Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ok+asia+selvä,+jatketaan+joskus+jos+ja+kun+mikäli+sulla+on+muutakin+kuin+ainoastaan+sanoja.
Muuten+on+varsin+huvittavaa+että+sua+kiinnostaa+mun+vaimon+varallisuus,+työt,+liiketoimet,+missä+kulloinkin+ollut+ja+missä+ei,+mutta+sua+ei+lainkaan+"arvelluta"+kuinka+no+mahdollista+yhden+isännöidä+etänä+ison+päällikön+valtaisaa+vuokralaiskaartia,+sekä+rempata+kerrostaloa+etänä+sun+muuta+tuubaa.
Mutta+kuten+sanottu,+on+hyvä+että+sulla+on+puuhaa+ja+aivotoimintaa+sellaisten+asioiden+kanssa+jotka+sua+kiinnostaa+24/7.
Suosittelen+kuitenkin+että+hankkisit+ammattiapua+ja+kerro+hänelle+mitä+puuhaat+tällä+palstalla+päivittäin,+epäilen+että+et+saa+kovinkaan+positiivista+tulevaisuutesi+ennustusta+mielenterveydellisesti.
29.03.2022 21:43
No+onhan+sulla+ongelmat+voi+sentään.
Oleskeluluvan+myötä+on+työnteko-oikeus,+ei+sillä+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa+mitä+työtä+tekee+tai+onko+tekemättä+työtä.
Pysyvä+oleskelulupa+myönnetään+muutaman+määräaikaisen+oleskeluluvan+jälkeen.
Kyllä,+hän+on+varakkaampi+kuin+sinä.
Jatka+bablaas,+onhan+sulla+siinä+tekemistä.
Muuten+jos+vaikka+tulostaisin+hänen+tuon+kortin+uudestaan+ja+oman+henkkarini,+niin+sanoppa+monennenko+kirjaimen+avaan+molempien+sukunimestä+ollen+sama,+niin+laitatko+minkä+rahasumman+vaikkapa+johonkin+thaimaan+hyväntekeväisyysjärjestön+tilille,+esimerkiksi+sille+johon+Neidin+haavemorsian+kuuluu+....+kuitissa+nimesi?
29.03.2022 20:37
Jep+joo+niinhän+se+on,+pistä+nyt+paremmaksi+tai+jatkaa+bablaas,+minä+en+ota+kantaa+enään+aiheesta,+koska+kauhalla+sulta+ei+voi+vaatia+muuta+kuin+sanoja.
29.03.2022 20:23
Mitä+hän+tekee+voi+hyvänen+aika+sentään,+hän+ei+tarvitse+elämänsä+aikana+visoja+kun+tulemme+käymään+siellä+junttilassa+tai+missä+tahansa+eu:n+alueella.
29.03.2022 20:15
Hyvin+oivallettu,+kuten+eedenin+ja+auringonlaskun,+jopa+ananaksen+kuvia+voi+helposti+kopioida+netistä.
29.03.2022 20:13
Ei+täällä+Chiang+Maissa+asuminen+ole+estänyt+asumistamme+myös+suomessa,+kuten+Paraisilla.+mutta+mikä+tärkeintä+.......+sinulla+on+puuhaa+24/7+tuossa+sinulle+mielenkiintoisessa+toisten+elämien+bablassa+....+ole+hyvä+jatka+ja+muista+Kuksa+siis+isolla+KOOLLA.
Niin+ja+kyllä,+tulostin+valokuvan+paperille,+koska+niin+tehden+pääsin+hieman+käyttämään+tussia.
29.03.2022 20:09
Ole+hyvä+ja+kopioi+sitten+sanahelinäsi+sijaan+ja+jos+kykenet+jotain+omaa+laittamaan+niin+voin+aukaista+hieman+vaimoni+sukunimeä+ja+tehdä+saman+omasta+aiemmin+"Jormaksi"+päättelemästäsi,+joten+pistä+paremmaksi+tai+jatka+turhanpäiväistä+bablaasi+....+apina.
29.03.2022 20:05
Vedä+muuten+handuus+kuittikäännöksies+kanssa+apina,+mistä+ihmeestä+päättelet+että+sulle+pitäis+käännättää+kaikkia+kuitteja,+käännä....apina.
29.03.2022 19:58
Joo+niinhän+se+on+ja+muutaman+vuoden+muuten+vaimon+täytyy+olla+ennenkuin+saa+pysyvän+oleskeluluvan,+joten+Jyväskylässä+täytyy+viettää+monen+monta+haavevuotta+ja+sanoja+riittää+bablaa+bablaa+ja+huuhaa.
https://ibb.co/rdWmMmQ
29.03.2022 19:56
Ei+suinkaan+voi+vaatia,+mutta+sanahelinän+sijaan+voipi+pistää+paremmaksi+keltakansijuntit.
https://ibb.co/rdWmMmQ
29.03.2022 19:39
Minä+vastaavasti+en+tartu+esittämääsi+syöttiin+koska+olen+jo+kerran+tarttunut+NeitiKloonisi+syöttiin+20.000+euron+verran+eikä+vieläkään+ole+yhtä+ainutta+kuvaa+....+tolppatalosta+jossa+ruiskubetonoidut+pilarit+ja+muut+pilarit+ja+palkit+dimensiota+Itäkeskuksen+ostari+ja+johon+olohuoneeseen+.....+jossa+sinä+olet+käynyt,+mahtuu+omakotitalo.
Noita+tuhansia+euroja+on+tarjonnut+kaikki+kloonit+maatalouslumpun+aviomiehestä+lukien.
Jatka+sinä+haaveilluusiotas,+siksihän+sinulla+on+.....+aikaa+kiireellisenä+perheellisenäkin+nyt+päivystää+tätä+palstaa+ja+päärrätä+vaikka+....+vaihteen+vuoksi+Numban+kehosta.
Huuhaa+sanon+minä.
25.03.2022 20:34
Kyllä+minulle+sopii+että+jatketaan+valitsemallasi+linjalla+Neitonen.
24.03.2022 16:19
Etsi+riitakaveri+itsellesi+toisaalta.
Mikäli+tahdot+oikeaa+elämää+niin+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+..+räps+..+muussa+tapauksessa+siis+jatkat+"oikeaa"+elämääsi+kuten+tähänkin+asti.
23.03.2022 13:42
Kyllä+olen+se+henkilö+mutta+se+ei+tarkoita+sitä+että+olen+myös+henkilö+joka+käyttää+kyseisiä+sanoja+tarkoituksellaan+johon+Neito+lankesi.
23.03.2022 13:00
Vittuilun+voi+lopettaa+jos+ei+tahdo+palautetta.
Asumispaikkakunnnalla+ei+ole+merkitystä+mitä+tietää+ja+mitä+ei+tiedä.
Mikäli+sinä+olet+kiinnostunut+enemmänkin+toimeentulotuista,+niin+lue+kelan+julkaisut+ja+lopeta+selittelyt+että+naapuri...kaveri....serkun+tyttö....ym.
23.03.2022 12:53
Moi+Neiti2010.
Olen+viimeisimpien+viestiesi+johdosta+ajatellut+että+olet+päättänyt+muuttaa+tapaasi+kirjoituksissasi+ja+se+on+ollut+ihan+positiivista.
Olen+myös+sanonut+että+minun+suunnaltani+sinulle+ei+tule+ikävän+sävyisiä,+mikäli+lopetat+nuo+alituiset+senssuttelut+sun+muut+sen+kaltaiset.
Joten+kehotan+sua+harkitsemaan+vastaatko+minulle+minun+kirjoitukseeni+vai+jonkun+muun+kirjoitukseen+joka+esiintyy+minuna+tavalla+tai+toisella,+kuten+tässä+tapauksessa+käyttäen+sanoja+joita+minä+olen+käyttänyt.
Olen+sanatarkasti+samaa+mieltä+asioista+kuten+kirjoitit.
23.03.2022 12:07
Hei+kukkuinen,+huomaan+sinulla+olevan+"vaikeita"+kysymyksiä,+joten+.....
Meidän+perheellä+on+veneitä+2+++sähkövene+ja+jetit+Phuketissa.
Paraisten+honkahuvila+on+Paraisilla.
Mainitsemasi+tieliikenteessä+olevat+on+täällä+Chiang+Maissa.
Cha+Amin+rantatontti+on+Cha+Amissa.
Uimahyppytorni+oli+vitsi+tarkoituksella+että+se+iskostuu+mileesi+ja+onnistuin.
Jos+tahdot+tulla+tänne+Chiang+Maihin+kyselemään+enemmän,+niin+tervetuloa+kun+räpsräps.
16.03.2022 17:00
On+selväksi+käynyt+että+et+erota+kahta+eri+henkilöä,+mutta+sun+juttus.
Meidän+perheen+pääasiallinen+kaikki+varallisuus+on+vaimoni+ja+poikamme+nimissä.
Olen+kotosalla+jos+niin+sovitaan,+eli+räps+ja+räps.
12.03.2022 12:32
Kiva+kuitti+sulla.
Pistäppä+se+kuittisi+pojan+käteen+kun+istuu+haavemebassasi+niin+saat+uskomattoman+komeasta+ajoneuvokalustosta+kuvan+bensakuitilla+ja+ilman.
12.03.2022 12:03
Kiitos+kysymyksestäsi+johon+jo+vastasit,+joten+antaapa+sen+aiheen+olla.
Euron+kurssi+ei+kovasti+kosketa+koska+varallisuutemme+on+täällä+Thaimaassa.
Polttoaine+kyllä+maksaa+ja+junttilassahan+on+dieselennätys.
Ilmoitit+ylivertaisen+poikasi+saapuvan+tänne+Chiang+Maihin+ja+tilasit+kahvit+kahvit+heille+ja+vaikenit+kun+kysyin+onko+mebakuvaa+pojalla.
Heidän+tuli+ajaa+täältä+pohjoisesta+itärajaa+takaisin+ja+nyt+sinäkin+olet+ollut+seurana+luonnonpuistoissa.
Mukavaa+jatkoa+sinulle+haaveilluusioelämääsi.
12.03.2022 12:00
36 / 81