Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Bannattu+ja+vallan+pariksi+päiväksi,+onhan+sellainen+harmillista,+vallan+tuskallista.
Mikä+mahtaisi+olla+aihe+johon+tällä+palstallasi+tulisi+kantaa+ottaa?+Aasin+rokotukset+ja+rannalla+ajan+vietto,+sorry+ei+kiinnosta.
12.03.2022 11:30
Asiallinen?
Kommenttini+esitin+tuolle+joka+nauttii+ladata+idiotisminsa+perään+S.
10.03.2022 10:30
Huvinsa+kullakin+oman+mieltymyksensä,+tasonsa+ja+kastinsa+mukaisesti.
10.03.2022 10:08
Klooneilla+on+kuitenkin+sinut,+kaikilla+sama+nuoleskelija.
08.03.2022 12:01
Mitä+muut+....+no+voivoi+senttään,+että+vallan+kyselee,+harminen+sentään.
Luin+että+ylivertainen+olisi+tulossa+tänne+avomersulla+ja+kahvitkin+hänelle+maistuisi.
NeitiNevalainen+voinee+pukata+palstalle+aijaten+mebakuvan+jossa+ylivertainen+hymyilee+kuskin+paikalla+vilkuttaen+isille+lähtiessään+tripilleen,+niin+minä+aloitan+tulostamaan+ylivertaiselle+isukin+oireita+tältä+palstalta+kotiin+vietäväksi+muidenkin+ylivertaisten+luettavaksi.
Tarjoan+kyllä+seurueelle+kahvien+lisäksi+maukkaat+ruokailut+heidän+toiveitteinsa+mukaan.
Eikös+olekin+kiusallinen+tuo+pohjemiehen+kohtalo?
08.03.2022 11:58
Dana+on+harvinaisempi+mutta+jännäkakka+ei+ole+sama+kuin+jännä.
Jatka+toki+on+hauska+lukea+sun+oireilujas.
08.03.2022 11:33
Näitä+oireiluja+kun+on+tullut+luettua,+niin+jotkut+sanonnat+toistuu+eri+klooneilla+samoina,+kuten+tuo+jännä.....+ja+myrkkyhampaat+ym.+joten+kukin+voinee+päätellä+onko+sama+vai+eri+50+vuotias+liikemies+joka+lataa+hiekkalaatikkotasoista.
Minne+muuten+se+pohjemies+katosi+kun+on+saanut+lukea+että+vain+idiootti+julkaisee+nimensä+tällä+forkalla?
08.03.2022 11:11
Mielenkiintoisempaa+olisi+tietää+...+hauskasti+sanottu+NeitiNevalainen,+on+monta+mielenkiintoista+asiaa+kyllä,+mutta+katsos+kun+kaikki+eivät+pidä+tätä+saittia+päiväkirjanaan+kirjoitellen+kaikesta+mitä+tekee.
Isi+voi+toki+jatkaa+käännöstöitään,+ole+hyvä.
08.03.2022 11:08
Paljon+tuntuu+tietävän+tämä+työssä+käyvä+minusta.
Jos+tuollaisen+kirjoittaminen+henkilöstä+josta+ei+tiedä+mitään+syntyy+ilman+päihteiden+vaikutusta+tai+ole+niiden+jälkiseuraamus,+niin+kyse+on+....+no+antaas+olla.
06.03.2022 07:37
Mukava+huomata+että+maailman+viisain+neiti+on+kaikkine+klooneineen+vaiennut,+kiitos+sinulla+Urpå+siitä.
No+aiheina+luonnollisesti+pohjepöhkön+niin+mielenkiintoiset+auton+vuokraukset+ja+että+saako+ruplalla+vai+ei,+joten+se+siitä.
Mutta+asiaan+juntit+aloitukseeni+viitaten+juttu+on+se+ilman+Neidin+tilastoja+thaimaalaisesta+kausiflunssasta+sun+muusta+tilastotuubasta,+että+nyt+euroopassa+varmuudella+kuten+myös+täällä+thaimaassa+koronalukemat+vakavoituu.
Euroopan+tilanteesta+järjelliset+ymmärtää,+että+nyt+ei+ole+keskustelunaiheena+mitä+kautta+finski+toimittaa+massamatkailijoita+tänne+thaimaahan+bailaamaan,+vaan+aivan+jostain+muusta.
Muistin+virkistämiseksi+mainitsen+koronatsunamin+ja+laajennan+aihetta+koskemaan+myös+sotaa+venäjän+ja+EU:n+välillä,+se+nimittäin+on+jo+aiheuttanut+aallokkoa.
Tulee+päivä+melko+varmaan+että+Ukraina+on+EU:n+jäsenvaltio+ja+silloin+toiminta+on+muuta+kuin+junttilan+rynkkytoimitukset.
Jos+ja+kun+Putte+päättää,+niin+Junttila+on+sähkötön+ja+myös+ilman+internetpalveluja,+sekä+siihen+toimenpiteeseen+naapuri+ei+tarvitse+kuin+minuutteja.
Kauaskatseisemman+rakkaan+on+siis+hyvä+ryhtyä+ostamaan+kynttilöitä+ja+sinolia+retkikeittimeen,+että+saa+valmistettua+viiden+tähden+kotiruokaa+kläpin+resepteillä.
Nordealla+on+ollut+jo+samaa+ongelmaa+pankkitoiminnoissaan+tänään+kuten+myös+venäjän+matkailijoilla,+joten+miljonäärineidin+on+hyvä+alkaa+suunnittelemaan+haaveinvestointejaan+sekä+rahavarojensa+säilytystapaa,+kuin+myös+ottaa+ohjusvakuutus+kerrostalolleen.
Pian+on+pakolaisia+todella+runsaasti,+sekä+kuten+Neiti+on+uhonnut+että+osallistuu+tappolistoineen+junttilan+itärajalle+tarvittaessa,+niin+nyt+on+hyvä+alkaa+valmistautumaan.
01.03.2022 20:52
Voisit+jo+rakas+vaihteen+vuoksi+siirtyä+haastamaan+riitaa+jonkun,+vaikka+naapurisi+mummon+kanssa+sen+sijaan+että+hyökkäät+minua+vastaan+joka+ainoassa+asiassa,+jota+tällä+palstalla+kirjoitetaan.
En+ole+sanallakaan+ottanut+kantaa+aiheeseen,+enkä+ota,+minulle+on+yhdentekevää+miten+finski+pärjää+tai+on+pärjäämättä,+me+olemme+lopettaneet+finskin+käytön+jo+10+vuotta+sitten,+joten+lennähdämme+korkeintaan+Seutulan+ja+Arlandan+välisellä+sillä.
Ravintolayritys+jossa+minun+vaimoni+on+osaomistaja+toimi+tavallamme,+sekä+kannoimme+vastuumme+tuona+aikana+työntekijöitä+kohtaan+tavalla+jota+sinä+et+ymmärrä,+eikä+sinun+tarvitsekaan.
Ravintolatoiminnat+on+myyty+ilman+työntekijöiden+siirtymistä+uudelle+toimijalle,+vaan+ovat+edelleenkin+palveluksessa,+sekä+syy+siihen+on+reilu+peli+eikä+yksinomaan+raha.
Jokainen+ravintolassa+työskennellyt+on+edelleenkin+töissä+ja+jopa+muutamia+heidän+perheenjäseniään+lisäksi,+joten+henkilökunta+on+lisääntynyt.
Olen+kertonut+nykyisistä+liiketoimista,+joten+en+sitä+toista+sinulle.
Mitä+tulee+aiheeseen+Ukraina,+niin+asia+on+siten+vakava,+että+en+osallistu+mainittuun+asiaan+tällä+forkalla+sanallakaan.
Balettitanssija+ja+Neidin+poika+kaverinsa+kanssa+lienee+olevan+viikon+aihe,+joten+katsotaan+mitä+lukea+mahtaa+saada.
44+eksynyt+massamatkailun+vilinään+ja+TT+yhdistää+perhettä+kirjoituksensa+mukaan+eilen+ollut+Eedenissä,+joten+sinä+voinet+lopettaa+omat+idiotismisi+ja+luetaan+mitä+viikko+tuo+tullessaan.
Hyvää+viikonalkua+sinulle+näillä+sanoin.
28.02.2022 11:46
Tapa+se+on+tuokin+tappouhkauksia+esittävälle+internetkovikselle+luikkia+puskiin,+mutta+tuohon+nyt+jo+on+totuttu.
26.02.2022 14:34
No+koskas+se+alati+siirretty+rapujuhla+sitten+on,+eli+hauskasti+puskahuudeltuna+tuomiopäivä?
25.02.2022 16:05
Oot+kyllä+tosi+kova+Nainen+kuules+Neiti+2010+kun+vallan+tuomiopäivää+pukkaa+toisille+kun+et+kykene+minun+kanssani.
Laitappa+nyt+räpsytellen+ja+kerää+ropos,+sekä+starttaa+viimein+se+avomebasi+tänne+Chiang+Main+suuntaan,+niin+tehdään+sellainen+tositarinavideo+jossa+tuomiopäivän+tapahtumat+tallennetaan.
25.02.2022 15:28
Kiitos+itsellesi+että+vaivauduit+kysymään,+mutta+joudun+vastaamaan+että+en+tiedä,+mutta+myös+kerron+että+en+ole+koskaan+kirjoittanut+sanaakaan+resupekoista+missään+muodossa+tälle+palstalle,+en+siis+myöskään+puheena+olevaa+aloitusta.
Aihe+sinänsä+ei+edes+minua+kiinnosta.
24.02.2022 19:59
Tämä+kannattaa+lukea+niin+monta+kertaa+että+ymmärtää+...++
Jokainen+meistä+riittää+tällaisena.+
Se+ei+ole+siitä+kiinni,+minkä+kokoinen+on,+kuinka+timmi+kroppa+on+tai+kuinka+hyvin+elää+muiden+silmissä.+
Elämästä+on+lupa+nauttia.
24.02.2022 04:20
Sanoisinko+...+en+taida+...+tai+jos+kuitenkin+...+On+mielenkiintoinen+dokkari+ja+hauskoja+noi+...+mutta+myös+ajattelin+tunnustaa+yhden+viattoman+valkoisen+valheeni+...+puheena+kun+on+tämä+minun+rakas+kitaran+muotoinen+vaimoni+joka+kaappasi+ja+pakotti+minut+aviomiehekseen+ei+smuutipaikasta,+vaan+Lanna-Hotellin+edustalta,+niin+hän+ei+osaa+uimahypellä+kerien+voltteja,+ainoastaan+sukeltelee+ja+mielellään+syvävapaasukeltelee+hänen+ennätyksensä+ollen++avainnippu+1,5+metristä.
Numban+aloitukseen+toteamus,+että+osuitpa+oivallisesti+niin+sanotusti+naulan+kantaan,+tai+härän+silmään.
Saas+nähdä+miten+kalikka+kalahtaa+kun+junttilan+Eedenissä+herätään.
24.02.2022 03:51
Samat+sanat+ja+sinä+vaihdat+määrävälein+ns.+allekirjoityustasi+kääläy+kläppi,+sekä+minulle+todellakin+on+yhdentekevää+sinun+kokonaisuutesi,+joka+on+idioottimaista+sinun+kirjoitellen+että+nyt+kirjoittelen+mutta+en+ehdikään+kirjoitella+ja+kirjoittelen+sitten+paremalla+aikaa+vaikka+asia+ei+minulle+kuulukaan.
Keksi+taas+jokin+idioottialoitus+mutta+älä+munkeista,+vaikka+jokin+juttu+jostain+että+miten+teillä+siellä+thaimaassa+tämä+ja+tämä+mutta+älä+sinä+kymppini+rakas+heti+vastaa.
Lueppa+hieman+noita+idioottimaisuuksia+joissa+S+allekirjoitus,+kuulut+siihen+ryhmään+ja+jos+et+kuulu+niin+ryhdyppä+arvostelemaan+ilman+valikoivaa+bablaa.
23.02.2022 18:07
Höpöhöpö+Urpå+ai+ettäkö+oikein+itse+olen+kirjoittanut+ja+sinä+uskot+kaiken+kirjoitetun,+joten+tervemenoa+vain+Eedeniin+nauttimaan+kaikesta+parhaasta+mitä+rahalla+saa.
Mikä+lienee+tmodesi+luurin+numero+apina?
23.02.2022 17:34
Tuo+on+mielisairasta+jankuttaa+että+joku+poistelisi+kirjoituksia,+ei+tältä+forkalta+mitään+poistella+muuta+kuin+automaatti+perusteella+kirjoitusten+sisältö+ja+jotain+sanoja.
En+tiedä+miten+toimii+mutta+nuo+tmodet+sun+muut+piipitykset+poistoista+ja+puheluista+modelle+on+idiotismia,+eikä+mitään+muuta.
Toisekseen+vielä+koska+sulla+ei+ole+sinistä+käytössäsi,+niin+olet+luuseri+noiden+anonyymiklooniesi+ja+peppusesi+nuolijoiden+kanssa+samaa+tasoa+ja+kastia.
23.02.2022 16:51
37 / 81