Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sadan+katutappelun+"kukonpoika"+se+siinä+taasen+ajatuksen+minusta+latasi,+kiitos+Neiti+Nolla.
10.11.2020 10:43
Lämmin+Hei+kaikille+rakkaille+sinne+Suomeen+täältä+Thaimaasta+otikon+aiheessa.
Tyttäreni+kanssa+keskustelin+tuossa+ja+hän+kertoi+Hesassa+olevan+aurinkoista,+joten+päivähän+on+mukava+teillä+siellä,+voitte+vaikka+jonkun+herkun+ulkogrillissä+pyöräyttää.
Selasin+hieman+palstan+juttuja+huomaten+että+epäonnistuin+aloitukseni+tarkoituksessani+sekä+sen,+että+tänäkin+päivänä+kiinnostuksen+kohteena+olen+minä,+joten+siitä+annan+lämpimän+kiitokseni+aktiiville.
Uskoisin+että+Travel+on+tänään+saanut+Juhla+Mokkaa,+lettuja+mansikkahillolla.+
2010+herätessään+raukeana+menneen+poikamiesiltansa+jälkeen+polskahtaen+uima-altaaseensa+jälkeen+varmaankin+Thaimaan+kauneimmalta+vaimoltaan+ja+vauvaltaan+juhlallisen+aamiaisen+ja+suukot+poskillensa.
Kläppi+uskoisin+saanut+täällä+Chiang+Maissa+syntyneeltä+kauniilta+vaimoltaan+jotain+kirjallisuuteen+ja+tutkimukseen+yleensä+liittyvää+kovaa+pakettia.
Numban+arvelen+juhlistavan+päivää+niin+ikään+kauniin+ja+rakkaan+vaimonsa+kanssa+nauttien+jossain+Hua+Hinin+ravintolassa+jotain+hyvää.
Tiedäppä+tuota+vaikka+SS+yllättää+ystävänsä+2010:n+vierailulla.
Laiffi+varmaankin+saanut+paljon+rakkauden+sävyisiä+kortteja+askarreltuna+lapsiltaan+ja+pusun+vaimoltaan,+koska+tuskin+hän+tänään+on+töissä.
Meille+tuossa+tulossa+vaimoni+vanhemmat+ja+kunnioitamme+hänen+isäänsä,+veteraania,+tämän+päivän+johdosta+vaikka+hän+ei+päivää+vielä+tiedostakaan.
Pientä+purtavaa+ja+hyvää+juotavaa,+sekä+vaimo+on+hankkinut+hänelle+jonkun+pienen+lahjan,+sekä+poika+kirjoittanut+thaikielisen+kortin.
Mukavaa+ja+positiivista+päivää+toivotan+teille+sinne+Suomeen+täältä+Thaimaasta.
08.11.2020 12:13
Olet+lapsesta+saakka+rassannut+mopoja,+autoja+ja+kavereitasi,+mitä+jos+vähän+rassaisit+itseäsi+ja+vapauta+jo+mielesi+anopaska+johonkin+muuhun,+mene+vaikka+hiihtämään.
Moparissa+on+ihailtava+moottori.
07.11.2020 13:23
Jaahas+ettäkö+vielä+mersuomistuksesta+ja+oikein+rekkari+paljastanut,+mutta+niin+salaisesti+paljastanut+että+selvitystyö+salainen.
Ei+täällä+hyvänen+aika+vanhoja+mersuja+vuokrailla+ja+auton+hintahan+on+mitätön+ja+perheessä+ainoastaan+muistona,+sekä+joskus+ehkä+entisöinnissä+aikanaan.
Mitä+jos+paneutuisit+selvittämään+vasenrattista+jonka+kojetaululle+Neito+laittoi+sinitarralla+matkamuistojaan.
Voi+hyvänen+aika+sentään+ja+tämä+kaveri+lataa+tarinoita+ja+keskusteleen+itse+itsensä+kanssa,+eihän+noin+uunoa+ja+urpåa+voi+olla+2+Pattayan+rakasta.
07.11.2020 12:36
Jep.
Tuota+jauhanut+jo+sen+verran+kauan,+että+kyllä+tuontoimintansa+takana+on+jotain+vakavampaa.
Hänelle+kaikki+on+katoavaista+mikäli+niistä+ei+jotain+lausu+ja+jos+lausuu,+niin+sitten+taas+muussa+muodossa+palautetta,+mutta+vastaanpa+tuohon+hänen+jatkoonsa,+että+työntekijät+asuvat+kuten+ennenkin+jakyllä+heitse+ne+ostivat+tavalla+joka+kerrottu.+Paraisten+MB+on+Paraisten+tallissa.
Mikä+asiassa+eniten+mua+huvittaa,+tämä+Mato-Alli+ei+koskaan+samalla+tavalla+kommentoi+Neiti+Hotellin+Uima-altaan+juttuja,+mistä+mahtaa+johtua+arvelen+🐒+++😨+=+🚜+ja+lienen+olevani+erittäin+oikeassa.
07.11.2020 12:28
No+mutta+sentään+taasen+aivan+sama+koska+kurkkaa+mitä+palstalla+oireillaan,+niin+tämä+kilahtanut+on+ladannut+tänne+tuota+ongelmaansa.
Vastataanpa+nyt+niin+saat+isänpäiväajattelua+24/7.
Olet+siis+sitä+mieltä+että+minun+tulee+sulle+anoruikku+pitää+kirjaa+omaisuudestamme,+ok.
Kiinteistöt+ja+kulkuneuvot+on+samat,+tosin+vaimollahan+on+uusi+auto.
Edelleen+on+kaksi+suurempaa+venhoa,+yksi+Phuketissa+ja+toinen+Paraisilla+hallissa,+sekä+sähköpaatti.
Harrasteauto+Mopar+on,+ei+muita+ja+kyllä+sekin+on+ihan+lähes+päivittäin+käytössä.
Moottoripyörät+kuten+olet+omaisuuslistaamme+jo+entuudestaankin+tallentanut,+sekä+osa+niistä+on+päivittäisessä+käytössä.
Oletko+siis+sitä+mieltä+että+minun+tulisi+sinulle+ilmoitella+miten+ajelemme+ja+koska?
Karatekursseja+en+ole+pitänyt,+ainoastaan+silloin+tällöin+osallistunut+eri+rooleissa+tilanteesta+riippuen.
Sukellusopetusta+en+ole+koskaan+harjoittanut,+sen+sijaan+olen+ollut+opissa+hieman,+mutta+ei+ole+mun+juttu.
Kyllä+moottoriradalla+on+toimintaa,+eikä+sen+aukiolo+ole+kiinni+sanoista+sinulle.
Kyllä+huvilat+ovat+tyhjillään+kun+siellä+ei+olla,+eikös+se+ole+käytäntö+siellä+junttilassakin.
Paraisilla+asuu+thaipariskunta+edelleenkin+pitäen+huolta+kiinteistöstä+ym.+sekä+espanjan+huvila+ei+ole+rantatontilla,+mutta+kyllä,+venepaikka+on+hankittuna+mahdolliselle+veneelle.
Chomburissa+vaimo+omistaa+asunnon+edelleenkin+jossa+asuu+paikallinen+mopovuokraaja.
Nanalla+emme+ole+käyneet,+eikä+vaimoni+ole+koskaa+sieltä+mitään+omistanut+kuten+ei+Jomtiltakaan.
Ravintolatoiminnat+on+myyty+ja+kaikki+työntekijät+ovat+nyt+työllistetty+muissa+tehtävissä+työnantajan+ollessa+sama.
Kukkatarha+on+edelleenkin+ja+samassa+paikassa+Chiang+Maissa.
Vaimo+on+jo+kauan+sitten+lopettanut+hammasklinikkatoiminnan+myyden+sen.
Tatskat+ja+kylpylä+edelleenkin+moottoripyöräryhmän+omistuksessa+ja+toiminnassa.
Emme+ole+muuttaneet.
Mikäli+olet+kateellinen,+niin+sun+asias+kuten+myös+nuo+sun+ainaiset+oireilusi,+niin+jatka+vain+toki,+sitä+vartenhan+sinulla+on+internet.
07.11.2020 11:52
Voi+kateuden+ja+katkeruuden+kippurahäntä+sentään,+sulla+merinäköala,+kyllä+nyt+tulee+älämölöö+junttilasta+kun+heräilevät.
Saas+nähdä+onko+Neiti+Mato-Allilla+neljännessä+kerroksessa+se+terde+jossa+poreamme+ja+niitä+ufojen+tarkkailutekniikoita.
07.11.2020 04:04
Moikka+Numba.
Annoit+kilahtaneelle+mitä+tahtoi+ja+piipitys+alkoi,+joten+tässä+toinen+pyytämänsä.
https://aijaa.com/qz9oe0
05.11.2020 08:45
Voi+Neiti+poloinen,+kyllä+tämä+lelukaukoputki+norsuineen+ja+kuksineen+on+kuules+ihan+mun+pojan+vanhasta+leluvarastosta+kaivettu+härpäke+jolla+näkee+tähtiä+yhtä+tarkasti+ku+talouspaperirullan+pahvitötteröllä+ja+jos+se+sun+mielestä+on+Numban,+niin+sun+juttus+ja+lieneekö+sadas+kerta+kun+väität+että+nyt+meidät+on+todistettu+samaksi.
Se+hyvä+puoli+asiassa+on,+että+sulla+puuhaa.
04.11.2020 10:54
Hei+neitokainen+kiitos+mielenkiinnostasi.
Syntymäaikani+on+25.11.1958.+ja+pyri+poju+samaan+tässä+iässä+katsos+eläkkeelle+pääsee+myöskun+käyttää+hieman+fiksuutta+jota+hidashoksottimilla+ei+ole.
Minun+verotuskuntani+on+Parainen,+ei+ulkomaat.
Yllä+oleva+on+vastaus+ensimmäiseen+kappaleeseesi.
Muut+kappaleet+ei+koske+minua.
Viimeiseen+piipitykseesi+vastaan,+että+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+edelleen+sitten+kun+kykenet+vetosi+taakse,+johon+tosin+et+kykene,+joten+se+siitä,+eikä+minulla+ole+amexia+eikä+tule.
04.11.2020 09:49
No+tuossa+sulle+päivän+puheenaihetta+ja+päivän+lehteä+näet+aikaisintaan+kun+idolisi+kaikkien+kymppien+kymppi+uskaltautuu+puskistaan+ihmisten+ilmoille.
https://aijaa.com/1tXJ0U
04.11.2020 09:28
No+mutta+hyvää+huomenta+Herra+Numba,+näyttää+tämä+matkailupalsta+vähän+kuivahtaneelta+nykyisin.
Olet+muuten+oikeassa+tuosta+Suomen+tulojen+verotuksesta+täällä+Thaimaassa,+vaimo+maksaa+veroja+kyseisistään.
Meikä+ei+maksele+kuin+pakolliset+ja+kuten+kerrottu+omaisuus+vaimon+ja+pojan+nimissä+Suomen+verottajan+harmiksi.
Riittävästi+kuitenkin+että+asun+missä+huvittaa,+viitaten+noihin+visavääntöihin.
https://aijaa.com/uRm9le
04.11.2020 03:02
Voi+hyvää+huomenta+sentään+taasen+ja+terve+sulle+Numba,+onhan+tuo+meidän+Neitonen+sihteereineen+hauska+internettapaus.
Kaveri+kertoi+hilluneensa+täällä+ja+kova+on+tarve+tavata+mut+suutaan+soittamalla+netissä,+mutta+kun+tapaamaan+olisi+ollut+mahdollisuus+aijaamalla+"tosiaelämästään"+vaivaisen+allaskuvan+niin+ei,+mutta+kuitenkin+sitten+aijaa+taas+hotellin+altaan+ja+siirtää+puheenaiheen+palovammaansa.
Tuon+palovaurioasian+olen+lukenut+jo+aiemminkin+ja+naurattaa,+noin+vakavan+saa+ainoastaan+kaatuessaan+kaksipyöräisellä+parkissa+niin+että+tassu+jää+mopon+alle+hieman+kauemmaksi+aikaa+kuin+pelkkä+sihahdus.
Ei+kukaan+vuosikymmeniä+moottoripyöräillyt+missään+tilanteessa+tuollaisia+palovammoja+itselleen+moottoripyörällä+hyvänen+aika+itselleen+hanki+ja+jos+hankkisi+niin+kyseiselle+henkilöllehän+moottoripyöräily+olisi+varsin+vaarallinen+harrastus+jo+parkkipaikkamopoilusta+lähtien.
Tuolla+joku+jo+aiemmin+huomasi+haaveilluusioaltaan+reunoilla+olevan+alueen+olevan+varsin+kulunut+uuden+kylän+komeimman+altaan+....+siis+sen+altaan+joka+pikaiseen+rakennettiin+lisätyönä,+mutta+mutta+....+hauskaa.
Toinen+juttu+tuo+että+komposiitti+on+ikuista+ja+muovituolit+on+pop+aiheuttaa+hörönaurua.
Saas+nähdä+koska+se+vaihtaa+Savon+huvilansa+terassiltaan+kelohonka+pirttikalustonsa+muovisiin,+niin+ja+onhan+sen+mielestä+laminaattilattiatkin+parempia+kuin+luonnonpuu+koska+täytyy+ottaa+huomioon+alustan+betonin+vetolujuus.
Ikuista+tässä+asiassa+ei+ole+mitään+muuta+kuin+tuon+Neidon+kaikkine+profiileineen+internetelämä+lerpatuksineen.
Ai+että+mitenkö+täällä+Chiang+Maissa+.....+no+antaas+olla+.....+tai+oikeastaan+vaimolla+mieli+matkalle+ja+katsellut+matkaa+joko+Accraan+tai+Abidjaniin+Kuksakuvauksia+varten.
30.10.2020 04:50
Ei+voisi+sun+juttus+vähempää+kiinnostaa,+mutta+terveiset+nyt+kuitenkin+täältä+Chiang+Maista.
Ps.+Kovin+on+vaikea+Neidon+2010+aijata+muutama+kuva+"reaalielämästään"+jolloin+pääsisi+mielenkiintoiselle+kotiseutukierrokselle+toimestani+täällä+ja+vaikka+ajamaan+Inkkarini+vierellä+Kingillä.
26.10.2020 16:29
En+minä+Neiti+ole+salaperäisesti+kadonnut+vaan+odotan+riittävän+monta+kertaa+mainittuja+aijauksiasi.
Muistin+virkistämiseksi,+sinä+olet+vetosi+esittänyt+ja+minä+sen+muutamia+valokuvia+vastaan+hyväksynyt.
Siis+toimi+tai+jatka+entiseen+tapaasi.
25.10.2020 09:26
Jaahas+no+ei+täällä+turhaan+saunaa+olla+lämmitelty,+koska+on+Chiang+Main+naismotoristit+tuossa+silmäni+iloksi+viettää+iltaa.
Kerroin+heille+että+tarjolla+olisi+tänä+iltana+maanmiehiäni,+oikeita+heteronormaaleita+ja+odottavin+mielin+olivat,+mutta+mutta+.......
Neiti+osoitti+kykynsä+fotomanipulointiin+oivallisesti,+kiitos+siitä,+taasen+yksi+vasenrattinen+lisää+hänen+haavethaimaahan.
Tuossa+muuten+Spora+toimituksessa+rekisterittömänä+ja+valveutuneempi+havaitsee+takarenkaasta+että+ei+sillä+ole+ajettu+ennen+kaupantekoa.
Ilmaisena+elämänohjeena+saanen+kertoa,+että+jos+ei+aina+ja+alituiseen+joka+tilanteessa+täydy+ottaa+kuppia+yksin+tai+varsinkin+jos+onkaveri+tai+kavereita,+niin+joskus+voi+omistaa+muutakin+kuin+heikon+maksan,+palaneet+aivot+ja+pelkkiä+sanoja+ja+paljon+sihteereitä,+kuten+2010.
https://aijaa.com/xfbNb8
23.10.2020 17:56
Moi+Neiti.
Tervetuloa+ja+viitaten+nettihuijaamiseesi+ja+nettivedonlyöntiisi,+voimme+hyvinkin+tavata+huomenna+lähes+mihin+aikaan+tahansa+ja+missä+kuppilassa+tahansa+täällä+Chiang+Maissa.
Kun+aijaat+Tintsusi+juhannus-+ja+joulukuvat,+sekä+varvasaltaasi+tuttipullolla+ja+Ducatilla,+niin+kerro+myös+kummalla+tahdot+minun+tulevan+paikalle,+Inkkarilla+tai+Harrikalla.
Ps.+Sihteerisi+kommenteihin,+enkä+sinun+irvailuihisi+aiheesta+vastaa.
23.10.2020 10:50
Niin+ja+oli+joukossa+muitakin,+vain+Kuksa+puuttui.
https://aijaa.com/u97wOL
20.10.2020 16:42
Joo+on+tullut+käytyä,+anteeksi+että+näin+tapahtunut.
Parkin+muuten+omisti+silloinen+Thaimaan+kuningas.
Kuitenkin+mikäli+ymmärrät+aloitukseni+tarkoituksen,+jonka+myös+kirjoitin,+koita+rauhoittua+hieman.
Espanjasta+puheenollen,+meillä+on+edelleen+tölli+Espanjassa.
Mukavaa+viikkoa+sinulle,+katsahdan+viikon+kuluttua+miten+olet+palstamatkaillut.
18.10.2020 20:15
Ole+hyvä,+täällähän+on+Tenriffan+kävijöitä+myös,+matkailu+avartaa.
Hetkeksi+lienen+onnistunut+laannuttamaan+viikonlopun+rakkaan+kireyttä.
18.10.2020 19:47
57 / 81