Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
427
aloitusta ·
1895
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minä sun kuvien manipulointiin ole lausunut kun en niistä itsekään mitään ymmärrä.
Aha että miljonäärin tyttärellä on nyt isukin vanha läppäri.
Höpöhöpönen kuules ei todellakaan ole isukkien vanhat läppärit lääketieteen opiskelijoilla.
Oletko tehnyt sen ilmoituksen siitä että olen pöllinyt sun identiteetin?
25.07.2026 10:13
Olen laittanut kuvan muistaakseni kukkamarketista jossa oli myös romumersu.
Minulla ei ole kukkatarhaa vaan Kitaranmuotoisen suvulla, eikä se ole mikään tarha.
Sinulla on kotihotellissasi hotellin uima-allas mutta et ole onnistunut ottamaan siitä päivänvalossa kuvaa kummastakin päästä.
Miksi?
Kiitos tuosta aloituksesta kuitenkin, hyvä että olet ottanut lääkkeesi.
25.07.2026 09:36
Et ole vieläkään ymmärtänyt että olet aivopesty toistamaan tuota ... Senssu voisi todistaa.
Katsos kun asiahan on niin että minun olemassaoloni on jo aiheuttanut tuhansia ja tuhansia sanoja ja edelleenkin samaa tuubaa, joten olkaa hyvä.
Te "Kaikki" rakkaathan tiedätte esikuvanne Tyttö2010Neitisen johdolla mikä minä olen joten ... edelleenkin hopihopi rohkeasti vaan sitä ilmoitusta väsäämään, silloin totuus selviää.
Taitolaji, kyllä .... hauskaa ..... mutta eipä vaan todista.
24.07.2026 02:34
Hui kuinka paljon sanoja jälleen aiheesta olenko minä olemassa.
Mun sinisen takana on mun yhteystiedot jotka jeppe saa pyydettäessä, mutta ei pyydä ellei Tyttö2010Neitinen tee ilmoitustaan.
Minä en ole koskaan temppuillut millään veepeeämmillä vaan mun kone antaa ne tiedot mitä normaalisti, en ymmärrä edes mitään kyseistä aiheesta.
Olisiko hyvät rakkaat nyt järkevintä piipityspärrien sijaan Tytön vain rohkeasti tehdä nyt se ilmoituksensa.
23.07.2026 20:24
Sinisen takaa löytyy nimimerkin tiedot ja jeppe ne saa, joten hopihopi ilman fanioireiluja ilmoitusta tekemään Tyttö2010.
23.07.2026 18:19
Ihan vapaasti vaan sitä ilmoitusta väsäämään.
23.07.2026 18:08
Kerro ihan vapaasti mun tiedot jotka sulla on, annan lupani tässä.
23.07.2026 16:04
Todentotta tuota kestoaihetta en huomannut mainita.
21.07.2026 16:12
Tyttönen kopsasi G ja W tiedostoista kaiken mahdollisen eri paperilaaduista ja on pitänyt kattavan luennonkin aiheesta.
Ja koko "Laaja" Pattayan rakkaiden yhteisö yhtyy aiheeseen vakavin mielin.
Olen joskus ehdottanut aiheeksi tiskirättiä vaihteenvuoksi 24/7 mutta en arvannut että veskipaperi olisi aktivoittanut rakkaat.
Onkohan joskus aiheena vaikkapa ... Hunaja ja sisäfile?
21.07.2026 15:50
Lisää on tulossa kestotilauksen ja kloonifanituksien sekä alituisten ryppyilyjen johdosta, joten ei muuta rakkaat kuin lisää hönötyksiä ja syylittelyjä ihan vapaasti vaan.
20.07.2026 09:10
Rohkeasti vaan se rikosilmoitus nyt.
Yhdentekevää mitä huomioita tällä palstalla tehdään.
20.07.2026 08:12
Tervetuloa tänne Chiang Maihin maistamaan pesismailaa.
20.07.2026 00:33
Moikka Numba.
Voi voi sentään, Dillen kunniaa on loukattu vaikka ei ole edes kattilaa päässään, eikä pane jotain tyyppiä takaapäin.
Toisena henkilönä esiintyminen ja toisen kuvien luvaton käyttäminen on Suomessa rangaistava teko. Se täyttää identiteettivarkauden tunnusmerkit, ja jos tekoon liittyy kuvien väärinkäyttöä, se voi johtaa myös kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
19.07.2026 23:55
Hauskaa, meikäläisellä kyllä tonneja riittää sulle.
Katsos kun hyvä heikkohermo kuumakalle sun on hyvä muistaa mitä kirjoitit omasta toiminastasi ... kaverille joka kaverin kaverille ja kenellekään ei selviä alkuperäinen toimeksiantaja.
Ohje ... ajattele kaksi kertaa, ajattele vielä kerran ja kirjoittele vasta sitten.
Minä asioin erittäin mielelläni sinun kanssasi välikätenä ensin jeppe ja tiedoksi että minullakin on muuta kellohameinen kaveri.
19.07.2026 23:40
Olet Tyttö2010Neitinen ylittänyt Senssuttelun yläriman ystävällisistä neuvoistani huolimatta.
Rikosilmoituksessasi on asianomistajan nimi, siis sinun nimesi, hopihopi ilmoitusta tekemään.
Tämä on vasta alkua joten jatka toki valitsemallasi linjalla.
19.07.2026 23:25
Tyttö hyvä sairashan sä oot päästäs ja pahasti, menes nyt sinne perheesi pariin ja jätä internetti joksikin aikaa pois päivärutiineistasi.
19.07.2026 12:16
Vielä tuo .... köyhän talouden tunnistaa ..... onhan hienoa sakkia Naminamissa kun paperitkin pöydässä täytyy olla silkin pehmeitä kuin tähtiravintoloisssa.
19.07.2026 11:44
Omanapanarssulla ei selitykset lopu, nyt se on takertunut siihen käsikuvaan kykenemättä edes keskustelemaan muista.
Aloituksessa muuten itse asia.
19.07.2026 11:42
Hauskaa, se on sitten muuten maratoniviikonloppukin meneillään samalla kun Tyttönen on selvitellyt Numban polkupyörän jarrusatulan teknistä ratkaisua ja väriä.
19.07.2026 09:12
Tämäkin aihe tuntuu olevan tärkeämpi kun omanapanarssu oireilee ja neiteilee.
Vessapaperia ei ole missäänpäin Thaimaata pöydässä muovisessa kotelossa jossa on reikä.
Se tunnetaan nimellä käsipaperiteline, lautasliina-annostelija tai servettiteline.
käsipaperiteline (tunnetaan myös nimillä lautasliina-annostelija tai servettiteline)
Vessapaperi on se joka on vessassa vessapaperitelineessä se rulla.
2010
18.07.2026 20:22
3 / 95