Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. Olet niin helkutin oikeassa, kyllä sen nyt kaikki varmaan ymmärsi, ilman minun sorkkimistani, vaan mihinkä sitä nyt ´´kissa karvoistaan pääsee.´´

    Sehän on jokaisen oma valinta ottaako rokotuksia vai ei.
    Kovia tautejahan nuo mainitut saattaa olla vanhemmalle ihmiselle varsinkin.

    Muistui mieleen, kun sairastin sikotaudin parikymppisenä. Viikon olin jo maannut potemassa ja piti olla mökkireissulle lähtö, kaveripariskunnan kanssa.
    Kuumetta oli vielä jotain 37,6
    Sanoin lähdetään silti.
    Menin sitten hetimiten järveen uimaan, sinne jäi tauti.