Vapaa kuvaus

Aloituksia

385

Kommenttia

1723

1. Kiitos että muistat minua yöllä, päivällä, unissasi, tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
  2. Joo voidaan purkaa asiaa hieman seuraavasta:
    "Omien firmojeni kautta on kulkenut noin 62 miljoonaa euroa ja jos lasketaan hankintakohteeni mukaan sijoittajille, niin olen ollut mukana yli puolen miljardin projekteissa."

Siis omia firmoja on ollut useita ja yhteenlaskettu liikevaihto 62 millii, josta maksettu veroja 35 millii. Varsin outoa, siis yli puolet liikevaihdoista veroja.

Hankintakohteita? Tähän asti materiaalien hankintaa ja aliurakoitsijoiden hankintaa.
    Ensinnäkin kun ryhdytään käyttämään sanaa miljardi, niin ollaan siinä kokoluokassa, että aliurakoitsijoita ei valkkaa aliurakoitsija, vaan pääyhtiöllä on varmuudella useita kyseistä työtehtävää hoitavia henkilöitä kokopäiväisesti palkkalistoillaan.
    Kotimaisten materiaalien ym. rakenneosien hankinta myöskään ei ole etätyötä, vaan erittäin vaativaa kokopäivätyötä.

Sopimukset ja urakkatarjouskilpailut ym. alaurakoitsijoiden kanssa ei ole pikkujuttu pirautuksin "Kavereille" jotka "Luotettaviksi" todettu, vaan erittäin työläs ja asiakirjoihin perustuva duuni, sitä ei Tyttömme kykene edes teoriassa hoitamaan.

Kaiken lisäksi kukaan joka / jotka asianmukaisesti harjoittaa Dillen väittämässä kokoluokassa rakennustoimintaa, ei todellakaan käytä palvelunaan Tytön väittämiä palveluita etänä thaimaasta pelkkiin asiakirjoihin perustuen Isukin tehden duunia muutaman tunnin silloin tällöin sähköpostillaan koskaan olematta fyysisesti itse läsnä varsinaisella pelipaikalla.

Nämä heikkomermon tarinat kloonifanituksineen ei ole mitään muuta kuin sairaan mielen tuotoksia.
  3. 17 / 87