Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
414
Kommenttia
1795
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pilleri päivässä voisi helpottaa sun oloasi .... Anonyymi puskahuutelija.
24.01.2024 06:41
Joo hyvä, juuri tuota olen tarkoittanut kun rakkaat aijailee "Ajokorttejaan" väitteillään että ei ole tarvinnut suorittaa ajokoetta.
24.01.2024 06:33
Jep, jotain tällaista odotinkin, mitä seuraavaksi ?
24.01.2024 06:21
Niin ja viite artikkeliin on vuodelta 2017 meidän nyt eläen vuotta 2024.
Missä on alipaineistetut katuviemärit nykyisellään Pattayalla?
24.01.2024 06:18
Kyllä, asia ei ole lainkaan uusi ja tullut tutuksi varmaankin esimerkiksi ruotsin laivaryyppäyskinkereillä rakkaille.
Kyse on täysin uudesta viemäröintijärjestelmästä, ei vanhan alipaineistamisesta, eikä myöskään avoviemäreiden.
Rakas yrittää pyristellä aiheessa pois varsinaisesta alkuperäisestä, jossa oli kyse yksinomaan paikkapaikoin viemärin tuulettamisesta.
24.01.2024 06:15
Joo voidaan purkaa asiaa hieman seuraavasta:
"Omien firmojeni kautta on kulkenut noin 62 miljoonaa euroa ja jos lasketaan hankintakohteeni mukaan sijoittajille, niin olen ollut mukana yli puolen miljardin projekteissa."
Siis omia firmoja on ollut useita ja yhteenlaskettu liikevaihto 62 millii, josta maksettu veroja 35 millii. Varsin outoa, siis yli puolet liikevaihdoista veroja.
Hankintakohteita? Tähän asti materiaalien hankintaa ja aliurakoitsijoiden hankintaa.
Ensinnäkin kun ryhdytään käyttämään sanaa miljardi, niin ollaan siinä kokoluokassa, että aliurakoitsijoita ei valkkaa aliurakoitsija, vaan pääyhtiöllä on varmuudella useita kyseistä työtehtävää hoitavia henkilöitä kokopäiväisesti palkkalistoillaan.
Kotimaisten materiaalien ym. rakenneosien hankinta myöskään ei ole etätyötä, vaan erittäin vaativaa kokopäivätyötä.
Sopimukset ja urakkatarjouskilpailut ym. alaurakoitsijoiden kanssa ei ole pikkujuttu pirautuksin "Kavereille" jotka "Luotettaviksi" todettu, vaan erittäin työläs ja asiakirjoihin perustuva duuni, sitä ei Tyttömme kykene edes teoriassa hoitamaan.
Kaiken lisäksi kukaan joka / jotka asianmukaisesti harjoittaa Dillen väittämässä kokoluokassa rakennustoimintaa, ei todellakaan käytä palvelunaan Tytön väittämiä palveluita etänä thaimaasta pelkkiin asiakirjoihin perustuen Isukin tehden duunia muutaman tunnin silloin tällöin sähköpostillaan koskaan olematta fyysisesti itse läsnä varsinaisella pelipaikalla.
Nämä heikkomermon tarinat kloonifanituksineen ei ole mitään muuta kuin sairaan mielen tuotoksia.
24.01.2024 06:09
Kiitos rakas, ihan mukavasti tavan mukaan piipityspärrää, aiheen siirtyen työuraan, josta ei ollut kyse, aloitus on hyvä lukea ja jopa ymmärtää.
Kyllä, kyseinen kortti on sotilaspassin ohessa ja monen muunkin asiakirjan ohessa, tullut säästettyä.
Huomannet myös että minä opiskelin itselleni ammatin ennen armeijaan menoa, kun Tyttö2010Neitinen vain soosasi ennen ja varusmiesajan hakkasi nyrkkeilysäkkiä.
Työuraa koskeviin asiakirjoihin voimme siirtyä myöhemmin, kun rakkaiden sanat edes opiskeluhaaveista muuttuu näytöiksi.
Tosin mahdottomuushan on keskustella mielisairaiden kanssa, jotka edelleenkin ja aina vaan väittävät että minä en ole olemassa, vaan olen mielikuvitushenkilö ja mitä kulloinkin.
Hauskaa, 44 on valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun pomo bestiksenä Tyttö2010Neitiselle, joka, Ison päällikön etähankintamies ja kerrostaloläävän remppaaja vuokratuloilla.
24.01.2024 04:58
No niin paikkakuntarakastuneet kattilaidiootit.
Galgulaattorit surraamaan korkeatasoisissa kamerakännyköissänne, niin viisaimmat teistä onnistuu havaitsemaan että tämä Sensei on opiskellut mesuksi saman ikäisenä kun Tyttö2010Neitinen ajeli mobedilla äitinsä luo syömään henkensä pitimiksi ja nukkui YK-kaverinsa nurkissa vahingossa hoksaten kummitädin aloittaman pankkitilin, jonka rahat ryyppäs kavereiden kanssa katujen kovanaamana.
Huomio G-kirjaimeen.
Terkut Numballe, tämä hauskaa, voisipa tuota aijata jotain muutakin, mutta tämä rakkaan ruokinta pelkästään aiheuttaa oireilua suomen suveen asti, joten antaapa olla.
23.01.2024 17:07
No Doku on hyvä ja alkaa aijaamaan Menttia josta ilmenee uranaikainen toiminta.
Voi aloittaa iltakoulun mesuopiskeluista, dibloomi-insinöörin opinnoista, fasulla työskentelystä, niin ja 60 miljoonan liikevaihdon toiminnasta kun on siitä maksanut 35 miljoonaa veroja.
Kiitos.
23.01.2024 12:58
Kiitos ensimmäisestä kommentista.
23.01.2024 12:20
Niin, ja mikä on hinta summasummaarun sitten autolle, jonka olisi voinut lunastaa ilman kuukausimaksujakin, oli niiden maksujen nimi sitten mikä tahansa?
23.01.2024 08:18
Ainako vaan uskot Numba että meba on muuta kuin haavetta?
Aamupalan aijaaja kyllä aijaisi mebansa perheensä kanssa ja eedenin pihamaalla, mutta kun ei ole mebaa, ei eedeniä, eikä edes perhettä.
Huvittaa muuten se polkupyöräkauden trikookuva kun otti valokuvan itsestään ja fillarista.
23.01.2024 07:35
Hei rakas, fileet oli edellisen päivän jäämistöä ja kuten oli tarkoituskin niin sait taasen aiheen p-b ongelmaasi.
Meidän pihan kentällä ei ole mitään yhtäläisyyttä joidenkin konkurssiinmenon kanssa.
Mitä aiot tänään tehdä?
23.01.2024 05:41
Soutaa, huopaa, ja taas uusi haaveauto, jopa taas kommunikoi "Apinoiden" kanssa.
23.01.2024 05:38
Ai että niinkö on nyt päässyt käymään.
Siis olen säälistä Suomessa ja samaan aikaan Pattayan Huassa kattilassa, onhan se vallan ihmeellistä, sekä vihaan miehiä joilla seisoo ja/tai on rahaa.
Seisoo ja on rahaa, onkin aivan toinen juttu kuin miehet joilla seisoo tai on rahaa.
Tosiaan kuten aloituksessa mainitsin, ehdotuksia viikonlopun puheenaiheiksi, tämä onkin vaihteen vuoksi 24/7 hyvä puheenaihe, jota tosin rakas jatkaa myös viikonlopun jälkeen loppuelämänsä.
Väliaiheina voinee olla raamattu ja evoluutio, koska juntti ensin kävi V8 hörisemässä maamiesseuran tansseissa ja sitten paratiisiin tilaamaan tieteen kuvalehden josta löysi matkailuaiheensa ladatakseen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.
19.01.2024 20:30
Hienoa, nyt alkaa kipinöinti, saas nähdä jatkuuko kuvien julkaisu.
Ruokailupaikoista hieman, kun Tyttönen latasi vakipaikoista, niin siellä vakipaikat on juuri niitä mistä olen maininnut, ei tarvitse aina kytätä Triptrappia joka paikassa, paikkakuntalaiset kyllä osoittaa kävijämäärillään missä saa hyvää ruokaa.
Niin mutta korkeatasoisille rakkaillehan ei kelpaa normaali thairuoka, vaan sen täytyy olla arvosteltu Trippelissä.
14.01.2024 01:52
SISKO JA SEN VELI.
Ohessa esimerkki matkailusta 2010:n tavalla:
Sisko milloin missäkin pebakkaa jakamassa miehille joilla on karvaiset ranteet ja tulinen luonne. Sen naisen sisällä käyneistä jortikoista saisi rakennettua kapulasillan Imatrankosken yli.
HALOO. Entä mitä velin jortikoista maksukaatojensa johdosta?
Entä mitä järkevää sen sijaan rahamäärällä jolla on saanut kaatonautintojaan ja tuhannen yön kännit Pattayalla?
12.01.2024 11:26
Kerroppa Tyttö elämästäsi ja kiinnostuksistasi edes yksi asia, missä sinulla ei olisi esikuvia?
11.01.2024 04:13
Esitutkintapöytäkirja, sekä kuulustelupöytäkirjat jo toimitetaan kaikille asianosaisille ja varsinkin sinulle perustuen perustuslakiin, että mikäli syyttäjä ei aja asiaa nostaen syytteitä, niin sinulla on oikeus.
Siis henkilötietojen selviäminen ainakin sinulle on selviö.
11.01.2024 03:32
Luvatusti seuraavaa opastusta:
Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.
Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.
Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.
Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.
Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.
2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.
Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.
Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.
Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.
Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.
Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.
11.01.2024 02:18
21 / 90