Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
380
Kommenttia
1711
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuo kännijutut alkaa jo olemaan varsin kuivia.
Usko mihin uskot mutta pääasia että ajattelet minua joka päivä ja niinhän sinä teetkin, se on sun kohtalos.
06.05.2025 19:18
Todella on rohkea 2010 edustamansa yhteisö tukenaan.
06.05.2025 16:58
Tarkista pasmasi.
Mikä muuten on Pattayan rakkaiden matkailuaihe vaihteen vuoksi tänään 24/7?
06.05.2025 14:52
Juttu näemmä jatkuu entiseen malliin.
Minun mitkään henkilötiedot ei ole salaisia ja ylläpidolla on myös minun omalla nimelläni oleva sähköpostiosoite.
Yksi vain totuutta puhuva rakas kertoi tietävänsä kuka minä olen, joten julkaisua ja puhelimen pirahdusta odotellen.
Menihän "Laiffikin" bablaamaan että julkaisee sitten puhelinsoittonsa jälkeen omat tietonsa, mutta sehän oli jo tuolloin selvää, että huuhaa.
Piti antaa lupaus ja "Valtakirjakin".
Tuolla toisaalla oli kysymys .... Miksi kukaan matkustaisi Vantaalle ..... Eikös Laiffi asu Vantaalla.
Isolle kirkolle ..... Vain juntti käyttää tuota.
06.05.2025 12:50
Otetaanpa tämäkin kommentti tähän oikeaan ketjuun, niin saadaan aihetta koskien kaikki samaan ...... Satasenköyhän puhelua odotellessa ja hän voisi toki pirauttaa vaikka hetikin koska ......
.......Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty. Pari toisten kuvaa ja pari kuvaa 20 vuoden takaa ja nekin ties kenen, joten älä viiti jatkaa tuota rooliasi.
...... Ja sitten pysyä sanojensa takana omien tietojensa julkaisusta.
Voi toki julkaista kaikki tietonsa minustakin.
05.05.2025 22:21
Pyynnöstä, tosin hieman outo valtakirja, mutta pyydetty:
Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta.
Laitan pottiin laatupyörä Sporan väitteen puolesta, että Satasenköyhän projekti ei tule etenemään puskahuuteluja pidemmälle.
Tyttö2010.
Laitatko kihlattusi puolesta pottiin omistamasi vuokradukan?
05.05.2025 21:59
Pizzeriasta tumjamia ostanut ravintolaluennoitsija väitti viikko sitten olleensa katsomassa matseja ja jopa olleensa itse kehässä, vaan näytöt nolla.
Pistäppä Tyttö aijaten kuittia oman napasi kanssa ja fotoo kehästä niin saat vaihtarina varsin mielenkiintoisen aijauksen
https://www.youtube.com/watch?v=F5Q_a2bnBzI
Vain puskarunkkarit tarvitsee internet-turva-aikuisen kuten mijonäärinaisemme2010.
Satasenköyhän puhelinsoittoa odotellessa.
05.05.2025 20:47
Ole hyvä.
05.05.2025 17:33
No minä ainakin hymyilen sille että olen vienyt sinun ajatuksesi täydellisesti, joten jatka toki koska ethän voi olla jatkamatta.
Hui kuinka hurjia toteamuksia, jopa hurjempia kuin päiväkoti-ikäiset kykenee.
05.05.2025 12:07
Numballi Senssuna, VOIVITTUNENSENTÄÄN, että Pattayan rakas voipi olla noin idiootti, eikä yksistään pääartistin fanit, vaan myös itse pääartisti-miljonääri 2010.
Tuollaisen jauhaminen vuosikausia on täydellistä mielisairautta.
Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä.
05.05.2025 11:48
Mun kela- ja muut kortithan on sun tietojesi mukaan internetimuroituja, joten miksi et imuroi niin sun ei tarttisi toistaa Jormaasi?
Ropisee laariin, joo anna ropista ihan vapaasti vaan.
Ai että miksi ei tule kaipaamaasi fotoo, no kuule siksi että se painaa sun mieltäsi tänään, huomenna ja lpppuelämäsi.
Kuten sanottu, simppeli juttu Räps perhepotretti haaveilluusiotalon hotellin ui,a-altaan kupeesta taustalla arkkitehdin luomuksen julkisivu ja iso tempppelilintulauta .... päivän valossa.
05.05.2025 10:59
Joo laske poistuneet, siinäpä sulla tehtävä jonka osaat.
Kuka ehdottaa?
Eikös olekin hankalaa räpsäyttää?
Mahtavaa sanankäyttöä, voittaisit varmasti lastentarhan tuhmien sanojen kilpailun, voittaisit jopa mijonäärimme.
05.05.2025 10:15
Hauskaa ..... elonmerkkejä.
Laiffi ja syylittäjä on hyviä ja ryhtyy julkaisemaan .... elonmerkkejä.
Mutta kuten sanottu, on tullut pesastua muutaman idiootin aivot, joten jatkakaa, olkaa hyvä, sana on vapaa.
05.05.2025 09:23
Ja näin siis tällä kertaa.
Räps niin sovitaan ekan kerran koska ja missä, siihen asti voit jatkaa valitsemallasi linjalla 2010.
05.05.2025 09:06
Ehdotettu toki on mutta kuten sanottu ehdotukset omaan arvoonsa aikana kun RÄPS puuttuu.
Kovin on Tytöllä tarve puolestaan toimimaan kun ei itse rohkeana uskalla puhua asiasta kuten asia on ..... hauskaa ..... onkohan se shekki vieläkin parhaalla kaverillaan, sillä valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun pomolla ?
04.05.2025 20:05
Anonyymi on varsinkin turvassa.
Tervetuloa olen sanonut RÄPS.
Toki Tyttö2010Neitinen99,9%Runkkari voi ottaa turvakseen mukaan kaikki internetturva-aikuisensa, jopa sinutkin välispiikkeri.
04.05.2025 19:21
Tervetuloa RÄPS, minä olen siellä missä pitää tavata kun tapaaminen sovitaan, en ole siellä missä sinä satut ilmoittamaan olevasi, siis RÄPS ja tervetuloa.
Eikös tämä "Senssu" myöskin päästä suustaan kaikenlaista, kun on internetin turvassa? Häntä ei myöskään ole koskaan siellä missä pitäisi tavata.
04.05.2025 19:18
Mainitsin että en kommentoi kloonien oireita ja tarkoitin toki myös fanien, mutta teen tämän ainoan kerran poikkeuksen.
Tyttö2010 on esittänyt 20.000 euron vedonlyönnin jonka minä olen hyväksynyt ehdollani Räps.
Sitä ei muuta mikään.
Onhan sekin eräänlaista rohkeutta väittää että minua ei ole olemassa ja kuksatella, mutta sorry Sisäpiirin Apinat näin on näreet eikä muuksi muutu, joten jatkakaa valitsemallanne linjalla.
04.05.2025 17:40
Voisiko ihminen olla rohkeampi?
Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen päästää suustaan ihan mitä tahansa, kun on internetin turvassa .... Olosuhteissaan tehden kaikkensa, että hänen henkilöllisyytensä ei paljastuisi ja joutuisi kuten lausunut perheensä kanssa saamaan vastinetta sille mitä itse harrastaa.
Ei ole Dillellä mitään rajaa mitä laukoo, hän voittaa kaikki vastustajansa 99,9%.
Tyyppi ei uskalla räpsäyttää kun ei kykene, mutta feikkaa kaikenmoisilla vihjailuotoksilla, siis ei uskalla tavata mua kasvotusten elämänsä aikana, mutta on niin kovanaama että järjestelee Numballe rapujuhlia sun muuta käsikähmää .... sanoin uskaltamatta junttilan reissullaan edes tavata Numbaa kuten ei uskaltanut täällä Thaimaassakaan ei Numbaa kuten ei minuakaan.
Neidin tuttavapiiriin kuuluu myös kaikki mahdolliset hänen huomioimatta, että on niitä tuttuja muillakin.
Mun tuttavapiiriin kuuluu lähes 50 vuotta kestäneen moottoripyöräharrastuksen johdosta runsaasti ns. motoristeja joista yksikään ei ole Dillen kaltainen vahingossa hoksannut, tosin ei kuitenkaan kaikki varsinaisessa sanan merkityksessä motoristeja kuten ei ole Dillekään.
Dille klooninsa 44:n kanssa se on käynyt kasipallojen juhlissa ja tietää kaiken myös täällä Thaimaassa Mongoista ja muista, sekä kertoo tietämyksiään.
Mun suomenajan tuttavapiiriin kuului ja vietettiin monet juhlat porukalla Dillen arvostelemien henkilöiden kanssa, jotka myös tänäkin päivänä viettävät aikaansa kesäkeskiviikkoisin täysin sopuisasti Bembölen kaffituvalla ns. normaalimotoristien kanssa hörpäten kahvit ja syöden .... Possoja.
He siis ovat myös keskenään tuttuja.
Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, siis internetin ja kaikkien puskien rohkein pelkuri on niin rohkea, että .....
"Cannonballit oli kylläkin täysi pellekerho.
Lahdessa pyyhin heillä lattiaa pariin kertaan 90- luvun loppupuolella.
2010"
En minä puolustele minkään kerhon "Pellemäisyyttä" mutta varmaa on että 2010 Pellenaaman johtama Pattayan rakkaiden PELLEKERHO on ihan omaa luokkaansa.
Kun aikanaan Kuulien pressa oli putkassa josta alkoi hänen elämänsä loppusuora, niin oli synttärit Hesalaisessa saaressa ja minä siellä kutsuttuna, siis kutsuttuna koska olin tuttu henkilö.
Tervetuloa Tyttö2010Neitinen99,9%Pelkuri, niin pyyhin sulla lattiaa vastapalveluna kaikesta mitä olet naamaillut tähän suuntaan.
Mutta kuten sanottu, lunasta pääsylippusi, RÄPS.
Kloonien oireita en kommentoi.
04.05.2025 16:47
Ai että nyt tällä kertaa näin, no eipä sitten muuta kuin räpsäytät sen perhepotretin sieltä altaasi reunalta taustalla ollen arkkitehdin suunnittelema kotisi ja iso lintulauta, niin olet tervetullut tänne Chiang Maihin vaikkapa sillä sun omalla vuokradukalla.
04.05.2025 16:15
4 / 86