Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
EbA_N3n
profiilit
EbA_N3n
EbA_N3n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyl+mäkin+pelkäsin+kaikenlaista+lapsena.+Isoja+pahoja+poikia,+ja+että+Jeesus+tulee+ja+kaikenlaista+muuta.+Mutta+sit+kun+oikeesti+sain+syntyä+uudesti+ylhäältä+eli+tulin+uskoon,+niin+Jeesus+poisti+pelot.+Nyt+kun+oon+itse+vanhan+puoleinen+kääkkä,+niin+voi+sanoa+nuoremmille,+että+Jeesus+on+turva,+vaik+hän+tulis+tänään+tai+kuolisin+tänään.+Uskonnollisuus+tappaa!!!+Mutta+usko+Jeesukseen+antaa+Elämän!!!
17.10.2019 08:59
Mikäköhän+mikä+tällainen+hihhuli-lahko+oikein+on?+Olisit+voinut+suoraan+sanoa,+ketkä+oikein+hihhuloitsee+tällä+tavalla?+Kun+puhutaan+hihhuleista,+niin+tulee+vaan+mieleen+että+ne+hihhuloitsee...+Eiks+se+tarkoita+ett+on+sekaisin,+niinkuin+kännissä?+Sitä+mä+kyl+nyt+epäilen.
17.10.2019 08:47
Itsekö+oot+keksinyt+tuon+ehkä+omasta+mielestäsi+hienon+tekstinpätkän?
11.10.2019 12:24
En+ole+koskaan+kuullutkaan+ko.+hemmosta.+Mutta+kun+nyt+luin,+niin+kyllä+luulen+että+itse+olet+ajatuksilta+turhempi+jätkä+kun+tuo+James+Ussher.
09.10.2019 08:54
Oman+vaimon+kanssa+seksi+parasta.+Oppii+parhaiten+tietää+mistä+toinen+tykkää+ja+se+tuottaa+nautintoa+myös+itselle.+Parasta+on+kuin+on+avoin+kaikista+asioista+puolisolle.+Eikä+tule+syyllinen+olo.
09.10.2019 08:46
Aika+ironinen+tai+sarkastinen+aloitus.
09.10.2019 07:08
Niinpä.+🤔
08.10.2019 22:07
Kiitos+tiedosta.
08.10.2019 22:06
https://youtu.be/2ehvYEvBaPc
https://youtu.be/loXRbZcokbU
Kuuntele+nuo,+ei+tässä+ole+aikaa+kirjoittaa.+Kiitos.
26.09.2019 19:54
Näistä+voisi+ummet+ja+lammet+kiistellä,+mutta+se+ei+johda+mihinkään.+En+jaksa+täällä+roikkua,+koska+nämä+keskustelut+/väittelyt+aihettattavat+vain+turhaa+sanakiistelyä+ja+riitelyä,+joista+raamattukin+sanoo,+että+niitä+tulee+välttää.+Kyllä+me+kaikki+viimeistään+muutaman+kymmenen+vuoden+päästä+olemme+viisampia.+Toivottavasti+ei+liian+myöhään.+Kiitos,+anteeksi+ja+näkemiin.
26.09.2019 11:43
Mistä+löydät+itse+ne+tutkimuspaperit,+että+maailma+on+miljardeja+vuosia+vanha.+Kyseessä+on+teoria.+Esim.+Kun+on+löydetty+dinosauruksia+ja+niissä+on+vielä+pehmytkudosta.+Se+on+aivan+tieteellisesti+osoitettu,+että+pehmytkudos+ei+voi+säilyä+10000+vuotta+pidempään+missään+olosuhteissa.+Eli+dinosaurukset+ovat+luotu+samaan+aikaan+kuin+ihmiset+n.+6000+vuotta+sitten.
26.09.2019 09:40
Eisegeesiä+taitaa+anonyymit+harrastaa.
25.09.2019 21:15
Ateismi+on+myös+uskonto.
Pitää+kokoajan+uskotella+ja+todistella,+että+ei+ole+Jumalaa,+vaikka+näkee+hänen+luomistyönsä+joka+paikassa.+Moderni+tiedekin+sen+todistaa,+että+kaiken+tämän+luomakunnan+takana+on+älykäs+suunnitelu.+On+vain+valitettavaa,+että+ateistinen+tiede+saa+mediassa+näkyvyyttä,+koska+Suomen+valtamedia+on+ateistien+äänitorvi.
24.09.2019 14:04
Yksi+anonyymi+kehoitti+hirttäytymään.+Voiko+sama+anonyymi+kehoittaa+rakastamaan+lähimmäistä+niinkuin+itseään?+Hei,+anonyymit,+laittakaa+jotain+merkkiä+itsestänne+kuka+on+kukin.+Vai+onko+anonyymikin+lähimmäinen?+Mistäs+tietää,+jos+tuo+anonyymi+on+saman+seurakunnan+tai+yhteisön+väkeä?
24.09.2019 12:40
Niinkö+anonyymi+kehoittaa?
24.09.2019 00:47
Kyllä+se+näin+menee.+Mutta+tässä+kyseessä+oli+syntienanteeksi+saamisesta.
23.09.2019 21:06
Itse+olin+juhannuskonferenssissa+Keuruulla+laulutilaisuudessa,+jossa+Mika+Karola+laulatti+yleisöä+näillä+1970-80+lauluilla.+Muutamaa+laulua+lukuunottamatta,+kaikki+laulut+ja+Mikan+välispiikkaukset+oli+koskettavia.+Tämä+oli+"konsertin"+anti:+"Jeesus+armahtaa+ja+rakastaa+lankeavaa+"pässipäätä",+jos+meillä+on+halu+katua+syntejämme.+Ristin+veren+voima+on+vieläkin+voimassa".+Ihmettelen,+että+syytetään+baalille+tanssimisesta.+Sielullisuutta+toki+on,+ihan+niin+pitkään+meissä+jokaisessa+kun+vaellamme+tällä+planeetalla.+Joka+muuta+väittää,+on+ylihengellinen+pönöttäjä.
23.09.2019 12:35
Eihän+tuo+sanan+paikka+hivele+korvia.+Totta+se+on,+vaikka+ei+edes+ois+tullut+mieleen.+Sanan+vääristelyä+ei+ole,+lue+itse+Saarn.+3:5.+2.+Sekä+lue+
2.+Tim.+3:16
Jokainen+kirjoitus,+joka+on+syntynyt+Jumalan+Hengen+vaikutuksesta,+on+myös+hyödyllinen+opetukseksi,+nuhteeksi,+ojennukseksi,+kasvatukseksi+vanhurskaudessa,
23.09.2019 09:25
Tuli+tästä+MM.n+aloittamasta+jutusta+voimakkaasti+mieleen+alla+oleva+raamatunjae
Aika+on+heitellä+kiviä+ja+aika+kerätä+kivet.+
Saarnaajan+kirja+3:5+
Isoja+kiviä+MM+on+heitellyt.+Joskus+tulee+kerätä+ne.+Se+on+raskasta.
22.09.2019 23:27
Tässä+ei+puhuta+ehtoollisen+nauttimisesta,+vaan+Jeesus+puhuu+uuden+liiton+verestä,+jonka+hän+tulee+vuodattamaan+kaikkien+syntien+anteeksisaamiseksi.++Riittää+usko+ja+syntien+tunnustus.
22.09.2019 23:13
7 / 9