Allu. Mitä sinulle kuuluu?

Anonyymi

Mielestäni on mukavaa, kun olet olemassa. Jokainen ihminen on arvokas ja tälläkin palstalla kaikki välittävät sinusta.

Osallistuthan muihinkin viestiketjuihin, kuin omaasi tästä eteenpäin. Olisi erittäin mahtava saada sinun näkökulmasi erilaisiin asioihin.

Kaikkiin asioihin ei sitten voi vastata itsesäälillä. Usko huviksesi, sinä olet hieno ihminen ja kaikki toivovat, että terapia auttaa.

Olemmehan kaikki yhtä suurta palstaperhettä. Katsoitko muuten eilen Euroviisuja. Minä katsoin ihan loppuun asti, nyt hieman väsyttää, joten täytynee uuttaa pannullinen kahvia.

Olethan ystäväni? Jos olisin nainen, niin haluaisin tavata ja hoivata sinua.

215

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät käykö hän oikeasti terapiassa?

      • Anonyymi

        Ei viestistä haittaa ole, jos olettaa hänen puhuvan totta. Mikäli on tahallista provoilua, niin ei tuosta viestistäni ole siltikään kenellekään mitään harmia.


      • Anonyymi

        Käyn todellaki terapiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viestistä haittaa ole, jos olettaa hänen puhuvan totta. Mikäli on tahallista provoilua, niin ei tuosta viestistäni ole siltikään kenellekään mitään harmia.

        Allu on rehellinen. Ei hän provoile.
        Minäkin toivon hänelle hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu on rehellinen. Ei hän provoile.
        Minäkin toivon hänelle hyvää.

        jep mutta. en kelpaa kellekkää


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        jep mutta. en kelpaa kellekkää

        Pääasia on että kelpaat itsellesi. Sen jälkeen on se ja sama kelpaatko muille. Työstäpä tätä siellä terapiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia on että kelpaat itsellesi. Sen jälkeen on se ja sama kelpaatko muille. Työstäpä tätä siellä terapiassa.

        En kelpaa kellekkää piste. Luovutan.


    • Anonyymi

      Turhaan allua säälit, allulle kelpaa vain parikymppiset kauniit naiset koska joskus nuorempanakin on saanut niitä. Täällä esittää asiat toisin. Mielenterveysongelmainen ei käy koska ei itsekään ole ja ei ruma ole. Ja on pitkä.

      • Anonyymi

        No ei kelpaa.. mulle kelpaa varmaa se heikkolahjainen samanlainen lihava nainen kun minä olen.


      • Anonyymi

        Saa olla työtön ongelmia lasken nyt vitusti rimaa.. en halua olla koko elämääni yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla työtön ongelmia lasken nyt vitusti rimaa.. en halua olla koko elämääni yksin

        Monen vuoden jälkeen tajuat laskea vitusti rimaa, mistä ihmeen syystä edes kuvittelit saavasi terveitä nuoria kauniita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen vuoden jälkeen tajuat laskea vitusti rimaa, mistä ihmeen syystä edes kuvittelit saavasi terveitä nuoria kauniita naisia.

        No en mä niin tyhmä ole että mulle kelpais se kauhein rumin todella lihava xxl nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä niin tyhmä ole että mulle kelpais se kauhein rumin todella lihava xxl nainen?

        EHei sentää.. en ole niin epätoivonen.. koska oon ihan kivan näkönen itse ja pitkä mieheksi lisäksi urheilen.. ja toivon mukaa joskus laihdun.. niin tavallinen riittää minulle nätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen vuoden jälkeen tajuat laskea vitusti rimaa, mistä ihmeen syystä edes kuvittelit saavasi terveitä nuoria kauniita naisia.

        En kuvittele saavani nuoria kauniita.. tarkoitin tavallista pyöreempää naista. koska ei edes laihat kiinnosta minua.. 10 kertaa tässä nyt sanon tämän taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen vuoden jälkeen tajuat laskea vitusti rimaa, mistä ihmeen syystä edes kuvittelit saavasi terveitä nuoria kauniita naisia.

        mistä ihmeestä ees keksit mitää tommosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä ihmeestä ees keksit mitää tommosta?

        Hoet jatkuvasti ennen sain nuoria kauniita naisia, enää en saa, naisissa on vikaa. Ota vanhempi nainen, sun turha yrittää itseäsi nuorempia, ei ne niin tyhmiä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoet jatkuvasti ennen sain nuoria kauniita naisia, enää en saa, naisissa on vikaa. Ota vanhempi nainen, sun turha yrittää itseäsi nuorempia, ei ne niin tyhmiä ole.

        No en ota ketään. En vanhempaa naista en ketään.


    • Anonyymi

      Paskaa kuuluu ei ketää koskaa oo kiinnostunu mun elämästä.. kaikki vihaa mua.. olen hullu ja sairas.. käyn vaa töissä ja terapiassa.

    • Anonyymi

      Ei auta mikään.. olen 36 v 20 vuotiaana olin vielä normaali sain naisia ja kavereita.. nyt mä oon jääny ihan yksin.. ei mun elämäs ole järkee ja moni ei sitä ymmärrä.. eikä lääkäritkää tajua.

    • Anonyymi

      eli taas paikka hiljeni kun seinää :DD naurettavaa

      • Anonyymi

        Eivät kaikki koko ajan lue samoja viestiketjuja kuin sinä. Maltahan odotella hetki, niin saattaapi tulla vastauksia.👍


    • Anonyymi

      Onhan se jo tullut selväksi että mä en kelpaa kellekkää.. vaikka en tosi ruma ole ja hyvin pitkä olen.. mutta turha sitä ruikuttaa samaa paskaa kokoajan.. se on jo tullut hyväksyttyä

      • Anonyymi

        Kyllä sä varmaan heikkolahjaiselle naiselle kelpaisit. Samanlaiselle, kuin itsekin olet. Heidänkin joukossaan on olemassa ihan nättejä typyköitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä varmaan heikkolahjaiselle naiselle kelpaisit. Samanlaiselle, kuin itsekin olet. Heidänkin joukossaan on olemassa ihan nättejä typyköitä.

        No en semmoista löydä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en semmoista löydä mistään.

        Kannattaa jatkaa etsintää.

        Normaalilahjaisille naisille et tule koskaan kelpaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jatkaa etsintää.

        Normaalilahjaisille naisille et tule koskaan kelpaamaan.

        Sitten en kelpaa. Mulla on työpaikka ja hieno asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jatkaa etsintää.

        Normaalilahjaisille naisille et tule koskaan kelpaamaan.

        En pysty olemaa vammaisenkaa joka asuu tuetussa kodissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jatkaa etsintää.

        Normaalilahjaisille naisille et tule koskaan kelpaamaan.

        En mä jaksa taas tätä samaa paskaa. Mulla on asiat hyvin vaikka en naista saisi. Toiset miehet ei kelpaa koskaa naisille sama naiset ei miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä varmaan heikkolahjaiselle naiselle kelpaisit. Samanlaiselle, kuin itsekin olet. Heidänkin joukossaan on olemassa ihan nättejä typyköitä.

        Tiedän naisen jolla vamma.. kaunis mut en kelpaa hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän naisen jolla vamma.. kaunis mut en kelpaa hänelle.

        Monillakin ihmisillä on erilaisia vammoja.


    • Anonyymi

      josko menis nukkumaa pääsee tästä vitutuksesta eroon.

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä miksi sinulle on niin kovin tärkeää saada niitä vastauksia kun kuitenkin 99% niistä on negatiivisia ja sinua haukutaan?
      Onko niin että pääasia on että joku jotain kirjoittaa, ettet tunne olevasi yksin?
      Toinen asia se, että kun täällä kaikki osaavat jo vaikka unissaan ulkoa nämä sinun postauksesi koska ne on koko ajan samoja. On erittäin turhauttavaa ja kyllästyttävää ja ärsyttävää lukea aina ja aina ja aina samat asiat. Toistettu jo varmaan vuosia.
      En tiedä miten odotat että täällä kukaan osaa sinua millään tavalla auttaa, siihen tarvitset kyllä niitä terapeutteja ja asiantuntijoita.
      Jankutus ei ainakaan auta tippaakaan, päinvastoin.

      • Anonyymi

        koska mä kaipaan seuraa--.. kyllä olen muuten ihan yksinäinen.. ei kukaa koskaa soita.. ei ole yhtää kavereita 3 v kohta ollu.. en tapaa missää uusia ihmisiä.. töissä ei tutustu.. oon sieläki yksin.. kyllä kaipaan seuraa.


      • Anonyymi

        No mä olen helvetin sekaisin toistan samaa levyä päivästä toiseen ja nyt kaipaan sitä naista vaa kovempaa mitä ennen ja en kelpaa enää kellekkään.


    • Anonyymi

      Kuulehan aloittaja! Sinä kyselit Allun kuulumisia, ja nyt kun hän kaipaa juttuseuraa, et sitten viitsikään jutella hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Allu ei ole vielä oppinut kodin leikkimisen realiteetteja kaikki niin mukavalta kun on tyttökaveri, itsellä on kokemusta kyllä, tällä hetkellä en tarvitse kuin sihteerin ja seksikumppanin, mutta en ketään vakituista :)

      Palkattuja apulaisia siis :) Asiakirjojen arkistointiin ja sänkypuuhiin :)

    • Anonyymi

      A kirjoittaa ylempänä

      "20 vuotiaana olin vielä normaali "

      Onko näin? Olet sitten puijannut palstalaisia, kun olet jo vuosia väittänyt että olet syntymästä alkaen ollut erikoinen sälli?

      • Anonyymi

        En jaksa edes kirjottaa.


    • Anonyymi

      Heikkolahjaisena synnytään, ja dysfasia on myös synnynnäistä.
      Epävakaan persoonallisuudeb piirteet vahvistuu todennäköisesti myöhemmin. Passiivis-vihamielisen persoonallisuuden kanssa varmaan sama juttu.
      Allu on käynyt koulut tukiluokilla ja sovellettuna juuri näitten ongelmien takia.
      Persoonallisuuden piirteet voi totta kai vahvistua iän myötä, mutta epävakaa usein kyllä lievenee iän karttuessa, ei pahene.
      Se kai nyt kuitenkin on epäoleellista, nyt eletään tätä päivää ja tässä päivässä pitäisi pärjätä ja toimia toisten kanssa. Turha tuijotella siihen mitä oli joskus lähes 20 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Olen käynyt emussa..ja mulla on ollut paska kavereita ja normaaleja kavereita en saa. Nykyää olen yksinäinen ja naiset ei musta kiinnostu. Elämä on vähän sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt emussa..ja mulla on ollut paska kavereita ja normaaleja kavereita en saa. Nykyää olen yksinäinen ja naiset ei musta kiinnostu. Elämä on vähän sekaisin.

        Emu on apukoulu. Erityiskoulu. En pärjänny koulussa. Saan raivareita. Haukun ihmisiä. Mun paha olla. Pistin kaikki hullut alkoholikaverit pois mun elämästä.


      • Anonyymi

        Oppimisvaikeuksien takia olen käynyt apuluokilla ja mua on kiusattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emu on apukoulu. Erityiskoulu. En pärjänny koulussa. Saan raivareita. Haukun ihmisiä. Mun paha olla. Pistin kaikki hullut alkoholikaverit pois mun elämästä.

        Kerrot käyneesi koulusi apuluokilla.

        Kuitenkin kerrot etsiväsi tavallista naista.

        Kun et itse ole tavallinen, niin yrität oman tasosi yli kun etsit tavallista naista.

        Sun pitäisi tähdätä apukoulun käyneesi naisiin, ne ovat lähempänä omaa tasoasi. Eivät normaalit naiset huoli apukoulun käyneestä miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot käyneesi koulusi apuluokilla.

        Kuitenkin kerrot etsiväsi tavallista naista.

        Kun et itse ole tavallinen, niin yrität oman tasosi yli kun etsit tavallista naista.

        Sun pitäisi tähdätä apukoulun käyneesi naisiin, ne ovat lähempänä omaa tasoasi. Eivät normaalit naiset huoli apukoulun käyneestä miehestä.

        No aika paskaa.. olen sitten yksin koko elämäni.. on mulla sentää palkkatyö missä olen hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot käyneesi koulusi apuluokilla.

        Kuitenkin kerrot etsiväsi tavallista naista.

        Kun et itse ole tavallinen, niin yrität oman tasosi yli kun etsit tavallista naista.

        Sun pitäisi tähdätä apukoulun käyneesi naisiin, ne ovat lähempänä omaa tasoasi. Eivät normaalit naiset huoli apukoulun käyneestä miehestä.

        Etsin tavallista kyllä. No en ees jaksa tätä paskaa. Luovuttanu jo olen yksin..komea pitkä olen ja mulla on vakityö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin tavallista kyllä. No en ees jaksa tätä paskaa. Luovuttanu jo olen yksin..komea pitkä olen ja mulla on vakityö.

        Edes oon noussu hyvään suuntaa ku sain pysyvän työn ja lopetin alkoholin ja sain psykoterapeutin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot käyneesi koulusi apuluokilla.

        Kuitenkin kerrot etsiväsi tavallista naista.

        Kun et itse ole tavallinen, niin yrität oman tasosi yli kun etsit tavallista naista.

        Sun pitäisi tähdätä apukoulun käyneesi naisiin, ne ovat lähempänä omaa tasoasi. Eivät normaalit naiset huoli apukoulun käyneestä miehestä.

        Mulla on lieviä oppimisvaikeuksia. Osaan asua yksin.. ja en ole rullatuoliss.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lieviä oppimisvaikeuksia. Osaan asua yksin.. ja en ole rullatuoliss.

        Nyt saan psykoterapiasta apua ku en voi hyvin ja psyyke sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lieviä oppimisvaikeuksia. Osaan asua yksin.. ja en ole rullatuoliss.

        Rullatuoli ei haittaa, jos miehen älykkyys on normaalitasolla ja psyyke kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rullatuoli ei haittaa, jos miehen älykkyys on normaalitasolla ja psyyke kunnossa.

        Kyllä haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haittaa.

        Fiksu, mukava ja normaali mies löytää halutessaan naisen, vaikka olisi pyörätuolissa tai puuttuisi käsi jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu, mukava ja normaali mies löytää halutessaan naisen, vaikka olisi pyörätuolissa tai puuttuisi käsi jne.

        No ei kyllä löydä.


    • Anonyymi

      Ei täs elämäs oo järkee yksin ollaan yksin hautaan ja töitä vaan, parisuhdetta ei saa kun ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Ei kukaa halua edes chatissa ei missää kirjotella mulle... ei ketää halua olla missää yhteyksissä.. en mä tajua enää tätä elämää

      • Anonyymi

        Koska sä et juttele. Sä jauhat vain tuota omaa levyä vaikka keskusteltaisiin ihan muusta. Lisäksi haukut ja haistattelet. Voit olla varma, että tuon jälkeen kukaan ei halua olla sun kanssa tekemisissä, vaikka susta tuntuisi miltä.

        Ihmiset ei ole sun oksennusämpäreitä eikä kenenkään tarvi sietää tuollaista käytöstä.

        Senkus uhkaat itsarilla, ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä et juttele. Sä jauhat vain tuota omaa levyä vaikka keskusteltaisiin ihan muusta. Lisäksi haukut ja haistattelet. Voit olla varma, että tuon jälkeen kukaan ei halua olla sun kanssa tekemisissä, vaikka susta tuntuisi miltä.

        Ihmiset ei ole sun oksennusämpäreitä eikä kenenkään tarvi sietää tuollaista käytöstä.

        Senkus uhkaat itsarilla, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Ei mulla ole kavereita ollut 2-3 v...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole kavereita ollut 2-3 v...

        1000 valitusta viikossa.. Normaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1000 valitusta viikossa.. Normaalia?

        Ei varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä et juttele. Sä jauhat vain tuota omaa levyä vaikka keskusteltaisiin ihan muusta. Lisäksi haukut ja haistattelet. Voit olla varma, että tuon jälkeen kukaan ei halua olla sun kanssa tekemisissä, vaikka susta tuntuisi miltä.

        Ihmiset ei ole sun oksennusämpäreitä eikä kenenkään tarvi sietää tuollaista käytöstä.

        Senkus uhkaat itsarilla, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        No en varmaa ennen ihan ollut tälläinen.. oon jäänyt yksin ja tuntuu et hajonnu pää.


    • Anonyymi

      Mä oo pilannu jo elämäni.. kaikki ihmiset on kadonnu mun elämästä.. oon kuin joku säälittävä juoppo jolla ei oo kun oma äiti ja roikun äitissä kun joku pikkulapsi..

    • Anonyymi

      joo nyt saa saatana olla.. en jaksa kirjottaa enää.. eipä ketää kiinnosta.. oma on elämäni ja omat ongelmani.. en tiedä miten tästä nousta. työpaikka onneksi on.

      • Anonyymi

        Allu. Näiltä sivuilta et saa mitään hyvää elämääsi, päin vastoin. Älä tule näille sivuille. Täälä pitää olla olla henkisesti vahva, tai täys idiootti.

        Elämä on näiden sivujen ulkopuolella. Sinulle on varmasti ehdotettu erilaisia tukimuotoja, ota ne vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu. Näiltä sivuilta et saa mitään hyvää elämääsi, päin vastoin. Älä tule näille sivuille. Täälä pitää olla olla henkisesti vahva, tai täys idiootti.

        Elämä on näiden sivujen ulkopuolella. Sinulle on varmasti ehdotettu erilaisia tukimuotoja, ota ne vastaan.

        Joo mutta en huoli vammaista naista. Olen melko normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu. Näiltä sivuilta et saa mitään hyvää elämääsi, päin vastoin. Älä tule näille sivuille. Täälä pitää olla olla henkisesti vahva, tai täys idiootti.

        Elämä on näiden sivujen ulkopuolella. Sinulle on varmasti ehdotettu erilaisia tukimuotoja, ota ne vastaan.

        Todellaki pelkkää paskaa. Haukutaan diagnooseille joille ei voi mitään. Ehkä siks mulla ei oo kavereitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta en huoli vammaista naista. Olen melko normaali.

        Mitta kun sinä et huoli sitä ”melko normaalia” naistakaan.

        Yksin olo on ihan oma valintasi, kun havittelet sellaisia naisia joihin sinulla ei ole mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki pelkkää paskaa. Haukutaan diagnooseille joille ei voi mitään. Ehkä siks mulla ei oo kavereitakaan.

        Niinhän sinä itsekin teet. Haukut vammaisia, jotka eivät diagnooseilleen voi yhtään mitään. Sinä halveksit heitä, mutta silti odotat, että sinua älykkäämmät eivät halveksisi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä itsekin teet. Haukut vammaisia, jotka eivät diagnooseilleen voi yhtään mitään. Sinä halveksit heitä, mutta silti odotat, että sinua älykkäämmät eivät halveksisi sinua.

        No ei voi ei.. mutta pysyn yksin.. ei musta oo parisuhteesee ja musta ei ketää kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitta kun sinä et huoli sitä ”melko normaalia” naistakaan.

        Yksin olo on ihan oma valintasi, kun havittelet sellaisia naisia joihin sinulla ei ole mahdollisuutta.

        Öö en havittele. Olen laskenut rimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta en huoli vammaista naista. Olen melko normaali.

        Melko normaali... Hah mikä vitsi. Hyvin kaukana normaalista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitta kun sinä et huoli sitä ”melko normaalia” naistakaan.

        Yksin olo on ihan oma valintasi, kun havittelet sellaisia naisia joihin sinulla ei ole mahdollisuutta.

        Ihan helvetin sama. Oon yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko normaali... Hah mikä vitsi. Hyvin kaukana normaalista

        Just.no pärjään palkkatyössäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö en havittele. Olen laskenut rimaa.

        Kyllä havittelet, kun kerran sinulle kelpaisi vain normaaliälyinen nainen.

        Normaaliälyinen nainen taas ei koskaan huoli heikkolahjaisesta miehestä, koska heikkolahjainen mies on häntä paljon tyhmempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä havittelet, kun kerran sinulle kelpaisi vain normaaliälyinen nainen.

        Normaaliälyinen nainen taas ei koskaan huoli heikkolahjaisesta miehestä, koska heikkolahjainen mies on häntä paljon tyhmempi.

        No sitten on. Sille ei koskaan vaa voi mitään. Sentää on työpaikka ja olen terve. Mee haukkuja kattomaan peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on. Sille ei koskaan vaa voi mitään. Sentää on työpaikka ja olen terve. Mee haukkuja kattomaan peiliin.

        Oon iloinen sentää että en ole kehitysvammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon iloinen sentää että en ole kehitysvammainen.

        Ihmiset ei vaan voi hyväksyä sitä että mies on heikkolahjainen. Aika sairasta millasia ihmiset on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä havittelet, kun kerran sinulle kelpaisi vain normaaliälyinen nainen.

        Normaaliälyinen nainen taas ei koskaan huoli heikkolahjaisesta miehestä, koska heikkolahjainen mies on häntä paljon tyhmempi.

        Sitten mä olen aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei vaan voi hyväksyä sitä että mies on heikkolahjainen. Aika sairasta millasia ihmiset on.

        Et sinäkään hyväksy kehitysvammaisia.
        Sinun pitäisi hyväksyä itseäsi tyhmemmät, jos odotat, että sinua älykkäämmät hyväksyvät sinut.


    • Anonyymi

      näin sen on olatava isdta bsin ykdinädi sänkyssä seuraavaqqa teetä odotellassa kurten mummosi opasti, odottelevaaan siinä.... kohta jo poliisi sinutkin noutaaa ja toivottavasti tyttöpoliisi jostaq saat tyttökaverin.

    • Anonyymi

      "Allu. Näiltä sivuilta et saa mitään hyvää elämääsi, päin vastoin. Älä tule näille sivuille. Täälä pitää olla olla henkisesti vahva, tai täys idiootti.

      Elämä on näiden sivujen ulkopuolella. Sinulle on varmasti ehdotettu erilaisia tukimuotoja, ota ne vastaan."

      Miksi et ota kuuleviin korviisi? Tuossa puhutaan täyttä asiaa.
      MIKSI ehdoin tahdoin tunget tällaisille palstoille idioottien hampaisiin?
      Etkö ole jo oppinut että täältä et koskaan mitään hyvää tule saamaan?
      Olet vuosia täällä roikkunut, montako ystävää olet saanut?

      Keskitä hyvä ihminen voimasi järkevämpiin asioihin kuin täällä roikkumiseen.
      Kysele vaikka näiltä terapeuteiltasi ja mt-hoitajiltasi vinkkejä erilaisita mahdollisuuksista tavata muita.
      On kaikenlaisia ryhmiä ja porukoita olemassa, ja siellä pääsee ainakin laajentamaan sosiaalista verkostoaan ja saa varmuutta myös ryhmien ulkopuolella.

      Muista että itse valitset tulla haukutuksi ja mollatuksi. Niin kauan kun täällä käyt, tulet olemaan näitten hampaissa.

      • Anonyymi

        No en mä tutustu ihmisiin.. ei ihmiset halua jutella mulle ja tutustua.


      • Anonyymi

        Oon kai niin paska ihminen tai sit tän epävakaan persoonan takia mulla ei oo kavereita ei ketää.. oon jo täynnä tätä elämää. Käyn vaa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kai niin paska ihminen tai sit tän epävakaan persoonan takia mulla ei oo kavereita ei ketää.. oon jo täynnä tätä elämää. Käyn vaa töissä.

        Sinä Olet Loistava Ihminen, ne ihmiset jotka ovat sydämessään puhtaita ja jaloja, he, ovat niitä joista muiden pitää ottaa mallia ja kunnioitusta, ja, niin on oleva koko ihmiskunnan tulevaisuuden kuin historiankin aikana, sillä, se, jos mikä määrittelee ihmiskunnan sydämen ja toivon, itse ihmiskunnan uskon, ja, ne jotka sydämessään puhtaita ovat, tehneet pahaa, mutta sitäkin enemmän hyvää, niille on suotu, paratiisi maan päälle, ja, niin on historiakin opettanut, sillä ihminen jota katoin kohdellaan kuin koiraa vuodesta toiseen, ymmärtää ja oppii, ken hänelle ruuan tuo ja, ken keppiä julmaa ja kovaa käyttää, kunnes selkä rupinen kuin itse taivas on, ja ihmiset katsovat selkää hänen, ja, muistavat, ja tässä viisaudessa on koko jalon ja hyvän, ihmiskunnan sielu ja ydin. 😇 terveisin N


    • Anonyymi

      Joo emmä jaksa tätä paskaa taas. Toisilla voi olla paljo huonommin asiat ku mulla.

    • Anonyymi

      Mä voin huonosti ja haukun vaa ihmisiä.. unirytmit sekasin ja oon jatkuvasti vihainen.

    • Anonyymi

      Välil tuntuu et tän epävakaan kans nii vaikeeta elää et olis helpompi tappaa ittensä.

    • Anonyymi

      Ennen mulla oli ihmisiä jotain... oon tosi yksin jääny jopa yksinäinen vloppusin ku en oo töissä.

    • Anonyymi

      Mehän olimme jo taannoin sopineet keskenämme, että lopetat sen jokapäiväisen vittuilusi minulle!

      • Anonyymi

        Joo en jaksa ees enää ketää.. aivan sama


    • Anonyymi

      Parempi ku ei enää kerro mitään. Alkaa nii vituttaa tää elämä ja kun ei saa naistakaan.

    • Anonyymi

      Paska ihminen oon ja sille en voi mitään eipä kavereita ole.

      • Anonyymi

        Joo vittu työviikko taas alkaa.


      • Anonyymi

        Iha tarpeeks tässä paskaa elämän mittaan kuunnellu oon tyhmä en saa naista.. velkaantunut.. saanu potkuja töistä.. en jaksa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha tarpeeks tässä paskaa elämän mittaan kuunnellu oon tyhmä en saa naista.. velkaantunut.. saanu potkuja töistä.. en jaksa enää.

        Nyt oon löytäny työn mitä osaan ja en saa potkuja.. talouski on kunnos ja hieno asunto ja autoki. En kuuntele paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oon löytäny työn mitä osaan ja en saa potkuja.. talouski on kunnos ja hieno asunto ja autoki. En kuuntele paskaa.

        Jos mä olisin vammainen todella tyhmä en pystyisi asuu yksin. En koskaa palkkatyössä pärjäisi ja olisin kuntouttavassa 9 e päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä olisin vammainen todella tyhmä en pystyisi asuu yksin. En koskaa palkkatyössä pärjäisi ja olisin kuntouttavassa 9 e päivä

        Tyhmä sinä silti olet, vaikka et todella tyhmä olekaan. Et yllä normaalin tasolle koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä sinä silti olet, vaikka et todella tyhmä olekaan. Et yllä normaalin tasolle koskaan.

        Mitä sitten. Ei mun tarvikkaa. Mikäs itse haukkuja olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä sinä silti olet, vaikka et todella tyhmä olekaan. Et yllä normaalin tasolle koskaan.

        Tienaan melkee 17 h tunti. Ai olen tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä sinä silti olet, vaikka et todella tyhmä olekaan. Et yllä normaalin tasolle koskaan.

        Senkaa on vain pakko elää. Toiset on kehitysvammaisia. Aika loukkaavaa paskaa. Huomaa että ihmiset on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tienaan melkee 17 h tunti. Ai olen tyhmä?

        Tuo ei todista mitään älykkyydestäsi.
        Heikkolahjaiset ovat tyhmiä. Heikkolahjaisuus on vain kaunisteltu nimitys muita tyhmemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei todista mitään älykkyydestäsi.
        Heikkolahjaiset ovat tyhmiä. Heikkolahjaisuus on vain kaunisteltu nimitys muita tyhmemmälle.

        No mitä sitte. Ei paljo kiinnosta vaikka olisin super tyhmä. Jos olisin tosi tyhmä. Olisin eläkkeellä.


    • Allu. Sä saatat löytää toisen kun vähiten sitä odotat. Siis saatat ja siinä uskossa kannattaa elää. Matka on yhtä tärkeä kuin päämäärä. Keep the faith!

      • Anonyymi

        Niin voi olla. Mutta en usko tuommosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Mutta en usko tuommosta.

        Tuo on positiivista että aidosti tyttöystävää haluat. Se on hyvä merkki.

        Mut ei saa kiintyä liikaa, olla ns läheisriippuvainen. Kaikki naiset ei tykkää siitäkään.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Tuo on positiivista että aidosti tyttöystävää haluat. Se on hyvä merkki.

        Mut ei saa kiintyä liikaa, olla ns läheisriippuvainen. Kaikki naiset ei tykkää siitäkään.

        No ei. Mutta en osaa naistenkaa. Olen seurustellut mutta en enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Mutta en osaa naistenkaa. Olen seurustellut mutta en enää.

        Mut, tsemppiä!


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mut, tsemppiä!

        No eipä toi mitää auta. Ihmiset haluaa vain päästä eroon toisesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä toi mitää auta. Ihmiset haluaa vain päästä eroon toisesta

        Mut paljon sulle vastataan, että kyllä Sinusta myös välitetään. Näkisit vaan metsän puilta. Ja älä välitä haukkujista.


      • Mun mielipide on että elä elämääsi ja yritä pudottaa tämä trauma pois mielestäsi. Tulevaisuus sen sitten näyttää että tuleeko muija vai ei..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mun mielipide on että elä elämääsi ja yritä pudottaa tämä trauma pois mielestäsi. Tulevaisuus sen sitten näyttää että tuleeko muija vai ei..

        En osaa ajatella niin. Enkä osaa ajatella itteäni et oon aina yksin.. tuntuu pahalta kun toiset kelpaa naisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa ajatella niin. Enkä osaa ajatella itteäni et oon aina yksin.. tuntuu pahalta kun toiset kelpaa naisille.

        Psykoterapiaa tarvitset. Mun mielipide enkä varmaan ole ainoa.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Psykoterapiaa tarvitset. Mun mielipide enkä varmaan ole ainoa.

        Tottakai tarvin ja nyt alotin psykoterapian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tarvin ja nyt alotin psykoterapian.

        Olet jo vuosia sanonut että "kohta alkaa, nyt aloitin, pian menen..."


      • Timmyy kirjoitti:

        Mut paljon sulle vastataan, että kyllä Sinusta myös välitetään. Näkisit vaan metsän puilta. Ja älä välitä haukkujista.

        Tuo on totta allu kyllä löytää naisen on löytänyt ennenkin mutta ikäväkseen niitä ei ihan joka päivä kävele vastaan. Toisilla ei ole mitään kokemusta naisista. Kehittäminen on hyvä juttu.


    • Anonyymi

      Ainaski nuorempana mulla oli paljon naisia.

      • Anonyymi

        Nyt en kelpaa enää edes 40 v lihavalle työttömälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kelpaa enää edes 40 v lihavalle työttömälle.

        Ei sinua kukaan riesakseen halua.. Niin sekopäistä on tuo sinun käytöksesi, että ihan hirvittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kukaan riesakseen halua.. Niin sekopäistä on tuo sinun käytöksesi, että ihan hirvittää

        Just. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kelpaa enää edes 40 v lihavalle työttömälle.

        Se 40 v lihava työtön nainen on normaaliälyinen.
        Ei kukaan epäviehättäväkään normaaliälyinen sentään heikkolahjaista huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se 40 v lihava työtön nainen on normaaliälyinen.
        Ei kukaan epäviehättäväkään normaaliälyinen sentään heikkolahjaista huoli.

        Sitten ei huoli. Ihmiset jauhaa täälä pelkkää paskaa.. ei tämä koskaan muutu. Sentää tää heikkolahjainen käy vakituisesti töissä. Mulla menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei huoli. Ihmiset jauhaa täälä pelkkää paskaa.. ei tämä koskaan muutu. Sentää tää heikkolahjainen käy vakituisesti töissä. Mulla menee hyvin.

        Niin, olet käynyt nyt noin 5 kuukautta töissä.
        Sitä ennen sait parissa viikossa potkut jokaisesta edellisestä työpaikastasi, ja niitä työpaikkoja oli paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olet käynyt nyt noin 5 kuukautta töissä.
        Sitä ennen sait parissa viikossa potkut jokaisesta edellisestä työpaikastasi, ja niitä työpaikkoja oli paljon.

        Olen käynyt enemmän töissä.. niin sainkin. Onneksi muutosta parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt enemmän töissä.. niin sainkin. Onneksi muutosta parempaan.

        2-3 parin tunnin työvuoroa viikossa... Joo, onhan se "enemmän" kuin aiempi meininkisi, että et käynyt lainkaan töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2-3 parin tunnin työvuoroa viikossa... Joo, onhan se "enemmän" kuin aiempi meininkisi, että et käynyt lainkaan töissä.

        Mitä hittoa :D en jaksa ees vastata.. teen ihan täyttä vuoroa per päivä joka päivä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hittoa :D en jaksa ees vastata.. teen ihan täyttä vuoroa per päivä joka päivä :D

        Aika paljo valehtelijoita täälä riittää :D naurettavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hittoa :D en jaksa ees vastata.. teen ihan täyttä vuoroa per päivä joka päivä :D

        Olet aiemmin kertonut täällä palstalla moneen kertaan, että teet pari muutaman tunnin vuoroa viikossa.

        Jos tekisit täyttä vuoroa 7pvä viikossa, et ehtisi kitistä palstalla kellon ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aiemmin kertonut täällä palstalla moneen kertaan, että teet pari muutaman tunnin vuoroa viikossa.

        Jos tekisit täyttä vuoroa 7pvä viikossa, et ehtisi kitistä palstalla kellon ympäri.

        En kyllä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tee.

        Itsepä olet noin täällä kertonut.


    • Anonyymi

      Joo pelkkää paskaa tulee niinku aina:)

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa


    • Anonyymi

      No mä nyt en vaa kelpaa kellekkää.vaikka naiset on sanonu pitkäksi söpöksi.. ei se mitää auta. Ikisinkku oon ja en vaa jaksa enää miettiå mitää.

      • Anonyymi

        Naisille kelpaa vain komeat täydelliset koulutetut tai ulkomaalaiset jännämiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille kelpaa vain komeat täydelliset koulutetut tai ulkomaalaiset jännämiehet.

        Kukaa ei halua jutella mulle..en tuu ihmistenkaa toimee ja on ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille kelpaa vain komeat täydelliset koulutetut tai ulkomaalaiset jännämiehet.

        Nuorempana sain naisia. Varmaa olin erilainen.. nyt kaikki ihmiset vihaa mua. Oon ulkopuolinen ollut töissä aina ja jopa koulussa.. saanu potkuja töistä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempana sain naisia. Varmaa olin erilainen.. nyt kaikki ihmiset vihaa mua. Oon ulkopuolinen ollut töissä aina ja jopa koulussa.. saanu potkuja töistä jne.

        "Nuorempana sain naisia. Varmaa olin erilainen.. nyt kaikki ihmiset vihaa mua."

        Etkös itsekin kertonut että sussa on tota vihamielisyyttä. Joka näkyy kyllä ilman kertomattakin. Sitä elämässä saa mitä itsekin muille antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille kelpaa vain komeat täydelliset koulutetut tai ulkomaalaiset jännämiehet.

        Noin sanoo luuseri, tyhjäntoimittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuorempana sain naisia. Varmaa olin erilainen.. nyt kaikki ihmiset vihaa mua."

        Etkös itsekin kertonut että sussa on tota vihamielisyyttä. Joka näkyy kyllä ilman kertomattakin. Sitä elämässä saa mitä itsekin muille antaa.

        Kyllä on. Käyn terapiassa.


    • Anonyymi

      Kaikki eivät välitä allusta. Naiset ei ainakaan välitä joten aloittaja puhuu paskaa. Jokainen ihminen ei ole arvokas joten siinäkin aloittaja valehtelee. Lohduttaa tietty voi mutta valehteleminen ei kannata. Allu ei ole komea eikä rikas joten ei ole arvokas naisille eikä juuri kenellekkään. Parisuhteissa pätee muutama sääntö. Pitää olla ulkonäöltään sellainen että naisille kelpaa eikä allu kelpaa naisille joten allu on ruma. Niin se vaan on että ulkonäkö on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Jos ei ole komea niin ei ole mitään arvoa.

      • Anonyymi

        No mitä sitten. Sitä pärjää ilmankin naista. On vakituinen työ voi matkustella.


      • Anonyymi

        No ei tarvi kelvata. Pääasia et on töitä ja terve elämässä. Naisista vain harmia.


      • Anonyymi

        Mitä sitte vaikka olen ruma ja tyhmä.. kuule sille vittu ei voi mitään. Täälä on jauhettu vuosia pelkkää negatiivista paskaa. Asia ei muutu koskaan. Piste!


    • Anonyymi

      Monet miehet on rumia ja naiset. Sille ei vaan voi mitään.

    • Anonyymi

      Kyllä mä tiedän etten saa koskaan enää naista. Mutta sain työpaikan ja maksan velkani. Mua on koko elämä haukuttu tyhmäksi aikaansaamattomaksi laiskaksi joka saa töistä potkuja eikä oo kavereita. Kumma etten ole jo tappanut itseäni. Ei ihme että voin huonosti. En vaa saatana jaksa enää!!!!!!!

    • Anonyymi

      Täälä on sairaita ihmisiä. Joka ihmisestä puhutaan paskaa. Suomessa tällästä. En välitä.

    • Anonyymi

      Tässä asiassa olet Allu täysin oikeassa.
      Tällaisilla palstoilla liikkuu paljon ihmisiä joilla vaikeaa oman itsensä kanssa. Sitä sitten omaa osattomuutta ja syrjäytymistä yritetään lievittää hyökkäämällä sellaisen kimppuun joka huomataan helpoksi saaliiksi.
      Raukkamaistahan se on.

      Siksi olenkin moneen kertaan sinulta kysynyt miksi ihmeessä roikut täällä? Montako ystävää olet täältä saanut? Kuten itse tiedät, pelkkää sontaa niskaan.
      Se ei tule muuttumaan.

      • Anonyymi

        Nyt yritän olla pois koko paskasta. En ole saanut ystäviä. Mun ei tarvi tollasta paskaa kuunnella.mulla on työpaikka kaikilla ei ole. Tienaan hyvin.en ole vammainen. Asun hienos kodissa. Olen pitkä.hyviä asioita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt yritän olla pois koko paskasta. En ole saanut ystäviä. Mun ei tarvi tollasta paskaa kuunnella.mulla on työpaikka kaikilla ei ole. Tienaan hyvin.en ole vammainen. Asun hienos kodissa. Olen pitkä.hyviä asioita on.

        Enkä ole ruma sun muuta.. en todellakaa jaksa tuommosta paskaa kuunnella. En käytä huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt yritän olla pois koko paskasta. En ole saanut ystäviä. Mun ei tarvi tollasta paskaa kuunnella.mulla on työpaikka kaikilla ei ole. Tienaan hyvin.en ole vammainen. Asun hienos kodissa. Olen pitkä.hyviä asioita on.

        Ei oikein näytä sujuvan toi palstalta pois pysyttely kuitenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein näytä sujuvan toi palstalta pois pysyttely kuitenkaan?

        Nyt saa riittää


      • Anonyymi

        Ei Allua sen takia sätitä, että hänet koettaisiin ”helpoksi saaliiksi”.

        Siitä häntä moititaan, että hän itse halveksii omanlaisiaan ihmisiä (eritoten naisia), mutta silti vaatii hyväksyntää itseään kohtaan. Hänen pitäisi saada tavisnainen vaikka hänen oma älykkyys ei riitä lähellekään tavisnaisen tasoa. Oman tasoinen nainen ei hänelle kelpaa.

        Moni tuntisi myötätuntoa häntä kohtaan, jos hän itse suhtautuisi myötätunnolla itsensä kaltaisia ja huonompiosaisia kohtaan. Mutta kun ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Allua sen takia sätitä, että hänet koettaisiin ”helpoksi saaliiksi”.

        Siitä häntä moititaan, että hän itse halveksii omanlaisiaan ihmisiä (eritoten naisia), mutta silti vaatii hyväksyntää itseään kohtaan. Hänen pitäisi saada tavisnainen vaikka hänen oma älykkyys ei riitä lähellekään tavisnaisen tasoa. Oman tasoinen nainen ei hänelle kelpaa.

        Moni tuntisi myötätuntoa häntä kohtaan, jos hän itse suhtautuisi myötätunnolla itsensä kaltaisia ja huonompiosaisia kohtaan. Mutta kun ei.

        Kyllä olen saanut ennenkin normaaleita naisia suurin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen saanut ennenkin normaaleita naisia suurin osa.

        Olen kyllä lukenut että on pariskuntia missä mies tyhmä ja nainen fiksu tai toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä lukenut että on pariskuntia missä mies tyhmä ja nainen fiksu tai toisinpäin.

        Kyllähän maailmaan kaikenlaisia poikkeuksia mahtuu.

        Suurin osa normaaleista naisista ei kuitenkaan huoli epänormaalia, heikkolahjaista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen saanut ennenkin normaaleita naisia suurin osa.

        Niin olet saanut, kun he eivät heti huomanneet heikkolahjaisuuttasi. Jokainen kuitenkin jätti sinut, kun tyhmyytesi tuli esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet saanut, kun he eivät heti huomanneet heikkolahjaisuuttasi. Jokainen kuitenkin jätti sinut, kun tyhmyytesi tuli esiin.

        No ihan sama. Mulla on silti työpaikka ja rahaa ja en ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet saanut, kun he eivät heti huomanneet heikkolahjaisuuttasi. Jokainen kuitenkin jätti sinut, kun tyhmyytesi tuli esiin.

        Ei ole siitä kiinni. Ihmiset eroaa jos ei sovi yhteen esim toinen haluaa lapsia ja toinen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän maailmaan kaikenlaisia poikkeuksia mahtuu.

        Suurin osa normaaleista naisista ei kuitenkaan huoli epänormaalia, heikkolahjaista miestä.

        En minäkään huoli vammaista naista. No sitten ei huoli. En mä ihan toivoton tapaus ole kun mulla on työpaikka ja en ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän maailmaan kaikenlaisia poikkeuksia mahtuu.

        Suurin osa normaaleista naisista ei kuitenkaan huoli epänormaalia, heikkolahjaista miestä.

        Jos ei huoli sille ei voi mitään.nykyään aika monet on ikisinkkuja tai miehet ei kelpaa naisille. Tai toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Allua sen takia sätitä, että hänet koettaisiin ”helpoksi saaliiksi”.

        Siitä häntä moititaan, että hän itse halveksii omanlaisiaan ihmisiä (eritoten naisia), mutta silti vaatii hyväksyntää itseään kohtaan. Hänen pitäisi saada tavisnainen vaikka hänen oma älykkyys ei riitä lähellekään tavisnaisen tasoa. Oman tasoinen nainen ei hänelle kelpaa.

        Moni tuntisi myötätuntoa häntä kohtaan, jos hän itse suhtautuisi myötätunnolla itsensä kaltaisia ja huonompiosaisia kohtaan. Mutta kun ei.

        Voisin huolia tyhmän työttömän naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän maailmaan kaikenlaisia poikkeuksia mahtuu.

        Suurin osa normaaleista naisista ei kuitenkaan huoli epänormaalia, heikkolahjaista miestä.

        Enkä sanoisi itseäni heikkolahjaiseksi, mulla on vaan lieviä oppimisvaikeuksia. Jos olisin erittäin tyhmä en olisi valtion hommissa ja saisi näin hyvää palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä sanoisi itseäni heikkolahjaiseksi, mulla on vaan lieviä oppimisvaikeuksia. Jos olisin erittäin tyhmä en olisi valtion hommissa ja saisi näin hyvää palkkaa.

        Erittäin tyhmät ovat kehitysvammaisia.
        Sinä olet kuitenkin sen verran tyhmä, että sinut luokitellaan heikkolahjaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni. Ihmiset eroaa jos ei sovi yhteen esim toinen haluaa lapsia ja toinen ei.

        Allun tapauksessa syy on heikkolahjaisuus. Ei normaali nainen sitä pidemmän päälle jaksa katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allun tapauksessa syy on heikkolahjaisuus. Ei normaali nainen sitä pidemmän päälle jaksa katsella.

        No sitten ei katsele. Musta löytyy hyviäkin puolia. Ihan sama mitä tänne sanoa.. pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin tyhmät ovat kehitysvammaisia.
        Sinä olet kuitenkin sen verran tyhmä, että sinut luokitellaan heikkolahjaiseksi.

        Mitä sitte. Onko se maailman loppu? Ei sille voi mitää minkälaiseks syntyy. Se on hyväksyttävä. Mitä jos itsestä olis tullu vammainen?


    • Anonyymi

      Viihdettä ikä kaikki.

    • Anonyymi

      Joo painukaa kaikki helvettiin. Ihminen on mitä on. HEIKKOLAHJAISUUSELLE EI VOI MITÄÄ .

      • Anonyymi

        Mutta käytöstavoille ja asenteelle voi, jos haluaa. Sinä et halua, koska sinä nimenomaan HALUAT velloa kurjuudessa, HALUAT riidellä ja haistatella. Et sinä täältä mitään seuraa ja keskustelua hae.

        Sinä käytät tätäkin palstaa oman pahan olosi purkamiseen ja oikein tarkoituksella johdat joka ketjun siihen pisteeseen, että pääset huutamaan ja haistattelemaan muille ihmisille.

        Olet todella, todella vastenmielinen pas kiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta käytöstavoille ja asenteelle voi, jos haluaa. Sinä et halua, koska sinä nimenomaan HALUAT velloa kurjuudessa, HALUAT riidellä ja haistatella. Et sinä täältä mitään seuraa ja keskustelua hae.

        Sinä käytät tätäkin palstaa oman pahan olosi purkamiseen ja oikein tarkoituksella johdat joka ketjun siihen pisteeseen, että pääset huutamaan ja haistattelemaan muille ihmisille.

        Olet todella, todella vastenmielinen pas kiainen.

        Kiitos. siksi käyn nyt terapiassa, on mulla työpaikka.. mä jaksa paskaa kuunnella


      • Anonyymi

        Ei myöskään kehitysvammalle voi mitään.
        Kun sinä halveksit kehitysvammaisia, niin voit odottaa, että normaalit halveksivat sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään kehitysvammalle voi mitään.
        Kun sinä halveksit kehitysvammaisia, niin voit odottaa, että normaalit halveksivat sinua.

        Aha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta käytöstavoille ja asenteelle voi, jos haluaa. Sinä et halua, koska sinä nimenomaan HALUAT velloa kurjuudessa, HALUAT riidellä ja haistatella. Et sinä täältä mitään seuraa ja keskustelua hae.

        Sinä käytät tätäkin palstaa oman pahan olosi purkamiseen ja oikein tarkoituksella johdat joka ketjun siihen pisteeseen, että pääset huutamaan ja haistattelemaan muille ihmisille.

        Olet todella, todella vastenmielinen pas kiainen.

        Koska ihmiset haukkuu mua heikkolahjaiseksi joka ei koskaa naisille kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ihmiset haukkuu mua heikkolahjaiseksi joka ei koskaa naisille kelpaa.

        Sinä itse tuota heikkolahjaisuutta toitotat. Olet tehnyt siitä tekosyyn voidaksesi käyttäytyä mahdollisimman rumasti. Et sinä edes halua yrittää muuttaa käytöstäsi, vaan haluat, että sinut "hyväksytään" juuri niin ilkeänä ja inhottavana tyyppinä, kuin haluat olla. Selität sitten käytöstäsi tuolla heikkolahjaisuudella.

        Sun on aivan turha kuvitella, että mikään diagnoosi saisi naiset sietämään sinua paremmin. Jos olet mulk ku, niin naiset kiertää sut kaukaa, vaikka kuinka yrität oikeuttaa käytöstäsi jollakin tekosyyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse tuota heikkolahjaisuutta toitotat. Olet tehnyt siitä tekosyyn voidaksesi käyttäytyä mahdollisimman rumasti. Et sinä edes halua yrittää muuttaa käytöstäsi, vaan haluat, että sinut "hyväksytään" juuri niin ilkeänä ja inhottavana tyyppinä, kuin haluat olla. Selität sitten käytöstäsi tuolla heikkolahjaisuudella.

        Sun on aivan turha kuvitella, että mikään diagnoosi saisi naiset sietämään sinua paremmin. Jos olet mulk ku, niin naiset kiertää sut kaukaa, vaikka kuinka yrität oikeuttaa käytöstäsi jollakin tekosyyllä.

        Sitten täytyy yrittää muuttua vaan.. ei se auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse tuota heikkolahjaisuutta toitotat. Olet tehnyt siitä tekosyyn voidaksesi käyttäytyä mahdollisimman rumasti. Et sinä edes halua yrittää muuttaa käytöstäsi, vaan haluat, että sinut "hyväksytään" juuri niin ilkeänä ja inhottavana tyyppinä, kuin haluat olla. Selität sitten käytöstäsi tuolla heikkolahjaisuudella.

        Sun on aivan turha kuvitella, että mikään diagnoosi saisi naiset sietämään sinua paremmin. Jos olet mulk ku, niin naiset kiertää sut kaukaa, vaikka kuinka yrität oikeuttaa käytöstäsi jollakin tekosyyllä.

        en jaksa enää ottaa naisiin Badoos yhteyttä. ei niitä vain kiinnosta


    • Anonyymi

      Hieman normaalia vähäisempi älykkyys (älykkyysosamäärä 70-85), jota ei vielä luokitella älylliseen kehitysvammaisuuteen.

      • Anonyymi

        Noilla eväillä ei silti sitä "tavisnaista" kannata tavoitella. Jää vaan ikuisesti se luu vetävän käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla eväillä ei silti sitä "tavisnaista" kannata tavoitella. Jää vaan ikuisesti se luu vetävän käteen.

        No ihan vitun sama.. ei mua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan vitun sama.. ei mua kiinnosta.

        Älä sitten valita, etteivät tavisnaiset kiinnostu sinusta, jos se kerran on se ja sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten valita, etteivät tavisnaiset kiinnostu sinusta, jos se kerran on se ja sama.

        Ei ne kiinnostu enää. Nuorempana kun olin ne kiinnostui. En vain kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kiinnostu enää. Nuorempana kun olin ne kiinnostui. En vain kelpaa.

        Mutta naisethan on sulle "ihan sama" joten mitä väliä ettet enää kelpaa?


    • Anonyymi

      Juu en kelpaa naisille se selvää. Iha vitun sama enää. Mulla menee nyt suht hyvin kuitenki elämä. Töitä ja rahaa tulee ja kaikkee muutaki hyvää.

    • Anonyymi

      Miksi sanot että pärjäät ilman naista mutta valitat koko ajan ettet saa naista.

      • Anonyymi

        No kyllähän se vituttaa kun ei kelpaa.


    • Anonyymi

      En mä myöskään kelpaa naisille. Mutta nyt tässä on pahempiakin ongelmia, että minkä tehonen sen moottorin pitää olla. Siis autoon. En pääse ollenkaan liikkeelle, täällä ei oo julkista.

      • Anonyymi

        Juu suurin osa ei kelpaa naisille.. ovat nirsoja.. haluvat täydellistä fiksua koulutettua jännämiestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu suurin osa ei kelpaa naisille.. ovat nirsoja.. haluvat täydellistä fiksua koulutettua jännämiestä

        Suurin osa suomalaisista elää parisuhteissa.

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eli n. 95% Suomen miehistä kelpaa naisille.
        Mielestäsi siis 95% Suomen miehistä on täydellisiä, fiksuja ja koulutettuja jännämiehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista elää parisuhteissa.

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eli n. 95% Suomen miehistä kelpaa naisille.
        Mielestäsi siis 95% Suomen miehistä on täydellisiä, fiksuja ja koulutettuja jännämiehiä?

        No niin mutta sitten ikää tulee ja ei kelpaa kellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista elää parisuhteissa.

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eli n. 95% Suomen miehistä kelpaa naisille.
        Mielestäsi siis 95% Suomen miehistä on täydellisiä, fiksuja ja koulutettuja jännämiehiä?

        En osaa sanoa,, mutta semmoiset miehet kiinnostaa naisia.


    • Anonyymi

      Kyllähän se vituttaa kun ei saatana kelpaa kellekkään.

      • Anonyymi

        Sinulle ei kelpaa


    • Anonyymi

      Ei tässä ole mitää järkee. unohtaa vain naiset

    • Anonyymi

      Ikää tulee mies lihoo ja sitten ei yhtäkkiä kelpaa kellekkään. Huomaa ison eron mitä nuorempana kelpas ja sai naisia seksille myös.

      • Anonyymi

        Meinaatko että vain parikymppiset, hoikat miehet saa naisia?

        Katukuvassa kyllä kovasti näkyy pariskuntia, joissa mies on vanhempi kuin 20v, ja pyykkilaudan on vuosien mittaan korvannut tynnyri.

        Joten ei taida olla iästä eikä mahasta kiinni, ettet sinä kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että vain parikymppiset, hoikat miehet saa naisia?

        Katukuvassa kyllä kovasti näkyy pariskuntia, joissa mies on vanhempi kuin 20v, ja pyykkilaudan on vuosien mittaan korvannut tynnyri.

        Joten ei taida olla iästä eikä mahasta kiinni, ettet sinä kelpaa naisille.

        No en tiedä miten ovat kelvanneet ja saaneet naisia... kun itse en saa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä miten ovat kelvanneet ja saaneet naisia... kun itse en saa ketään.

        Ne eivät ole heikkolahjaisia, siksi ovat kelvanneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne eivät ole heikkolahjaisia, siksi ovat kelvanneet

        No mitä sitte.. edelleen ei sitä voi mitää millaseksi syntyy.. ei tarvi haukkua.. mieluite oon heikkolahjainen ku koditon huumeidenkäyttäjä.. asiat on paljo paremmin onneksi.


    • Anonyymi

      No se on selvä. Ettei me alempitasoset kelpaa. Mutta se on ihan sama tässä mun autokaupassakin. Enhän mäkään mitää ladaa ole ostamassa. Sama kun joku tulis mulle ladaa myymään. Mutta onks toi 190 kilovattia pari litrasesta likaa.

    • Anonyymi

      Nykyää naiset ei ota yhteyttä ei vastaa.. vaikka olen kivan näkönen mies ja kaikkee.. onhan tää uskomattoman erikoista.. sitten torjutaan vaan.. kun ei ollenkaa kiinnostu

      • Anonyymi

        ." onhan tää uskomattoman erikoista.. sitten torjutaan vaan"

        Sinäkin torjut itsesi kaltaiset. Ei se ole erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ." onhan tää uskomattoman erikoista.. sitten torjutaan vaan"

        Sinäkin torjut itsesi kaltaiset. Ei se ole erikoista.

        Voisin huolia tyhmän naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin huolia tyhmän naisen.

        Kuitenkin sanot etsiväsi "normaalia" naista.

        Ei kukaan halua tulla "huolituksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin sanot etsiväsi "normaalia" naista.

        Ei kukaan halua tulla "huolituksi".

        En vain kelpaa kellekkään, pahalta tuntuu


    • Anonyymi

      jos tää tällästä aina niin ei kannata ees toivoa naisen kosketuksesta tai mitää seksistä tai mistää mitää lähinnä. kun ei kelpaa kellekkään.. se on vain yksin oltava vuodesta toiseen.

    • Anonyymi

      EI naiset halua mistää keskustella.. ei vastaa ihanko kaikki on yhtä paskaa.. siksi kannattaa vaa käydä töissä ja tehdä jotain muuta elämässä.

    • Anonyymi

      No nyt antaa olla... ihan sama.. ei kelpaa joo kun tietyt miehet naisille... harmi niin.

    • Anonyymi

      Ei tätä samaa paskaa ruikutusta jaksa.. ei se koskaa muutu.. vuosia sitä ollaan yksin kun ei kelpaa.

    • Anonyymi

      No joo perus haukkumista niinku aina.. nyt lopetan koko paskan ja keskityn terapiaan ja töiden tekemiseen ja muihin juttuihin.. ei täälä oo ku pelkkää paskaa.. haukutaan ja ihmiset voi huonosti ja ovat täysin kusipäitä. Ihmisellä ei saa olla mitään vaivoja.. ei saa olla heikkolahjainen, se on kuulemma paska ihminen ja kaikkee muutakin. En onneks välitä tommosista ihmisistä.

    • Anonyymi

      Haukutaan ja haukutaan. Tää touhu ei kyl koskaa muutu.

    • Anonyymi

      Onneksi mulla on työpaikka vakituinen ja olen hyvä työssäni ja kaikilla ei ole edes töitä. En välitä mitä musta ajatellaan. Mulla menee hyvin. Suomessa asuu täys kusipäitä paskanjauhajia.

    • Anonyymi

      Monilla ei oo töitå. Haetaa sossusta rahaa. Leipäjonosta ruokaa. Toisilla ei oo edes autoa. Mulla ihan hyvin asiat on.

    • Anonyymi

      Haukkukaa vähä lisää.kehitysvammainen joo.heikkolahjainen. kauhee asia jos ihminen on heikkolahjainen... kuule senkaa pitää vaan elää. Saatana.

    • Anonyymi

      Parempi vaa nyt olla yksin loppuelämän ja ikisinkkuna. Töitä pitää tehdä ja elää!!

    • Anonyymi

      Parasta on elää stressaamatta, käydä työssä kun sellainen on ja keskittyä itsesi hoitamiseen eli terapiaan.
      Kaikki muu kannattaa jättää nyt sivurooliin, se mitä on tullakseen tulee kyllä, ja sitä ei edesauta yhtään hyvteerinen paniikinomainen jahtaaminen.
      Päin vastoin, tuhoat vain kaiken tieltäsi tuolla epätoivoisella maanisella käytökselläsi.

      Kun elämä rauhoittuu ja tasoittuu asiat alkavat näkyä ihan eri valossa ja oma käytöksesi tasaantuu ja normalisoituu. Nyt pyörit sellaisessa hullunmyllyssä ettei ole ihme että karkotat kaikki.
      KESKITY SIIHEN TERAPIAAN ja ota siitä hyöty irti!
      Relax mies!!

    • Anonyymi

      Niin kai sitte.

    • Anonyymi

      Kyllä. Niin juuri.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      3206
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1187
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      307
      1159
    4. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      13
      1091
    6. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      941
    7. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      931
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      40
      915
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      67
      872
    10. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      807
    Aihe