Eikö jepeillä ole myös aina oma video päällä, vai onko se nyt .... huollossa?
Tähän viestiketjuun mulla on mielipide moneen asiaan.

Ensinnäkin aloittaja.
Onko aivan pakko nimitellä Numbaa toveriksi, possoksi ja miksi kulloinkin, tuollainen osoittaa että kevaripojan isä itse on mopopojan tasolla korvien välistä.
Myös, onko aivan pakko jokainen aihe rakentaa tavalla tai toisella Numban ympärille, eikö itse asiaa todellakaan Pattayan rakas voi käsitellä itse asiana.
Nuo on myös toistuvia oireiluja rakkaalta, että kysyy mielipidettä Numbalta ja sitten kysyy minulta mielipidettä johonkin Numbaan liitettyyn asiaan viitaten.

Kommentoijat.
Tällä palstalla on kommentoijia jotka kommentoivat kuin olisivat Numba, eli toimivat Savolaisittain ensin laatien jotain että saa aihetta irvailla.

Mopojuttu.
Mikäli kuten taitanee tapahtua, niin tuo jeppe jatkaa jeppenä, jota minä en missään nimessä hyväksy.
Tuo on niin törkeä teko että ylärima tuli ylitettyä todella pahasti ja osoittaa minkälaisia tyyppejä poliisiksi myös päästetään.
Tuo aiheuttaa murrosikäisissä ja vanhemmissa poliisin vastaisuutta todella voimakkaasti, eli yksi idiootti voi pilata satojen ja tuhansien muiden poliisien vuosien työn.
Moottoripyöräpoliisien tulisi mennä lakkoon huomisesta lukien niin kauan että kyseinen poliisi poistuu rivistöstä.
Jos olisi jostain muusta maasta kyse kuin Suomesta, niin kansa olisi jo kaduilla ja kaatanut sekä polttanut muutaman poliisiauton.

Noita tapahtumia mopoilijat järjestää aina mahdollisimman syrjässä kuten nytkin teollisuusalueella, jossa ei muuta liikennettä.
Poliisi voisi sen sijaan saapua sulkemaan alue muulta liikenteeltä ja kaveerata mopoilijoiden kanssa valistaen ym.
Antaa poikien ja tyttöjenkin tehdä mitä tekevät.
Voisivat tarkistella mopoja ja niiden virityksiä ja jos virejä niin kehottaa taluttamaan kotiin ja poistamaan virit, niin ei saa sakkoja seuraavalla tapaamisella.

Paikalla oli myös mopoilijoiden vanhempia, joten poliisilla olisi ollut mahdollisuus heidänkin kanssaan keskustella sen sijaan että sanomalehdissä ja uutisoinneissaan kehottaa vanhempia tarkkailemaan jälkikasvuaan.

2010 on lausunut että jos hänen lapsiinsa kohdistuisi jotain niin hän ottaisi itselleen tuomion, jos minä olisi mainitun pojan isä, niin minä olisin jo ollut yhteydessä pesäpallojoukkueeseen.

Tätä asiaa ryhtyy selvittämään Hesan poliisi jonka päätehtävä on tutkia suklaapatukoiden näpistelyjä ja hyväveliverkosto toimii, siis huuhaa.
Pojan isä nyt tekemään poliisrikosilmoituksen joka ei menesty luonnollisesti, mutta antaa oikeuden isälle syytteen nostamiseksi sitten.
Vakava ja julkinen uutisoitava oikeudenkäynti runsaalla korvausvaatimuksella on vähintä mitä isän tulee nyt tehdä.

Mopo taisi mennä varaosiksi myös ja minulla ei ole tätä kirjoittaessa tietoa pojan terveydentilasta.