskustelu ei vaa lähe mihkää.. et oon ainaski yrittänyt.. livenä en uskalla jutella naisille ku huono itsetunto ja on kaljamaha ja oon tosi ujo.

    • Anonyymi

      Mä oon saanut semmosen käsityksen ja kun mua vaa haukutaan kokoajan tyhmäksi luuseriksi mieslapseksi psyykehulluksi.. että en pääse siitä yli.. sitten koen etten vaa kelpaa kellekkää niin se tuntuu pahalta.. alkanu sit sääliin itteeni miks oon tällänen ja miks musta tuli tälläinen.. ei yhtää kavereita ei mitää... siksi kai tää käytöski muuttunu tosi pahaa suuntaa ja haukun ihmisiä... se tuntuu pahalta jos ei voi kellekkää naiselle kelvata.. usein oon ihmisten ilmoilla käyn kahvilla lenkillä.. käyn keskustassa missä ihmisiä.. ei ketää oikee kiinnosta... kun ei oo ketää kelle jutella niin se on muuttanu mua.. en voi ees naisille jutella..

    • Anonyymi

      En tiedä musta on tullut aivan kauhee ku en ees pääse juttelee nykyää naisille missää ku ei oo ketää naiskaveria ollut vuosiin ja ex jätti vielä mut... huomaan et oon niin muuttunut ja lähinnä ei oo ketää ketä tavata.. kuljen keskustassa yksin vaa aina samaa touhua oon lopen kyllästynyt.. vihainen olen jatkuvasti agressiivinen kun vituttaa ku ei naiset lähesty mua ollenkaa.. pienenä mua kiusattiin.. mutta näin yksin en oo koskaa ollut.. kyllä mulla nuorempana oli kavereita

    • Anonyymi

      SIllon nuorempana joskus 20 niin olin oikeasti komea.. ei mitää kaljamahaa ollut ja en juonut alkoholia.. en ollut kaljuuntunut vaan mulla oli siisti paksu tukka.. nyt olen vanhentunut ja lihonut sille ei voi mitään... ihminen muuttuu.. mutta kyllä on käytös ja kaikki muuttunut.. mutta heikkolahjainen olin sillon 20 kymppisenäki.. mutta sain paljon naisia.

    • Anonyymi

      Joskus tuollaiset voivat olla todellakin ongelmallisia avata, ei muuta kuin järeät peltisakset sitten käyttöön...

    • Anonyymi

      No kumman hiljaseksi palsta meni.. turha tänne avautua aina sanotaa oot heikkolahjainen psyyke hullu.. en missää nimes ole.. toki ongelmia on pahasti ja niihin nyt haen apua ja olen puhunut myös lääkärille.

    • Anonyymi

      Mä en voi tietyille asioille elämäs mitää esim siitä ettei nyt ole kavereita.. musta ei pidetä. olen muuttunut... ja heikkolahjainen olen mutta lievästi.. on oppimisen puolella ongelmia.. onneks en ole kehitysvammainen sentään.. mutta ihmiset jauhaa vain pelkkää paskaa olen huomannut.. joka kerta kun mainitsen naisista tai ruikutan pelkkää paskaa.. joo sä et saa ketää.. saat vain todella tyhmän naisen.. no ei mun tarvi tällästä aina kuunnella joka helvetin kerta!!!

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole sanonut, että ”saat vain todella tyhmän naisen”.

        Sinulle on sanottu, että saat ITSESI kaltaisen naisen. Et saa itseäsi älykkäämpää naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut, että ”saat vain todella tyhmän naisen”.

        Sinulle on sanottu, että saat ITSESI kaltaisen naisen. Et saa itseäsi älykkäämpää naista.

        No mutta en oikein silti ymmärrä ihmisiä.. mulla on ongelmia mutta mulle kelpaa tavallinen tyhmäki.. tarkotan tyhmä.. ei sen tarvi olla heikkolahjainen tai vammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta en oikein silti ymmärrä ihmisiä.. mulla on ongelmia mutta mulle kelpaa tavallinen tyhmäki.. tarkotan tyhmä.. ei sen tarvi olla heikkolahjainen tai vammainen.

        Edelleen naisella saa olla vaikka työttömyyttä pitkää.. vaikka olis pullea sekin käy.. voi olla mt ongelmia kunhan meil klikkaa se on kiinnostunu musta ja tykkää musta tälläsenää ku oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen naisella saa olla vaikka työttömyyttä pitkää.. vaikka olis pullea sekin käy.. voi olla mt ongelmia kunhan meil klikkaa se on kiinnostunu musta ja tykkää musta tälläsenää ku oon

        Niinpä. Teillä pitää klikata ja kummankin on hyväksyttävä toinen sellaisena, kuin tämä on.

        Sinä et kuitenkaan voi vaatia ketään tykkäämään itsestäsi. Eikä sinun valitettavasti kannata yrittää itseäsi älykkäämpiä naisia. He eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet, vaan haluavat tasavertaisen miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Teillä pitää klikata ja kummankin on hyväksyttävä toinen sellaisena, kuin tämä on.

        Sinä et kuitenkaan voi vaatia ketään tykkäämään itsestäsi. Eikä sinun valitettavasti kannata yrittää itseäsi älykkäämpiä naisia. He eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet, vaan haluavat tasavertaisen miehen.

        No sitten haluavat. kuten sanoin olen jo luovuttanut ja olen ikisinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Teillä pitää klikata ja kummankin on hyväksyttävä toinen sellaisena, kuin tämä on.

        Sinä et kuitenkaan voi vaatia ketään tykkäämään itsestäsi. Eikä sinun valitettavasti kannata yrittää itseäsi älykkäämpiä naisia. He eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet, vaan haluavat tasavertaisen miehen.

        No en tietenkää yritä mitää kaunottaria missejä tajuan sen hyvin itsekkin. No jos mulla on tälläiset oireet mille en voi koskaa mitää kun ne on syntymästä asti.. niin se on naisten vika sitten kun en kelpaa tälläisenä- monet on ikisinkkuna.. on mussaki hyviä puolia runsaansti ne ei vaan riitä naisiööe. No sitten paskalta tuntuu jos haluavat fiksun koulutetun miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Teillä pitää klikata ja kummankin on hyväksyttävä toinen sellaisena, kuin tämä on.

        Sinä et kuitenkaan voi vaatia ketään tykkäämään itsestäsi. Eikä sinun valitettavasti kannata yrittää itseäsi älykkäämpiä naisia. He eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet, vaan haluavat tasavertaisen miehen.

        Todellaki todellaki pitää hyväksyä sellaisena kun on.. en sentää ole työtön tai eläkkeellä tai huumeiden käyttäjä.. paljo paremmin mulla on asiat.. luulis et tavis pullukan saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkää yritä mitää kaunottaria missejä tajuan sen hyvin itsekkin. No jos mulla on tälläiset oireet mille en voi koskaa mitää kun ne on syntymästä asti.. niin se on naisten vika sitten kun en kelpaa tälläisenä- monet on ikisinkkuna.. on mussaki hyviä puolia runsaansti ne ei vaan riitä naisiööe. No sitten paskalta tuntuu jos haluavat fiksun koulutetun miehen.

        Vai on se naisten vika, kun et kelpaa.
        Eihän sinullekaan kelpaa itsesi kaltainen nainen. Kenessä silloin on vika? Sinussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki todellaki pitää hyväksyä sellaisena kun on.. en sentää ole työtön tai eläkkeellä tai huumeiden käyttäjä.. paljo paremmin mulla on asiat.. luulis et tavis pullukan saan.

        Se tavispullukka on sinua älykkäämpi. Sinun ei kannata yrittää itseäsi älykkäämpiä. He eivät sinua huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on se naisten vika, kun et kelpaa.
        Eihän sinullekaan kelpaa itsesi kaltainen nainen. Kenessä silloin on vika? Sinussa?

        Kyllä mulle kelpaa pullukka tavallisen näkönen.. en tod ole nirso.. mä en ymmärrä mitä sä ajat takaa.. hyvin harvoja naisia on jolla on heikkolahjaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaa pullukka tavallisen näkönen.. en tod ole nirso.. mä en ymmärrä mitä sä ajat takaa.. hyvin harvoja naisia on jolla on heikkolahjaisuus.

        Juuri tuossa se sinun tyhmyytesi tulee esiin, kun et ymmärrä että älykäs ei tarkoita hyvän näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuossa se sinun tyhmyytesi tulee esiin, kun et ymmärrä että älykäs ei tarkoita hyvän näköistä.

        Aha no sain mä silti nuorempana naista, miksen muka nyt sit saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha no sain mä silti nuorempana naista, miksen muka nyt sit saisi.

        No saatko?
        Ymmärtääkseni sinä koko ajan valitat, että et saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saatko?
        Ymmärtääkseni sinä koko ajan valitat, että et saa.

        No sain nuorempana.. enää en saa. piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuossa se sinun tyhmyytesi tulee esiin, kun et ymmärrä että älykäs ei tarkoita hyvän näköistä.

        No hohhoijaa... katoppas peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen naisella saa olla vaikka työttömyyttä pitkää.. vaikka olis pullea sekin käy.. voi olla mt ongelmia kunhan meil klikkaa se on kiinnostunu musta ja tykkää musta tälläsenää ku oon

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Ja mussa on hyvääki ajattelen enempi vähä positiivisia juttuja.. vakityö.. tienaan hyvin. en käytä huumeita, lenkkeilen ja oon kivan näkönen ja pituutta.. ei mun tarvi tuntemattomien ihmisten paskaa joka kertaa kuunnella.. en todellakaa!

      • Anonyymi

        Ei tarvitsekaan hyvä allu. Palstalle mahtuu niin monenlaisia sönköttäjiä toisten ongelmille ilkkujia. Niihin kannata mitään vastata.


    • Anonyymi

      Tuntuu että ihmiset on todella julmia ja paskoja.. onko teillä kaikki ok.. taitaa teilläki olla todella ongelmia psyykkeen ja mielialan kanssa kun haukutaan jatkuvasti tyhmäksi?

      • Anonyymi

        Olisiko ”yksinkertainen” parempi sana, kuin ”tyhmä”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ”yksinkertainen” parempi sana, kuin ”tyhmä”?

        Yksinkertainen olenkin.. mutta en kehitysvammainen.. terapeuttiki sanoi samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen olenkin.. mutta en kehitysvammainen.. terapeuttiki sanoi samaa.

        Ei kukaan ole sinua kehitysvammaiseksi väittänytkään, yksinkertaiseksi vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sinua kehitysvammaiseksi väittänytkään, yksinkertaiseksi vain.

        Kyllä silti mun pitäs tavis pullukka nainen saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silti mun pitäs tavis pullukka nainen saada.

        Ei pidä, koska se tavis on sua älykkäämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä, koska se tavis on sua älykkäämpi.

        Kyllä pitäisi.. mulla on työpaikka ja asiat rullaa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sinua kehitysvammaiseksi väittänytkään, yksinkertaiseksi vain.

        Silti yksinkertaisen pitäisi myös kelvata naiselle. anteeks vaan!


    • Anonyymi

      Parempi ku unohtaa nää kusipäät-.- käy terapiassa ja töissä.. en jaksa kirjottaa enää mitään.

    • Anonyymi

      Mitäs jos menisit tanssikurssille...

      • Anonyymi

        Ei oikein kiinnosta semmonen.


    • Kyllä mä vielä naisen saan. Olen kivan näkönen mies.. mulla on hyvä palkka vakityö.. sain ennenkin naisen vaikka olin työtön.

      • Anonyymi

        "sain ennenkin naisen vaikka olin työtön."

        Niin eikö tuo ole todiste siitä ettei sillä, että on työpaikka, ole merkitystä siinä miten kelpaa muille. Enemmän asiaan vaikuttaa miten muita kohtelee.

        Ja jos käyt ihmisten kimppuun ja ahdistelet ja roikut ja vainoat niin herätät inhoa ja pelkoa joten aika heikoilla olet. Siinä ei työllä ja työttömyydellä ole mitään merkitystä. Ei ulkomuodolla ja pituudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sain ennenkin naisen vaikka olin työtön."

        Niin eikö tuo ole todiste siitä ettei sillä, että on työpaikka, ole merkitystä siinä miten kelpaa muille. Enemmän asiaan vaikuttaa miten muita kohtelee.

        Ja jos käyt ihmisten kimppuun ja ahdistelet ja roikut ja vainoat niin herätät inhoa ja pelkoa joten aika heikoilla olet. Siinä ei työllä ja työttömyydellä ole mitään merkitystä. Ei ulkomuodolla ja pituudella.

        En kyllä käy ihmisten kimppuun sori vain.


    • Anonyymi

      Tauko varmaa joo tekis hyvää naisista ja tänne kirjottelusta ja ruikutuksesta.

      • Anonyymi

        Joo miten olisi aluksi viisi vuotta?


    • Anonyymi

      "Tauko varmaa joo tekis hyvää naisista ja tänne kirjottelusta ja ruikutuksesta."

      No etkös tuota pakollista taukoa naisista ole jo vuosia joutunut pitämäänkin?
      Mitä ruikuttamiseen tulee, hyvä idea paitsi älä pidä taukoa, lopeta kokonaan. Häivy.

      • Anonyymi

        Vuosia en ole missää nimes pitänyt.. seurustelin yli 2 v sitte.. mutta nyt en näytä kelpaavaan kellekkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia en ole missää nimes pitänyt.. seurustelin yli 2 v sitte.. mutta nyt en näytä kelpaavaan kellekkää.

        Olet jo muutaman vuoden täällä kirjoitellut ja kertonut tuota samaa mantraa että "seurustelin 2v sitte" ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo muutaman vuoden täällä kirjoitellut ja kertonut tuota samaa mantraa että "seurustelin 2v sitte" ...

        No parempi ku en sano enää mitää


    • Anonyymi

      Mulla on edelleen kuitenkin asiat hyvin. monta hyvää asiaa. työpaikka on ja kaikkee.. olen noussut parempaa suuntaa mitä ennen... jos ei se riitä ei sitte. on ne muutki ikisinkkuna kun eivät kelpaa.. on diagnooseja on oireita.. on vikaa.. ei sille vaan voi mitään piste.

    • Anonyymi

      Paskalta silti tuntuu jos ei voi kelvata ees tavis pullukalla.. tosi paskalta tuntuu. niin paljo kauniita naisia ja tuntuu pää hajoavan kun kaipais läheisyyttä sun muuta.. no ainaski mulla on työpaikka ja kaikilla ei sitä ole ja ei oo myöskää autoa. mulla on.. onneks meen parempaa suuntaa.. ehkä vielä pitäs laihduttaa ku en näytä kelpaavan.. no tulee jos on tullakseen.. ei voi mitää jos ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Kuitenkin tosi paskalta tuntuu jos ei vain kelpaa kellekkään.. sentää ajattelen mitä hyvää mussa on ja hyviä asioita.. kyllä pitäs joskus löytää se oikee... mulla on vain lieviä oppimisvaikeuksia.. vammainen en ole.. ihmiset vain olettaa et olen tosi tyhmä.. no en todellakaa ole.. kerta on palkkatyöki ja kaikkee muuta. tulkaa vaikka kattomaan.. moni nainen on sanonut kyllä sä sen oikeen vielä löydät vaikutat ihan kivalta ja et oo ruma.

    • Anonyymi

      No parempi vaa nyt olla töissä.. pitäs hommata joku kaveri,, oon iha tarpeeks ollu yksin.. lopettaa ruikutus ja käydä terapias ja liikuntaa lisää.

    • Onneksi olkoon säästyt monelta vaivalta!
      Älä kuitenkaan itseäsi tapa , tai tapa jos siltä tuntuu !
      Isänikin veti lääkkeitä itsensä tainnoksiin, oli monisairas oman kertomuksensa mukaan .
      Kullakin tiensä täällä !

      • Kas Migone keskustelee myös tällä palstalla. Tai voiko sinun ulosantiasi keskusteluksi sanoa? Sinun tavoitteenasi taitaa olla muiden kanssaeläjien mollaaminen?


      • Ytmiläinen kirjoitti:

        Kas Migone keskustelee myös tällä palstalla. Tai voiko sinun ulosantiasi keskusteluksi sanoa? Sinun tavoitteenasi taitaa olla muiden kanssaeläjien mollaaminen?

        Eikun avoin ja totuudellinen ✌️


    • Anonyymi

      "on diagnooseja on oireita.. on vikaa.. ei sille vaan voi mitään piste."

      Juu, ei niille mitään voi.
      Eikä sillekään voi mitään, että hyvin harva nainen haluaa miestä jolla on diagnooseja ja vikaa. Noin raskaat ongelmat kuin sinulla on todellinen ja iso este hyvin monelle.
      Olet sitten vaikka Mr Maailma ulkonäöltäsi.
      Siitä asiasta on turha naisia syyttää. Ei yhdenkään naisen velvollisuus ole sinua huolia.
      Arviolta seitsemän prosenttia väestöstä lasketaan heikkolahjaiseksi, joten ne jäljelle jääneet 93 prosenttia rynnivät ohitsesi mennen tullen ja menestyvät parisuhdemarkkinoilla.
      Itse pitäisin kyllä noita persoonallisuushäiriöitä vielä isompana esteenä kuin heikkolahjaisuutta.
      Tajuatko muuten ollenkaan että niihin saat sitä psykoterapiaa? Koska sinulla on niitä ongelmia. Heikkolahjaisuuteen ei ole terapiaa olemassa, se ei parane koskaan.

      • Anonyymi

        Aika törkeetä paskaa.. no ainaski mulla menee muuten elämäs hyvin.. aika harva muutenkaa normaaleistakaan saa parisuhdetta.. todella törkeästi sanottu.. enpäs kuuntele tällästä paskaa.. osa sanoo että todellaki löydän sen oikean naisen.. seurustelee vammaisetki.. miksi mun pitäs kuunnella tällästä.. no mulla on edelleen lieviä oppimisen vaikeuksia.. näytän normaalilta ja puhun normaalisti. tottakai haluan muuttua ja käydä terapiassa,, kuule moni on työkyvyttömyyseläkkeellä tai rullatuolissa.. minä en ole.. kyllä vielä naisen saan.


      • Anonyymi

        No en usko että ne 93 % menestyy paremmin.. osa voi olla työttöminä olleet vuosia.. alkoholisteja sun muuta.. minulla menee paremmin asiat.. todellaki.. ja kokoajan nousen parempaa suuntaa.. olen ostanut kaikkea rahaaki on ja semmosta.. kaikilla ei ole edes autoa sun muuta.. monet on tottakai ikisinkkuja kun ei kelpaa.. mut teen työtä sen eteen ja käyn jatkuvasti terapiassa... ehkä ei olis pitäny koskaa mainita heikkolahjaisuutta tänne. En mäkää halua ketään, parempi sit olla yksin


      • Anonyymi

        On toki raskaita ongelmia mutta niihin nyt saan apua ja syön lääkkeeni. Mutta on myös paljon hyviä juttuja.. parempi ku ei niistä edes kerro tässä ketään ei kiinnosta.. no en ees mieti tommosta mitä musta ajatellaan. .täyttä lähinnä paskaa alkaa vain vituttamaan tommonen paska.


    • Anonyymi

      Et haukkukaa vähä lisää sori ei mua ees kiinnosta.. täälä nyt haukutaan vähä kaikkia ihmisiä tyhmiksi heikkolahjaiseksi.. jotkut vain elää elämänsä yksin.. ei sille voi mitään.. mä sentää käyn töissä ja kokoajan meen parempaa suuntaa.. jossai vaihees vois vähä laihduttaakki ku on tuota mahaa.. en juo ku välillä alkoholia, en joka vloppu.. en polta.. en käytä mitää.. asiat on hyvin... yksinkertaisuudelle ei voi mitää.. toiset istuu myös rullatuolissa.

    • Anonyymi

      Jos kerta tää on tässä en tod kauaa jaksa.

      Noin raskaat ongelmat kuin sinulla on todellinen ja iso este hyvin monelle.

    • Anonyymi

      "aika harva muutenkaa normaaleistakaan saa parisuhdetta.. todella törkeästi sanottu.."

      On totta että joka neljäs suomalainen asuu yksin. Suurin osa heistä on eronnut tai jäänyt yksin puolison kuoltua. Kuitenkin 10 % ihmisistä on niitä, jotka eivät koskaan solmi avo- tai avioliittoa. Näistäkin suuri osa kuitenkin seurustelee ja deittailee.

      Niin että en sanoisi aika harva. Pikemminkin hyvin harva jää kokonaan yksin, siis tuo noin 10%.

      Sinä Allu et kestä kuulla suoraa puhetta.
      Nytkään sinua ei ole haukuttu vaan kerrottu totuus. Yksinjäämisesi ei johdu niinkään heikkolahjaisuudesta vaan noista persoonallisuutesi piirteistä; raivoat, haukut ja toisaalta ripustaudut sairaalloisesti.
      Näihin asioihin saat psykoterapiaa, et heikkolahjaisuuteen jota ei mikään terapia paranna.
      Mikä tässä on haukkumista?
      On niin taivahan tosi että ihmisen kanssa jolla on tuon luokan ongelmat, on erittäin haastavaa alkaa yhtään mihinkään. Ja kun psyykkisesti tasapainoisia löytyy kyllä, totta kai he menevät etualalle ja tulevat löytämään parin.
      Koska sinulla noita ongelmia on, sinulle on myönnettty terapiaa. On sinusta itsestäsi kiinni saatko siitä hyötyä vai et. Kukaan muu sinua ei paranna.

      • Anonyymi

        No kyllä tuo todella paskalta tuntuu.. on mulla sentää monta hyvää asiaa.. työpaikka ja rahaa hoidan taloudet.. pukeudun siistimmin.. hullukaverit heittäny pihalle.. elämä rullaa.. kyllä pitäs jo 36 vuotiaana olla parisuhde.. ei vain missää paikassa naiset ota yhteyttä.. nuorempana kyl ottivat deittipalstoilla yhteyttä. enää ei yhtää. en edes itse jaksa ottaa yhteyttä kun tietää että suurin osaa ei kiinnost ei vastaa.. tuntuu jotenki niin turhauttavalta ku ei sille voi mitää et ihminen muuttuu.. todellaki tarvin apua ja käyn terapiassa vaikka vuosia.. kovasti haluan muuttua ja vähä olis kiva saada kaljamahaa pienemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuo todella paskalta tuntuu.. on mulla sentää monta hyvää asiaa.. työpaikka ja rahaa hoidan taloudet.. pukeudun siistimmin.. hullukaverit heittäny pihalle.. elämä rullaa.. kyllä pitäs jo 36 vuotiaana olla parisuhde.. ei vain missää paikassa naiset ota yhteyttä.. nuorempana kyl ottivat deittipalstoilla yhteyttä. enää ei yhtää. en edes itse jaksa ottaa yhteyttä kun tietää että suurin osaa ei kiinnost ei vastaa.. tuntuu jotenki niin turhauttavalta ku ei sille voi mitää et ihminen muuttuu.. todellaki tarvin apua ja käyn terapiassa vaikka vuosia.. kovasti haluan muuttua ja vähä olis kiva saada kaljamahaa pienemmäksi.

        Mulla ei ole edes yhtään tuttua ei ketään kavereita ja oon jääny todella yksin ja jotenki äitiini kiinni en sitä itsekkää jaksa.. silti se jatkuu ja jatkuu kun ei oo ketää kaveria ketä nähdä.. usein vloput oon yksin ja kattelen naisia.. muttakun ei niitä vain kiinnosta.. en oikeestaa enää tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi

        Kyllä en ole ollut kasvanut aikuseksi jäänyt lapsen tasolle mutta nyt aikustunut käyn töissä en saa enää potkuja jne.. lisäks vähentyny alkoholin läträäminen jne.. yritän enempi kuntoilla kun vaan ehtis sun muuta. Mulla on myös käytös huonoa myönnän haukun.. epävakaata persoonaa ei olla todettu.. epävakaan piirteitä vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä en ole ollut kasvanut aikuseksi jäänyt lapsen tasolle mutta nyt aikustunut käyn töissä en saa enää potkuja jne.. lisäks vähentyny alkoholin läträäminen jne.. yritän enempi kuntoilla kun vaan ehtis sun muuta. Mulla on myös käytös huonoa myönnän haukun.. epävakaata persoonaa ei olla todettu.. epävakaan piirteitä vaan on.

        Myönnän myös olevani ujo en paljoo naisille edes töissä puhu, jotenki en uskalla. koska pelkään olevani niin tyhmä tai mitä sanon.. monesti mua täälki haukuttu tyhmäksi en vaa vittu sitä jaksa enää


      • Anonyymi

        Ehkä mun pitäs sit vaa luovuttaa ja hypätä junan alle.. en jaksa tälläistä elämää musta piti tulla tälläinen kukaan ei halua ees jutella mulle kun oma äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mun pitäs sit vaa luovuttaa ja hypätä junan alle.. en jaksa tälläistä elämää musta piti tulla tälläinen kukaan ei halua ees jutella mulle kun oma äiti.

        Töissä naiset ei puhu koskaa mitää.. ku ei niitä kiinnosta ku ne omat kaverit ja se tuntuu pahalle ku on niin ulkopuolinen.


    • Anonyymi

      Kyllä tässä iässä pitäisi jo seurustella kerta ikää jo 36.. mitä hittoa.. sama meno jatkuu... tuon eron jälkee sitä on vain muuttunu pahempaa suuntaa. onneks on nyt töitä kuitenkin.. mutta välil en tiedä mitä tehdä.. itse olen ujo ja vähän erikoinen mies, sille en voi mitää.. muttakun ei missää tutustu naisiin oikee nykyään.. ei oikein kiinnosta kokoajan lähtee ulos ryypiskeleen rahat menee ja mielenterveys. sitku ei mull oo yhtää ketää kaveria nii mus on tosi pahasti vikaa.. olen treffit itse pilannut tässä ja ahdistellut naisia.. enää en halua sitä.. mutta nyt kovasti kaipais treffejä mut ei ketää ota yhteyttä

    • Anonyymi

      Selvästi huomaa miten oon muuttunut ja jäänyt niin yksin ja masentunut.. ei kukaa nainen halua jutella.. ei koskaa ketää nainen ees soita mulle ja kysy mitä sulle kuuluu.. ku ei tunne ketää ja on niin jossain omassa kuplassa elää.. tarvin varmaa lisää apua kun terapiaa.. en tiedä mitä.. ehkä psykiatrinen sairaanhoitaja tai sitte vertaistukiryhmää tai jotain.

    • Anonyymi

      Ei mullakaan oo ollu ikinä mitään suhdetta. Pitää keskittyä siihen mitä on. Mun kohdalla hankin hyvän asunnon ja auton. En ymmärrä mikä tässä nyt on niin vaikeeta. Töitäkin tein jossain vaiheessa kauheesti, mutta nyt on downsiftaus. Kohta teen remontin tähän kämppään. Pistän ensteks kylpyhuoneen uusiks. Ja sitten keittiön. Mutta mitä mieltä ootte? Voisko ton keittiön jättää ennalleen. Häiritsee kyllä kun noi uudet hellat nousee kolme senttii tason yläpuolelle. Mutta on umpipuukaapit. Niin maaluksella sais hyvät.

      • Anonyymi

        Joo mutta mä oon erilainen mä kaipaan suhdetta.. olla naisenkaa nukkua naisenkaa.. viettää naisenkaa aikaa jutella sun muuta.. tuntuu vain pahalta kun ei kellekkää kelpaa.. saatanan pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä oon erilainen mä kaipaan suhdetta.. olla naisenkaa nukkua naisenkaa.. viettää naisenkaa aikaa jutella sun muuta.. tuntuu vain pahalta kun ei kellekkää kelpaa.. saatanan pahalta.

        Kuitenki aika monet naiset on sanonu sä näytät ihan kivalta kuitenkin ja oo onnellinen että sulla on työpaikka ja vakituinen.. kaikilla ei sitä ole ja sen takia on masentunut tai jotain. Onhan mulla ihan ok asiat. Rullaa asiat ihan ok.. ei vain naiset missää lähesty ja halua jutella tai sitten ei kiinnostu ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenki aika monet naiset on sanonu sä näytät ihan kivalta kuitenkin ja oo onnellinen että sulla on työpaikka ja vakituinen.. kaikilla ei sitä ole ja sen takia on masentunut tai jotain. Onhan mulla ihan ok asiat. Rullaa asiat ihan ok.. ei vain naiset missää lähesty ja halua jutella tai sitten ei kiinnostu ollenkaa

        Jotenki en jaksa enää ottaa naisiin yhteyttä deittipalstoilla kun tietää jo valmiiks ettei heitä kiinnosta.. en jaksa sitä tutustumisrumbaa kun menee jo valmiiksi hermot kun toinen ei ees vastaa.. niin antaa sit olla


    • Anonyymi

      Olen jo sen huomannut vuosia ettei ketää kiinnosta mun elämä.. että ihan sama.. mennään näillä mitä on.. ja ollaan ilman naista loppuelämä saatana

    • Anonyymi

      En tiedä miten tutustua ihmisiin.. kaikilla on omat kaverit.. mun pitää varmaa joku harrastus saada.

    • Anonyymi

      Parempi lopettaa kirjottaminen ku ei ketään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Naiset juoskaa ja kovaa karkuun.

    • Anonyymi

      Tämä herra tykkää lukita naisia komeroihin ja kohtelee naisia muutenkin paskasti

    • Anonyymi

      Sentää tämä mies ei ole ruma ja käy vakituisesti töissä. Eikä juo alkoholia.

      • Anonyymi

        Toi on jo hyvä saavutus!


    • Anonyymi

      On on. Parempaa suuntaa. Se tärkein nainen.. ei ole.. ei ne vain kiinnostu

    • Anonyymi

      ei itsaria. vaan rukoilet, kirjaimellisesti, kunnes ratkaisu tulee

    • Anonyymi

      Ei tässä ole onnellinen yksin. Sinkkuna paskaa. Ei oo kavereita ja mitään.

      • Anonyymi

        Allu: mitä se terapeutti sanoi!??
        Ei enää palstailua, eikös vaan? Tai tulee kenkää terapiasta.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      3206
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1187
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      307
      1159
    4. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      13
      1091
    6. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      941
    7. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      931
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      40
      915
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      67
      872
    10. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      807
    Aihe