Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1795

  1. Joo hyvä, juuri tuota olen tarkoittanut kun rakkaat aijailee "Ajokorttejaan" väitteillään että ei ole tarvinnut suorittaa ajokoetta.
  2. Joo voidaan purkaa asiaa hieman seuraavasta:
    "Omien firmojeni kautta on kulkenut noin 62 miljoonaa euroa ja jos lasketaan hankintakohteeni mukaan sijoittajille, niin olen ollut mukana yli puolen miljardin projekteissa."

    Siis omia firmoja on ollut useita ja yhteenlaskettu liikevaihto 62 millii, josta maksettu veroja 35 millii. Varsin outoa, siis yli puolet liikevaihdoista veroja.

    Hankintakohteita? Tähän asti materiaalien hankintaa ja aliurakoitsijoiden hankintaa.
    Ensinnäkin kun ryhdytään käyttämään sanaa miljardi, niin ollaan siinä kokoluokassa, että aliurakoitsijoita ei valkkaa aliurakoitsija, vaan pääyhtiöllä on varmuudella useita kyseistä työtehtävää hoitavia henkilöitä kokopäiväisesti palkkalistoillaan.
    Kotimaisten materiaalien ym. rakenneosien hankinta myöskään ei ole etätyötä, vaan erittäin vaativaa kokopäivätyötä.

    Sopimukset ja urakkatarjouskilpailut ym. alaurakoitsijoiden kanssa ei ole pikkujuttu pirautuksin "Kavereille" jotka "Luotettaviksi" todettu, vaan erittäin työläs ja asiakirjoihin perustuva duuni, sitä ei Tyttömme kykene edes teoriassa hoitamaan.

    Kaiken lisäksi kukaan joka / jotka asianmukaisesti harjoittaa Dillen väittämässä kokoluokassa rakennustoimintaa, ei todellakaan käytä palvelunaan Tytön väittämiä palveluita etänä thaimaasta pelkkiin asiakirjoihin perustuen Isukin tehden duunia muutaman tunnin silloin tällöin sähköpostillaan koskaan olematta fyysisesti itse läsnä varsinaisella pelipaikalla.

    Nämä heikkomermon tarinat kloonifanituksineen ei ole mitään muuta kuin sairaan mielen tuotoksia.
  3. Luvatusti seuraavaa opastusta:

    Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.

    Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.

    Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.

    Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
    Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.

    Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.

    2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.

    Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.

    Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

    Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.

    Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.

    Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.