Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
414
Kommenttia
1794
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käväsin tuossa tallin puolella ja päätin antaa palautteen, koska riidantahto voimakas rakkaalla, jolla itsellä luonnollisesti on kaikkea ja vähän päälle.
Minä ajelen pääsääntöisesti Laatupyörä Inkkarilla ja Romumersulla.
Kitaranmuotoinen vastaavasti Sporalla ja Premium MB-G täyssähköllään jonka osti käteisellä kohtuumiljoonasaaren myyntituotoillaan.
Poika silloin tällöin pikkumatkan rekisterissä olevalla Ärrällään, mutta useammin Mobedilla.
Venettä ei tällä hetkellä ole.
29.03.2026 21:54
No mutta onhan se harmillista että mun asema huonontuu Pattayan rakkaiden keskuudessa, miten mahdankaan jatkossa pärjätä.
29.03.2026 21:33
Kirjpoitan hyvä Maalainen tahallani Isolla koska se aiheuttaa sun tuota typerää jauhamista isoista kirjaimista.
Ei kiinnosta ladajutut mutta sinähän näemmä selvittelet rupliakin jo aiheesta, joten onhan sulla taas puuhaa.
Idiootti oot se on täysin varmaa.
29.03.2026 08:42
En ole urbaani. vaan Vaasalainen.
Sinä olet hermoheikko Juntti.
29.03.2026 08:14
Samankaltaisuuksia Pattayan rakkailla.
Hermoheikkoisuus.
Herkkähipiäisyys.
Savolaisuus.
Juntteus.
Idioottimaisuus.
29.03.2026 04:11
Mukavasti aktivoiduit possottelemaan eli maalittamaan väärää henkilöä.
Vain täysdille julkaisee alituiseen lapsista valokuvia internettiin.
Ei pienintäkään kunnioitusta heidän yksityisyydelle.
28.03.2026 11:04
Ai että kiksejä. En mutta sun toimintas aiheuttaa hymyilyä.
Keksiä superlatiivejä sinusta, hyvä oivallus.
Funtsippa Tyttö mitä olet ladannut minusta ja lähes päivittäin myös possottelet minun suuntaani yhdessä meseseuraajiesi / internetin turva-aikuistesi kanssa.
Olet tehnyt kestotilauksen jonka uudistat lähes joka päivä.
Sun juttus on niin laidasta laitaan äärijuttuja, että oksat pois, sä oot pillereillä ja viskillä pääsi sekoittanut peilisalipelle ystävänäsi mielikuvitushenkilö Hulk ja liike-elämässä paras kaverisi 44 valtakunnallisen rakennusliikkeen Hesan pomo kun ylivertainen poikasi on HUSsin työmaan haaveilluusiopäällikkö.
Todellista ammattitaitoa sulla ei oo mistään muusta kuin narsismin harjoittamisesta ja sitten juttujen muuttamisista käänteisiksi, olet nimenomaan esimerkki Savolaisuudesta sepitellen tarinoita ja sitten niihin perustuen irvailet lähes joka ikinen päivä.
Numba on lukuisia kertoja maininnut sun idiotismeistasi aiheina katkeruudet ja kateellisuudet, hän on osunut naulankantaan, sulla on jokin trauma kyseisistä aiheista.
Minä en todellakaan ole piirun vertaa kateellinen sun elvistelyjen aiheille, reaalielämä on ihan jotain muuta kuin sun harhainen arkesi ja mielipiteesi.
Minun näkökantani sinusta ei muutu, sinä olet päästäsi vakavasti sairas ja sinulla on vakavia ongelmia ei vain itse itsesi kanssa, vaan myös olet pelkkä aikapommi kolmannelle parisuhteellesi kuten olet ollut kahdelle aiemmallekin kunnes he järkiintyivät.
Mikäli ei tule päivää kun myös Tinder sanoo vex vex vaan, niin ei ole hänkään ihan terve.
28.03.2026 02:12
Eikös tuo nyt ole enemmän ripulointia väittää että minua ei ole olemassa ja seuraavaan hengenvetoon tiedustella mun mielipiteitä.
Massamanjuttu on mulle vieras asia, eikä se liity mun mielenkiintoihin.
Sekopäistä tekstiä tältä palstalta kyllä saa lukea joka päivä, se on mun mielipide.
23.03.2026 21:06
Harmillista että minua ei ole olemassa.
23.03.2026 20:24
Hauskaa ... En tilanteen tässä vaiheessa ota enempää kantaa kuin siihen, että tunneleiden kattoja betoniruiskutuksella vahvistaneet ammattilaiset, eivät todellakaan käytä termiä betoniliemi, eivätkä kerro ruiskubetonoineen rakennuksen pilareita, kun kyse on ollut rappaamisesta.
Tai vielä ALV-asiaan, että juttu muuttui ok-talon myymiseksi kun seliseliä alkoi tulemaan.
Kerroit että ei sinun tarvitsekaan tietää mikä on alv kun ei kuulu millään tavalla sun liiketoimintoihin.
Tuo osoitti ainakin minulle että sun liiketoimes on vain illuusiohaaveita.
Minä olen rakennusmestari.
23.03.2026 18:41
Sorry, maalitat luettelollasi väärää henkilöä, mutta sun asias, siis samaa, samaa ja samaa 24/7.
Pienenä knoppina, kas Kitaranmuotoinen se tuossa heitti nepparit törröllä voltin kerien aamu-uinnilleen. mukava kun ei ole hänellä roiskeläppäiset.
Ps. Pohkeista miehen tuntee jolle rauta ja mave on nöyrää, nojailkaa hellaan ja asettakaa kännykamera ajastimella taaksenne, räps räps ja parit fotot myös varpaista.
23.03.2026 02:12
Todellakaan mulla ei ole raamattua.
07.03.2026 22:00
Joo niinhän se on, mutta tuo narsismi tuntuu olevan kovin tarttuva ilmiö rakkaiden keskuudessa kun nyt alkaa löytymään kärkipään miehiä Suomesta vähän joka alalta, tosin henkilöiden ollen samoja kärkikastilaisia.
Vitun hauskaa ja aina vaan paranee, mitä seuraavaksi kun raamattu on käyty lävitse, Tyttöhän on jo selvittänyt kaiken Buddhaan liittyvän?
07.03.2026 21:58
Nuo viittaukset raamattuun osoitti että hörhöläinen on myös ihan täys hihhuli, ei siis mitään rajaa millään, harhainen mikä harhainen, hullu.
07.03.2026 21:09
No joo erehdyin kun en tehnyt tuota suurennosta, anteeksi epähuomioni, kykenetkö samaan?
Tosin asiassa oli myös aiheena tarve alituiseen alkoholiaiheeseen, joka on luonnollinen reaktio alkoholisteille.
27.02.2026 10:56
Savolaista .... Lahjaksi.
Jokainen talo on jo tällä hetkellä velaton.
Sinä vastaavasti et asu messuläävässä Vantaalla.
27.02.2026 10:52
Kyllä se sun hiustenkuivaajajuttu oli ylilyönti, tunnusta.
Tosin ei Kitaranamuotoinenkaan ihan plaaniin asti kykene soutamaan.
Kattilahörhö ei asu Vantaalla.
27.02.2026 10:12
Tutki sinä wikiä ja googlea lukien iltistä ja tekemällä näitä aloituksia oireinasi, et sinä kummempaa tietoa saakaan oikeasta Thaimaasta lomaillessasi vain TurreThaimaassa.
16.02.2026 21:16
Onpa hyvä että rakkaille tulee töllöstä infoa oikeasta Thaimaasta.
16.02.2026 20:19
Voisit ensin selvittää oman solmusi jättämällä pois tuon Savolaisuuden ja omiin sepityksiisi perustuen irvailusi.
Minä en ole ottanut lohiasiaan muuta kantaa kuin vinkkasin että täällä Chiang Main seudulla kasvatellaan lohia.
14.02.2026 18:58
3 / 90