Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
353
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anteeksi+että+muitakin+on+sinun+omistamalla+yksityisellä+palstalla+kirjoittelemassa,+mutta+ei+ota+osaa+kirjoituksiisi+Niuvoista+ja+wc-ankoista,+mutta+jatka+toki+valisemallasi+linjalla+koska+niin+moni+Pattayan+rakas+tahtoo+julkaisujasi+tällä+anojen+heikolahjaisten+egojen+kohotusfoorumilla.
26.04.2020 14:22
En+vingu+vaan+totaen+vain+että+jos+kilahtanut+tahtoo+pitää+palstansa+tuolla+tasolla,+niin+pitäköön+kun+siitä+nauttii.
26.04.2020 14:04
Sinulla+on+valikoiva+muisti+hyvä+erityisen+muistava,+joten+en+lähde+leikkiisi+toistamiseen+mukaan.
26.04.2020 13:37
Kumpi+mahtaa+olla+lapsellisempi+lapsi+vai+sinä?
26.04.2020 13:35
Kuvan+ratit+ja+polimet+on+PS+3+varusteita+eikä+soveltunut+neloseen.
26.04.2020 13:34
Hyvä+kaikkien+alojen+ammattilainen+Neiti+2010.
Mistä+päättelet+minun+puhuvan+sinun+kanssasi?
Ei+minulla+ole+mitään+tarvetta+puhua+pa-vedonlyöjälle+joka+luikkii+puskiin+ja+esiintyy+omana+peppusenaan+ja+muun+palsta-armeijansa+takana.
Kyllä+kirjoituksesi+silti+varsin+oikea,+mutta+meillä+on+nyt+kyse+alkeellisesta+käsityöstä,+jota+sinäkin+thaimaalaista+käsityötä+olet+ylistänyt.
Meillä+ei+nyt+ole+kyse+Masoista+eikä+tehtaista.
Voisinpa+muutaman+sanan+lisääkin+aiheesta+lausua,+mutta+koska+sulla+haaveilluusioasuja+on+aina+tarve+bablasi+ensimmäisen+ja+viimeisen+rivin+kaltaiseen,+niin+antaapa+olla.
26.04.2020 13:26
Tavallinen+lautaparketti,+sou+vot?
26.04.2020 10:44
Jaha+että+jassoo,+että+ei+vaikka+on+järjestellyt+ja+ollut+osallisina+talokaupoissa,+sekä+osarahoittajana+kuin+myös+lainajärjestelijänä,+joka+sinua+kovasti+kismittää+lääväasujana.
Nyt+ei+ole+kyse+haaveilluusiorakennuksista+ruiskubetonoitujen+pilareiden+nokassa.
26.04.2020 10:35
Voi+sinua+rakas+kaikesta+kaikkitietävä.
Meidän+puutavaramme+tulee+yhdestä+purkutalosta,+eikä+tarkoituksemme+ainakaan+toistaiseksi+ole+muuta.
Yrittämisestä+minulla+on+kokemusta+noin+40+vuotta+joten+sinä+nyt+ainakin+olet+väärä+henkilö+minun+kanssa+aiheesta+keskustelemaan.
Emme+kilpaile+koronapuuhassamme+kenenkään+kanssa,+vaan+tarkoitus+on+toinen.
Lomauttele+sinä+heti+jos+hiljenee+ja+osta+Play+Station,+se+ei+ole+meidän+periaate.
Olemme+takaamassa+duunareittemme+lainoja,+joten+olisihan+se+nyt+outoa+liiketoimintaa+pistää+duunarit+lomautukseen+ja+ryhtyä+maksamaan+takausmaksuja,+kun+asian+voi+hoitaa+ihmisyyttä+kuinnioittaen.
Oot+järjettömin+ja+kaikkitietävin+henkilö+jonka+tiedän,+vaan+onneksi+vain+tällä+sinun+elämäsi+pätemispalstalla.
26.04.2020 10:18
Voi+Rakas+sinua,+olisit+aiemmin+kertonut+lempilelujesi+olevan+ratit+ja+polkimet,+olisit+saanut+kaksin+kappalein+ja+ilmaiseksi+aiemmin.
Nyt+onmyöhäistä,+koska+Hesasta+Paraisille+muutossamme+poikamme+luopui+oheisista,+jotka+annoimme+ilmaiseksi+pois+tarpeettomina+tuolloin.
https://aijaa.com/NhnOBT
Mutta+onhan+sulla+nyt+kirppislelut+ja+taasen+.....+kirjoittelun+aihetta+....+soveliaasti+Pattayan+rakkaiden+tasoa+myötäillen.
26.04.2020 09:30
Voi+Rakas+Nupunen+pieni,+älä+vihaa,+viha+aiheuttaa+mielipahaa.
Nauraminen+ja+vihaaminen+on+enemmältikin+vastakohtia+mutta+jos+sinä+vihaat+nauraen,+niin+.....+no+jätän+sanomatta+että+vihasi+minua+kohtaan+ei+pursuisi+enempää+yli+äyräiden.
Ps.+Jokaisen+kunnan+mielenterveyspalveluissa+on+akuuttitilanteita+varten+ksiisiryhmä,+tallenna+numero+vastaisuuden+varalle+IP-Honeesi.
25.04.2020 19:12
Sun+ajatuksenkulkus+on+sairas,+nyt+siis+vihaan+tietokonepelejä,+ok.
Onhan+sun+pääsi+sekaisin.
25.04.2020 18:50
Sinä+luet+tekniikan+maailmaa+ja+minä+ruoka-aiheisia+?
Aplea+en+ole+tarvinnut+enkä+tarvitse+ja+poikani+joskus+huvittelee+pleikalla+kuten+rakas+aikuinen+Pattayan+hetero.
Hyvä+että+ajattelet+minun+budjettia,+no+ei+ainakaan+sulta+aivopestyltä+aiheet+lopu.
25.04.2020 18:19
Noin+taas+juttu+muuttui+siitä+että+karanteenissa+ollut+yrittäjä+anoi+avustusta+ja+avustusta+odotellessa+osti+ja+pelasi+pleikka+nelosta,+ei+edes+vr-pelejä+joista+aijasin+erittäin+yhteensopivat+pleikka+nelosen+kanssa+olevat+vr-lasit.
25.04.2020 18:17
Voinpa+lyödäkin+mutta+en+omalla+omaisuudellani+vaan+vaimoni+nimissä+olevalla+ja+e:n+sijaan+€+sopii+minulle.
Laitat+vain+yhteystietosi,+niin+olen+yhteydessä.
25.04.2020 18:10
Totta,+Neiti+onpakoillut+vuosia+itse+esittämäänsä+vedonlyöntiä,+hyvä+kommentti+peppuselta+ja+kysymyksen+tynkä,+kykeneekö+Neiti+elämään+ilman+palstaturvajoukkojaan?
25.04.2020 16:28
Jep+Numba,+ton+pojun+jutut+pyörii+kehää,+raukan+pienen+elämä+jämähtänyt+johonkin+omaan+väännökseen+mm.+kylmää+taltioivista+seinistä+nyt+vähän+jääneen+vähemmälle+niuvat+sun+muut+mutta+kovin+on+aiheet+ja+sanankäyttö+samaa+Neidillä+ja+kilahtaneella,+joten+onhan+tuo+2010+ilmiselvä+paniikkihäiriön+tuotos,+ei+mitään+muuta.
25.04.2020 16:21
Katsos+etäkasvattajaspesiaali+vollottaa+taasen+yhdistellen+eri+tarinoita+ja+tarinantuottajia+samoin+sanoin+kuin+oma+peppusensa+mutta+vastaa+suoraan+minulle+esiteettyyn.
Lasteni,+siis+aikuistenlasteni+kanssa+olen+ollut+livetekemisissä+viimeksi+kun+olivat+täällä+Chiang+Maissa.
Mitä+teimme?+En+lähde+asiassa+aktiviteettibablaan,+mutta+paljon+teimme+ja+toinen+poikani+taisi+sen+verran+rakastua,+että+järjestää+itsensä+tänne+kun+kentät+aukeaa+ja+pariviikkoinen+karanteeni+päättyy+matkailijoilta.
Perhe-elämää+vietämme+vaimoni+ja+poikani+kanssa+lähes+normaalisti+ilman+koronahäslinkiä,+jonka+takia+sinä+olet+linnoittautunut+haaveilluusiokotiisi.
Puutarhapulju+toimii+hissukseen+ja+ravintolat+kiinni,+mutta+talon+purku+ja+materialin+jalostukseen+kuuluvat+puuhat+vie+aikaa.
Pojan+kanssa+tulin+juuri+Inkkarilla+kukkamarketilta+ja+matkalla+söimme+parit+kanavartaat+ja+tikkuriisit+tutun+mummun+mopokojusta.
Naurattaa+tuo+sun+lastesi+kanssa+tekemiset+kun+olet+vuosikausia+ollut+erossa+lapsistasi+tavaten+heidät+ainoastaan+heidän+thaimaanmatkoillaan.
Osta+ihmeessä+lapsillesi+mersuja,+ei+siinä+mitään+ihmeellistä+lahjontaa+ole,+onhan+tyttäresi+äidillä+mersumuseo+jossa+olisi+vähän+tasokkaampaa+peliä+tyttärelle.
Kovin+olet+ottanut+itseesi+saamasi+palautteet+minulta,+vaikkaitselläsi+ei+ole+mitään+rajaa+omissa+kirjoituksissasi.
Kuten+sanottu,+kerää+vedonlyöntiryhmäsi+rahoineen+ja+tule+tänne,++jolloin+poistut+Pandana+ja+lopetat+tällä+palstalla+nuo+juttus.
Sitä+kun+vaan+et+tee,+koska+Helsinki-Vantaa+suljettu+toistaiseksi+eikä+sun+haavetinderisi+ole+Junttilan+kamaralle+koskaan+astunut.
25.04.2020 15:55
Juomakaappukirjoittelijan+bablan+johdosta+saanen+vastata,+että+onhan+se+hyvä+että+valtion+verovaroja+käytetään+myös+heikko-osaisten+yrittäjien+elannon+turvaamiseen.
Parasta+kuitenkin+asiassa,+että+noita+nilkkalaukauksia+poksuu+määrävälein+ja+taas+juostaan+puskiin+vaihtaen+puheenaihetta.
Neidin+sanoja+lainatakseni,+olen+sanonut+ennenkin+.....+konkurssitsunami+on+selviö+eikä+kassat+laula,+kuten+ei+myöskään+Thaimaan+työttömien+siirtyminen+takaisin+kotiseudulleen+ole+ratkaissut+heidän+ongelmiaan.
Miksei+pleikkapelaaja+mene+mummulaansa+kuten+on+kertonut+sen+olevan+ratkaisu,+voisi+ottaa+pleikkansa+mukaan?
25.04.2020 08:08
Katsos+täällähän+tämä+kiukkuinen+aivopesty+on+taasen+avautunut+sydämensä+kyllyydestä,+joten+pienoinen+palaute+paikallaan.
Mukava+lukea+noita+hänen+tietämyksiään+ensinnäkin+minusta,+jos+ne+kerättäisiinyhteen+tältä+pastalta,+niin+olisi+aikamoinen+teos.
Noista+valokuvista+ja+innokkuuksista+aijata+näyttöjä+omille+babloilleen+mua+naurattaa,koska+pääomanapanarssu+se+rakennellut+haaveilluusiorakennustaan+ja+kun+kertoili+tykkäävänsä+kaivinkoneella+kuopsuttelusta+latasi,+että+hän+sitten+rakennusvaiheita+kuvaten+opettaa+minulle+rakennusmestarille+miten+taloja+rakennetaan.
On+Dukatia,+on+vauvaa,+on+.......+vaan+pelkkää+bablaa.
Edelleen+tervetuloa+katsahtamaan+kun+4+henkilöä+putkahtaa+takaisin+puskista+5+tonnistensa+kanssa+ja+haloo+Jari+Lahdesta.
25.04.2020 07:41
70 / 81