Vapaa kuvaus

Aloituksia

374

Kommenttia

1698

1. Ehdotettu toki on mutta kuten sanottu ehdotukset omaan arvoonsa aikana kun RÄPS puuttuu.

Kovin on Tytöllä tarve puolestaan toimimaan kun ei itse rohkeana uskalla puhua asiasta kuten asia on ..... hauskaa ..... onkohan se shekki vieläkin parhaalla kaverillaan, sillä valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun pomolla ?
  2. Voisiko ihminen olla rohkeampi?

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen päästää suustaan ihan mitä tahansa, kun on internetin turvassa .... Olosuhteissaan tehden kaikkensa, että hänen henkilöllisyytensä ei paljastuisi ja joutuisi kuten lausunut perheensä kanssa saamaan vastinetta sille mitä itse harrastaa.

Ei ole Dillellä mitään rajaa mitä laukoo, hän voittaa kaikki vastustajansa 99,9%.

Tyyppi ei uskalla räpsäyttää kun ei kykene, mutta feikkaa kaikenmoisilla vihjailuotoksilla, siis ei uskalla tavata mua kasvotusten elämänsä aikana, mutta on niin kovanaama että järjestelee Numballe rapujuhlia sun muuta käsikähmää .... sanoin uskaltamatta junttilan reissullaan edes tavata Numbaa kuten ei uskaltanut täällä Thaimaassakaan ei Numbaa kuten ei minuakaan.

Neidin tuttavapiiriin kuuluu myös kaikki mahdolliset hänen huomioimatta, että on niitä tuttuja muillakin.

Mun tuttavapiiriin kuuluu lähes 50 vuotta kestäneen moottoripyöräharrastuksen johdosta runsaasti ns. motoristeja joista yksikään ei ole Dillen kaltainen vahingossa hoksannut, tosin ei kuitenkaan kaikki varsinaisessa sanan merkityksessä motoristeja kuten ei ole Dillekään.

Dille klooninsa 44:n kanssa se on käynyt kasipallojen juhlissa ja tietää kaiken myös täällä Thaimaassa Mongoista ja muista, sekä kertoo tietämyksiään.

Mun suomenajan tuttavapiiriin kuului ja vietettiin monet juhlat porukalla Dillen arvostelemien henkilöiden kanssa, jotka myös tänäkin päivänä viettävät aikaansa kesäkeskiviikkoisin täysin sopuisasti Bembölen kaffituvalla ns. normaalimotoristien kanssa hörpäten kahvit ja syöden .... Possoja.
    He siis ovat myös keskenään tuttuja.

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, siis internetin ja kaikkien puskien rohkein pelkuri on niin rohkea, että .....

"Cannonballit oli kylläkin täysi pellekerho.
    Lahdessa pyyhin heillä lattiaa pariin kertaan 90- luvun loppupuolella.
    2010"

En minä puolustele minkään kerhon "Pellemäisyyttä" mutta varmaa on että 2010 Pellenaaman johtama Pattayan rakkaiden PELLEKERHO on ihan omaa luokkaansa.

Kun aikanaan Kuulien pressa oli putkassa josta alkoi hänen elämänsä loppusuora, niin oli synttärit Hesalaisessa saaressa ja minä siellä kutsuttuna, siis kutsuttuna koska olin tuttu henkilö.

Tervetuloa Tyttö2010Neitinen99,9%Pelkuri, niin pyyhin sulla lattiaa vastapalveluna kaikesta mitä olet naamaillut tähän suuntaan.
    Mutta kuten sanottu, lunasta pääsylippusi, RÄPS.

Kloonien oireita en kommentoi.
  3. Nyt olisi erittäin mielenkiintoista saada tietää kuka on kommentoija todeten Numban näkemykset oikein.

Se ei ole Numba itse, enkä myöskään minä, joten Apinoiden bablat siitä aiheesta omaan arvoonsa.

Mulla ei ole hajuakaan mistään tähtitaivaaseen liittyvästä, eikä historioista, vaan puheena olevassa asiassa ainoastaan tieto millä mielellä jotkut maaseudun thaimaalaiset ihmiset täällä thaimaassa juhlivat kun eivät 100% samaa kuin apinat väittää.

Se varma tieto minulla on myös että thaimaalaiset ihmiset ei aihetta opiskele wikeistä vaan juhlivat omaa mielenkiintoaan joka siirtynyt maaseudulla sukupolvelta toiselle.

Tottakai juhlivat uutta vuotta, mutta kuten Numba on lausunut, se ei ole koko totuus aiheesta.

Pattayan rakkailla on tapana turvautua w:hen ja g:hen kun on vänkä jossa mustavalkoisena viittaa vain niihin, mutta kun toisissa asioissa viitataan kyseisiin niiden tietojen ollen epäedullisia rakkaille, niin eivät ota tuolloin huomioon weegeetään.

Esimerkkejä lukuisia sukista alipaineisiin, osakaslaina maksuun rapiat satatonniin vuodessa otettuna, korujen kultapitoisuuksista riisin häpäisyyn, juutuupikin on rakkaiden tietolähde mutta jopa kaksipyöräisten ohjaamistekniikka ei sovi vahingossa hoksanneelle, jopa lasten etäkasvatus on lapsille eduksi ja paljon muuta betoniliemineen ja hileviskeineen.

Kristityt juhlivat pääsiäisenä Jeesuksen ylösnousemista kuolleista.
    Pääsiäistä on varhaisimpien tietojen mukaan vietetty jo 100-luvulla eli miltei 2000 vuoden ajan.
    Kristittyjen pääsiäinen on saanut alkunsa juutalaisten noin tuhat vuotta vanhemmasta pääsiäisjuhlasta.
    Miksi suomessa lapset ei juhli Jeesuksen ylösnousemusta, vaan syövät suklaamunia hajuakaan tietämättä mistä alunperin on ollut kysymys ....... tähtitaivaan mukaan?
  4. Ei taida kovin arkea toiseksi muuttaa juntille junttilassa edes vappu, kuten ei muutakaan junttilan juhlapyhät, samaa bablaa on sitten arki tai pyhä nakitettuna tai ilman nakkeja.

Täällä thaimaassa kulttuuriin kuuluu esimerkiksi vähän vappuunkin verrattavissa oleva uudenvuoden juhlinta, siis kulttuuriin.

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen on kovin vastenmielinen jakamaan omaa kulttuuriaan kielineen kaikkineen omille Korealaisilleen perusteenaan, että eivät he kyseisillä tiedoilla ja taidoillaan mitään tee aikuiselämässään.

Varsin ristiriitainen näkemys viitaten siihen että Pääartisti on opiskellut kaiken mahdollisen thaikulttuurista soppineen päivineen ja väitteensä mukaan hallitsee jopa thaikielen tasolla, että voisi toimia koulun opettajana ja hankkia myös kansalaisuuden.

Samalla kuitenkin pitää erityisessä arvossaan esimerkiksi Thaimaan ja Suomen välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä itse ollen gurujen guru kaikessa kaupankäynnissä ja voisi siis opastaa jälkikasvuaankin aiheesta, ties vaikkapa aikuisena jotain tietoa hyödyntäisivät, onhan Korealaisilla Suomessa myös liiketalouden erikoisasiantuntijoina velipuolet ja siskopuoli.

Siellä on ollut Espanjan saarilla hieman ongelmia sähköjen kanssa, josta tuli mieleeni, että onkohan Sisäpiirin Apinat ( Invahomorunkkarit ) kaikki varautunut poikkeusolosuhteisiin mm. hankkimalla vuokralääviensä vaatekaappeihin paristoja ja fikkareita, jopa otsalamppuja, vettä ja kuivamuonaa, retkikeittimet tumjameilleen, ennen kaikkea varavirtalähteitä mahdollistamaan oireilut tälle palstalle entiseen malliin, tosin tarpeenahan olisi kuorma-auton akku, että ei virta loppuisi kun on aika internetorgasmin.

Syötiin tänään minun valmistamaa makkarasoppaa makkaran ollen Thaimaan parasta makkaraa mitä valmistetaan täällä Chiang Maissa.
    Ei ole reseptiä keittokirjoissa.
  5. Niin ja sinä et ole Kymppi etkä Aasi, mutta valtaisa tarve aukoa päätäsi, mistä mahtaa johtua tuollainen tarve?