Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alkuperäisen+haastattelun+oli+tehnyt+ABC.
Nykyinen+rokotehan+ei+sisällä+elävää,+eikä+kuollutta+virusta,+vaan+vaikutus+tapahtuu+kuoren+proteiiniin.
Myös+saippuapesun+teho+perustuu+siihen,+että+saippuassa+on+joku+aine+(en+muista+mikä)+joka+rikkoo+kuorikerroksen,+eikä+virus+pääse+kiinnittymään,+huuhtoutuu+pois.
30.12.2020 16:04
Luulen,+että+tutkimusta+riittää+pitkäksikin+aikaa.
Tuossa+kun+on+käytetty+uutta+tekniikkaakin,+tuon+rokotteen+kehittämisessä.
Vuoden+päästä+kenties+ollaan+viisaampia,+mutta+tässä+iässä,+kumpi+on+suurempi+riski,+rokote+vai+covid19.
30.12.2020 15:52
HS:+Ihotautilääkäri+Shirley+Chin+kertoo,+että+immuunipuolustusjärjestelmä+aktivoituu+rokotteen+ottamisen+jälkeen+ja+on+ymmärrettävää,+että++immuunivaste+toimii+siellä,+missä+on+elimistölle+vieraita+aineita.
30.12.2020 15:35
Tasan+satavarmaa+oikeaa+tietoa+tuskin+on+tutkijoillakaan.
On+mahdollista,+että+ilman+rokotustakin+nuo+kertomasi+henkilöt+olisivat+nuo+kohtaukset+saaneet.
Jos+taas+ajatellaan,+että+ne+liittyisivät+rokotukseen,+sitäkään+tietoa+ei+ole+kellään.
Koko+tauti+ja+rokotus+on+uusi+asia.
Kun+rokotteita+vasta+on+saatu+valmiiksi,+on+mahdotonta+tässä+vaiheessa+tietää,+mistä+mikäkin+johtuu.
Voidaan+myös+ajatella,+että+jos+rokotus+olisi+aiheuttanut+sydäninfarktin,+niin+mitä+itse+korona+oli+aiheuttanut.
30.12.2020 15:23
En+tiedä,+tietääkö+vielä+kukaan,+voihan+olla,+että+keho+reagoi+eri+tavalla+esim.+tekoniveleen,+kun+johonkin+mössöön+mitä+naamaan+ruiskutetaan.
Kaikki+mitä+kehoon+ulkopuolelta+laitetaan+ovat+vierasesineitä+keholle.+Omaa+on+se+mitä+syntyessä+saamme.
30.12.2020 15:17
Ohjeistuksesta+johtunut+tuo+rokotepullojen+käsittely.
On+ihan+selvää,+että+niin+toimitaan,+kuinka+valmistaja+ohjetta+antaa.
Mistään+halvauksista+ei+ole+kysymys+ollut,+vaan+jotain+naamatäytteiden+ottajien+tulehduksista.
Rokote+herättää+immuunipuolustuksen.+Naamatäytteet+ovat+vierasesineitä+ihmisen+sisällä,+ihmisen+oma+immuunipuolustus+siis+toimii.
Tuota+ko.+rokotetta+ei+EU-ole+vielä+hyväksynyt.+Tänne+tilatut+(ainakin+toistaiseksi)+ovat+eri+valmistajan.
30.12.2020 13:35
Yleensä+olen+ollut+Tampereella+uutena+vuotena.
Nyt+olen+kissan+kanssa+kotosalla.+Saatan+pyörähtää+mökillä+paikat+tarkastamassa.
Nautin+omasta+rauhastani,+omiani+touhuillen.+Lenkillä+käyden.
Tinaa+on+ollut+tapana+valaa.+Vanhoja+valettiin+edellisenä+uutena+vuonna.+Uusia+kun+ei+enää+saa.
Vein+vanhoja+tinoja+jäteasemalle,+en+muista+veinkö+kaikki,+pitänee+tarkistaa.
Uudenvuoden+lupauksia+en+ole+pruukannut+tehdä,+koska+tulevien+päivien+kulku+on+tuntematon.
30.12.2020 13:15
Itse+petyin+uusiin+jaksoihin,+koska+odotin,+että+sarja+jatkuu+siitä+mihin+se+jäi.
Nyt+kuitenkin+sarja+peruuttikin+aikaisempiin+vuosiin.
Aikuiset+muuttuneet+lapsiksi.+Kuolleista+herätty.+Vaikutelma+sekava.
Aiemmat+tuotantokaudet+oli+todella+hienoja+ja+viihdyttäviä.
29.12.2020 16:38
Lapsuus,+nuoruus,+keski-ikä+ja+vanhuus.+Ne+ovat+ihmisen+elämänkaaren+vaiheet.
Niillä+ei+ole+diagnoosia.+Sairauksilla+on.
Todennäköisyys+sairauksiin+kasvaa+iän+myötä.+Myös+fyysinen+olemuksemme+muuttuu+niin+sisältä,+kuin+päältä,+koska+olemme+kuolevaisia.
29.12.2020 16:33
Siinähän+tuo+joulu+meni.
Lumikin+tuli+jouluksi,+mukavampi+ulkoilla,+kun+valkoinen+on+maa.
Samanlaisiahan+nuo+kuviot,+kun+aina+ennenkin.
Joulupäivänä+sain+videon+´´laumastani´´+siinä+myös+uutinen+tuli,+että+ensi+kesänä+sinusta+tulee+kolmatta+kertaa+isomummu.
Kävin+tänään+viemässä+velipojan+kotiin.+Siinä+sitä+tuli+matkattua+toistasataa+kilometriä++eestaas.
Aika+hyvä+keli+ja+valoisen+aikaan+nykyisin+pyrin+ajelemaan.
29.12.2020 16:00
Iloista,+valoista+ja+rauhallista+joulua,+kaikille+Noja-tuolissa+kävijöille.
22.12.2020 22:15
Minä+en+kaivele+vanhoja+ketjuja,+en+toisten,+enkä+omia.
Osaan+kyllä+tehdä+uuden+aloituksen,+jos+haluan.
Luulo+ei+ole+tiedon+väärti.
22.12.2020 12:22
Tosiasioihin+perustuva+asiallinen+kommentti.+Oli+ilo+lukea.
20.12.2020 13:33
En+ole+tiennytkään,+että+MTV3+uutiset+ovat+jonkun+kuplan+uutisia.
Kerro+vielä,+mitkä+ovat+sitten+oikeita+uutisia.
18.12.2020 23:13
Katsoin+joskus+sitä+Alaskalaisesta+perheestä+kertovaa+sarjaa,+sitä+tuli+useampi+tuotantokausi,+samoin+kun+vuorien+miehiä.
Samoin+jäätien+rekkakuskeja+ja+metsuriohjelmaa+olen+katsonut.
Pidän+mielenkiintoisina+niitä+siksi,+kun+niissä+pitää+alinomaan+ratkoa+vaikeitakin+käytännön+ongelmia.
18.12.2020 20:22
Rasismi+sanaa+myös+väärinkäytetään.
Tarkoituksena+tukahduttaa+asiallinenkin+kritiikki,+joka+voi+myös+olla+aiheellista+ja+perusteltua,+omasta+näkökulmastaan.
Onhan+sanottu,+että+suurin+osa+kansasta+suhtautuu+ihan+realistisesti.+Ääripäät+vaan+pitää+suurinta+meteliä.
Itse+en+käytä+mamu-+enkä+matusanoja.+Tuntuvat+minun+mielessäni+typeriltä.
18.12.2020 19:45
Ei+ollut+kysymys+AL-Holin+lapsista+vaan+Tuomisen+kohtelusta.
18.12.2020 18:44
Emmerdalen+tuossa+katselin.
Varsinkin+viikonloppuisin+on+sellaisia+ohjelmia,+ettei+oikein+viehätä.
Toisinaan+katselen+noita+rajavartijaohjelmia.
En+mene+kovin+aikaisin+nukkumaan,+niin+yöllä+näyttää+tulevan+tuo+komisario+Montalbano,+se+nyt+on+aika+mukava+sarja.
Alfatv:llä+on+kiva+tuo,+sata+kaunista+kohdetta+Suomesta.
18.12.2020 18:04
Täälä+on+luvassa+lämpöasteita,+joten+saattaa+tuo+lumi+tuosta+hävitä+ennen+joulua.+Se+olisi+harmi.
Muistan,+kun+olin+lapsi,+olin+jotain+neljä,+kun+muutettiin+siihen+isän+rakentamaan+rintamamiestaloon+ja+kun+tuli+joulu,+me+likat+jännättiin+tuleeko+tänne+ollenkaan+pukki.
Lunta+oli+isot+kinokset+ja+tuli+pukki+ja+tuli+tonttu+hevosella+ja+reellä+rappujen+eteen+karahtivat.
Muistan+vieläkin+sen+riemun+tunteen,+vaikka+olin+vasta+niin+pieni.
Sitten+isona+sain+tietää,+että+erään+naapurin+miehet+he+olivat.
18.12.2020 14:29
Käväisin+kissanhiekkaa+hakemassa,+auto+toimi+hyvin.
Poikkesin+tuossa+lähellä+olevassa+korjaamossa+kysymässä+asiasta.
Sanoi,+ettei+ole+syytä+huoleen,+selitti+miten+noita+moottorihäiriöitä+voi+hetkellisesti+tulla.+Tietysti+eri+asia+sitten,+jos+häiriövalo+rupeaa+jatkuvasti+olemaan+päällä.
Noista+muutoista+puhuitte.+Varmaan+useimmat+ovat+muutamia+kertoja+elämässään+muuttaneet,+tähään+ikään+mennessä,+niinkuin+itsekin.
Kumma+kyllä,+vaikka+vasta+aikuisiässä+rupesin+enemmän+innostumaan+kesämökkitilasta,+niin+tunnen+paksummat+juureni+juuri+siellä+nykyään.
Skilla+mainitsi+tuon+tulirokon.+Muistui+mieleeni,+että+sisareni+ja+minä,+olimme+myös+kulkutautisairaalassa+(niinkuin+siihen+aikaan+sanottiin)+ja+äiti+ja+isä+saivat+katsoa+sieltä+lasin+takaa.
Sodan+jälkeen+oli+tuo+lentävä+keuhkotauti+ihmisten+kauhuna.+Mummuni+kuoli+siihen+28+vuotiaana.
Äitikin+alle+30,+oli+jo+viety+niinkuin+hän+sanoi+´´kuolemankoppiin´´,+kunnes+lääkäri+tuli+ja+antoi+jonkin+piikin+ja+hän+rupesi+toipumaan.
Äiti+oli+kysynyt+mitä+hän+sai,+oli+lääkäri+vastannut:++niin,+mutta,+kun+meillä+ei+sitäkään+tahdo+olla.
Minä+en+ollut+tuolloin+vielä+syntynytkään,+että+hilkulla+se+on+toisinaan+syntymän+ja+kuoleman+hetki.
Jaahas,+nyt+pitäisi+siirtyä+tuonne+keittiön+puolelle.
18.12.2020 13:11
219 / 315