Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6662
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän kysymys ollutkaan siitä, minkä ikäinen kukin on.
Vaan yleistyksestä, kuinka kaikki ovai sitä tai tätä.
26.04.2024 14:57
Mutta ei siitä ilmaisuudestakaan mitään iloa ole, jos toiminta menee ihan sekaiseksi.
25.04.2024 17:50
Minulla ainakin ensimmäiseksi tulee se, mihin viimeksi on vastattu, eli, kun tuo häirikkö etsii vanhan ketjun ja laittaa tuon juttunsa sinne, se nousee alkuun, muttei se minun mielestäni siitä uutta tee.
Tänäänkin oli kaksi minun joskus jo pitkän aikaa sitten aloittamaani vanhaa ketjua etusivulla ja tuo häirikkökommentti siinä viimeisenä.
25.04.2024 16:09
Eilen oli nostanut yhden ja tänään 2 minunkin vanhaa aloitustani ja laittanut tuon ääliökommenttinsa niihin.
Näkyy olevan muitakin vanhoja ketjuja olevan, vissiin nostellut nekin.
Ihmetelen, etteikö tuommosta voi estää pääsemästä palstoille.
25.04.2024 14:52
Niin, minäkään en löydä millään itseäni tuosta ´´suomalaiset vanhukset´´ yleistyksestä.
24.04.2024 17:38
Se musta vyö häiritsi silmää.
23.04.2024 15:00
Asu on Katri Niskasen suunnitteleva.
Mielestäni mekko on tyylikäs.
Päällä oleva takki ei ihan omaan silmääni ollut yhtä hyvä.
Suomella on ihan fiksu presidenttipari.
23.04.2024 14:06
Asioilla kävin, Kadut sulat jua kuivat, hyvin pärjäsin siis kesärenkailla.
Jihuu, leimakin tuli, pari pientä reikää pohjassa, pitää korjauttaa, muttei tarvi käydä edes näyttämässä.
Oli lupsakka katsastusmies ja homma hoitu nopeesti.
Katsotaan tuleeko uutta lumimylläkkää, kyllähän sitä vähän uhoilivat, nuo sääihmiset.
Hui ihan suklaamunkin ostin ja herkuttelin, kamalan epäterveellistä. Mutta hyvää oli.
Tuli tuossa noita maailmanuutisiakin selattua, mikään ei paljon muutu, paitsi pahemmaksi.
Suomen rajallekin pahoja aseita raahataan.
Murheitahan niitä on kaikkialla ja jokaisella. Niidenkin koko suurenee ja pienenee sitä mukaa, mihin vertaa.
Kaikenkaikkiaan, meillä täällä Suomenmaassa on ihan hyvä, ainakin vielä.
22.04.2024 16:39
Niin minäkin ajattelen, että kyllä se oikea kaveri löytyy, kun aika on.
Miniä ja pojantytär ovat innokkaasti mukana asiassa.
Meillä on koko porukka eläinrakkaita.
Tein tuossa parit verovalitukset, saas nähdä auttako mitään. Yritänpä kuitenkin.
Kyttäsivät lentokoneella kaikki mitättömätkin luukut ja veroa vaan yritetään kerätä, joka paikasta.
Makriina, en katsonut tuota Eilaa, mutta jospa joku Sinulle osaisi vastata.
21.04.2024 17:37
Nyt paistelee aurinko, pienen lenkin tein äsken. Sekavaa on sää.
Eilen lenkillä ollessani, säikähdin pahanpäiväisesti, kun fasaani päästi pusikosta melkoisen rääkäsyn, muutaman metrin päästä.
Kissaa tuossa katselin itselleni, ehti vaan joku ennen.
Onhan noita tarjolla, jospa löytyisi sopiva jossain vaiheessa, niin kissan, kuin itsenikin kannalta.
Niilo kyllä oli ihana. Alataloon mentiin perätoukuria ja kylätietä oli, joku parisataa metriä, niin heti, kun kuuli auton äänen, hyppäsi pois tieltä.
Sanoin sitten, että voi tulla jo, sieltähän se kömpi ja matka jatkui.
Pojista olette keskustelleet. Minullahan on yksi, eikä muuta olekaan. Mutta sillä tuli neljä ja niilläkin jo tullut yhteensä viisi.
Grillillä kesällä kyllä laittelee evästä, ei keittiössä juurikaan.
Kerran muistan, kun oltiin kaksin mökillä, sai iilin, että nyt hän tekee jauheliha-perunalaatikkoo. Hän sitte soittaa vaimolle ja kysyy siltä ohjeita, se on mielissään, kun hän kysyy.
Sanoi sitten mulle, ettet sitte neuvo.
No minä vaan kuuntelin ja katselin. Pahuksen hyvää laatikkoo siitä tulikin.
Kesää odotellessa, kaipa kahvinkeittoon ryhdyn.
21.04.2024 15:03
Kiitokse teille kaikille, murhettani huomioiville.
Deme, kirjoitit tuosta digityrkytyksestä.
Kyllä se minullakin aika huteralla pohjalla on. Tuota katsatusaikaakin, kun tilasin, huomasin, että oli sellainen kohta erikseen, kun lakisääteiset mittaukset.
Sen pakokaasumittauksen, kun etukäteenkin teettää.
Toivottavasti se meni oikein siihen.
Noita tavallisuudesta poikkeavia veroilmoituksia, kun on pitänyt tehdä, turvauduin suosiolla Metsänhotiyhdistyksen apuun.
Siellä verottajankin sivuilla on näitä vilunkihenkilöitä liikkunut.
Katson aina näitä lehtien digisivuja, mitä on meneillään.
Ihan kylmäävää, kunka röyhkeitä rikollisia netissä liikkuu.
Sel-la viitasi tuohon, ettei ajokorttitarkastuksia saa perusterveydenhuollosta.
Tällainen on tosiaan tulossa, muttei ole vielä voimassa.
Itse ehdin vielä saada sen perusterveudenhuollosta.
Katselin, että loppuviikkoon menee, ennenkuin mökille menoa voi ajatella.
On tuo lumikaaos tänä keväänä jo ihan kyllästyttävä ja ei ole lämpöasteillakaan ilma pilattu.
No ´´Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.´´
20.04.2024 18:10
Kiitos Brinkkala ja Demeter.
Sain kortin, kauniin teksin kanssa, eläinlääkäriltä ja eläinhoitajalta.
Uniinkin tuo kaverini tulee. Kuljin alas rappuja, ovi oli raollaan, Niilo tupsahti sieltä. Nostin syliin ja kysyin, missä sinä olet oikein ollut. Sitten heräsin.
8v ja 8kk, kissakaverini kanssa yhtämatkaa kuljettiin.
19.04.2024 17:25
Hyvää pilvellistäpäivää, ainakin täällä.
Torstaina kotiuduin, tilalla oli sinivuokot voimissaan ja rohtoimikkäkin jo pihassa kukkiaan aukoi.
Kurkien ja joutsenten ääniä kuului metsän takaa.
Vaan surullista oli kulkiessa, kun yksi joukosta puuttui. Niilo ei selvinnyt.
Ajattelin , etten uutta ottaisi, vaan, kun tuota kissakaveriani niin kaipaan.
En tiedä itseni kanssa juupas-eipäs-keskustelua nyt harrastan.
Auton kesärenkaat otin mukaani, ajattelin, että jospa saisin tuossa tutussa rengasliikkeessä äkkiä ne laitatettua, kun lumella ja pakkasella uhkailivat, ei varmaan jonoa ole. Ja niin kävi, pesikin ne vielä ja antoi karkkipussin kaupanpäälle.
Poika oli unohtanut katsastusajan, yleensä hoitaa autoni. Rupesin sitä torstai-iltana katsomaan ja hui, maanataina viimeinen päivä.
Onneksi sain netistä tilaten ajan maanantaille. Asema on tuossa ihan parinsadan metrin päässä.
Ajokorttikin pitää uusia, sinnekin tilasin ajan, ensin pitää mennä hoitajalle ja sitten lääkärille.
Sitten vasta pääsee kortin hakuun.
Tähän aikaan yleensä jo olen mökillä, vaan on niin kalseat ilmat, että vähän vielä lykkään lähtöä.
Pitää ruveta muistilistaa tekemään.
Vähän tuossa kirjoituksia selailin ja lueskelin.
Voi harmi sentään, että tuollaisenkin vaivan Demeter sait. Toivottovasti se saadaan aisoissa pidettyä. Jaksamista.
Iloista kevään odotusta vaan, toivottavasti ensi viikolla lähtisi käyntiin sekin.
19.04.2024 14:07
Olen lukenut sellaista romaania, kun Onnen talo, kirjoittanut Jessie Burton.
Kolmasosan olen lukenut ja vähän väliä käynyt mielessä, että miksi tässä on jotain tuttua, vaikken varmasti ole tätä lukenut.
Niinpä katsoin takakanne sisäsivun selostetta, siellä luki että toinen itsenäinen osa esikoisteoksesta Nukkekaappi.
Siinä vaiheessa muistin, että olen katsonut tuon nimisen sarjan vuosia sitten telkusta.
Se on BBC:n minisarja, tullut joko ykköseltä tai teemalta.
Sarja on juuri tuon kirjan pohjalta. Oli mielestäni hyvä.
08.04.2024 20:51
Luin hiljattain jostain jonkun asiantuntijan sanomisen, että nykyään, kun juustot siivutetaan se pilaa makua. Maku karkaa.
Ostan aina Edamia palana, se on hyvää mielestäni.
08.04.2024 13:17
Kerrohan nyt ihan sanatarkasti mistä käyttäytymisestä.
Koko juttuhan alkoi siitä, että joku rupesi valehtemaan minusta.
Eikö sitä noteerata miksikään, enkö siis saisi puolustautua vääryyttä vastaan.
Ei voi kun ihmetellä, että minäkö tässä nyt se pahis muka olen???
07.04.2024 21:13
Tuo oli poliittinen mielipide.
Jos on eri mieltä, jostain asiasta, antaako se jollekin oikeuden ruveta vähättelemään ja valheita levittellemään toisesta.
07.04.2024 18:08
En tosiaankaan ymmärrä miksi olet vähän väliä ilkeyksiesi ja väärien väittämisiesi kanssa perässäni.
Saatko siitä jotain kieroa nautintoa.
07.04.2024 17:05
Hänhän vastasi minulle ´´Sinä olet kuitenkin vannoutunut persujen kannattja .... eikä mikään ihme.´´
Alentuva lause loppukommentteineen ja kaikenlisäksi valhe.
Minä en ole persujen kannattaja.
Pitäisikö minun antaa levitellä täällä itsestäni valheita.
07.04.2024 16:45
Sinä et tunne minua, enkä mitä Sinua, pidä perättömät juttusi omana tietonasi.
Mene häpeämään valheitasi.
07.04.2024 15:37
61 / 334