Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+mutta+siinäpä+sulla+Pippelinen+onkin+pohtimista+kloonirakkaittesi+kanssa+yhdessä+vaikka+mökkibileissä,+toki+sinä+sellaiset+pidät+rakkaillesi.
Miksiköhän+sinä+et+pysy+sanojesi+takana+vedonlyönnissäsi,+pohdippa+sitä+eläessäsi+haaveilluusioelämääsi+....+eedenissäs+korealaisten+haavekakaroittesi+ja+tinderhutsus+kanssa.
09.08.2022 10:43
Laiffin+ryppysellä+maatalouslumpulla+ei+ole+isoa+ahteria,+vaan+pennikorppuperse.
09.08.2022 00:10
Mun+mielestä+te+vain+osoitatte+noilla+kirjoituksilla+oman+....+no+antaas+olla+koska+jos+kirjoitan+mitä+ajattelen+niin+....+"ystäväni"+poistaisi+viestini,+mutta+jatkakaa+toki.
08.08.2022 19:52
Niinhän+se+on+kuten+sinä+olet+tarinoinut+ja+päättänyt+että+olen+myös+Numba,+mutta+kun+nyt+oli+kyse+aivan+simppelistä+kysymyksestä,+johon+arvelin+99%+varmuudella+tyttösen+vastaavan+ja+100%+varmuudella+anokloonin+piipittävän+perään.
En+todellakaan+ole+ollut+missään+ravintolassa+bingoa+pelaamassa,+mutta+jos+siitä+pitää,+niin+sellaista+palveluahan+on+tarjolla+kirjoitusten+mukaan+Pattayalla.
06.08.2022 16:36
Bing+.....+Kiitos+että+ajattelet+minua+tänään+kuten+ajattelet+toki+koko+loppuelämäsi.
Minä+en+ole+Pattayan+käynneilläni+käynyt+yhdessäkään+ns.+suomibaarissa+enkä+käy.
Räkismaininnalla+on+ollut+vain+ja+ainoastaan+yksi+tarkoitus,+SAADA+SINUT+OIREILEMAAN+ja+oireilethan+sinä.
Sattumoisin+minulla+on+kokemusta+ravintolatoiminnasta,+palaa+sinä+astialle+sitten+kun+sinullakin+on+muuta+kuin+asiakkaan+näkökulmasta.
06.08.2022 15:19
Bing+.......
Alan+olemaan+varma+TyttöNeitinen+2010+Bellörffi+PeukaloPippelinen+että+sulla+on+todella+isoja+ongelmia+itsesi+kanssa.
Esitäppä+itsellesi+kysymys+kenen+kommenttiin+vastasit+ja+ketä+kohtaan+hyökkäyksesi+osoitit?
03.08.2022 19:07
Pukkasit+siinä+"muutaman"+sanan+asiaa+Pippelisen+kloonille.
Omalta+osaltani+korjaan+tärähtäneen+bablaa+...+minä+en+ole+koskaan+ottanut+osaa+kirjoituksiin+aiheella+saippuahieronta,+gogoista+sen+sijaan+laitoin+kerran+mukavan+kuvan.
Huomautan+tässä+myös+tilanteen+salliessa,+että+Puppe+pisti+mukavan+huomion+ja+Tyttö-Neitinen+2010+Peukalois-Pippelinen+klooneineen+vaikenee.
03.08.2022 12:50
Kiitos+jälleen+kerran+että+olet+ajatellut+minua,+se+on+kohtalosi.
Minulla+tosin+ei+ole+mitään+ajateltavaa+sinusta,+koska+olet+anonyymi+internetpiipittäjä.
03.08.2022 09:11
Bing+...
Kiitos+että+ajattelet+minua,+se+on+kohtalosi.
Minut+tapaa+täällä+Chiang+Maissa+kuten+tiedät+...+Räps,+johon+et+kykene.
Suosittelen+tapaamaan+rakkaat+kloonisi+junttilassa.
Tässä+samalla+mainitsen+että+en+ole+samaa+mieltä+Numban+velipuoli+jne.+asiassa,+mutta+korostan+että+kyseessä+on+mielipiteeni,+ei+tieto.
Ai+niin,+Puppe+pisti+mielenkiintoisen+TyttöNeitinen+2010+Pippeliselle.
01.08.2022 20:39
Ai+jassoo+että+jaha,+niinkö+olen+sanonut.
Laitappa+tuohon+alle+se+tiedossasi+oleva+kirjoitukseni+Tyttö.
Mitä+tulee+esimerkilliseen+isyyteen+niin+tiedoksii+että+se+ei+ole+viikonloput+ja+kesälomat,+kuten+olet+kirjoittanut,+että+ei+arkielämää,+vaan+pääasiassa+laatuaikaa.
Ei+aihetta+muuhun,+jatka+klooneinesi+ja+jatkathan+sinä.
30.07.2022 17:07
Minuutin+päivystäjä+ja+Kläppi+lienee+lämmittävän+savusaunan.
30.07.2022 11:31
Tuskinpa+voi,+on+aivopesty.
Kuksa+kirjoitetaan+isolla+Koolla.
28.07.2022 16:53
Sinä+olet+huuhaa-hukkapala+ja+elät+haaveilluusioelämää.
Kerroppa+puheenaiheen+vaihtamisen+sijaan,+missä+tämä+sinun+alipaineviemärisi+on?
Voit+myös+hieman+käyttää+päätäsi+ja+tulkitse+onko+idioottialoitusten+laatija+ryhmääsi,+Pattayan+rakkaisiin+kuuluva.
24.07.2022 15:51
Tytöllä+lähti+mobedi+käsistä.
Ensinnäkin+puhe+oli+hajusta+jonka+neiti+väitti+poistettavan+alipaineella.
Alipaineviemärijärjestelmä+ei+ole+suinkaan+mikään+hajunpoistijärjestelmä,+vaan+siinä+kuljetettavan+nestemäisen+ja+kiinteän+aineen+kuljettamista.
Kyseisessä+järjestelmässä+ei+ole+lainkaan+perinteisiä+hajulukkoja,+vaan+ne+on+erittäin+tiiviitä+"sulkuja".
Alipainejärjestelmiä+ei+ole+tarve+lainkaan+normaalirakennuksissa,+eikä+todellakaan+kunnallistekniikassa+....+Pattayan+katujen+alla+hyvänen+aika+sentään.
Neito+kertoi+alipaineella+imettävän+kaasuja,+ei+siis+nesteitä+ym.
Kertoi+myös+kaasun+nimen+ja+että+se+on+ilmaa+raskaampaa,+ym.+ja+jne.
Eli+tyttö+töppas+totaalisesti+ja+nyt+panikoi+400+aivotärähdyksen+päällään+ladaten+tuubaansa+palstan+täydeltä.
Minä+olen+rakennusmestari+ja+Dille+lattialiippari+joka+ruiskubetonoi+pilareita.
24.07.2022 15:13
Sairaspäinen+yksilöhän+tuo+on+elämäntehtävänään+internetfeikkailu,+jonka+voi+jo+luokitella+ammattitaitoiseksi+trolliksi.
Seuraavaksi+se+astuu+tatamille+muilla+nimimerkeillään+ja+anona,+tarinat,+asenne+ja+sanat+täsmälleen+samoja.
23.07.2022 13:56
Ensimmäisen+sanasi+johdosta+en+vaivaudu+enempää,+olet+sinä+varmasti+ihan+täyspäinen+aikuinen,+OMASTA+MIELESTÄSI.
23.07.2022 13:14
No+mutta+siinähän+sulla+onkin+sitten+jutunjuurta+pitkäksi+aikaa+pärrätä+palstalla.
Muuten+kun+annat+vinkkejä+maanmiehen+palveluista,+niin+laita+nyt+ihmeessä+vinkkisi+niin+että+joku+voi+niitä+myös+käyttää,+sillä+sun+jeeppikuvas+tuskin+aiheuttaa+rahantuloa+yrittäjälle.
Ok-talot+kismittää+sua+ja+hymyilyttää+mua.
Selittelet+Eedenid+arvoksi+140+donaa+ja+olet+iltakoulun+käynyt+mesu+ym.+tuubaa.
Mitä+arvelet+maksaneen+puolivalmiit+mökit+konkurssiin+menneen+yhtiön+vakuusarvosta+lunastetut+pankilta?
Usko+mitä+uskot,+yhdentekevää+mulle.
Miten+onko+internetimuroitu+päikkäreillä+ja+haavetyttäresi+haituvat+värjätty+takaisin+kun+ensin+poltettu+jollain+vetysuperoksiidilla,+varmaankin+tytär+polttaa+renkaita+haavemersullas,+laita+auringonlaskukuvaa.
Mikä+muuten+on+se+haavevaimosi+koulutuspohja+muukin+kuin+pyllistys?
23.07.2022 13:06
Vahva+on+tarpeesi+naamailla+ja+esittää+kysymyksiä+ja+kun+en+vaivaudu+vastaamaan+sinulle,+niin+sinä+teet+päätelmäsi+että+en+tiedä.
Kuules+tyttönen,+tynne+sinä+ketä+tunnet+ja+selvitäthän+sinä+aina+kaikkien+omistussuhteetkin,+mutta+kun+minä+en+tällä+palstalla+tietojani+ja+tuttavapiiriäni+sinulle+irvailtavaksi+viitsi+laittaa.
Pistäppä+se+uima-allaskuvasi+räps,+niin+pääset+sanailemaan+kasvotusten+internetfeikki.
23.07.2022 12:47
Kiitos+että+ajattelet+minua+joka+päivä+ja+laadit+Savolaisia+irvailujasi,+mutta+tiedoksesi+apina+että+tuskin+me+olemme+ainoita,+jotka+päätyivät+realisoimaan+omaisuutta+turvaksi+vaikeina+aikoina.
Työntekijämme+ei+ole+työttömiä,+sekä+mitä+ilmeisimmin+heidän+kotinsa+on+korkeatasoisempia+kuin+sinun.
Elämässä+on+muitakin+arvoja+kuin+taloudellinen+kannattavuus+joka+asiassa,+kuten+esimerkiksi+inhimillisyys+ja+ihmisyys,+sekä+lähimmäisistä+huolenpito.
23.07.2022 11:37
En+viitsi+ottaa+kantaa+piipityspärräilyihisi+mutta+totean+vain+että+joo+joo+niinhän+se+on,+että+vastaohjaus+on+ollut+sinulle+perseellä+ajaneelle+selviö+jo+kakarana.
Tyttäresi+harmaa+tukka+hymyilyttää.
Voit+jatkaa+aihettasi,+olet+sinä+varmasti+internetin+kovin+urosnaaras.
21.07.2022 11:58
13 / 67