Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
374
Kommenttia
1698
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai että missäkö mun ajokortti on, no kuules minä pidän sitä lompakossani, missä sinä?
Harvemmin taitaa asiat olla niin että kuollut kuolinpesästään juttelee sun kanssas, mutta sullehan kaikki on mahdollista.
06.05.2025 20:46
Niin ja tässä väittämäsi Kymppisi asiallinen vastaus .....
Kiitoksia linkistä, en ole nähnyt. Kiireinen päivä ja tytöllä oli koulusta vapaapäivä niin oltiin lietsussa koko päivä. B- Cityn puolella äippä miitissä ja nyt vielä saunaan.
Iskä järjesti ulkoruokailun tänään. Olisiko tänä vuonna toinen kerta kun pizzaa ja vähän muuta.
https://ibb.co/G469cmVW Ostettiin ensimmäiset sähköurut / sähköpiano tytölle odotellessa, juniorikokoa, kun kovasti musiikki kiinnostaa ja on hieman sävelkorvaakin suotu.
2010
MISSÄ KOHDIN SE ASIALLINEN VASTAUS ON TUOSSA ??????????
06.05.2025 20:38
Siis joku anonyymi odottelee kommentteja.
Ei mulla ole mitään aihetta kommentoida kyseistä, mutta kun se nyt niin tärkeää sinulle, niin kommentoin että näyttänee tytöllä olevan vahvat mielipiteet harrastuksestaan, toivotaan että pärjää.
Kyseinen kommentteja odotteleva tosin ei itse kommentoinut millään tavalla, ryhdyppä kinuamaan häneltäkin selvityksiä aiheestaan, entä mitä mieltä itse olet vitunidiootti.
06.05.2025 20:34
Koska puhelin pirahtaa Satasenköyhä?
Et ole antanut vielä numerosi selvittämiseen sinuselläsi. Kirjoita "Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta" ja kirjoita se siniselläsi.
Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty.
Lupa annettu, miksi et toimi, onko jotain ongelmaa sulla muutakin kuin mielisairautesi?
06.05.2025 20:00
Esitä kysymys äläkä luulojasi, minä en luule mitään.
06.05.2025 19:51
Mihin mun pitäisi nyt vastata?
Tasoero ..... Hauskaa .... tosi tasokas tämä Pattayan matkailusaitti Pattayan matkailijoiden osalta, yksi täpäjää Naminamista ja loppu ryhmä piipittää junttilasta.
06.05.2025 19:25
Tuossa olis ajokortti jonka uusin 15.04.2024. onkohan sekin mun kuolinpesästä?
Teorioita olen lukenut lukuisia, varsin idioottimaisia kuten sinäkin 24/7.
06.05.2025 19:22
Nuo kännijutut alkaa jo olemaan varsin kuivia.
Usko mihin uskot mutta pääasia että ajattelet minua joka päivä ja niinhän sinä teetkin, se on sun kohtalos.
06.05.2025 19:18
Todella on rohkea 2010 edustamansa yhteisö tukenaan.
06.05.2025 16:58
Tarkista pasmasi.
Mikä muuten on Pattayan rakkaiden matkailuaihe vaihteen vuoksi tänään 24/7?
06.05.2025 14:52
Juttu näemmä jatkuu entiseen malliin.
Minun mitkään henkilötiedot ei ole salaisia ja ylläpidolla on myös minun omalla nimelläni oleva sähköpostiosoite.
Yksi vain totuutta puhuva rakas kertoi tietävänsä kuka minä olen, joten julkaisua ja puhelimen pirahdusta odotellen.
Menihän "Laiffikin" bablaamaan että julkaisee sitten puhelinsoittonsa jälkeen omat tietonsa, mutta sehän oli jo tuolloin selvää, että huuhaa.
Piti antaa lupaus ja "Valtakirjakin".
Tuolla toisaalla oli kysymys .... Miksi kukaan matkustaisi Vantaalle ..... Eikös Laiffi asu Vantaalla.
Isolle kirkolle ..... Vain juntti käyttää tuota.
06.05.2025 12:50
Otetaanpa tämäkin kommentti tähän oikeaan ketjuun, niin saadaan aihetta koskien kaikki samaan ...... Satasenköyhän puhelua odotellessa ja hän voisi toki pirauttaa vaikka hetikin koska ......
.......Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty. Pari toisten kuvaa ja pari kuvaa 20 vuoden takaa ja nekin ties kenen, joten älä viiti jatkaa tuota rooliasi.
...... Ja sitten pysyä sanojensa takana omien tietojensa julkaisusta.
Voi toki julkaista kaikki tietonsa minustakin.
05.05.2025 22:21
Pyynnöstä, tosin hieman outo valtakirja, mutta pyydetty:
Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta.
Laitan pottiin laatupyörä Sporan väitteen puolesta, että Satasenköyhän projekti ei tule etenemään puskahuuteluja pidemmälle.
Tyttö2010.
Laitatko kihlattusi puolesta pottiin omistamasi vuokradukan?
05.05.2025 21:59
Pizzeriasta tumjamia ostanut ravintolaluennoitsija väitti viikko sitten olleensa katsomassa matseja ja jopa olleensa itse kehässä, vaan näytöt nolla.
Pistäppä Tyttö aijaten kuittia oman napasi kanssa ja fotoo kehästä niin saat vaihtarina varsin mielenkiintoisen aijauksen
https://www.youtube.com/watch?v=F5Q_a2bnBzI
Vain puskarunkkarit tarvitsee internet-turva-aikuisen kuten mijonäärinaisemme2010.
Satasenköyhän puhelinsoittoa odotellessa.
05.05.2025 20:47
Ole hyvä.
05.05.2025 17:33
No minä ainakin hymyilen sille että olen vienyt sinun ajatuksesi täydellisesti, joten jatka toki koska ethän voi olla jatkamatta.
Hui kuinka hurjia toteamuksia, jopa hurjempia kuin päiväkoti-ikäiset kykenee.
05.05.2025 12:07
Numballi Senssuna, VOIVITTUNENSENTÄÄN, että Pattayan rakas voipi olla noin idiootti, eikä yksistään pääartistin fanit, vaan myös itse pääartisti-miljonääri 2010.
Tuollaisen jauhaminen vuosikausia on täydellistä mielisairautta.
Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä.
05.05.2025 11:48
Mun kela- ja muut kortithan on sun tietojesi mukaan internetimuroituja, joten miksi et imuroi niin sun ei tarttisi toistaa Jormaasi?
Ropisee laariin, joo anna ropista ihan vapaasti vaan.
Ai että miksi ei tule kaipaamaasi fotoo, no kuule siksi että se painaa sun mieltäsi tänään, huomenna ja lpppuelämäsi.
Kuten sanottu, simppeli juttu Räps perhepotretti haaveilluusiotalon hotellin ui,a-altaan kupeesta taustalla arkkitehdin luomuksen julkisivu ja iso tempppelilintulauta .... päivän valossa.
05.05.2025 10:59
Joo laske poistuneet, siinäpä sulla tehtävä jonka osaat.
Kuka ehdottaa?
Eikös olekin hankalaa räpsäyttää?
Mahtavaa sanankäyttöä, voittaisit varmasti lastentarhan tuhmien sanojen kilpailun, voittaisit jopa mijonäärimme.
05.05.2025 10:15
Hauskaa ..... elonmerkkejä.
Laiffi ja syylittäjä on hyviä ja ryhtyy julkaisemaan .... elonmerkkejä.
Mutta kuten sanottu, on tullut pesastua muutaman idiootin aivot, joten jatkakaa, olkaa hyvä, sana on vapaa.
05.05.2025 09:23
3 / 85