Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noin+siis+Neito+luikkii+rapujuhlista+kovien+uhoamistensa+jälkeen+ja+kun+ei+kykene+olemaan+mies+vetonsa+takana+niin+minä+olen+mielikuvitusolento.
Simppeliä+olisi+räps+räps+Eedenin+uusitulta+uima-allasreunukselta,+vaan+.....+?
20.01.2022 20:12
Hieman+ihmetyttää+tämä+finskin+palvominen+ja+Neidon+lennähtelyt+vaikka+ei+ole+vuosikausiin+lentänyt.
Minua+ei+pätkän+vertaa+kiinnosta+aiheesta+virinneet+perusteet,+koska+ne+ei+kuulu+millään+tavalla+meidän+matkusteluihin.
Usein+on+päädytty+nimenomaan+ns.+välilaskuun+joka+ei+ole+edes+matkan+varrella+suoranaisesti,+vaan+matkustettu+jonnekin+muutamiksi+päiviksi+ja+taasen+jatkettu+matkaa,+näin+ns.+välilaskusta+on+saanut+mukavaa+kokemusta+erinäisistä+kohteista.
Neiti+voisi+jo+lopettaa+hiekkalaatikkotasoiset+nimittelynsä,+koska+ne+vain+osoittavat+sinun+olevan+kakaran+asteella+ulosannissasi.
20.01.2022 16:38
Jos+sinä+koet+kuvan+sormuksettoman+miehen+olevan+aviossa+neidon+kanssa+ja+isä+lapselle+hänen+ajaen+avomeballa+asuen+450+neliöisessä+tolppatalossa,+niin+sinun+asiasi,+uskonasioita+on+monia,+joulupukki,+jumala+ja+ufotkin.
20.01.2022 16:20
Mitä+tuolla+kuvalla+on+asian+kanssa+tekemistä+aiheessa,+että+sinä+olet+esittänyt+vedonlyöntisi+arvoltaan+20.000+euroa+ja+minä+olen+hyväksynyt+vetosi+ehdolla,+että+osoitat+uskottavuutesi+juhannuspiipahduksestasi+seuralaisesi+kanssa,+ja+kun+et+siihen+kyennyt+niin+esitin+että+esität+uskottavuutesi+Eedenselityksillesi?
Peukuttele+kuules+ihan+millä+torilla+tahansa,+ei+mitään+merkitystä+asiassa.
20.01.2022 15:23
Voi+hyvänenaika+sentään+sanon+minä.
Nyt+meidän+Neito+2010+on+kilahtanut+totaalisesti,+ei+tuollaista+latausta+mikä+luettavissa,+voi+syntyä+kun+todella+voimakkaan+paniikkikohtauksen+aikana,+eikä+varmasti+myöskään+ilman+jäähileviskiä+ja+paljon+sellaista.
Pikkusielu+on+etäaivopesty,+tuskin+edes+sähköhoito+enään+auttaisi.
20.01.2022 04:03
Niin+mistä,+kyllähän+me+kaikki+tiedämme+että+Neito+on+suuri+vaikuttaja+Thaimaan+taloudelle,+onhan+hänellä+osamaksumeba,+niin+jää+rahaa+mainitulle+taloudenpidolle,+mutta+katsotaanpa+nyt+kuka+saa+näpeilleen+Neidon+ilmoittamasta+ensiviikon+rapukestistä+Hua+Hinissä.
Saanen+ennustaa,+että+auto+ei+startttaa.
19.01.2022 07:11
Todellakin,+Thaimaan+hallitus+on+hyväksynyt+periaatteessa+kaksi+ministeriilmoitusta,+joiden+tarkoituksena+on+houkutella+neljä+tiettyä+ulkomaalaisten+ryhmää+oleskelemaan+Thaimaassa+enintään+kymmeneksi+vuodeksi+siinä+toivossa,+että+he+kuluttaisivat+omaisuutensa,+sijoittaisivat+tai+hyödyntäisivät+erityistaitojaan+kehitykseen+Thaimaan+taloudesta.
Meidän+Neitimme+2010+kuluttaa+omaisuutensa+hyödyntäen+Thaimaan+taloutta,+se+on+kyllä+ongelmallista+siinä+suhteessa,+että+hänelle+ei+jää+aikaa+sitten+niin+paljon+palstavaikuttamiseen+tällä+forkalla,+sekä+vaikuttaa+haitallisesti+kaikkeen,+siis+aivan+kaikkeen+hänen+harrastukseensa,+jopa+internetimuroitujen+kasvattamiseen,+kun+hän+ryhtyy+vastuulliseksi+Thaimaan+taloudenpidosta+omalta+osaltaan.
No+ensiviikolla+hän+ensin+käy+googlekarttansa+kanssa+Hua+Hinissä+järjestämässä+rapuruokaa.
19.01.2022 05:35
"Jokaisella+thaimaalaisella"+jaha+että+taasen+tällaista.
Räps+räps+apina+internetfeikki+huoran+aviomies+joka+kasvattaa+internetimuroituja+lapsia,+ja+jolle+vittuileminen+ei+jää+ilman+seuraamuksia.
Koska+tulet+antamaan+seurauksesi+runkkari+hotellin+uima-allasvettä+Mayerilla+puhdistava?
18.01.2022 20:24
Pieni+korjaus,+kyllä+viirustsunamin+olen+maininnut+vaan+en+eritellyt+eri+viirussortteja,+aika+näyttää,+katsellaan+ja+todetaan.
18.01.2022 20:00
Kiitos+rakas+Neiti+2010.
Kirjoituksissasi+on+Sensei,+joten+lyhyt+palaute.
Yhteenkään+kirjoituksiesi+asiaaiheisiin+en+ole+koskaan+osallistunut,+eikä+yksikään+aiheista+edes+kiinnosta+minua.
Minulla+on+ja+perheelläni+on+otettuna+3+rikotusta.
18.01.2022 19:58
No+pistäppä+tulemaan+matkatarinaa+niin+saamme+uutta+ulottuvuutta,+jolloin+kyse+on+sinusta+ja+sinun+muististasi.
18.01.2022 17:09
Tuskin+sinun+huonomuistisuudelle+voi+mitään+enään+tehdä+tilanteen+tässä+vaiheessa,+kun+itse+olet+aivosi+liottanut.
18.01.2022 16:50
Asuu+toisen+henkilön+pään+sisällä?
On+huomattu,+Neidin+pään+sisällä+asuu+monta+ja+paljon.
18.01.2022 02:20
Moro,+mutta+katsos+kun+minun+nimeni+ei+olekaan+Jorma,+mutta+koska+babla+tasoa+jonka+olen+huomannut,+niin+muut+kirjaimet+selviää+vain+tavalla+räps+räps+jonka+olen+kertonut.
18.01.2022 02:16
Säästä+sanasi+apina,+tervetuloa,+mutta+ensin+räps+räps+johon+et+kykene.
17.01.2022 21:09
Hei+14+minuutin+päivystäjä,+lue+aloitus+ja+pohdi+ketä+kiinnostaa+sinun+oireilusi.
En+kommentoinut+Pattayaa+vaan+vastasin+Neidolle+kuten+aloitustekstistä+ilmenee.
14.01.2022 20:09
Katsosvaan+ettäkö+oikein+jorpakkoon+ja+aijaisit+jos+olisi.....onkos+passileimoja+piipahduksesta+vieläkään,+ai+niin+nehän+meni+roskiin.
Huom.+vuosi,+ei+se+2019+jonka+juhannuspiipahduksen+kerroit+venyneen+syksyyn,+apina.
11.01.2022 05:36
Hauska.......tämäkin.
11.01.2022 05:32
Olipa+mukava+että+tämä+päivitettiin,+siis+tämä+juhannuspiipahdus+junttilassa.
11.01.2022 05:30
Etkö+jo+pissannut+yöpissasi,+mene+takaisin+nukkumaan.
11.01.2022 04:40
41 / 81