Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
427
aloitusta ·
1895
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä muistan, mutta nyt on syytä viitata totuuksiin.
Tyttö neitinen kirjoitti: Et ole ajanut metriäkään polkupyörällä ja se kauppaamasi pyörä on ruokalähetin rahtipolkupyörä. Ota valokuva jossa sinä ja vaimosi seisotte sen polkupyörän vierellä ja sinulla on pyöräilykypärä päässä ja pyöräilyhousut jalassa.
Onko ajanut metriäkään, siis taluttanut vai ajanut fillarin kuvauspaikalle?
Onko siis Numballa yhteiskäytössä jonkun ruokalähetin rahtipolkupyörä?
Onko Numballa kypärä päässä ja housutkin päällään?
Onko riittävästi kuvia vaimosta polupyörän vieressä?
Mitä vielä täytyisi olla?
Onko siis nuo kaikki Numban julkaisemat kuvat feikkejä?
18.07.2026 19:57
Tämä näkemys on syytä tallentaa tähän viitaten aloituksessa oleviin valokuviin.
Tukalaa tuntuu olevan.
Miten sekaisin ja irti rationaalisesta maailmasta on mies joka postittaa kolmekätisen kuvan vaimostaan, esittelee eri polkupyöriä ja esittelee eri vuokrahuoneistoja kertoillen että minä olen tukalassa paikassa näiden väärennösten johdosta?
Täysipäinen henkilö häpeäisi ja poistuisi lopullisesti palstalta, mutta ei tämä tuhannen taalan puupää.
2010
18.07.2026 19:35
En minä epäile sinun kuviasi ja pyrin vain tässä asiassa pysyttelemään asianmukaisella linjalla.
Nämä rakkaiden kommentit ei ole sitä hydraulijarruineen ja näemmä suureläkeläinenkin aktivoitui omalla tavallaan.
17.07.2026 21:37
Onhan se hyvä että rakas löysi tässäkin aiheessa piipityspärrän aiheen, hydrauliikka
17.07.2026 21:32
Uusien asiakirjojen valossa on selvää että Numban viehättävä vaimo on Suomessa ja heidän yhteisessä asunnossa.
Odotetaan Tytön kirjallista vastinetta ja mikäli ei tule niin yksipuolinen tuomio Numban eduksi on selviö.
17.07.2026 21:02
Chiang Main puolueeton rosis on myöntänyt sinulle oikeuden uusiin valokuviin, joissa ei tule olla moitteen sijaa miltään osin.
Ja teen tämän myös tarkoituksella että vihdoin minä saan oikeuden olla olemassa, kun muut huutelee puskistaan.
17.07.2026 20:35
Siis rajaamattomia fotoja kuin myös ilman tietokoneohjelmia.
17.07.2026 20:27
Kirjallinen valmistelu on edennyt siten että kumpikin osapuoli on antanut lausuntonsa.
Numba viittaa tietokoneohjelmaan ja Tyttö tahalliseen valokuvien väärentämiseen.
Tietokoneohjelmilla valokuvien väärentämisistä on usein ollut kiistaa ja nyt Tyttö toteaa että valokuviin voi ongelmitta lisätä esimerkiksi tahtomiaan henkilöitä.
Nyt riita-asian kirjallisen valmistelun tässä vaiheessa asiakirjojen valossa olisi annettavissa yksipuolinen tuomio Tytön hyväksi Numban häviten, mutta oikeudenmukaisuuden johdosta on syytä antaa Numballe lisäselvitysoikeus.
Tämä edellyttää uusia rajaamammomia valokuvia joissa on jotain todisteellista mukana osoittamassa valokuvauspäivän.
17.07.2026 20:25
Sorry, en laita.
16.07.2026 22:07
Ei kuulu sinulle mitenkään ja mun kanssa sun on turha ryhtyä riitelemään tässä nyt puheena olevassa asiassa.
Minä lopetan tämän keskustelun sun kanssa tähän.
16.07.2026 21:46
En ole selitellyt sanaakaan Numban puolesta, älä väännä Savolaisuuttasi tähän juttuun.
Tyttö2010Neitinen sanoi julkaisevansa tietonsa tällä palstalla joten siis kaikille tätä palstaa lukeville, myös näin ollen minulle.
Kuulu mitenkään minulle .... Kuules kyllä todellakin kuuluu minulle, koska kun saan tietooni luvatut tiedot, niin sitten alkaa tapahtumaan todella vastinetta mitä olen itsestäni saanut lukea Dillen toimesta.
Että näin tällä kertaa, en tiedä mutta toivon että Numba nyt toimii, ja kuten sanoin aika näyttää mitä hän tekee.
16.07.2026 21:29
Mukava että on ainakin yksi rakas joka keskustelee minulle, vaikka en ole olemassa.
Täytyisi todistella että on olemassa vaikka ei ole olemassa, ei ole simppeliä tämä tällainen kun on eripituiset airot ja Kitaranmuotoinen nauraa ja plaanaa nepparit törröllään.
12.07.2026 16:42
Joo onhan tää hankala tilanne todellakin, ei oo helppoo tällainen olotila, mutta pakko yrittää pärjätä.
12.07.2026 16:14
Hei Savon viisain Juntti, voisitko käyttää kallisarvoista aikaasi ja kertoa myös mikä minä olen koska olen hieman hukassa sen suhteen että olenko olemassa tai sitten en.
12.07.2026 15:19
Hauskaa ... Paranemisprosessi .... Mission: Impossible pääosissa Tyttö2010Neitinen ja kultainen luottokortti kuin Bondissa ... ja ... Lauantai-illan huumaa.
11.07.2026 13:12
Ei haittaa lainkaan kyllä minä voin olla ihan niin juntti kuin mielessäsi ajattelet.
Minä ja miljoonat muut ihmiset pitävät Torresin viineistä ja myös sisäfileistä eri tavoin valmistettuna.
Totta on kommenttisi ulkofileestä, en ole esittänyt siitä eriävää mielipidettä.
Varsin on ristiriitainen vänkäsi kun tuhannet sanat aiheesta lohi.
Voisin kertoa paljon myös esimerkiksi maksasta mutta en viitsi.
Miten häät ja maratoni, mitä sitten sen jälkeen?
11.07.2026 11:02
Tyttö, sun sanankäytöstä ilmenee että oireilet myös ilman "Allekirjoitustasi".
Ei ole ainoat kuvat vaan kuvat joista oli puhe.
Paljonko uskallat oikeasti ilman jälkiselvittelyjä maksaa tositteen esittäen horosi edustamalle järjestölle, jos pukkaan kuvan "Hönöhompsusta akvaariossa" ?
Eikös olekin vaikeaa 2 räpsyä?
08.07.2026 11:31
Onko täysjärkisen kommentti?
"Vuosituhannen alusta kahden viikon lomalta pari kuvaa jotka voivat olla aivan kenen tahansa."
Tuolla kommentoijalla ei ole ainuttakaan kuvaa ja eikös kaikki aijatut kuvat tälle palstalle voi olla .... kenen tahansa?
Laita rakas kuvaa pökäten jotka ei ole kenen tahansa vaan todisteellisesti sinun.
08.07.2026 10:02
Vielä tuosta "Känniurposta" ja hienosta talosta.
Kuvan oton aikaan asuimme Suomessa, eli emme olleet vielä tuolloin muuttaneet tänne Chiang Maihin eikä Kitaranmuotoisella ollut taloa ennen sitä.
Tuon Urpokommentin takia en laita enää kuvia arvosteltavaksi.
08.07.2026 09:42
Olen siis käynyt vuosisadan alussa kahden viikon lomalla mutta en ole koskaan käynyt täällä Thaimaassa enkä Pattayalla ok.
Kuten sanoin, siitä on pitkä aika kun kävin Pattayalla, eikä minulla ole tarvetta siellä useasti käydä.
Me kävimme siellä akvaariossa.
Voistko rakas ajatella sellaiselta näkökannalta asiaa, että ryhdyt omalta osaltasi nostattamaan tämän palstan tasoa lopettamalla alituisen pärräsi ja ryhdy tarinoimaan valokuvin omalta osaltasi koska sellaista kaipaat muilta?
Tuossa aloituksessani mainitsin että ei tule asianmukaisia vastauksia Tyttöseltä.
08.07.2026 09:38
4 / 95