Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
436
aloitusta ·
1946
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö jepeillä ole myös aina oma video päällä, vai onko se nyt .... huollossa?
10.08.2026 15:05
Nyt uutisissa poliisi joka on ollut yksin autossa väittää että on aiemmin yrittänyt pysäyttää mopopojan, se ei ilmene pojan kypärävideosta.
Pillit laittoi videon perusteella päälle muutamia sekunteja ennen kiilaamista.
Porukka kertoo että pojalle laitettiin käsiraudat kypärääkään päästä ottamatta, autoon ja vex.
Poliisi väittää että ensiapu kutsuttiin paikalle ennen kuin siirto tapahtui.
Koska porukkaa oli paikalla videoineen runsaasti, miksi ei ole videoita lisää koko tapahtuman kululle kiilauksen jälkeen?
10.08.2026 15:03
Siis törmäsivät toisiinsa .... tappajamopoillaan.
10.08.2026 14:37
Aikanaan kun suomessa toinen poikani aloitti mopoilun 14 vuotiaana niin piristettin uusi moppe mieleiseksi.
Ajoi kaverinsa kanssa keskenään maalaisraitilla viikonloppuyönä ja paikalle ensiapu ja piipaa.
Tuolloin lehdissä oli alituiseen jeppeuutisia tappahamopoista.
Käytäntö oli että lapset jotka jääneet mopoilusta alaikäisenä kiinnieivät saneet mopokorttia, jonka muut kävi vain laitokselta noutamassa jotain maksua vastaan.
Siis alaikäinen rankaistiin "rikoksesta" josta alle 15 vuotiasta ei voi rankaista.
Tein erittäin suuren työn asioiden poliisihallitusta myöden ja lopputuloksena oli poliisipäällystön ilmoitus kaikille suomen poliisilaitoksille, että lopettakaa lainvastainen temppuilu ja niin poika ja sadat muut noutivat itselleen mopokortin.
Nyt suomessa on vakava rikos kun murrosikäiset tahtoo elää normaalia murrosikäisten elämää, mutta täällä thaimaassa ei ole lainkaan ongelma että samojen skootterien vauhdit on samoja ja kuutioitakin piisaa, sekä kuskit on mitä sattuu iältään ja yhdentekevää onko korttia tai ei myös aikuisilla.
10.08.2026 14:35
Olen linkittänyt keskusteluun pojan kypärävideon, se osoittaa että poika on vain ajanut raittia pitkin, ei siis ajanut mummojen eikä lastenvaunujen yli.
Toinen video osoittaa että poliisiauto tuli todella suurella nopeudella takaa ja heti kiilasi.
Asiassa ei ole mitään epäselvää eikä puolusteltavaa.
Poliisin pläsi iltikseen ja nimi sekä kotiosoite minne palautteen voi toimittaa vaikka molotoffin koktaililla.
09.08.2026 19:36
Jätä Numba kommentoimatta tämä asia, poliisi tuli kuin puskasta takaa, kun olisi voinut ajaa myös rinnalla ja sen jälkeen myös ohittaa ja ryhtyä hiljentämään vauhtia.
Pojalle ei annettu edes harkinta-aikaa pysähtyä.
09.08.2026 19:21
Kiitos kiitoksesta hyvä Kymppi ja kiitän vastavuoroisesti sinua, sekä tulen osoittamaan sen että en enää tytöttele mikäli en vastaanota hönöttelyjä jaa saan oikeuden olla olemassa.
Olen minäkin rajani testannut ja on ollut läheltä piti tilanteita toki useita.
Ehkä yksi pahimpia oikealle kääntyvässä tiukkenevassa mutkassa hieman liian suurella nopeudella ja asfalttimutkassa soraa / hiekkaa, joten siinä mentiin hetki kylki edellä.
Myös aiheutti päänvaivaa aikanaan kun paikkasivat teiden halkeamia pikiliuoksella joka oli sateella jäätäkin liukkaampia.
Yksi pariskunta ainakin menetti henkensä kiihdyttäessään motarille pikiviivaa pitkin Klaukkalasta.
Pojat on poikia aina iästä huolimatta, niin minäkin.
XX aikaan oli kiva ohittaa joskus joku autoilija ajaen rinnalle samaan vauhtiin ja lähteä siitä "Nokkapyörä" ilmassa jonkin matkaa.
Mut on kiilattu kerran punaisissa valoissa rekkaauton nupin ja perävaunun väliin toisen rekan toimesta kun autojen välissä "etuilin" mutta onneksi kuski huomas tilanteen eikä lähtenyt vihreille.
Kiilaaja menetti peilinsä seuraavalla kahvipaussillaan.
On tullut rikottua vauhdissa myös muutaman henkilöauton peilit ja äkkijarrutuksella sekä heti kiihdyttämisellä kerran perässäroikkujan pelkääjän paikalla ilman turvavyötä olleelle kuhmu otsaan kun vauhdilla kumarsi kojetaulua.
09.08.2026 19:14
En ole väittänyt sisäfilettä kuten väännät ja olen samaa mieltä ulkofileestä kanssasi.
Tuo torojuttusi myös perustuu savolaisuuteesi, en ole sitä mainostanut kuten en myöskään meukowia parhaiksi, vaan olen lausunut että ne on minun makuuni.
09.08.2026 18:25
Tuo jeppe tulisi järjestää vähintäänkin pyörätuolipotilaaksi.
Oli poika pistetty käsirautoihinkin vielä ja viety vex, kun lääkärin ehdoton näkemys oli että ensihoito kaikissa tapauksissaan paikalle ensin.
Eivät uskaltaneet poliisit jäädä pelipaikalle vaan luikkivat vex heti.
Tässä linkki pojan oma video
https://www.youtube.com/watch?v=kkK0yITUEtQ
Oliko se nyt aika 2.07 en muista tarkalleen, mutta poliisiauto oli parkissa siinä oikealla.
Poika ei tehnyt mitään väärää, muuta kuin ei pysähtynyt heti kuultuaan takaa sireenin jos se oli päällä.
Siis ihan puskasta tuli poliisi kiilaamaan.
Poliisi lähti runsaalla vauhdilla metsästämään porukan ensimmäisenä ajavaa joten lienee ohittaneen muutaman muun mopoilijan sitä ennen.
Videon alussa näkyy kuinka monta vihollista jälleen poliisi järjesti itselleen.
09.08.2026 16:50
Mikä se linkki on tuubiin jossa on video mopopojan kypäräkameran videosta?
09.08.2026 16:34
Tähän viestiketjuun mulla on mielipide moneen asiaan.
Ensinnäkin aloittaja.
Onko aivan pakko nimitellä Numbaa toveriksi, possoksi ja miksi kulloinkin, tuollainen osoittaa että kevaripojan isä itse on mopopojan tasolla korvien välistä.
Myös, onko aivan pakko jokainen aihe rakentaa tavalla tai toisella Numban ympärille, eikö itse asiaa todellakaan Pattayan rakas voi käsitellä itse asiana.
Nuo on myös toistuvia oireiluja rakkaalta, että kysyy mielipidettä Numbalta ja sitten kysyy minulta mielipidettä johonkin Numbaan liitettyyn asiaan viitaten.
Kommentoijat.
Tällä palstalla on kommentoijia jotka kommentoivat kuin olisivat Numba, eli toimivat Savolaisittain ensin laatien jotain että saa aihetta irvailla.
Mopojuttu.
Mikäli kuten taitanee tapahtua, niin tuo jeppe jatkaa jeppenä, jota minä en missään nimessä hyväksy.
Tuo on niin törkeä teko että ylärima tuli ylitettyä todella pahasti ja osoittaa minkälaisia tyyppejä poliisiksi myös päästetään.
Tuo aiheuttaa murrosikäisissä ja vanhemmissa poliisin vastaisuutta todella voimakkaasti, eli yksi idiootti voi pilata satojen ja tuhansien muiden poliisien vuosien työn.
Moottoripyöräpoliisien tulisi mennä lakkoon huomisesta lukien niin kauan että kyseinen poliisi poistuu rivistöstä.
Jos olisi jostain muusta maasta kyse kuin Suomesta, niin kansa olisi jo kaduilla ja kaatanut sekä polttanut muutaman poliisiauton.
Noita tapahtumia mopoilijat järjestää aina mahdollisimman syrjässä kuten nytkin teollisuusalueella, jossa ei muuta liikennettä.
Poliisi voisi sen sijaan saapua sulkemaan alue muulta liikenteeltä ja kaveerata mopoilijoiden kanssa valistaen ym.
Antaa poikien ja tyttöjenkin tehdä mitä tekevät.
Voisivat tarkistella mopoja ja niiden virityksiä ja jos virejä niin kehottaa taluttamaan kotiin ja poistamaan virit, niin ei saa sakkoja seuraavalla tapaamisella.
Paikalla oli myös mopoilijoiden vanhempia, joten poliisilla olisi ollut mahdollisuus heidänkin kanssaan keskustella sen sijaan että sanomalehdissä ja uutisoinneissaan kehottaa vanhempia tarkkailemaan jälkikasvuaan.
2010 on lausunut että jos hänen lapsiinsa kohdistuisi jotain niin hän ottaisi itselleen tuomion, jos minä olisi mainitun pojan isä, niin minä olisin jo ollut yhteydessä pesäpallojoukkueeseen.
Tätä asiaa ryhtyy selvittämään Hesan poliisi jonka päätehtävä on tutkia suklaapatukoiden näpistelyjä ja hyväveliverkosto toimii, siis huuhaa.
Pojan isä nyt tekemään poliisrikosilmoituksen joka ei menesty luonnollisesti, mutta antaa oikeuden isälle syytteen nostamiseksi sitten.
Vakava ja julkinen uutisoitava oikeudenkäynti runsaalla korvausvaatimuksella on vähintä mitä isän tulee nyt tehdä.
Mopo taisi mennä varaosiksi myös ja minulla ei ole tätä kirjoittaessa tietoa pojan terveydentilasta.
09.08.2026 16:19
Minkä ihmeen takia mun tulisi olla kiinnostunut onko lautasella kaalia tai jotain muuta, ei kiinnosta pätkän vertaa, mutta siinähän rakkailla onkin tärkeää puuhaa käydä tuota vänkää.
Mulle on täysin yhdentekevää mitä kyseisellä lautasella on.
06.08.2026 21:57
Kerro ongelmasi kyllä ne voidaan selvittää, avaudu se helpottaa.
Sinähän koet että et voi kommunikoida mun kanssa, puhu nyt, sana vapaa.
06.08.2026 21:47
Muuten käytät sanaa "kiinne" joka yhdistää sinut moneen oireiluun.
06.08.2026 21:26
Kerro toki mietteesi kyllä minä vastaan kun kerrot kuka olet.
06.08.2026 21:24
Mainitsen vielä että en puhunut uudesta veneestä, koska käytettyjä näyttää olevan tarjolla edullisesti ja valinnanvaraa on.
04.08.2026 04:18
En minä jauhanut, kunhan vain aiheutin aktiivista kannanottoa ja tulihan sitä tuutin täydeltä.
Ei mahdu peräkärryyn eikä ole tarvekaan mahtua.
Miten on Volvo pentan laita, onko paljonkin tullut käyttötunteja mittariin?
03.08.2026 21:01
Et siis ole nähnyt Suomen järvillä pikkupurtiloita isompia ok.
On sitten vene tai muu kulkuneuvo niin hinta ja käyttötunnit kulkee käsikädessä mikä on kannattavaa.
Kyllä meillä on varallisuus siirtää paatti järveltä mereen siinä kuin Pattayan rakkaalla on varaa pistää sama raha reissuunsa paratiisiin.
Tärkeä tieto että poikiesi sinun hankkima vene on sinun nimissäsi.
03.08.2026 19:58
Outoa että Vääksyn konepiste myy veneitä jotka menee "Hukkaan" järvillä, koska on tarkoitettu vain merille.
03.08.2026 18:26
Aha, siis jos hankkii veneen toimitettavaksi järvelle, niin sitä ei voi saman kesän aikana siirtää merelle, täytyypä tämä ottaa huomioon.
Niin ja kaikki tuon kokoluokan veneet ja kookkaammat menee hukkaan järvillä, sekin on hyvä tieto.
Kiitos täytyneet sitten vissiin hankkia pienempi vene ja teltta.
Tärkein varuste kuitenkin webbikamera kaikissa veneissä, toki Laiffilla sellainen on siinä veneessä jossa Volvo Penta .... Merellä.
03.08.2026 18:02
3 / 98