Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeps niinhän se on, olemassaolo onkin varsin ihmeellinen asia yhdellä sun toisella haaveilluusioineen.
Mitä jos taas välillä kasvattaisit niitä sun korealaisia siellä sun haave-eedenissäs.
Koska kloonisi hukkapala piipahtaa sun luona riemujuhlissa?
16.07.2023 20:50
Sorry rakas .... Senssun suulla ....?????
Minä en sanallakaan ota kantaa näihin juttuihin.
Ainoa mitä olen kirjoittanut on että hieman on paksumpi läppä meikäläiden sydämessä.
06.07.2023 11:12
Hauskaa, en viitsi muuta ladata kun tytöllä aktiivipäivä.
Mainitsen kuitenkin että sydämeni ok hieman paksummalla läpällä, ei muuta.
05.07.2023 14:33
Jos sulla Tyttönen on jotain kirjoiteltavaa mulle niin kirjoita toki, mutta tee se niin että selkeästi osoitat kirjoituksesi mulle.
26.06.2023 12:57
Täysin odotettu piipityspärrä toteutui ja kas kummaa kuinka Tyttösen sanoin .
Onkohan niskalimaprofiili tehtaassa tienannut ryppyselleen läpsyttimien kohotusleikkauksen ja poskinahkojen alle rautalangat, joita lankajuttuja tuskin edes vielä opiskellut thaimaantietämykseensä.
Huvittavaa aikuiselta täyspäiseltä heterolta, joka ..... no antaas olla .... tai oikeastaan .... ei ole eikä tule Raximaatalousperheeltä neljää passileimaa, koska sellaisia ei leimata junttilan mummulassa.
25.06.2023 19:30
Ei ole eikä tule Niskalima Hukkapalalta Raxipossuperheen 4 passileimaa, kun ovat junttilan mummulassa.
25.06.2023 10:09
Ai että on rouvat kadonneet, voi sentään että mikä katastrooffinen tapaus, miten mahdankaan pärjätä.
Eikös se Tyttönen ole saanut päästötodistuksenkin sieltä kielikoulustaan jonka voi selfienä valokuvata naamansa edessä .... kielitaitoisena pätevänä opettajana.
24.06.2023 17:54
Kiljunut ... ?
Laitappa nyt Numba ihan piruuttasi jo äläkä pitkitä nautintoa, valokuva siitä leimastasi, niin katsotaan piipityspärrien taso sen jälkeen.
Ei ole hukkapalalla neljää passileimaa, mutta toki vanhoja perhepotrettikuvia.
Muuten tuohon ... "Netti on täynnä passinleimoista kuvia ja minullakin on tuttuja Thaimaassa keneltä voin pyytää kuvaa leimasta, mutta mitä minä sellaisilla tekisin?"
On huomattu että on tuttuja joilla tiliotteita, kerrostalopapereita, kuitteja ynnä muuta tuubaa, jopa varpaita ja hotellin uima-allas.
Junttilaan kuitenkin juhannuskiitos, että juntti ajattelee mua juhannuksenakin, kiitos kiitos.
24.06.2023 17:29
Hauskaa ..... hahmo.
20.06.2023 17:41
Kiitos rakas että muistat mua tänäänkin lähes samoin sanoin kun teet omana klooninasikin.
En tarvitse mailoja, mutta et sitä tule myöskään kokemaan, koska et kykene ... räps.
"Puulusikat" on päätynyt monen talon parketiksi ym.
Sinä voit mielikuvitustasi käyttää kun kasvatat korealaisa kakaroita lumppus kanssa.
15.06.2023 12:00
Ai että mun pitää todistaa ...... jep jep ..... miksi et Kympiltä koskaan vaadi mitään?
Päätä ny herranen aika kuka asuu ja kenenkä pään sisällä, oothan sä aika tärähtäny.
Mulle yhdentekevää mitä joku bimbo pattayan rakas uskoo tai on uskomatta.
14.06.2023 20:24
Ei muuten pysty Laiffi "vakuuttamaan" että asuu Vantaalla, koska asuu jossain perämettäkylän umpikujaraitilla maatalousperheensä kanssa.
14.06.2023 20:04
Outo hyypiö anonyyminä olet jolla täytyis toisten todistella missä asustelen.
VAKUUTA MEIDÄT ....... !!!
Onko sulla tieto että tyttönen asuu eedeniä .... siis muuta kuin hissiperun arvoisia elvistelyitä?
Miksi muuten nuolet kymppiäsi joka päivä, oletko rakastunut?
14.06.2023 19:55
Minä olen kertonut että aikanaan läppä voimistui ja paksuuntui korkean verenpaineen vuoksi, mutta katsos kun tämä rakas näkee kaksi yhtenä, niin siinäpä se.
Feikki ..... olosuhteissaan, joka ei ole se mitä yrittää monella kloonillaan uskotella.
14.06.2023 19:40
Tuon kaltaisen käytöksen johdosta Tytöllä on 2 exää, ei kukaan voi elää tuollaisen kanssa joka laittaa toisen suuhun sanoja ja sitten alkaa irvailemaan kuten perus savolaiset.
14.06.2023 19:20
Ai että sillä viisii, no miksi mun olisi tullut tavata "Monia"?
Niin ja eipä tuo sun 7 minuutin päivystys tietenkään ollut.
14.06.2023 19:03
Ei hyvä Tyttönen 2010 sinä olet esittänyt polleena vedonlyönnin 20.000 euroa ja luikkinut.
Olet tervetullut testojesi kanssa Neiti kuten olen sanonut, viettämään tänne Chiang Maihin elämäsi viimeistä taipuvapolvista päivää.
Et vain kykene lunastamaan pääsylippuasi, koska sun sanas on tuota amislaatua ja höpötyksesi pelkkää haaveilluusiota ja pään aukomista OLOSUHTEISTASI.
14.06.2023 18:53
Niin ja tosiaan tavallinen .... mutta katsos hyvä tyttönen kun kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä, joten ovat tavallisia.
10.06.2023 12:04
24 karaatia kaulassa kuin myös nimettömässä, jota ei ole sinun haaveilluusiovaimollasi ja kaikki ihmiset vanhenee saavuttaen myös keski-iän.
Väittänyt olet Tyttönen mainitun kaulakorun olleen Numban vaimon kaulassa.
Ai että säälit ja se on syy että hotellin haaveilluusioallas .... no jätän sanomatta.
10.06.2023 12:03
Ok, no voit jatkaa mielipiteessäsi, mutta muista että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla, mutta ennen kaikkea
AJATTELE MUA TÄNÄÄN ....
HUOMENNA ......
LOPPU ELÄMÄSI .......
AINA 24/7 ...... J
A KIRJOITA AIHEESTA ETTÄ MUA EI OLE OLEMASSA MUTTA ETTÄ MINÄ OLEN HÄRMÄSSÄ JA PARAISILLA, SAVOSSA JA JYVÄSKYLÄSSÄ.
07.06.2023 12:20
4 / 67