Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6298

1. Ei+niitä+kyllä+tarvitse+etsimällä+etsiä.
  2. Illankorvaa.Eilen+sitten+se+mittari+kipusi+20+asteesen.+Olin+jo+alatalon+saunan+pessyt+talviteloille,+vaan+tällaisen+intiaanikesän+kohdalle+vielä+tullessa,+sen+sitten+lämmitin.Rantavedessäkin+kävin+kävelemässä,+mutten+uskaltautunut+kastautumaan,+koska+olin+yksin.+Sitähän+ei+tiedä,+kun+on+vanha+mitä+voi+käydä.Ihan+muutamassa+päivässä+täysin+vihreästä+keltaiseksi+ovat+nuo+puutkin+muuttuneet.Tänään+sitten+lähdin+alatalon+kautta+kalamajalle.Siellä,+kun+on+ikivanhat+saappaat,+jotka+vettä+pitävät.Kissa+seurana+tietenkin.Huomasin,+että+mehupulloni+jäikin+ylös.+Kissa+jäi+syömään+naksuja+alas,+joten+ajattelin+äkkiä+käyväni+mehupullon+hakemassa,+vaan+kun+lähdin+takaisin,+siinähän+tuo+jo+istui+puolessa+välissä+oikopolkua.Taas+mentiin.+Läksin+sitten+järvelle.+Uistinta+vedin.+Kolmannen+syönnin+sain+veneeseen+asti,+mutta+pieni+oli.Olin+vajaan+pari+tuntia+vesillä.+Kissa+se+odotteli+kalamajan+ovella,+taas+yhdessä+mentiin+alatalolle.Noista+saappaista+vielä.+Nykyään+saappaita+saa+ostaa+joka+vuosi.+3kk+kestävät+murtumatta.Ostin+pikkusaappaat++viime+kesänä+säästääkseni+pitkävartisia,+joita+käytän+vesille+mennessä.+Ei+hyötyä,+silti+vuotivat+jo+samana+kesänä.Jotain+3+vuotta+sitten,+kävin+Nokian+myymälässä+ostamassa+saappaat.+Ajattelin,+että+jospa+nyt+kestäisivät+kauemmin.Mitä+vielä,+60+euroa+niistä+maksoin+ja+samanlailla+3kk+päästä+molemmat+vuotivat+jos+veteen+meni.Nuo+vanhat+saappaat+ovat+vissiin+30+vuotta+vanhat,++(Isän,+isä+ollut+toisessa+maailmassa+26+vuotta)+ovat+vaan+minulle+vähän+isot.