Vapaa kuvaus

Aloituksia

384

Kommenttia

1720

1. Räpsäytä pääsylippusi ja tule tänne Chiang Maihin pyytämään nöyrimmästi anteeksi.

Opiskelijakortin takapuolelle:
    Suomen tekniikan opiskelijoiden liittoon kuuluvan teknillisen koulun tai opiston oppilasyhdistyksen jäsenkortti.
    Oppilaitos valmistaa kahden, kolmen tai neljän vuoden koulutusajalla teknikoita ja insinöörejä teollisuuden suunnittelu-, käyttö- ja johtotehtäviin.

Miten sun kirjekurssiopiskelusi rakennusteknikoksi kun et ole rakennusmestari, montako viikkoa opiskelit lattioita liipatessasi?

Miten Laiffin isnssiopiskelut?
  2. Jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että keskustelun aikana Tyttö2010 ei ainuttakaan kertaa osoita mielenkiintoaan kuunnella sinua eikä arvosta mitään sinun mielipidettäsi.

Eilen kuitenkin tapahtui seuraava ihme, hyvä tyttö:
    “Täysin ystävällisessä hengessä esitän kysymyksiä Numballe ja Senssulle.
    Missä aselajissa palvelitte?
    Oliko isänne tai äitinne evakkoja?
    Kaatuiko sukulaisianne sodissa?
    Vaikuttiko sota-aika isovanhempiinne jollakin tavoin?
    2010”

Ensinnäkään en ole sanallakaan kantaa ottanut sota-asiaan, mutta esitän myös ystävällisesti että miksi kysymys minulle ja miksi ei kysymystä esimerkiksi Laiffille?

Totean myös että Kitaranmuotoisen isä oli sotaveteraani, mutta se ei sopinut sulle palautteen ollen todella ala-arvoista, mutta tinderisi isä on lähes kyläpomo.

Vastaan siis ystävällisessä hengessä esitettyihin kysymyksiisi joita et Laiffille esittänyt:
    Olin lääkintämies.
    Eivät olleet evakkoja mutta äidin sisko alta kouluikäisenä siirtyi ruotsiin.
    Isän veli kaatui.
    Minulla oli mahdollisuus keskustella vain isäni äidin kanssa, mutta minun ollen lapsi, emme aihetta käsitelleet.
    Varmasti vaikutti negatiivisesti kuten kaikkiin ihmisiin sota vaikuttaa.

Äitini ja isäni ensitapaaminen juontaa juurensa sodan jälkeisiin tapahtumiin ja olosuhteisiin, mutta niitä aiheita en pura tällä palstalla.
    Muistin virkistämiseksi, isäni oli urheilija vaikka ei ollutkaan ainakaan omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen.
  3. Ohhoh ja että oikein muriseva ja miehekäs citymaasturi ja nyt juttu siirtyi siihen että Numban tulisi lähteä S-kirjaimella alkavalle kadulle.

Noin se juttu muuttui jälleen, mitä seuraavaksi ja seuraavat vuodet?

Niin löytyy minunkin puhelinnumero junttilan tiedustelusta, vaan ei osoitettani tänne Chiang Maihin.

Minua ei sinun osoitteesi kiinnosta, vaan sinä olet ollut kiinnostunut pirauttamaan mulle ja nyt aloitit lataamaan tietoja kuka saa kaivaa toisen tietoja.

Edelleen, ajattele ensin, kirjoita vasta sitten.