Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+ihmeen+vaikutuksia+tuostakin+kommentistani+nyt+voi+kehitellä????
30.09.2020 17:43
Ei+niitä+kyllä+tarvitse+etsimällä+etsiä.
30.09.2020 16:37
Että+näinkin+käpyjä+kerätään.++Nostolaite+jumitti,+no+pääsivät+kuiten+yläilmoista+alas.
Näyttää+metsähallitus+maksavan+1,20+euroa+litralta.
30.09.2020 14:14
Nythän+julkistettiin+se+toinenkin+löytö,+miten+luonnosta+on+löydetty+jotain+mikä+tuhoaa+virusta.+
On+hienoa,+että+meillä+on+hyviä+tutkijoita+ja+saavat+rahoitustakin.
30.09.2020 14:04
Katsoin+juuri+äsken,+kun+tuli+uusintana.
Amerikkalaista+sirkusta,+tuli+ensimmäiseksi+mieleen.
Sääliksi+melkein+kävi+vetäjää,+moisessa+kaaoksessa.
Tuli+kyllä+tunne,+että+amerikkalaiset+tarvitsisivat+jotain+muuta,+mitä+nyt+on+tarjolla.
30.09.2020 13:58
Poika+juuri+vei+katsastukseen+autoni.
Ei+mennyt+läpi.
Oli+etujouset+poikki+ja+vetoakselien+kumit+irti.
No+ne+laitettiin+ja+samalla+sitten+jarrupalat+ja+levyt,+vaikkei+ne+katsastuksessa+haitannutkaan.
Ja+jotain+muuta+pientä.+600+euron+lasku.+No+hetken+se+vaan+kirpasee.
Pääasia,+että+nyt+on+leima.
Oon+ajellu+nyt+tuolla+avolavalla.+Äkkiä+tuohon+automaattivaihteiseenkin+taas+tottui.
Joskus+muistan+käsijarrun+olleen+korjauslistalla.+Nykyään+muistan+sitä+välillä
+käyttää,+vaikken+niin+tarvitsisikaan.
30.09.2020 13:45
Tuossahan+tuo+on+TV1+auki.
Amerikkalaista+sirkusta.+Vetäjällä+on+täysi+työ,+pitää+edes+joku+tolkku+keskustelussa.
Jos+olisin+amerikkalainen,+en+kovin+innokas+äänestäjä+olisi+kummankaan+puolesta.
Johan+tuo+Trump+yhdessä+vaiheessa+sellaistakin+sanoi,+että+oikeuden+tuomari+pitää+nimittää+äkkiä,+jos+vaalituloskin+menee+oikeuteen.
Tuossa+hän+nyt+voittoaan+vakuuttelee.++Toivottavasti+ei+toteudu.
30.09.2020 13:30
Viime+yönäkin+aamukolmelta+meni+ensimmäinen+ja+uudestaan+setsemältä.
Liikennekoneita+tästä+ei+mene,+mutta+pienkoneita+miltei+joka+päivä,+on+tuo+pikkukenttä+ihan+lähellä.
Kesäkuukausina+meni+helikopterikin+miltei+joka+päivä.
Joskus+nuo+sotilaskoneet+pitävät+pikkuesityksiä.+Tekevät+ylimääräisiä+kiemuroita.
Tällähetkelläkin+on+joku+ilmatilasa+tuossa.
Joskus+kesäisin+on+päiviä,+että+ilmassa+on+enemmän+kulkijoita,+kun+kylätiellä.
30.09.2020 13:18
Älä+luulekkaan,+että+ne+siihen+loppu.
30.09.2020 12:00
Jotain+tuonsuuntaista+varmaan+on+odotettavissa,+mutta+nyt+jo+on+sähkövero+ja+sen+lisäksi+arvonlisävero.
Kun+esim.+täällä+mökillä+talvisaikaan+sähkön+kultus+on+3+euroa+(vesiosuuskunnan+pumppaamo)+niin+sähkölaskuni+siirron+ja+verojen+kanssa+on++noin+70+euroa.
28.09.2020 23:22
Onhan+se+taas+maanantai.+Vajaan+tunnin+vielä.
Peljästyin+äsken+ihan+kauhiasti,+kun+alkoi+kuulua+kaamea+jyly.
Painoin+TVstä+äänen+pois+ja+ryntäsin+terssille+kuulostelemaan.
Joku+ilma-alus+oli+kyseessä,+mutta+kyllä+matalalla+meni.
No+sitä+sattuu+aina+välillä+täällä,
Yhtenä+vuonna+,muistan.+kun+mökki+tärisi+ja+kaksi+viinipikaria+putosi+avohyllystä+lattialle,++pirstaleiksi+menivät,
28.09.2020 23:15
Jos+ihmiset+kaikkialla+maailmassa+eläisivät+kunnioittaen+toisiaan,+emme+tarvitsisi+lakeja+emmekä+niin+ollen+sitä+suurta+koneistoa,+mihin+ihmiskunnassa+suuret+resurssit+käytetään+lain+turvaamiseksi.
Vaan,+kun+niin+ei+ole+tarvitsemme+tuon+kaiken+suojaamaan+normi-ihmistä.
Ikävä+kyllä,+juuri+joidenkin+yksilöiden+ahneus+ja+vallanhimo+synnyttää+tuon+kansalaistottelemattomuuden,+joka+on+ihan+oikeutettua.
Tämä+näkyy+tänä+päivänä++esim.+Valko-Venäjällä.
28.09.2020 22:44
Niin-i.+Aattelepa+kun+nyt+suitsutetaan+sähköautojen+ja+muiden+vähäpäästöisten+nimeen..+
Sitten+verotetaan+niitä+vanhoja+autoja+entistä+enemmän.
Ensinnäkin+se+verotus+koskee+vähävaraisempia,+joilla+ei+ole+varaa+ostaa+mitään+vähäpäästöisiä,+vaan+mummut+ja+vaarit+ajavat+ne+kauppareissunsa+niillä+vanhoilla.
Noh,+jos+ajatellaan+mummujen+ja+vaarien+10-20-vuotta+vanhat+autot,+joilla+ajetaa+alle+5000km+vuodessa+versus+uusia+autoja,+joita+äveriäille+valmistetaan+3+vuoden+välein+verohelpotuksineen,+ja+ajavat+teitä+kuluttaen+satoja+tuhansia+kilometrejä+vuodessa.
Kummatkohan+saastuttaa+enemmän.
Jos+kuvitellaan,+että+kaikilla+olisikin+nämä+sähköautot,+mistä+ja+keneltä+otetaan+ne+verotulot,+jotka+bensiinistä+ja+dieselistä+jäävät+saamatta.+
Mistä+sitten+tehdään+se+lypsylehmä.
28.09.2020 22:33
Itse+olen+kovin+vähän+terveyspalveluita+tarvinnut,+mutta+hyvin+olen+saanut+tarvitsevani.
Monet+sanovat,+että+vanhoja+ei+hoideta+niinkuin+nuorempia.
Itse+en+ole+sellaista+kohdannut,+riippuisiko+se+siitä,+että+itse+osaa+olla+tomera+ja+vaatia.
Ja+myös+selvästi+sanoa+miksi+on+tullut.
Upeeta+ovat+kelit+olleet+täälläkin.+Ajattelin,+että+otan+kaiken+irti+näistä+keleistä,+en+tiedä+vieläkö+ensi+kesänä+täällä+olen.
Siksipä+lähdin+vesillekin.+Sain+yhden+pienen+kalan,+vaan+ihana+oli+,kun+aurinko+paistoi+ja+pienet+laineet+liplatti.
Koen,+että+tämä+aika+elämästäni+(työeläkkeellä)+on+parasta+aikaa.+Saan+olla+ja+elää+niinkuin+itse+haluan.
28.09.2020 20:51
Se+mitä+Suomessa+sanotaan+köyhyydeksi,+olisi+rikkautta+monen+oikeesti+huonoissa+oloissa+elävien+ihmisten+keskuudessa.
Kaikki+on+suhteellista.
28.09.2020 20:16
Illankorvaa.
Eilen+sitten+se+mittari+kipusi+20+asteesen.+Olin+jo+alatalon+saunan+pessyt+talviteloille,+vaan+tällaisen+intiaanikesän+kohdalle+vielä+tullessa,+sen+sitten+lämmitin.
Rantavedessäkin+kävin+kävelemässä,+mutten+uskaltautunut+kastautumaan,+koska+olin+yksin.+Sitähän+ei+tiedä,+kun+on+vanha+mitä+voi+käydä.
Ihan+muutamassa+päivässä+täysin+vihreästä+keltaiseksi+ovat+nuo+puutkin+muuttuneet.
Tänään+sitten+lähdin+alatalon+kautta+kalamajalle.
Siellä,+kun+on+ikivanhat+saappaat,+jotka+vettä+pitävät.
Kissa+seurana+tietenkin.
Huomasin,+että+mehupulloni+jäikin+ylös.+Kissa+jäi+syömään+naksuja+alas,+joten+ajattelin+äkkiä+käyväni+mehupullon+hakemassa,+vaan+kun+lähdin+takaisin,+siinähän+tuo+jo+istui+puolessa+välissä+oikopolkua.
Taas+mentiin.+Läksin+sitten+järvelle.+Uistinta+vedin.+Kolmannen+syönnin+sain+veneeseen+asti,+mutta+pieni+oli.
Olin+vajaan+pari+tuntia+vesillä.+Kissa+se+odotteli+kalamajan+ovella,+taas+yhdessä+mentiin+alatalolle.
Noista+saappaista+vielä.+Nykyään+saappaita+saa+ostaa+joka+vuosi.+3kk+kestävät+murtumatta.
Ostin+pikkusaappaat++viime+kesänä+säästääkseni+pitkävartisia,+joita+käytän+vesille+mennessä.+Ei+hyötyä,+silti+vuotivat+jo+samana+kesänä.
Jotain+3+vuotta+sitten,+kävin+Nokian+myymälässä+ostamassa+saappaat.+Ajattelin,+että+jospa+nyt+kestäisivät+kauemmin.
Mitä+vielä,+60+euroa+niistä+maksoin+ja+samanlailla+3kk+päästä+molemmat+vuotivat+jos+veteen+meni.
Nuo+vanhat+saappaat+ovat+vissiin+30+vuotta+vanhat,++(Isän,+isä+ollut+toisessa+maailmassa+26+vuotta)+ovat+vaan+minulle+vähän+isot.
28.09.2020 19:51
Sinisiru,+oletko+tutustunut+Masaru+Emoton+tutkimuksista+vedestä.
Ajattelin,+että+se+voisi+kiinnostaa+Sinua.
28.09.2020 19:00
Meillä+ei+ole+sellaista+lakia,+jonka+perusteella+ne+voisi+määrätä+pakolliseksi.
28.09.2020 18:48
Olen+eri+mieltä.
Jokaisessa+ikäluokassa+on+niitä,+jotka+ajattelevat+vain+itseään.+(Varsinkin+nuoremmissa.)
Muistisairaus+ei+ole,+kun+pienellä+prosentilla+yli+60vuotiaista.
´´Kokonaisuuksia+ei+hallitse+enää,+eikä+ajattelussa+ole+johdonmukaisuutta.´´
´´Syy+ja+seuraussuhdetta+ei+pysty+ajattelemaan+juuri+ollenkaan.´´
Erittäin+suuri+osa+yli+60-vuotiaista+on+aivan+normaalijärkisiä,+joten+tuo+maalaamasi+kuva,+on+täyttä+roskaa.
Juuri+nuo+ominaisuudet+lisääntyvät+iän+myötä.
28.09.2020 18:41
Jaa-a+käpyjä+kyllä+näkyy+olevan+täälläkin.
Kuuset+suorastaan+notkuvat+niitä.
Jos+joku+tahtoisi+kerätä+ja+niillä+tienata,+siitä+vaan.+Ei+tarvitse+kun+kysyä.
27.09.2020 23:11
237 / 315