Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulen piipahtamaan siellä junttilassa kesäkuussa.
Onko rohkeutta tavata nimellä vai anonyyminä, vai edelleenkin puskahuutelijana?
Suosittelen myös vakavasti tervepäistä aikuista heteromiestä riitelemään Numban kanssa suoraan ja muulla tapaa kuin nykyinen tapasi.
07.05.2023 12:23
"Puskista huutelu"?
"Edelleenkään en aio millekään nettipellelle alkaa kertoa nimeäni.
Siitä tulee harmia vain sinulle."
Siis Dille hyvä. Katsot että jollekin muulle tulee harmia, mikäli ......
Mitäpä tuohon muuta sanomaan, kuin että Grattis Sbuge, pysy puskassasi että ei tule muille harmia, jos sieltä uskaltaisit Pellenaamasi kanssa tulla ihmisten ilmoille.
Niin ja terveiset HaaveKorealaisille kakaroilles ja Ammattipyllistäjällesi.
06.05.2023 15:33
Jaahas Sbuge on sammunut Junttilassa vasta puolenyön jälkeen, grattis.
01.05.2023 05:01
Joo niinhän se on ja nyt olet löytänyt uuden aiheen pattayan matkailupalstamatkailullesi.
29.04.2023 18:19
Tiesin että osun arkaan paikkaan, mutta itsehän tilailee noilla invajutuillaan,
28.04.2023 13:27
En osallistu aiheeseen tämän enempää.
Ensinnäkin voisit jo Tyttö Neitinen kaikilla profiileillasi lopettaa nuo seksuaalisuusnäkemyksesi, jota ongelmaasi et kykene purkamaan keskustellen ongelmastasi omien aikuisten lastesi kanssa, jotka voisivat sinua auttaa.
Toiseksi olet esittänyt vedonlyöntisi, mene nyt perheesi kanssa sinne uima-altaasi vierelle ja anna lapsenlikan räpsäyttää sellainen foto, että taustalla näkyy 450 neliötä tolppataloa.
Sen jälkeen kutsun sinut hompsuttelemaan ja teemuttelemaan minun luokseni Chiang Maihin.
Lupaan, tapaamisemme aikaan ja sen jälkeen olet nöyrempi ja ymmärtäväisempi henkilö kuin nykyisellään.
Vedonlyöntirahoillasi voit ostaa vaikka viinaa.
28.04.2023 12:10
Moromoro Numba.
Kerran annoin pensaa nuotioon kertomalla että meillä on sata tuumainen telkku, koska suuruus ja kalleus on tärkeää rakkaalle.
Nyt piipittävät kilvan telkkarituumillaan.
Mikä lie tuo meidän yhden teeveen koko, en ole tarkastanut mutta ei se nyt hyvänen aika satatuumainen ole.
Pojalla oma riittävän kokoinen joka toimii telkkarina ja tietokoneen näyttönä kun tahtoo.
Se on hyvä, että Tyttö Neitinen on järjestänyt lapsille vallan oman olohuoneen telkkareineen, niin pysyvät poissa aikuisten jaloista ja aikuisten olohuoneesta, niin ja lastenlikka myös, niin vanhempien elämä ei häiriinnyt lasten takia isukille jääden aikaa itse itselleen enemmän.
27.04.2023 02:47
Hei tyttö neitinen, olen siis kadonnut samantien vaikka en ole sanaa kanssasi vaihtanut.
Avaudu vain ihan reippaasti jos sulla jotain asiaa mulle.
Oikein hienoa että nyt olet ostanut lapselle oman telkkarin huoneeseen jossa sohvat tuskin ihan lapsia varten, niin ja on lapsenlikkakin, joten hienostihan te olette lasten arjen hoitanut.
Vähän oudoksuttaa elvistely telkkarilla kun isännällä on samassa talossa isot skriinit sun muuta, mutta ihan ok että teillä on teeveet nyt kaikilla omat ja miten mahtaa olla telkkari siinä 8 metriä korkeassa olohuoneessa johon mahtuu talo.
En ole sanaakaan riiseistä maininnut mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tyttö hyvä, et sinä mielipiteellä ja tietämättömyydellä voi thaimaan tapoja muuttaa bablallasi köyhille muovipussissa ym.
Oletko jo maksanut ensikuun osamaksut?
24.04.2023 13:36
Joo huomenta, tässä on nyt vähän haparoiva olo kun toinen toistaan viisaammat bablaa mielipiteitään että olenko minä olemassa vai ei.
No silloin kun aivan varmuudella olin olemassa, niin käytiin tutustumassa tuohon paikkaan.
Olen kyllä aiemminkin muutaman valokuvan laittanut, muistaakseni kun kitaranmuotoinen seisoi hain kidasta tehdyssä fotopaikassa.
Silloin matkattiin thaimaalaiseen tapaan Chiang Maista lavapakulla porukalla ja nautin niin hullulta kuin se jälkeenpäin tuntuukin, lavalla.
Sai juoda termarista kaffia ja tuprutella, sekä myös pistää makuulle.
Ollaan kerran risteilty laivalla jossa jotain ruokailtiinkin, en muista tarkemmin.
Kovin on ongelmainen tuo rakas.
24.04.2023 01:49
Pyydän kohteliaimmin sinua siirtymään sinulle tärkeää aihetta käsittelemään, siis aihetta olenko minä olemassa tai sitten en ole olemassa, kaikki tietävän Tyttö Neitisen 2010:n kanssa.
Muistin virkistämiseksi ohessa seuraavana hänen tietoisuutensa:
"Tämä Senssusi on sinun äärimmäisen lapsellisen ja yksinäisen ja sairaan mielesi luomuksia, jonka olet kehitellyt mitä ilmeisimmin veljesi / velipuolesi "Jokke-papan" haudalle saadaksesi itsellesi seuraa ja hyväksyntää.
2010"
Voit laajentaa Pattayan palstamatkailuasi omalta osaltasi ryhtyen julkaisemaan omia valokuviasi, kiitos.
23.04.2023 20:46
Niin ja muistaakseni aijasin kerran valokuvan Phuketista ladypoikien mestasta, josta valtaisa älämölö tavan mukaan, mutta enhän minä voi olla täällä koska minua ei ole olemassa ja nyt sinä vänkäätkin kovasti että minä olen olemassa......
23.04.2023 20:24
Ole hyvä ja kopioi tähän alle väittämäsi hupaisa, koska en viitsi ryhtyä väittelemään kanssasi aiheesta jonka keksit pelkkää riidantahtoasi mielikuvituksestasi.
23.04.2023 20:21
Aivan ensimmäiseksi pahoittelen että en osallistu sinun tyyliisi ryhtyä määrittelemään sinulle sinun mahdollisia sairauksia, mutta totean että en ole ainoa joka pitää sinua kahjona.
Kysyt syytä miksi ei ole kuvaa 2008 jälkeen, joten suppeasti seuraavaa:
Olen aijannut muutaman kuitin aikoinaan palutteen ollen tasoa, että en sen jälkeen ole kuittileikkiin osallistunut.
Olen aijannut mm. työntekijöidemme taloista ja merustamme, jopa saaden tiedon että rekisterinumeron perustella olisi selvitetty omistajaksi toinen.
Sekin autoselvitys on jäänyt vain huuhaa asteelle.
Olen esittänyt Tyttö Neitisen tervetulleeksi valokuvaamaan itse mitä tahtoo, mutta ei siitä aiheesta sinulle enempää ... räps.
Kuva on todellakin vanha ja ns. matkamuistokuva kun matkailimme Chiang Maista toisaalle, eikös sellainen ole matkailua, käyhän Aasikin määrävälein pääkaupungissa valokuvaamassa ruoka-annoksiaan ja katukylttejä.
Ei ole tarkoituksenikaan että sinä jotain ymmärtäisit.
Palsta on vapaa, lataa omia kuviasi jos niitä on ja tahdot aiheista keskustelua, mutta älä imuroi porealtaita.
Oletko muuten itse käynyt katselemassa kaloja ym. tuolla? Suosittelen.
23.04.2023 20:16
Niin ja mistä sinä oireilet?
Tosin en nyt aivan sanan varsinaisessa merkityksessä Phuketista, vaan hieman pohjoisempaa.
23.04.2023 19:53
Terveiset Phuketista ja ryhdyppä analyseeraamaan Tyttö Neitisen kirjoitelmia minun olemassaolosta.
Olis varsin mukava niitä lukea, tiedä vaikka pohjaksi elämänkerralle henkilöstä jota ei ole olemassa.
Seuraappa Hukkapala välillä että suklaamakeiset valmistuu ongelmitta ja vie sitten työvuorosi jälkeen jälleen Raxipossuille palkanlisänäsi makeisia.
23.04.2023 19:42
Todellakin kuva on vanha, mutta kysehän onkin nyt siitä, että minä en ole olemassa.
Oletko ihan täyspäinen kun ryhdyt minun kanssa jota ei ole olemassa, sanaa vaihtamaan?
23.04.2023 19:28
Lue aloitus, en ole olemassa, todistan siis että en ole olemassa ja suosittelen kohdetta.
23.04.2023 19:14
Tuli aikanaan tutuksi Kair-Ilmastoinnin kehittäjä Paaso Jämsästä, joka suunnitteli sähkösuodattimilla olevia ilmanvaihtokojeita ja toimii edelleenkin ainakin firma.
Samaan sähkösuodatin toimintaan perustuu myös Elixairin / Allaway huoneilmaa kierrättävät kojeet.
Jo vuosia sitten sen lisäksi että meillä on pääilmastoinnissa sähkösuodattimet, tuli hankittua monta sisäilmaa kierrättävää kojetta sen johdosta, että kitaranmuotoinen alkoi saamaan ongelmia suomessa siitepölyistä, vaikka ei ollut aiemmin allerginen täällä thaimaassa.
Niistä on ollut hyötyä nyt kun ilmanlaatu on mitä on.
Pulahdus altaaseen ja suihkut määrävälein on nautinto.
Mustat nahkapenkit varsinkin avoautoissa aiheuttaa palovammoja persauksiin.
21.04.2023 04:29
Jep meillä kun ei ole kassakaappia kuten ... no jääköön sanomatta, mutta kun toi mun kitaranmuotoinen on ... jääköön sekin sanomatta, koska kyllä meidän rakkaat sen kertovat kun heräävät Junttilassa.
On muuten hieman kuuma joo, mutta yksi kriteerihän tänne muuttoon oli se, että olemme räntäsateelle allergisia.
21.04.2023 03:38
Jeps huomenta.
Täällä Phuketissa ollaan omalla rannalla.
Yksi päivä riitti meille keskustan juhlintaa.
Rakas Juntti sitten jatkaneekin tästä kertoen lisää kun Junttilassa herää.
17.04.2023 04:27
6 / 67