Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+kannattaa+mennä.+Aikaa+pitää+varata,+käydä+myös+Taavetin+saaressa.
Pekilossa,+jossa+on+nykytaidetta.
+Yksi+vuosi+eläkeläiset+pääsi+ilmatteksi.+En+kauheasti+ymmärrä+nykytaidetta,+mutta+se+virkattu+poliisiauto+oli+mielestän++ihan+loistava+oivallus.
Myös+puistotaidettea+on.
04.07.2020 21:08
Mistähän+se+johtuu,+että+monet+äveriäät+ovat+ihan+alhaalta+aloittaneet.+
Sukari,+Ponsse,+taisi+olla+se+Microsoftkin.
On+tietysti+niitäkin,+jotka+ovat+perineet,+mutta+jostain+ne+esivanhemmat+ovat+aloittaneet.
04.07.2020 20:16
Suomalaiset+voivat+poimia+marjoja+metsistä,+ihan+jokamiehen+oikeudella+ja+myydä+niitä+vaikka+torilla+omaan+piikkiin,+ei+siihen+yrityksiä+tarvita.
04.07.2020 20:09
Sinun+kannattaisi+tutustua+historiaan,+kenen+verorahoilla+tämä+hyvinvointivaltio+rakennettiin.+Työmäärä+ei+ollut+pieni.+Mistä+ovat+tulleet+ne+eläkevarantojen+miljardit,+joiden+loppumista+pelkäät.
Keskimäärin+tämä+sukupolvi+on+tehnyt+pitkän+työrupeaman.
Tavallinen+tallaaja+on+sen+omistusasunnonkin+hankkinut+omalla+työllään,+ei+mistään+´´saanut.´´
Myös+voisit+tututua+eläkejärjestelmän+luomiseen+ja+ns,+´´sukupolvien+sopimukseen.´´
Ei+tuollainen+räksytys+johda+yhtään+mihinkään.
01.07.2020 09:02
Vai+leimaat+Sinä+minut+epäsosiaaliseksi,+kun+biologiselle+kellolleni+sopi+yövuoro+aamuvuoroa+paremmin.
´´että+jos+menisivät+töihin+vasta+klo+9´´,+kuinkahan+moni+tuon+voi+itse+päättää+tavallisista+työläisistä.
Älä+viitsi+höperehtiä.
01.07.2020 08:17
Jospa+se+makean+himo+kumpuaakin+jostain+muualta,+kun+luonteesta.
Ihmisillä+tuppaa+olemaan+erilaisia+heikkouksia,+mutta+mitä+tarkoittaa+heikko+luonne.
Onko+sellaista+edes+määritelty.
26.06.2020 11:31
Hauska+kommentti+ihan+pisti+hymyilyttämään.
Nämä+ovat+kesämökkejä,+jotka+lähipiirin+yhteisessä+käytössä.+käytössä.+Minä+vain+tapaan+nimittää+noin,+helppo+sanoa.
Tuossa+pihapiirissä+sellainen+pieni+mökki,+johon+mahtuu+2+ihmistä+nukkumaan,+sitä+minä+sanon+välitaloksi.
Tänään+on+mennyt+huilaamisen+puolelle,+kun+välillä+sataa+ja+tällä+hetkellä+ukkonen+on+miltei+päällä.+Ihme,+että+sähkö+pelaa.
17.06.2020 15:27
Totta+turiset,+jos+tämä+tämmöiseksi+jää,+ei+paljon+kiinnosta.
17.06.2020 00:03
En+yhtään+pidä+tästä+uudistamisesta+,+menee+vaan+huonompaan+suuntaan.
Tänään+on+touhua+riittänyt.
Heti+Sydämen+asialla+jälkeen+lähdin+sitten+hammasteknikolle,+kun+yläproteesi+niin+rikki+etten+kohta+pysty+syödä.
Vau+4+tunnin+päästä+sai+sen+korjattuna.+Maksoi+140+euroa.+Eli+pari+kertaa+kävin+kylilläkin.
Olen+touhunnut+rannassa,+alatalolla,+ylämökillä.+Kaikenlaista+noin+10+tuntia.
Eläinystäviä+varmaan+kiinnostaa+tämä.
Niilo-kissa+lähti+ulos+6+aikaan+aamulla.+Ei+näkynyt+pitkin+päivää.+Illallemmalla+,+kun+olijn+ollut+rannalla+ja+alatalolla+hommissa+ja+sitten+tulin+ylös+hakemaan+lapiota+ja+rautaharavaa.+Kissa+tuli+jostain+jalkoihin.+Siitä+jalkojen+hieromisesta+ei+meinannuit+tulla++loppua.+Koko+ajan+perässä+ja+vieressä.
No+sitten+lähdettiin+alataloon.+Lämmitin+saunan+kaksi+kertaa+kävin+järvesssä+27+astetta+lämmintä.
Makasi+terassin+sivustalla,+kun+kutsuin,+että+nyt+mennään+lähti+sitten+mukaan.
On+niitä+kissoja+ollut+ennenkin,+muttä+noin+älykästä+en+ole+ennen+tavannut.
Moni+muukin+tapaus+on+ihmetyttänyt.
16.06.2020 23:14
Yritin+äsken+lähettää+viestiä+tälle+ns,+kehitystiimille.++Ei+vaan+onnistunut.
Torpattiin.
16.06.2020 22:51
Totta.+Käyttökelvoton!
15.06.2020 19:14
Kyllä+meni+ihan+tylsäksi,+ei+huvita+paljon+selailla.
Ensin+tuli+tuo,+anonyymi,+joka+sekoitti+keskustelua.+Nyt+meni+loppukin+tolkku+tästä+palstasta.
15.06.2020 16:29
Nii-i+tulihan+se+Vanhenkii+lautakasoistaan+(joita+ei+kyllä+todistettu)+elämään+jäi.
14.06.2020 23:25
Hyvä+kommentti.+Lisäisin+vielä,+ettei+se+viisaus+asua+Trumpinkaan+päässä.
14.06.2020 21:53
Kirjautuminenkin+onnistui.
Voit+olla+oikeassa.+En+tiedä.+Hänhän+puhui+niin+totta,+kun+osasi.
Sitä+vaan+ajattelin,+että+jos+kohdalla+olisi+ollut+mies.+Olisiko+tulos+ollut+sama.
14.06.2020 21:49
Tervehdys.
Tässä+nyt+olen+taas+ominnokkineni.
Lämpöä+riittää+ja+luonnon+kauneutta.+Kukkia+nousee+,+luhtalitukkaa+rannalla.
Mattopyykkiä+olen+harrastanut,+En+enää+isoja+mattoja+käytä.+Nuorenpana+kyllä.kun+jaksoin+niitä+käsitellä.'
Eräänä+päivänä,+kun+poika+ja+koira+oli+alatalossa+ja+kissan+kanssa+minä+ylhäällä.
Lähdettiin+kissan+kanssa+alataloon+ja+kun+päästiin+tielle+he+tulivatkin+siinä+meitä+vastaan.
Kissan+pasmat+meni+ihan+sekaisin.+Löi+itsensä+kyljelleen+tassut+suorana+tien+reunaan.+Kesti+hetken+maanitella,+että+lähti+mukaan.
Soutelemassakin+kävin,+oli+niin+upea+ilta.
Miniäkin+kun+lähettää+videoita+eläinten+touhuista,+niin+ei+voi+muuta+sanoa,+kun+että+jos+ne+osaisivat+puhua,+mitä+sanosivatkaan.+Viisaita+ovat,+eläimet.
Juhannuksena+taas+tulee+omaisia+alataloon,+ainakin.
14.06.2020 21:45
Ylen+mukaan+se+tehtiin+Tekniikan+maailman+toimesta.
08.06.2020 22:43
Sen+laskemiseen+on+olemassa+kriteerit,+miten+ne+muutetaan+euroiksi.
Eläketulo+++metsän+laskennallinen+tuotto=+kokonaistulo,+josta+maksu+määräytyy.
Siitä+oli+joskus+kirjoitus+metsänhoitoyhdistyksen+lehdessä.
08.06.2020 19:58
Poika+osti+sen,+kun+rakennettiin.+Tarvittavia+koneita+sillä+käytettiin.
Nykyään+tuolla+alhaalla+sillä+nostetaan+vettä+järvestä+saunalle+uppopumpulla.
Joskus+sähkösahaa+käytetty+siellä.
Jos+aurinkosähkö+ei+ole+riittänyt+sisällä,+poika+latasi+akkua.
Meillä+on+kyllä+ollut+käyttöä+sille+ja+jos+pidempi+sähkökatkokin+tulee,+niin+se+on+ainoa+apu+ruokien+säilymisen+kannalta.
08.06.2020 18:59
Mulle+on+parina+päivänä+jo+aiemmin+käynyt+samanlailla.
Kerran+oli+monta+tuntia.
Itsellään+vaan+sitten+rupesi+toimimaan.
En+tiedä+miksi+niin+tekee.
08.06.2020 18:26
249 / 315