Vapaa kuvaus

Aloituksia

380

Kommenttia

1711

1. Olen esittänyt sinulle Laiffi tarjouksen mutta sinä jatkat valitsemallasi linjalla, jolla toiminnallasi et pääse jutuissasi yhtään pidemmälle.

Vaasa koska Vaasa on synnyinkaupunkini, jossa oppisekelin ja myös armeijan kävin.
    Ulvila, koska olen asunut tuolloin Friitalassa.
    Olen asunut myös monella muullakin paikkakunnalla.

Sinä Laiffi et asu Vantaalla, etkä ole insinööri, yhtään sen enempää kuin ei ole rakas Kymppisikään rakennusteknikko.
  2. Jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että keskustelun aikana Tyttö2010 ei ainuttakaan kertaa osoita mielenkiintoaan kuunnella sinua eikä arvosta mitään sinun mielipidettäsi.

Eilen kuitenkin tapahtui seuraava ihme, hyvä tyttö:
    “Täysin ystävällisessä hengessä esitän kysymyksiä Numballe ja Senssulle.
    Missä aselajissa palvelitte?
    Oliko isänne tai äitinne evakkoja?
    Kaatuiko sukulaisianne sodissa?
    Vaikuttiko sota-aika isovanhempiinne jollakin tavoin?
    2010”

Ensinnäkään en ole sanallakaan kantaa ottanut sota-asiaan, mutta esitän myös ystävällisesti että miksi kysymys minulle ja miksi ei kysymystä esimerkiksi Laiffille?

Totean myös että Kitaranmuotoisen isä oli sotaveteraani, mutta se ei sopinut sulle palautteen ollen todella ala-arvoista, mutta tinderisi isä on lähes kyläpomo.

Vastaan siis ystävällisessä hengessä esitettyihin kysymyksiisi joita et Laiffille esittänyt:
    Olin lääkintämies.
    Eivät olleet evakkoja mutta äidin sisko alta kouluikäisenä siirtyi ruotsiin.
    Isän veli kaatui.
    Minulla oli mahdollisuus keskustella vain isäni äidin kanssa, mutta minun ollen lapsi, emme aihetta käsitelleet.
    Varmasti vaikutti negatiivisesti kuten kaikkiin ihmisiin sota vaikuttaa.

Äitini ja isäni ensitapaaminen juontaa juurensa sodan jälkeisiin tapahtumiin ja olosuhteisiin, mutta niitä aiheita en pura tällä palstalla.
    Muistin virkistämiseksi, isäni oli urheilija vaikka ei ollutkaan ainakaan omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen.
  3. Esitä kysymys äläkä luulojasi, minä en luule mitään.