Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+noin,+kiitos+rakas+että+osoitat+idioottimaisuutesi+ihan+oma-aloitteissesti.
11.01.2022 04:13
Katsos+miten+sattuikaan,+no+nauti+toki+kirjoituksistasi.
11.01.2022 04:11
Hei+niskalimaduunari+ainaisesti,+ota+rakas+Neitisi+mukaan+ja+pistä+tarjoamasi+tonnit+lisäksi+persaukisen+Neidin+vedonlyöntipottiin,+kun+tulet+tänne+koko+perheesi+voimalla,+niin+saat+kokea+elämäsi+yllätyksen.
Senssu,+Chiang+Mai,+ei+tarvitse+tehdä+työtä,+pinkka+kunnossa.
Ai+miksi+tähän+aikaan,+no+kuules+vitutsesulle+kuuluu+apina.
10.01.2022 21:19
En+ole+ottanut+kantaa+asiaan+enkä+myöskään+siten+mitään+väittänyt.
Voisit+jo+aikuisena+jättää+pois+kirjoituksistasi+nuo+hiekkalaatikkotasoiset+nimittelyt+henkilöä+kohtaan+puska-pupu-anonyyminä.
06.01.2022 15:48
Moi+huoran+aviomies+2010.
Minä+en+ole+ottanut+asiaan+kantaa+kuin+tämän+aloituksen+verran+sekä+maininnan+että+en+yksin+ajaessani+kovinkaan+usein+käytä+ilmastointia,+johon+rakas+takertui+että+kun+auto+on+parkissa+niin+auto+muuttuu+pätsiksi.
Se+pitää+paikkansa+mutta+en+ole+kirjoittanut+aiheesta+minkä+lämpöinen+auto+on+auringon+alla+parkissa,+mutta+rakkaan+pilkunnussijanhan+täytyy+kaikesta+löytää+riidanaihetta.
Tervetuloa+tapaamaan+satusenssuasi+sieltä+haaveilluusioeedenistäsi+jossa+tuhkamunana+kasvatat+internetimuroituja+toisten+siittämiä+lapsia,+mutta+sitä+ennen+räps+ja+räps.
Tosian+olen+sanonut+että+et+kykene+ja+jatkat+idioottimaisuuksiasi+ja+niinhän+sinä+teetkin.
06.01.2022 14:32
Asiaa+puhut+Numba+mutta+henkilökohtaisesti+minä+en+pidä+jäähdytyksestä+enkä+pidä+sitä+lainkaan+toiminnassa+kuin+erittäin+harvoin,+kun+yksin+autoilen.
Kaikki+autoaiheiset+Neidon+aijaukset+on+imuroituja+ja+toiset+sopattuja,+sekä+olisi+mukava+nähdä+se+setelipinolla+ostettu+traktori+polkupyörästä+puhumattakaan.
Klooneja+paljon+nykyään+tosin+TT:n+ja+44:n+sekä+SS:n+ollen+nyt+muissa+puuhissa,+saas+nähdä+koska+miehekäs+Rangermies+taas+lukee+töissä+maaseudun+tulevaisuutta.
Heips+lähden+tästä+aamulenkille+.....+eikun+autolla+sinne+minne+kitaranmuotoinen+sanoo.
06.01.2022 01:47
Otampa+piruuttani+kantaa+tähän+alituiseen+jauhantaan+rahasta+ja+näistä+suhteista.
On+täysin+yhdentekevää+mistä+nainen+on+kotoisin,+mikä+on+hänen+elämänsä+historia+sekä+mikä+nykyisyytensä.
Miehelläkin+on+elämää+elettynä.
On+selviö+että+jokainen+ihminen+toivoo+itsellensä+parempaa+elämää,+ellei+nyt+sitten+ole+mahdollisesti+saavuttanut+jo+toivomansa+elämäntilanteen.
Jos+ja+kun+nyt+kuten+kyseessä+on,+suomalainen+mies+ja+thaimaalainen+viihtyvät+keskenään+sillä+tavalla+kuin+yhteiselämää+viettävät,+niin+kyseessä+on+heidän+yksityisasiansa+ja+elämäntapansa+josta+molemmat+on+tyytyväisiä.
Alituinen+babla+rahasta+ja+että+mies+on+kaiken+talouden+päällikkö+kaikissa+parisuhteissa+on+täyttä+huuhaata.
Mun+rahat+ja+sun+rahat+=+meidän+rahat.
Mun+elämä+ja+sun+elämä+=+meidän+elämä.
04.01.2022 11:58
Jatkan+vielä+,,,,,,,,KOSTO+......+vedä+handuus+hyvä+hyville+ja+paha+pahoille+....+apinapupu.
01.01.2022 16:16
Tervetuloa+kostamaan+tänne+Chiang+Maihin+kun+räps+ja+räps,+siihen+asti+voit+leikkiä+leikkiäsi+ja+leikithän+sinä+anona+....+apina.
Etkö+ole+ymmärtänyt+tämän+aloituksen+asiasisältöä+yksinoikeusvittuilija+vittumikäJUNTTI?
01.01.2022 16:15
Entä+sitten?
Pitele+Neiti+tilejäsi+ja+listojasi+niin+paljon+kuin+tahdot.
01.01.2022 16:03
Vastasin+kysymykseen+jossa+viitattiin+minun+aloitukseeni.
01.01.2022 16:00
Mielipiteeni+on+että+kirjoitukseni+pitää+sisällään+lähes+ainoastaan+loukkauksia+ja+vastaan+niistä+mielelläni+mutta+sitä+ennen+....+räps+ja+räps.
01.01.2022 15:43
Mukava+seurata+kommentteja+osallistumatta.
Sen+verran+kuitenkin+tuohon+nimellä+kirjoitteluun,+että+kyseessä+on+vakava+teko+aikuisilta,+jotka+ei+käsitä+näemmä+tekoaan+lainkaan.
01.01.2022 14:57
Lapsesi+päivittäin+lukevat+suomiforkkaa+nauttien+isän+asenteesta+ja+kielenkäytöstä+ottaen+mallia+tullakseen+samanlaisiksi+koska+erilaisena+ei+tule+olla+ja+lähettelevät+sydäntekstareita+sinulle.
Sinun+rakkautesi+on+itserakkautesi+lisäksi+kaikkien+rakkauksien+kestävin,+johon+rakkauteen+ei+voi+ryppyä+tulla,+tämä+on+paikkakuntarakkaus+rakkaanasi+ollen+Pattaya.
Mestaritkin+harjoittelee,+kukaan+ei+ole+täydellinen,+sinun+tulisi+keskittyä+harjoittelemaan+ala-arvoista+fotosoppailuasi,+ehkä+uuden+ohjelman+lataaminen+voisi+olla+avuksi.
Haaveilluusioelämäsi+internetissä+hipoo+täydellisyyttä+…+tai+sanoisinko+….+no+sanon+….+Olet+ehdottomasti+ihmiskunnan+naismaisin+munallinen+kirpunpaska,+nauti+itsestäsi,+rakasta+itseäsi,+sinä+olet+ansainnut+itsesi,+sinä+olet+omanapanarsistien+ehdoton+ykkönen,+et+pelkästään+kymppi.
31.12.2021 15:58
"Minun+tutut+ja+Bitcoinit".
Sairaan+pään+tuotosta+ja+mielipidettä+sanon+minä.
Ns.+muutaman+kuukauden+alavire+on+ollut+hieman+pidempi+ajallisesti,+sekä+Neidin+tutut+ym.+suomalaiset+liiketoimet+täällä+thaimaassa+on+juuri+yhtä+vaikuttava+kuin+hiuksien+määrä+Neidillä+parturien+elinkeinoon.
28.12.2021 12:16
Jep.
Tuo+vilustuminen+on+varsin+yleistä+varsinkin+rakkaille+hotelleissaan.
Meillä+yksi+isompi+laite,+joka+liitetty+koko+mökin+viileänä+pitämiseen+mutta+säädetty+niin,+että+ei+liian+viileää.
Kaktuskurkkuun+auttaa+kuuma+vesi,+hieman+sokeria+ja+jalojuomaa+tilkka,+mielellään+Kuksasta+nautittuna.
28.12.2021 12:02
Kuten+kirjoitin,+me+Numba+emme+ole+tekemisissä+täyspäisen+kanssa.
Tuollainen+sanankäyttö+mitä+2010+klooneineen+harrastaa,+ei+lähde+minkään+tasoisen+liikemiehen+näppikseltä.
28.12.2021 11:55
Etsi+riitaseuraa+muualta,+minä+en+ole+kaipaamasi.
28.12.2021 11:21
Viirustsunamin+olen+tuonut+esille+useita+kuukausia+sitten,+enkä+ole+kantaa+ottanut+matkailun+näkökulmasta,+joka+on+sinulle+ainoa+näkökulma.
Voinet+lukea+Numban+aloituksen+tekstin+niin+ymmärryksesi+karttuu.
28.12.2021 11:06
Olet+sinä+Neiti+2010+todella+viisas+kun+kykenet+ja+viitsit+noita+kirjoitelmiasi+laatia,+jotka+muuttuu+aina+uusiksi+mielipiteiksi+päivän+tilanteiden+mukaan.
Ensimmäisiä+viisauksiasi+oli+laulavat+kassat+ja+kykenemättömille+yrittäjille+pillit+pussiin+jos+ei+muutaman+kuukauden+alasesonkia+kestä.
Katsos+kun+kyse+tässä+viirusasiassa+ei+perustu+lainkaan+sinun+tuollaisiin+laskelmiin,+vaan+maailmanlaajuiseen+terveysongelmaan+siitäkin+huolimatta,+että+12+vuotiaita+haavenaapureitasi+on+rokotettu.
Sinun+tulisi+olla+tietoinen+myös+suomen+tilanteesta+koska+aina+suomeen+vertaat.
Selvitäppä+itsellesi+lapsille+annettujen+rokotusten+kattavuus+suomessa,+minun+käsitykseni+mukaan+vain+riskiryhmäläisiä+lapsia+on+rokotusohjelmassa,+en+tosin+tiedä+varmuutta.
Miksi+Helsingin+kaupunki+on+kieltämässä+lähes+kaiken?
Miksi+taasen+alkaa+etäopitukset,+ilmeisesti+myös+alakouluissa?
Monen+monta+toimenpidettä+niin+suomessa+kuin+koko+euroopassa,+miksi?
Sinä+hyvä+Neiti+laskelmiesi+ja+päätelmiesi+kanssa+vaikutat+varsin+väärässä+paikassa+vaikutusalueesi+ollen+kloonirakkaasi,+lähetä+ihmeessä+tietämyksesi+henkilöille+jotka+asioista+päättävät+niin+suomessa+kuin+thaimaassa,+niin+olet+enemmän+kuin+nykyinen+kirpunpaska.
28.12.2021 11:00
42 / 81