Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Senssuna ollessasi ........ Hyvä Tyttö 2010 Neitinen, mikäli sulla on jotain asiaa mulle, niin kirjoita selkeästi minulle ja jos on rohkeutta tavata, niin räps ja räps sieltä sun haave-eedenistäs.
02.09.2023 10:40
Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.
Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.
Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.
Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.
Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.
En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.
Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.
25.08.2023 15:29
Voi kiitos rakas että ajattelet minua tänäänkin, huomenna ja loppuelämäsi.
Laita ihmeessä Hukkapala nelihenkisen perheesi passeista leimat.
En ole käynyt Korkeasaaressa, mutta olimme kohtuumiljoonasaarella mammuttihirsimökillämme.
19.08.2023 12:18
No siinäpä sulla ajatuksenaihetta.
18.08.2023 12:57
Minä sinua kiusasin lipuista ja leimoista koska olet niin pienisieluinen että sinähän ryhdyit kuvaus- ja aijauspuuhiisi välittömästi.
Onko kuvaa korealaisista puumajassa?
18.08.2023 11:58
Hei rakas tyttö neitinen 2010.
Minä olen erittäin samaa mieltä Numban kanssa susta.
Ensinnäkin se että pidät meitä samana henkilönä on ainoastaan sinun ja faniesi ongelma, ei minun ja Numban, sekä tuon kaltainen näkökanta ainakin mua vain huvittaa, mutta jatka toki linjallasi yhdistellen henkilöitä maustaen tarinoillasi, koska siitä nautintoa saat.
Tosin olet jo aiheesta tuhansia sanoja naputellut nakkisormillasi, joten sen sijaan voisit kyllä mikäli olisi miestä, räps ja räps, jolloin lunastat lippusi toteamaan että kirjoituksesi aiheistasi minuun muuttuisi.
Mutta koska et kykene, niin jatka sinä naismainen juntti juttujasi tavallasi.
18.08.2023 10:37
Ai että jaha ja jassoo, että todisteita anonyymille ja vallan katkeroitunut, on se niin väärin, niin väärin.
Ei tule fotoo tyttöhauiksista joihin piikitetty mieshormoonia.
HUPAISAA
17.08.2023 19:55
Vain hullu maksaa 5000 euroa lennoistaan viikon tripille elvistellen valokuvilla mitä syönyt.
Hyvin pärjännyt Kymppisi tarvitsee 24/7 vertaistukea ja sinähän sitä taasen annoit.
Ei tule eedenkuvaa, ei hauiskuvaa.
HAUSKAA.
17.08.2023 19:39
Kuules kerron sulle vähän tositarinaa.
Tollasia sun kaltaisia itseään täynnä olevia kirpunkikkareita on muitakin täällä thaimaassa.
Asuvat erittäin halvalla vaatimattomissa vuokratiloissa ja elvistelevät haaveitaan ympäristöönsä kuten sinäkin.
Mulle kuules on täysin yhdentekevää vaikka sua kiusaankin sun mahdolliset matkustelut sun muuta, sä oot eedenis lanseerannu ..... ja lihaksesikin on alkanu näkymään.
Hullu sä oot, et mitään muuta.
17.08.2023 19:27
Ai niin tosin leimasi.
Joo jos tosiaan tahdot leimojasi esitellä, niin mene siellä eedenissäs sen hotellin uima-altaan reunalle niin että pidät leimojasi napasi korkeudella taustalla ollen 450 neliötä tolppataloa, se palvelee samalla selittelyjäsi, että olet ihan fitnespeppuinen ja käsivarsiesikin lihakset on alkanut näkymään.
Hauskaa.
17.08.2023 18:55
Höpöhöpö sun muut juttus mutta veneilytarinasi asenteesi kanssa osoittaa täydellistä tumpeluutta.
Kyllä joo paras opetus on prätkäilyssä prätkäily, mutta vahingossa kun hoksaa että sarvet on ohjaamista varten, eikä pätkän vertaa kiinnosta harjoittelut liikenteen ulkopuolella, sekä kaikelle on selityksenä vain että ennakoi, niin kuten sanonut .... Esson baarissa sulla on kuuntelijoita.
Muuhun en ota kantaa, koska ei liity aiheeseen.
17.08.2023 18:51
En tiedä mitään aiheesta eikä kiinnostakaa, se Jippojuttu oli vastine sun pätemiselles aikanaan.
Mutta rakas tyttö neitinen 2010, onhan se hyvä että maailmassa on yksi henkilö joka tietää kaikesta kaiken.
Ne sun passileimas ei muuten olisi synkronissa viereisen sivun ja selityksiesi kanssa, siksi sensuroit vasemman sivun.
Multilla ei voi ... no antaas olla ja moottoripyöräily tottakai on voimailulaji.
Muutaman tunnin veneilyä opetellut veneilijä, hauskaa todellakin.
17.08.2023 18:08
Kovasti käytät aikaa ja vaivaa, joten sanoisinko .... no sanon ... HAUSKAA.
Jatka ihmeessä harrastustasi.
17.08.2023 15:42
Rakkaalla on elämäntehtävä ... ajattelee tänään, huomenna ja loppuelämänsä .... Jippo kaukoputkea.
17.08.2023 11:57
Kuten mainitsin Numba ... hauskaa.
Mitä tulee Jippoon, niin se oli poikani lelu jonka aijasin kun tyttö neitinen kertoi eedenin terdellään olevan tähtitieteellinen tarkkailuasema.
17.08.2023 11:38
Moikka Numba.
Katsos kun sinä et tiedä, että Senssu siellä. Senssu täällä ja Senssu siellä ja täällä.
Senssu lienee onnistunut aivopesussaan, ei päivää ilman Senssua.
Hauskaa.
17.08.2023 10:08
Jep jep niinhän se on kun sinä sanot.
16.08.2023 17:11
Hei rakas tyttönen 2010.
En ota kantaa Numban ja hänen vaimonsa ajoihin, enkä ole ottanut kantaa sinun mahdollisiin kaahailuihisi.
Totta, "tavallisessa" katumotorismissa tuskin edes koskaan tulee vastaan pakkotilannetta kantata polvi maahan, mutta on täysin järjetöntä olla mukamas kiinnostunut vanha konkari edes opettelematta ja itselleen selväksi ja releksinomaiseksi tehdä moottoripyörän ohjaustekniikkaa.
Sinä olet sanonut vahingossa hoksanneesi satojen tuhansien kilometrien jälkeen espanjassa, että moottoripyörässä sarvet on ohjausta varten.
Kun moottoripyöräharrastukseen ei ole minuuttiakaan kuulunut mukavassa seurassa liikenteen ulkopuolella erinäiset harjoittelut, kuten kaarreajo ääritilanteessa, tai esimerkiksi eturenkaan lukkoon jarrutus hetkeksi ilman sähköavusteisia jarruja, kuin myös jarrutuksia yhdessä kyytiläisen kanssa, niin olet sarjaa esson baari ja puheet sen mukaiset.
Kaltaisiasiasi on moni hirvi saattanut mullan alle.
Niin ja joo kyllä kyllä pari tuntia elämästä kuluu kun saavuttaa kaltaisesi merimiehen tason, eli kaikki laivurikursssit on ajanhukkaa tottakai, kun opettelee viitat ja pari ohjesääntöä.
Kaikissa veneissä ei ole sinulle ehdotonta elektroniikkaa, mutta hyvä että sinulla on ollut turvana sellaiset, tuut tuut.
Varmaankin hankit sellaiset ylivertaisten poikiesi veneeseenkin.
Voi hyvänen aika vaan sanon minä.
16.08.2023 16:55
Hei rakas tyttö neitinen, kiitos ajatuksestasi mua kohtaan jälleen, joten edelleenkin tervetuloa.
Mua ei sun lippus ja leimas kiinnosta pätkän vertaa, pelaa haaveilluusiotas miten parhaaksi näät ja tyydytystä saat.
12.08.2023 19:33
Hei rakas kyllä me täällä Chiang Maissa tunnemme muitakin kuin sinun kaksi nimeltä tietävää.
Sorry nyt vaan että sun on ihan turha mulle esittää kysymyksiäs Numban kautta ja muutenkin.
Alkaa nyt jo ihmeessä elämään omaa elämääs.
28.07.2023 21:14
3 / 67