Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas, fileet oli edellisen päivän jäämistöä ja kuten oli tarkoituskin niin sait taasen aiheen p-b ongelmaasi.
Meidän pihan kentällä ei ole mitään yhtäläisyyttä joidenkin konkurssiinmenon kanssa.
Mitä aiot tänään tehdä?
23.01.2024 05:41
Soutaa, huopaa, ja taas uusi haaveauto, jopa taas kommunikoi "Apinoiden" kanssa.
23.01.2024 05:38
Ai että niinkö on nyt päässyt käymään.
Siis olen säälistä Suomessa ja samaan aikaan Pattayan Huassa kattilassa, onhan se vallan ihmeellistä, sekä vihaan miehiä joilla seisoo ja/tai on rahaa.
Seisoo ja on rahaa, onkin aivan toinen juttu kuin miehet joilla seisoo tai on rahaa.
Tosiaan kuten aloituksessa mainitsin, ehdotuksia viikonlopun puheenaiheiksi, tämä onkin vaihteen vuoksi 24/7 hyvä puheenaihe, jota tosin rakas jatkaa myös viikonlopun jälkeen loppuelämänsä.
Väliaiheina voinee olla raamattu ja evoluutio, koska juntti ensin kävi V8 hörisemässä maamiesseuran tansseissa ja sitten paratiisiin tilaamaan tieteen kuvalehden josta löysi matkailuaiheensa ladatakseen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.
19.01.2024 20:30
Hienoa, nyt alkaa kipinöinti, saas nähdä jatkuuko kuvien julkaisu.
Ruokailupaikoista hieman, kun Tyttönen latasi vakipaikoista, niin siellä vakipaikat on juuri niitä mistä olen maininnut, ei tarvitse aina kytätä Triptrappia joka paikassa, paikkakuntalaiset kyllä osoittaa kävijämäärillään missä saa hyvää ruokaa.
Niin mutta korkeatasoisille rakkaillehan ei kelpaa normaali thairuoka, vaan sen täytyy olla arvosteltu Trippelissä.
14.01.2024 01:52
SISKO JA SEN VELI.
Ohessa esimerkki matkailusta 2010:n tavalla:
Sisko milloin missäkin pebakkaa jakamassa miehille joilla on karvaiset ranteet ja tulinen luonne. Sen naisen sisällä käyneistä jortikoista saisi rakennettua kapulasillan Imatrankosken yli.
HALOO. Entä mitä velin jortikoista maksukaatojensa johdosta?
Entä mitä järkevää sen sijaan rahamäärällä jolla on saanut kaatonautintojaan ja tuhannen yön kännit Pattayalla?
12.01.2024 11:26
Kerroppa Tyttö elämästäsi ja kiinnostuksistasi edes yksi asia, missä sinulla ei olisi esikuvia?
11.01.2024 04:13
Esitutkintapöytäkirja, sekä kuulustelupöytäkirjat jo toimitetaan kaikille asianosaisille ja varsinkin sinulle perustuen perustuslakiin, että mikäli syyttäjä ei aja asiaa nostaen syytteitä, niin sinulla on oikeus.
Siis henkilötietojen selviäminen ainakin sinulle on selviö.
11.01.2024 03:32
Luvatusti seuraavaa opastusta:
Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.
Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.
Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.
Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.
Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.
2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.
Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.
Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.
Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.
Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.
Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.
11.01.2024 02:18
En voi todeta mitään muuta kuin, että Voi hyvänen aika sentään taasen.
Tuo laitanpuolen kulkija Sbuge joka bablaa ollensa menestyvä yrittäjä, esimerkillinen perheenisukki ja asianmukaisesti toimivien miljonääriliikemiesten neuvonantaja sekä hankintamies, avautui jälleen hieman todellisuudestaan, mutta erityisesti arvostuksistaan ja ihannoinneistaan, elämänarvoistaan.
Tuota oliota sitten fanittaa mm. Laiffi, 44 ja TT joka ei voi olla mahdollista heidän väitetyillä taustoilla missään nimessä, eli hyypiö fanittaa itse itseään, tai Laiffi varmuudella oireilee muualta kuin fasulta.
Tytön olemukseen, pullisteluun ja uhkailuunkin on tarttunut varsin tiukasti kyseisen ystäväkaartinsa käytöstavat, siis ei käytöstavat joita harjoittaa mm. iso päällikkö, joten tuon kirjoituksen takana on todellisuus siitä mikä on Tyttö2010Neitisen elämänkaari.
Tuohon kun vielä lisää tuhat yötä Pattayalla kännissä sammuen minne sattuu, ei muista mihin on moponsa jättänyt, ajanut suomessa useita kertoja kännissä, kaatanu satoja naisia, joutunu ulkoruokintaan kaksi kertaa, saanu kaksi pahoinpitelytuomiota ja nekin väkivaltaisuudesta kännissä, jokaiseen kaveritapaamiseen liittyy alkoholi, on niin hermoheikko että selittelee nyrkkeilypallosta jota hakkaa joka päivä ja uhoaa rapujuhlilla kun auto starttaa, vaan ei ole startannut, joten Dille on tasolla pikkukylän mobedirikollisten jengin prospekti.
Kertoo turvottavansa silmäluomia ja että on sadan katutappelun kingi, vaan ei kykene muutamaan räpsyyn jolloin saisi kutsun tulla viettämään tänne Chian Maihin elämänsä viimeistä päiväänsä taipuvapolvisena.
Jätkä ei mitään muuta kuin internetin kovanaamaisin naismainen mies olosuhteissaan, jotka olosuhteet on kaikkea muuta kuin väitetty Eeden.
09.01.2024 10:02
Sen verran minulla on ymmärrystä että rakas on mielisairas, joten seuraavan johdosta pohkeinen vielä jää julkaisematta, mutta seuraava idiotismi sitten on kestotilaus.
"Voin kertoa sinulle sensukka että olet valanut vain paskaa Paraisten rintamamiestöllin paskahuusissa ja se valu on muurautunut sellaiseksi torniksi kovilla pakkasilla että olet antanut sille nimen Kheopsin pyramidi. Tarvii odottaan kevättä että se sulaa ja siitä saa piikattua sen huipun pois, jotta se mahtuu sontalan luukusta ulos miesvoimin."
09.01.2024 04:09
Korjaus .... laumaan .... hauska, no onhan Pattayan rakkaat eräänlainen lauma ... mutta tarkoitus oli kirjoittaa lausumaan.
07.01.2024 18:54
Viitaten tehdasköyhä hukkapala Laiffin laumaan, minulla ei ole tarve todistella mitään tuntemattomille ihmisille.
07.01.2024 18:53
Kiitos kysymästäsi ja nopeasta päivystyksestäsi.
Vastasin aloittajaidiootille ruokkiakseni häntä, koska sitä kaipaa.
En osallistu aiheeseen tämän enempää, kyllä vastaukseni aiheuttaa arviolta muutaman vuoden oireilut.
07.01.2024 18:14
Kiitos erityisen vahvasta tahdostasi saada minun osallisuuteni sinua kiinnostavaan aiheeseen, joten.
En voi olla erimieltä kanssasi mainitun huoneen olemuksesta, mutta en ota kantaa lapsellisuuksiin minkä tasoisia valokuvat on koska minulla ei ole tietoa aiheista.
Lääväksi nimitän periaatteessa tasavertaisesti kuten tällä palstalla kirjoitellaan mm. rekkamieskuppiloista ja mollataan ruokailupaikkoja joissa runsaasti paikallisia asiakkaita.
Ei tulisi mieleenikään asua hotellissa kuukautta matkoillamme, kun on mahdollista myös vuokrata vaikkapa talo jossa pihamaalla uima-allas ja ulkona mahdollisuus vaikkapa grillailuun.
Ota jo herne pois nenästäsi ja miehisty, hanki vaikka testopiikkejä.
07.01.2024 18:04
Jaahas, se on Tyttö2010Neitinen oikein herkutellut.
Joo on se hyvä, että on kuppiloita joista saa mieleistään.
Ei pidä arvostella, Dille piti annosta julkaisun arvoisena valokuvaten sitä jopa ja aijaten, joten varmasti hänelle mieluinen ruokailuhetki.
Varmasti ei ainakaan ollut akuutisti haitaksi vyötärölihavuudelleen ottaen huomioon, että tuon jälkeen lähti sbugeilemaan viikon putkea.
07.01.2024 03:43
Ok, nyt muihin puuhiin koska turvaudut klooneiluun.
Pidä kilpailus tyttö, noi sun paperiaijaukset sopii myös pienen ränsistyneen talon asukille, joten räps räps .... hännille.
03.01.2024 05:13
En tunne en, mutta ymmärrän monen hänen kirjoituksensa olleen ja olevan vain sinun ruokkimistasi, jota sinä pidät kaikkea totena ja irvailet vuosikausia kuin papukaija.
Sun yhdenmiehen teatteri sorry, ei mee täällä läpi, liian läpinäkyvää saman jauhamista.
03.01.2024 05:09
Pidä tyttö todistees, en kilpaile kanssasi.
Odottele neiti mitä odottelet ... persaukinen vedonlyöjä .... olosuhteissaan.
03.01.2024 04:16
Kuules kirpunpaska, niin kauan kun et erota henkilöitä toisistaan, niin jatka valitsemallasi linjalla alkoholisti 2010 klooneinesi ... vaikkapa invishompsutellen koska siitä nautit, minä ja Numba aktivoidaan hermoheikko sua kyllä, joten otappa taasen vähän testopiikkiä että miehistyt.
03.01.2024 03:56
Höpöhöpö nykyään käytämme.
03.01.2024 03:44
18 / 87