Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Lämmin+Hei+kaikille+rakkaille+sinne+Suomeen+täältä+Thaimaasta+otikon+aiheessa.Tyttäreni+kanssa+keskustelin+tuossa+ja+hän+kertoi+Hesassa+olevan+aurinkoista,+joten+päivähän+on+mukava+teillä+siellä,+voitte+vaikka+jonkun+herkun+ulkogrillissä+pyöräyttää.Selasin+hieman+palstan+juttuja+huomaten+että+epäonnistuin+aloitukseni+tarkoituksessani+sekä+sen,+että+tänäkin+päivänä+kiinnostuksen+kohteena+olen+minä,+joten+siitä+annan+lämpimän+kiitokseni+aktiiville.Uskoisin+että+Travel+on+tänään+saanut+Juhla+Mokkaa,+lettuja+mansikkahillolla.+2010+herätessään+raukeana+menneen+poikamiesiltansa+jälkeen+polskahtaen+uima-altaaseensa+jälkeen+varmaankin+Thaimaan+kauneimmalta+vaimoltaan+ja+vauvaltaan+juhlallisen+aamiaisen+ja+suukot+poskillensa.Kläppi+uskoisin+saanut+täällä+Chiang+Maissa+syntyneeltä+kauniilta+vaimoltaan+jotain+kirjallisuuteen+ja+tutkimukseen+yleensä+liittyvää+kovaa+pakettia.Numban+arvelen+juhlistavan+päivää+niin+ikään+kauniin+ja+rakkaan+vaimonsa+kanssa+nauttien+jossain+Hua+Hinin+ravintolassa+jotain+hyvää.Tiedäppä+tuota+vaikka+SS+yllättää+ystävänsä+2010:n+vierailulla.Laiffi+varmaankin+saanut+paljon+rakkauden+sävyisiä+kortteja+askarreltuna+lapsiltaan+ja+pusun+vaimoltaan,+koska+tuskin+hän+tänään+on+töissä.Meille+tuossa+tulossa+vaimoni+vanhemmat+ja+kunnioitamme+hänen+isäänsä,+veteraania,+tämän+päivän+johdosta+vaikka+hän+ei+päivää+vielä+tiedostakaan.Pientä+purtavaa+ja+hyvää+juotavaa,+sekä+vaimo+on+hankkinut+hänelle+jonkun+pienen+lahjan,+sekä+poika+kirjoittanut+thaikielisen+kortin.Mukavaa+ja+positiivista+päivää+toivotan+teille+sinne+Suomeen+täältä+Thaimaasta.
  2. No+mutta+sentään+taasen+aivan+sama+koska+kurkkaa+mitä+palstalla+oireillaan,+niin+tämä+kilahtanut+on+ladannut+tänne+tuota+ongelmaansa.Vastataanpa+nyt+niin+saat+isänpäiväajattelua+24/7.Olet+siis+sitä+mieltä+että+minun+tulee+sulle+anoruikku+pitää+kirjaa+omaisuudestamme,+ok.Kiinteistöt+ja+kulkuneuvot+on+samat,+tosin+vaimollahan+on+uusi+auto.Edelleen+on+kaksi+suurempaa+venhoa,+yksi+Phuketissa+ja+toinen+Paraisilla+hallissa,+sekä+sähköpaatti.Harrasteauto+Mopar+on,+ei+muita+ja+kyllä+sekin+on+ihan+lähes+päivittäin+käytössä.Moottoripyörät+kuten+olet+omaisuuslistaamme+jo+entuudestaankin+tallentanut,+sekä+osa+niistä+on+päivittäisessä+käytössä.Oletko+siis+sitä+mieltä+että+minun+tulisi+sinulle+ilmoitella+miten+ajelemme+ja+koska?Karatekursseja+en+ole+pitänyt,+ainoastaan+silloin+tällöin+osallistunut+eri+rooleissa+tilanteesta+riippuen.Sukellusopetusta+en+ole+koskaan+harjoittanut,+sen+sijaan+olen+ollut+opissa+hieman,+mutta+ei+ole+mun+juttu.Kyllä+moottoriradalla+on+toimintaa,+eikä+sen+aukiolo+ole+kiinni+sanoista+sinulle.Kyllä+huvilat+ovat+tyhjillään+kun+siellä+ei+olla,+eikös+se+ole+käytäntö+siellä+junttilassakin.Paraisilla+asuu+thaipariskunta+edelleenkin+pitäen+huolta+kiinteistöstä+ym.+sekä+espanjan+huvila+ei+ole+rantatontilla,+mutta+kyllä,+venepaikka+on+hankittuna+mahdolliselle+veneelle.Chomburissa+vaimo+omistaa+asunnon+edelleenkin+jossa+asuu+paikallinen+mopovuokraaja.Nanalla+emme+ole+käyneet,+eikä+vaimoni+ole+koskaa+sieltä+mitään+omistanut+kuten+ei+Jomtiltakaan.Ravintolatoiminnat+on+myyty+ja+kaikki+työntekijät+ovat+nyt+työllistetty+muissa+tehtävissä+työnantajan+ollessa+sama.Kukkatarha+on+edelleenkin+ja+samassa+paikassa+Chiang+Maissa.Vaimo+on+jo+kauan+sitten+lopettanut+hammasklinikkatoiminnan+myyden+sen.Tatskat+ja+kylpylä+edelleenkin+moottoripyöräryhmän+omistuksessa+ja+toiminnassa.Emme+ole+muuttaneet.Mikäli+olet+kateellinen,+niin+sun+asias+kuten+myös+nuo+sun+ainaiset+oireilusi,+niin+jatka+vain+toki,+sitä+vartenhan+sinulla+on+internet.
  3. Voi+hyvää+huomenta+sentään+taasen+ja+terve+sulle+Numba,+onhan+tuo+meidän+Neitonen+sihteereineen+hauska+internettapaus.Kaveri+kertoi+hilluneensa+täällä+ja+kova+on+tarve+tavata+mut+suutaan+soittamalla+netissä,+mutta+kun+tapaamaan+olisi+ollut+mahdollisuus+aijaamalla+"tosiaelämästään"+vaivaisen+allaskuvan+niin+ei,+mutta+kuitenkin+sitten+aijaa+taas+hotellin+altaan+ja+siirtää+puheenaiheen+palovammaansa.Tuon+palovaurioasian+olen+lukenut+jo+aiemminkin+ja+naurattaa,+noin+vakavan+saa+ainoastaan+kaatuessaan+kaksipyöräisellä+parkissa+niin+että+tassu+jää+mopon+alle+hieman+kauemmaksi+aikaa+kuin+pelkkä+sihahdus.Ei+kukaan+vuosikymmeniä+moottoripyöräillyt+missään+tilanteessa+tuollaisia+palovammoja+itselleen+moottoripyörällä+hyvänen+aika+itselleen+hanki+ja+jos+hankkisi+niin+kyseiselle+henkilöllehän+moottoripyöräily+olisi+varsin+vaarallinen+harrastus+jo+parkkipaikkamopoilusta+lähtien.Tuolla+joku+jo+aiemmin+huomasi+haaveilluusioaltaan+reunoilla+olevan+alueen+olevan+varsin+kulunut+uuden+kylän+komeimman+altaan+....+siis+sen+altaan+joka+pikaiseen+rakennettiin+lisätyönä,+mutta+mutta+....+hauskaa.Toinen+juttu+tuo+että+komposiitti+on+ikuista+ja+muovituolit+on+pop+aiheuttaa+hörönaurua.Saas+nähdä+koska+se+vaihtaa+Savon+huvilansa+terassiltaan+kelohonka+pirttikalustonsa+muovisiin,+niin+ja+onhan+sen+mielestä+laminaattilattiatkin+parempia+kuin+luonnonpuu+koska+täytyy+ottaa+huomioon+alustan+betonin+vetolujuus.Ikuista+tässä+asiassa+ei+ole+mitään+muuta+kuin+tuon+Neidon+kaikkine+profiileineen+internetelämä+lerpatuksineen.Ai+että+mitenkö+täällä+Chiang+Maissa+.....+no+antaas+olla+.....+tai+oikeastaan+vaimolla+mieli+matkalle+ja+katsellut+matkaa+joko+Accraan+tai+Abidjaniin+Kuksakuvauksia+varten.
  4. Moi+Neiti.Tervetuloa+ja+viitaten+nettihuijaamiseesi+ja+nettivedonlyöntiisi,+voimme+hyvinkin+tavata+huomenna+lähes+mihin+aikaan+tahansa+ja+missä+kuppilassa+tahansa+täällä+Chiang+Maissa.Kun+aijaat+Tintsusi+juhannus-+ja+joulukuvat,+sekä+varvasaltaasi+tuttipullolla+ja+Ducatilla,+niin+kerro+myös+kummalla+tahdot+minun+tulevan+paikalle,+Inkkarilla+tai+Harrikalla.Ps.+Sihteerisi+kommenteihin,+enkä+sinun+irvailuihisi+aiheesta+vastaa.