Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
414
Kommenttia
1795
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onkos Numba tällä meidän Tyttö2010Neitisellä hieman oudoksuttavia perusteluita?
17.02.2024 09:04
Tervetuloa Tyttö2010Neitinen kun elät hetkessäsi että koet olevasi hetken mies, räpsräps.
17.02.2024 08:36
Moi Numba.
Olisiko jo selvinnyt mitä pitää sisällään todellisuudessa minun lausuma omanapanarsismi vakavimmillaan?
14.02.2024 04:00
Siinä olikin lapsilla ihmettelemistä mitä tehdä kun mutsi ja faija urheilee keskenään alituiseen.
14.02.2024 03:43
Hei Rakas Tyttö2010Neitinen.
Mitä nyt yrität bablata, olenko siis pitänyt noita Harrikoina?
No pidä hernees nenässäs, sun on sieraimet.
Jossain pajassa, no niinpä tottakai on pojat pajassa rakennelleet.
Todella kunnioitettavia taidonnäytteitä.
Ai että löydät itsesi HD:n päältä, johan alkoi taasen hauskuus, no onhan sulla jo t-paita.
09.02.2024 09:05
Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa + 40 vuotta.
Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?
08.02.2024 18:47
Jos laittaisin foton omasta SuomiKingistäni se olisi sama kuin laittaisin kaikki henkilötietoni jakoon ja älä ole huolissasi kyllä minulla aiheesta on ihan riittävästi kuvaa, jotka ei ole jonkun toisen ottamia.
Miten on syylåaivo, onko paljonkin fotoalbuumeja kertyny toisten ajoneuvoista?
08.02.2024 17:22
Hauskaa, katsasta löytyykö 100 vuotta vanhoja muovipyöriä ja ota foto kadulle tippuneista pulteista aijaten Tyttö2010Neitiselle. Miten on, löytyykö Ducatiosastoa?
08.02.2024 16:46
Kunnioitettavaa kommenttia kiitos, muutan hieman mielipidettäni sinusta.
No eikös ne suippoparrat ole sinun kaliiperia, kyllä löytyy päälle pantavaa.
Jos juttuun pääset niin kysyppä mitä mieltä ovat kuttaperkapyöristä kute Busasta ja muista huippupyöristä.
Oiva kysymys myös onko voimalaji tai taitolaji, esitä kysymyksesi tytölle joka nojailee Road Kingiinsä.
08.02.2024 16:34
Kuten olen todennut, minulla ei ole huippuluokan kameraa kännykässäni, niin en lähde pixelileikkiin, joten muistele tänään, huomenna ja loppuelämäsi saamiasi kuvia lauantaimakkarasusheista ja Hesan roskapöntöstä hyvä IMMEINEN.
06.02.2024 12:11
Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?
En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.
Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.
Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.
Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.
Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?
Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.
06.02.2024 01:52
Voi sua kirpunkikkare 2010 kun kovasti yrität olla ammattimies etäkilpailuttamisella jossa provikoilla ja toisille miehille antaa tehtäviä netillä ym. saaden itselleen tuloja jotka ei olisi mahdollisia vaikka kaiken tekisit itse läsnäolevana ja tollaset esson baarit kuuluu nimenomaan sun puuhasteluihin.
Lopeta ny hyvä Tyttö noi haavees ja niistä kirjoittelut, sun juttus on niin hulluja että et itsekään niitä ymmärrä kun oot niin sekaisin kuin viinalla voi aivonsa käräyttää.
04.02.2024 03:38
Näyttää heikkohermo Tyttö2010Neitisellä olla paniikkihäiriö huipussaan, se on mukava huomata että kuumakallella alkaa olemaan verenpainetta myös yläpäässään kuten piikeillään hieman alempana.
31.01.2024 04:25
Kiitos että muistat minua yöllä, päivällä, unissasi, tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
31.01.2024 04:21
Hauskaa piipityspärrää julkaistuna päivän oireiluna.
Hyvää helmikuuta näin vielä tammikuussa shortsiaijauksen johdosta Tytölle.
30.01.2024 15:26
Laske myös omat kommenttisi ja muiden rakkaiden kommentit, niin saadaan summasummaarumkokonaisuus.
28.01.2024 19:58
Sen lisäksi että MotoTyttö elää menneisyyttään, niin myös tulevaisuutta, ainakin kuukauden verran kun vahingossa hoksas päivätä oheisen valokuvan:
https://ibb.co/TYF69Wk
28.01.2024 19:52
Hyvä silkkipaitainen, jos sulla on jotain aihetta kommunikoida mun kanssa, niin ole hyvä.
27.01.2024 14:54
Niin ja viagrarunkkari, muista tänään, muista huomenna ja muista koko loppuelämäsi, että: Senssu on yhtä paljon rakennusmestari kuin sinä olet koelentäjä. Senssu kolisee vain kattilassasi".
24.01.2024 07:19
Kiitos Rakas, jotain tuollaista odotinkin asian sivusta bablaa ... "Rakennusmestarilta jolla yhtiöitä jotka maksaneet enemmän kuin puolet liikevaihdoistaan veroja.
Jatka toki tämä on huvittavaa kun kaikilla rakasklooneilla on samoista asioista samat näkökannat ja repertuaari tarinoissa laidasta laitaan kyrppåsen syylistå miljardien liikevaihtoihin osallisena.
24.01.2024 07:12
20 / 90