Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samaa+mieltä
26.05.2020 23:57
Löysit+oikean+elämän!
26.05.2020 23:56
Toisaalta+jos+ajattelee,+niin+kaikiila+aineilla+on+olemassa+ihmiseen+niin+haitta+kuin+hyötykin+asiat.
Yksi+asia+on+esimerkiksi+kahvi.+Koko+ajan+tulee+tutkimusta+hyödyistä+ja+haitoista,
Mihin+meidän+pitäisi+sitten+uskoa.
26.05.2020 22:43
Tuli+kiinnitettyä+huomiota+tuohon+asiaan,+kun+naapurissa+on+myynnissä+mökkitontti.
Mökki+on+vaatimaton,+mutta+tontilla+on+maksettu+vesiliittymä+ja+aika+paljon+rakennusoikeutta.
Paikka+rauhallinen,+noin+suhteellisesti,+joskus+tuo+meidän+nuoriso+kyllä+meluaa.
Järvi+puhdasvetinen.
26.05.2020 22:23
En+osaa+nyt+tuohon+vastata.
Touhua+ollut+viimeinen+viikko.+Uutisia+olen+katsonut,+mutten+ole+ajankohtaisohjelmia+ehtinyt+seuraamaan.
26.05.2020 21:47
No+joo,+toisaalta+olen+huomannut+sellaisen+asian,+että+puhutaan+minkä+vaan+sairauden+riskiasioista,+automaattisesti+lukee+´´tupakointi+ja+alkoholi´´+kuitenkaan+ei+esitetä+tutkimuksia+miksi+niin+muka+on.
Joskus+olen+ajatellut,+että+onko+se+joku+automaatti,+että+joka+sairauden+riskitekijöihin+laitetaan+´´tupakointi+ja+alkoholi.
Tietysti+se+on+selvää,+ettei+nuo+asiat+kenenkään+terveyttä+edistä,+mutta+tutkittua+tietoa+pitäisi+myös+olla.
26.05.2020 21:23
Todella+upea+päivä,+nyt+tulin+juuri+ulkotouhuistani+ja+ajattelin,+että+nyt+piisaa+tälle+päivälle.
Istutin+5kg+perunansiementä+äsken.+Veljeni+oli+pojan+mukana+täällä+viikon+verran+ja+käänsi+maan.+Ei+tarvinnut+itse+ruveta.
Minä+nautin+kauniina+päivinä+ulkona+touhuamisesta.
Ajattelen+myös+kiitollisuudella+jokaista+päivää,+minkä+jaksan+touhuta.+Koskaan+ei+tiedä+milloin+toppi+tulee.
Neeasalle:+tuo+käen+kukunta+alkaa+yleensä+aamupäivisin,+mutta+kun+vauhtiin+pääsevät+sitä+piisaa+pitkin+päivää+ja+joskus+kukkuu+kaksikin+yhtä+aikaa.
Viime+kesänä+näin,+kun+käki+lentäessään+kukkui,+istui+sitten+puun+latvaan.
26.05.2020 21:13
Näin+on,+mutta+muut+maat+eivät+olekaan+meidän+perustuslakimme+alaisia.
On+vain+kyse+siitä,+miten+meille+asiat+kerrotaan.
Estimmehän+mekin+rajaliikennettä+tännepäin.+Ei+sekään+kerro+siitä,+mitä+mahdollisten+tulijoiden+oman+maan+perustuslaki+sanoo.
Kansalaisille+pitäisi+kertoa+asiat+oikein+ja+selkeästi.
26.05.2020 19:54
Totta,+kyllä+sitä+itse+kukin+on+nuoruudessaan+mokaillut,+sen+ajan+mittapuun+mukaan.
On+noita+nuoria+lähipiirissä.+Myös+heidän+ystäviinsä+olen+tutustunut,+kun+ovat+kesäisin+täällä+maalla.
Nykynuoret+ovat+pääosin+ihan+fiksua+porukkaa.+Tietävätkin+paljon+enemmän+maailman+menosta,+kun+itse+siinä+iässä.+Kun+on+nuo+kaikki+välineet.
Niinhän+sitä+sanotaan,+että+vanha+lehmä+ei+muista+vasikkana+oloaan.
26.05.2020 19:47
En+tiedä+Ruotsista,+mutta+kuulin+omin+korvin+televisiosta,+missä+haastateltiin+oikeusministeriämme.
Hän+sanoi,+että+Suomen+kansalaisella+on+oikeus+poistua+maasta+ja+myös+palata+takaisin.
Sen+takaa+perustuslaki.
Aiemmin+mainitsit+noista+naamakirjapäivityksistä.
Alkuunhan+annettiin+ymmärtää,+että+ne+olisivat+määräyksiä+ja+monet+ne+niin+ottivatkin.
En+ihmettele+yhtään+noita+juttuja,+kun+ajatellaan,+että+30:set+nuoret+naiset+jakavat+määräyksiä+yli+70vuotiaille.+jotka+eivät+voineet+olla+määräyksiä+vaan+suosituksia.
Varmaan+se+on+monia+ärsyttänyt,+kun+puhutaan,+kuin+lapsille.
Oikeusministerimme,+joka+on+jo+vähän+vanhempaa+polvea,+on+valaissut+asioita+niinkuin+ne+ovat.
26.05.2020 19:00
Anteeksi+sitten+vaan.
Vastauksestasi+heijastui+mieleeni+käsitys,+että+olet+joku+nuori.
Niitäkin+tänne+poikkeaa+aina+silloin+tällöin.
Tulkitsin+väärin.
26.05.2020 18:49
No+perskules,+kun+kaupunkiasunnolle+menee+ja+avaa+oven,+niin+siellähän+niitä+valkoisia+kirjekuoria,+ei+pääse+totuus+unohtumaan.
26.05.2020 17:50
Tuossa+oli+poika+ja+veli+viikon+verran.
Etupäässä+noita+polttopuuhommia+tehtiin,+niitä+olen+tehnyt+tänäänkin.
Pääsivät+vähiin+käymään.+Aika+paljon+niitä+tarvitaan,+kahteen+tupaan.
Saunottiinkin+alatalolla+ja+kyllä+tuli+järvessä+pyörähdettyä,+vaikka+kylmäähän+se+vesi+vielä,+mutta+löylystä+päin+menettelee.
Joka+päivä+tulee+uutta+kukkaa+esiin.+Rannassa+jo+rentukat+kukkii,+yhden+metsäorvokinkin+jo+näin.
Ihan+kohta+saa+vihdan.+Perjantaina+eka+kerran+käki+kukkui.
Ihana+lämmin+päivä.+Tuli+D-vitamiinia+saatua+tänään.
Kun+katselin+pihassa+istuessani+yhtä+kuusta,+ihmettelin,+miksi+se+näyttää+niin+oudolta.
Asiaa+lähemmin+tarkasteltuani+huomasin,+että+se+oli+niin+täynnä+käpyjä,+että+oksat+taipuivat.+Niin+näytti+sitten+olevan+moni+muukin+kuusi.
Naapurikin+tuli+Espanjasta.+Oli+kaupunkiasunnollaan+karanteenissa+2+viikkoa.+Tilasi+nuohoojan,+hän+tilaa+aina+myös+meille+samalla,+ei+minun+tarvitse+huolehtia.
Rituliini+komean+kalan+saanut.+Oma+suurin+saaliini+viime+kesältä+oli9+kg+hauki.+Sen+sain+uistelemalla.+
Eilenkin+illalla+olin+järvellä,+mutta+saalista+ei+tullut.
Korpik.+puhui+ruoppauksesta,+tuli+mieleeni,+kun+yhtenä+vuonna+niitin+rantavedessä+viikatteella+vesikasveja,+ajattelin,+että+jos+joku+näkisi,+joka+ei+asiaa+tunne,+ajattelisi+varmaan,+että+onpa+hassu+ihminen.
Hymystäkin+oli+puhetta+jossain+kohtaa.+Sanoisin,+että+sillä+saa+aikaan+paljon+hyvää+mieltä.+Ja+ne+silmäthän+ovat+sielun+peili+ja+se+on+tosi.
Nyt+ajattelin+mennä+alatalolle+krasseja+istuttamaan,+ne+on+isiemenestä.+Ostokukkia+laitoin+heti,+kun+ilmat+lämpeni.
26.05.2020 17:45
Siitä+olen+samaa+mieltä,+että+on+hyvä+olla+suomalainen.
Nuo+kuolintilastot+ja+medioiden+hehkutukset+välillä+kummastuttaa.
Joka+päivä+kerrotaan+montako+koronakuolemaa+on+nyt.
Silti:+MTV:n+tekstisivulta+110+käy+ilmi,+että+Suomessa+kuoli+tammi-huhtikuussa+238+ihmistä+vähemmän,+kun+viime+vuoden+vastaavana+aikana.
26.05.2020 16:43
Tykkään+aamusella+lötkötellä+ja+pikkuhiljaa+teen+aamutoimia.
Sitten+kun+käyntiin+lähden,+sitä+piisaa.
Päivällä+pesin+nyrkkipyykkiä,+kun+täällä+mökillä+ei+ole+konetta,+eikä+näin+kauniilla+ilmalla+viitsi+kaupunkiin+lähteä+käymään.
Klapuja+halkonut+ja+pinonnut+useamman+tunnin,+vielä+jatkan.+Menen+vielä+alatalolle+krasseja+istuttamaan.
En+tarvitse+päiväunia.+Saatan+puuhata+monta+päivää,+sitten+otan+sellaisen+päivän,+että+vaan+luen+teen+ristikoita,+katson+tveetä.
Ajattelen+näin,+että+jos+tuntee+itsensä+virkeäksi,+tietää+nukkuneensa+tarpeeksi.
On+tietysti+eri+asia,+jos+on+joku+sairaus,+silloin+ei+välttämättä+unikaan+virkistä,+vaikka+nukkuisi+kuinka+paljon.
26.05.2020 16:35
Asiasta+en+mitään+tiedä,+mutta+en+usko,+en+ainakaan+ennen+kun+näen+niitä+tutkimuksia.
26.05.2020 16:17
Olen+sitä+mieltä,+että+70++ihmiset+kyllä,+kun+faktat+tietävät,+suojelevat+itseään+ihan+järkevästi.
Ei+sitä+tarvitse+elämää+lopettaa+elämästä.+Jokainen+voi+tykönään+ja+omaistensa+kanssa+miettiä,+miten+toimia.
Mennään+ääriaidasta+toiseen+ja+järkevä+toiminta+unohtuu.
Ladyhallitus+ei+mielestäni+ole+jakanut+mitään+sellaisia+ohjeita+mitä+ei+jokainen+järkevä+ihminen+tajuaisi+muutenkin,+faktat+tietäen,+riippumatta+siitä+onko+ihminen+20+vai+70-+vuotias.
25.05.2020 23:31
Suomi+säästyi,+koska+suomalaiset+ovat+fiksua+kansaa.+Eivät+he+tarvitse,+kuin+vihjeen,+ymmärtä+vät+heti,+miten+pitää+toimia.
Turhaa+jankutusta+ovat+hallitusnaiset+harrastaneet.+Emme+me+sitä+tarvitse.
Ei+meitä+olisi+tarvinnut+huijata+suosituksia+noudattamaan,+olisismme+me+teneet+niin+muutenkin.
25.05.2020 23:14
Noh,+tee+jotain.+Vaadi+lisää+roskiksia.
Älä+vain+katsele.+Sinä+voit+olla+avinasemassa.!+Kokoa+nuoria+ajamaan+asiaa.+Onhan+teillä+sosiaalinen+media,+jota+osaatte+käyttää+paljon+paremmin,+kuin+esim.+minä.
25.05.2020 22:55
Itse+tein+paljon+yötyötä.+Halusin+niin,+koska+se+sopi+minulle.
Toisinaan,+kun+piti+tehdä+aamuvuoroa,+ne+olivat+minulle+´´myrkkyä´´.+Minulla+oli+huono+olo+aina+klo+9+asti.
Oli+aika+jolloin+sain+itse+tehdä+työlistoja.+Vain+vapaalle+jäädessäni+laitoin+itselleni+aamuvuoron.+Muutoin+aina+illan+tai+yön.
No+pienten+lasten+vanhemmat+halusi+aamuvuoroja,+joten+aina+löytyi+kaikille+sopivaa.
On+ihan+tutkittua+tietoa+tuo+ihmisen+biologinen+kello.
On+ihan+oikeasti+illan-+ja+aamunvirkkuja.+Ne+jotka+asioita+ovat+tutkineen,+sanovat,+että+sitä+sisäistä+kelloa+ei+voi+paljon+siirtää.
25.05.2020 22:50
253 / 315