Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+anteeksi+tämän+kirppisnäppäimistön+murheet,+mutta+voisitko+ystävällisesti+siirtyä+vaikka+Lildoaloituksesi+pariin.
18.05.2020 14:08
Jaha,+mutta+nyt+tarkoitin+vakavaa+sairautta+joka+voi+kestää+loppuelämän.
Sairauksia+voi+olla+syövästä+lukien+monen+moisiin.
Sairauksia+voi+olla+myös+loppuelämän+laitoshoitoa+/+sairaalahoitoa+edellyttäviä.
Vastaisitko+ystävällisesti,+koska+sinulla+kokemusta.
18.05.2020 13:50
Voisitko+SS+selventää+hieman+niin+kilahtanutkin+valveutuu+noista+kelahöpinöistään.
Asut+siis+täällä+kuten+minäkin+ja+vakuutuksesi+kattaa+jos+sairastut+täällä+ja+kustantaa+lentosikin+suomeen+mikäli+sairastut+todella+vakavasti,+eikös+vaan.
No+oletetaanpa+tilanne+että+sairastut+vakavasti,+tarvitset+pitkäaikaista+sairaalahoitoa+ja+sinut+lennätetään+täältä+suomeen+saamaan+sitä+hoitoa,+ok.
Kuka++mikä+ja+miten+kustantaa+sairaalahoitosi+suomessa.....?
18.05.2020 13:42
Voi+sinua+rakas,+sinun+logiikkasi+perustuu+savolaiseen+asioiden+kääntämiseen+ja+niistä+sitten+irvailemiseen,+mutta+saithan+taasen+mieluista+jeka-aihetta+jopa+yhden+aloituksen+verran,+joten+anna+palaa+poju,+mutta+sananen+kuitenkin....
Mainostan+ihanuutta,+jassoo.
En+asu+suomessa+koska+en+saa+tukia+ja+etuisuuksia,+aha.
Suomi+vienyt+rahani,+voi+voi.
Sepä+siinä.
18.05.2020 13:19
Joko+voisi+alkaa+pikkuhiljaa+ymmärtämään+miksi+en+asu+suomessa,+henkilökohtaisista+syistäni?
18.05.2020 12:17
Kyllä+....+Thaimaalainen+ottelija+on+herrasmies+kehään+tullessaan+ja+kehästä+lähtiessään+....+vaan+herrasmiehet+eivät+ole+kehästä+lähtiessään+katutappelijoita,+eivätkä+tyyliin+laakista+tatamiin+aina+kun+joku+käyttäytyy+vastenmielisesti+herrasmieheen.
16.05.2020 12:22
Ajatteleppa+sitä+näkökulmasta+että+kuka+nämä+amalialerpat+on+vuosien+varrella+kirjoittanut+ja+montako+sanaa+mahtanee+sisältyä+amalialerpatuksiin+kun+aloituksia+yli+10.000+kpl.
16.05.2020 11:48
Lerppa+jäi+kakkoseksi+Amalialle.
16.05.2020 11:39
No+mutta+siinähän+kutakuinkin+tulikin+sinun+pääasiallinen+aiheesi+thaimaasta.
13.05.2020 09:00
En+esittele+omanani,+lue+teksti+Pup-pu+ja+ota+kantaa+itse+aiheeseen+jos+on+munaa+muuhunkin+kuin+tuohon+alituiseen+idiotismiisi.
13.05.2020 08:51
Vastaa+asiassa+Pepu-punen+jos+kykyä+muuhunkin+kuin+Pep-pusteluun.
13.05.2020 08:48
Rakkaat+tarvitsevat+pep-pusia.
13.05.2020 08:45
Tuolta+ylhäältä+lukien+toisessa+kommentissa+huomasin+Neidin+laskeneen+lapsensa+niitä+ollen+5.
Minäkin+nopealla+laskutoimituksella+laskin+omani,+eikä+niitä+ole+enempää+kuin+aiemminkaan.
13.05.2020 07:49
Olisi+mielenkiintoista+lukea+Sinun+ja+Herra+2010:n+näkemyksiänne+Thaimaalaisten+kunnioituksesta+ja+Buddhalaisuudesta,+mutta+mahdottomuushan+on+Teidän+keskinäinen+sananvaihto+olen+havainnut.
13.05.2020 07:25
En+minä+aloitustekstiä+ole+todeksi+väittänytkään.
Sen+tarkoitus+oli+aktivoida+rakas+kilahtaneemme+ja+taasen+onnistuin.
Muistakaa+Corvetti,+muistakaa,+muistakaa,+kirjoittakaa,+kirjoittakaa,+Urpå.
10.05.2020 16:49
Hei+Klää,+asiallinen+aloitus+ja+päätin+vastatakin,+mutta+kun+siirryin+vastaamaan,+niin+huomasin+että+tällä+palstalla+ei+voi+välttyä+tuon+kilahtaneen+kommenteilta.
Pahoittelen,+että+vastaukseni+jää+nyt+suppeaksi++sinulle+ystäväsi+aivovaurion+johdosta.
Tuo+kouluasia+ihmetyttää,+että+eivät+peruuta+päätöstään.
10.05.2020 14:39
Pika+pep-punen+nuole+ny+sbugee....+äläkä+missään+tapauksessa+muista+Neitosen+aiempia+babloja.
09.05.2020 10:24
Hyvä+Neitsykkä+avautui,+kiitos+hidashoksotin,+ei+tarvitse+lukea+eikä+kommentoida,+ethän+sinä+ennenkään+ole+kyennyt+asiasta+asiana+puhumaan,+vaan+pep-punen+on+asian+hoitanut+kuten+varmasti+nytkin.
Siitä+olen+iloinen+että+olen+joitakin+asioita+tajunnut+ihan+itse+omien+kokemusten+kautta,+jepjep+kuten+vahingossa+ohjaamaan+moottoripyörää.
Pöytälaatikkofirmaa,+joo+juuri+niin,+kyllä+kyllä,+veroillasi+maksat+siis+toisten+elinkustannuksia+laiffisi+ja+muiden+pep-pustesi+kanssa.
Läski+juoppo+on+huokunut+selvästi+kirjoituksistasi+ja+olenhan+sanonut,+että+exäsi+teki+elämänsä+viisaimmat+päätökset.
Aivotärähdyksesi+todellakin+uskon+ja+jos+joku+sanoo,+että+400+ei+aiheuta+pysyviä+kilahduksia,+niin+hän+kuuluu+samaan+kastiin.
Dogu-Sbuge,+jep,++olen+havainnut+vauriot.
Hyvää+jatkoa+sulle+ja+tuevalle+ex-vaimollesi.
09.05.2020 10:10
Lukekaa+nyt+hyvät+ihmiset+mitä+aivop...+voi+saada+aikaiseksi.
35+julkaistua+ja+30+poitettua+palstalla,+jossa+esiintyy+....+antaas+olla,+mutta+aatelkaa+nyt+hieman+silti+te+joilla+aivotoiintaa,+onko+ihan+täyspäisiä+kommentteja+ja+kuka+tuollaisia+viitsii+ladata+kuten+yllä.
08.05.2020 05:20
Kiusaan+sinua+ja+sinä+jauhat+samaa,+samaa,+samaa,
06.05.2020 22:18
70 / 85