Vapaa kuvaus

Aloituksia

385

Kommenttia

1723

1. Soutaa, huopaa, ja taas uusi haaveauto, jopa taas kommunikoi "Apinoiden" kanssa.
  2. Luvatusti seuraavaa opastusta:

Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.

Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.

Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.

Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
    Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.

Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.

2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.

Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.

Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.

Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.

Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.
  3. En voi todeta mitään muuta kuin, että Voi hyvänen aika sentään taasen.

Tuo laitanpuolen kulkija Sbuge joka bablaa ollensa menestyvä yrittäjä, esimerkillinen perheenisukki ja asianmukaisesti toimivien miljonääriliikemiesten neuvonantaja sekä hankintamies, avautui jälleen hieman todellisuudestaan, mutta erityisesti arvostuksistaan ja ihannoinneistaan, elämänarvoistaan.

Tuota oliota sitten fanittaa mm. Laiffi, 44 ja TT joka ei voi olla mahdollista heidän väitetyillä taustoilla missään nimessä, eli hyypiö fanittaa itse itseään, tai Laiffi varmuudella oireilee muualta kuin fasulta.

Tytön olemukseen, pullisteluun ja uhkailuunkin on tarttunut varsin tiukasti kyseisen ystäväkaartinsa käytöstavat, siis ei käytöstavat joita harjoittaa mm. iso päällikkö, joten tuon kirjoituksen takana on todellisuus siitä mikä on Tyttö2010Neitisen elämänkaari.

Tuohon kun vielä lisää tuhat yötä Pattayalla kännissä sammuen minne sattuu, ei muista mihin on moponsa jättänyt, ajanut suomessa useita kertoja kännissä, kaatanu satoja naisia, joutunu ulkoruokintaan kaksi kertaa, saanu kaksi pahoinpitelytuomiota ja nekin väkivaltaisuudesta kännissä, jokaiseen kaveritapaamiseen liittyy alkoholi, on niin hermoheikko että selittelee nyrkkeilypallosta jota hakkaa joka päivä ja uhoaa rapujuhlilla kun auto starttaa, vaan ei ole startannut, joten Dille on tasolla pikkukylän mobedirikollisten jengin prospekti.

Kertoo turvottavansa silmäluomia ja että on sadan katutappelun kingi, vaan ei kykene muutamaan räpsyyn jolloin saisi kutsun tulla viettämään tänne Chian Maihin elämänsä viimeistä päiväänsä taipuvapolvisena.

Jätkä ei mitään muuta kuin internetin kovanaamaisin naismainen mies olosuhteissaan, jotka olosuhteet on kaikkea muuta kuin väitetty Eeden.
  4. En tunne en, mutta ymmärrän monen hänen kirjoituksensa olleen ja olevan vain sinun ruokkimistasi, jota sinä pidät kaikkea totena ja irvailet vuosikausia kuin papukaija.

Sun yhdenmiehen teatteri sorry, ei mee täällä läpi, liian läpinäkyvää saman jauhamista.