Vapaa kuvaus

Aloituksia

380

Kommenttia

1711

1. Todella on rohkea 2010 edustamansa yhteisö tukenaan.
  2. Ole hyvä.
  3. Voisiko ihminen olla rohkeampi?

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen päästää suustaan ihan mitä tahansa, kun on internetin turvassa .... Olosuhteissaan tehden kaikkensa, että hänen henkilöllisyytensä ei paljastuisi ja joutuisi kuten lausunut perheensä kanssa saamaan vastinetta sille mitä itse harrastaa.

Ei ole Dillellä mitään rajaa mitä laukoo, hän voittaa kaikki vastustajansa 99,9%.

Tyyppi ei uskalla räpsäyttää kun ei kykene, mutta feikkaa kaikenmoisilla vihjailuotoksilla, siis ei uskalla tavata mua kasvotusten elämänsä aikana, mutta on niin kovanaama että järjestelee Numballe rapujuhlia sun muuta käsikähmää .... sanoin uskaltamatta junttilan reissullaan edes tavata Numbaa kuten ei uskaltanut täällä Thaimaassakaan ei Numbaa kuten ei minuakaan.

Neidin tuttavapiiriin kuuluu myös kaikki mahdolliset hänen huomioimatta, että on niitä tuttuja muillakin.

Mun tuttavapiiriin kuuluu lähes 50 vuotta kestäneen moottoripyöräharrastuksen johdosta runsaasti ns. motoristeja joista yksikään ei ole Dillen kaltainen vahingossa hoksannut, tosin ei kuitenkaan kaikki varsinaisessa sanan merkityksessä motoristeja kuten ei ole Dillekään.

Dille klooninsa 44:n kanssa se on käynyt kasipallojen juhlissa ja tietää kaiken myös täällä Thaimaassa Mongoista ja muista, sekä kertoo tietämyksiään.

Mun suomenajan tuttavapiiriin kuului ja vietettiin monet juhlat porukalla Dillen arvostelemien henkilöiden kanssa, jotka myös tänäkin päivänä viettävät aikaansa kesäkeskiviikkoisin täysin sopuisasti Bembölen kaffituvalla ns. normaalimotoristien kanssa hörpäten kahvit ja syöden .... Possoja.
    He siis ovat myös keskenään tuttuja.

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, siis internetin ja kaikkien puskien rohkein pelkuri on niin rohkea, että .....

"Cannonballit oli kylläkin täysi pellekerho.
    Lahdessa pyyhin heillä lattiaa pariin kertaan 90- luvun loppupuolella.
    2010"

En minä puolustele minkään kerhon "Pellemäisyyttä" mutta varmaa on että 2010 Pellenaaman johtama Pattayan rakkaiden PELLEKERHO on ihan omaa luokkaansa.

Kun aikanaan Kuulien pressa oli putkassa josta alkoi hänen elämänsä loppusuora, niin oli synttärit Hesalaisessa saaressa ja minä siellä kutsuttuna, siis kutsuttuna koska olin tuttu henkilö.

Tervetuloa Tyttö2010Neitinen99,9%Pelkuri, niin pyyhin sulla lattiaa vastapalveluna kaikesta mitä olet naamaillut tähän suuntaan.
    Mutta kuten sanottu, lunasta pääsylippusi, RÄPS.

Kloonien oireita en kommentoi.