Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Taneli1977
profiilit
Taneli1977
Taneli1977
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niemenranta+:)
06.11.2019 23:35
Jospa+jätetätään+nää+glutamaatit+kun+mä+tiedän+ITSE+mitä+lisäaine+tekee+mulle+oireita.+
Ja+siihen+on+turha+nyt+väittää+vastaan+jokanen+tuntee+kehonsa+itse+parhaiten
04.11.2019 15:15
on+mitattu+jatkuvasti+sukurasitteen+takia+ja+sokerirasituskin+tehty.normaali+ovat
03.11.2019 17:52
jaa+lisäaineita+vähän?+se+on+kyllä+puppua+se
nykyäänhän+kaikki+einekset+on+hyvin+pitkälle+päivämäärineen+joten+miten+semuuten+onnsituu+kuin+lisäaineilla.
Tiedän+tutustani+että+lisaineet+tekee+päänsärkyjä+ja+väsymystä.
ja+sokerit+mitattu+oli+5.7+ja+rasitus+tehty,sen+tulosta+enmuista+mmutta+normaali+oli
03.11.2019 17:51
niin+tai+lisäaineet+myös+siinä+seassa
03.11.2019 14:49
Puhut+hyvin+tsempaten+kiitos+siitä+:)
Ootko+laihduttanut+itse+muuten+kun+sanoit+että+olit+huomattavasti+ylipainoinen?
Kyllä+tulee+hyviäki+hetkiä+ja+n+autin+ihan+vaan+vaikka+hauskasta+tv-ohjelmasta+en+siis+tarvitse+mammonia+kunhan+on+asunto+ja+ruokaa(+nin+sepä+se+herkkuihin+on+rahaa...)
Ai+sullakkinsi+tä+ettei+jaksa+osallistua+en+minäkään+osittain+ylipainon+takia+kun+vaan+puuskutan+kun+kävelen+jonkun+kanssa+ja+usein+moni+viilettää+edellä+minä+perässä+tuntuu+nololle+siksi+jätän+väliin+tapaamisiakin+
Jos+haluat+kirjoitella+privaatisti+nii+tää
[email protected]
+saan+sieltä+sit+sähköpostit+enviitsi+tuota+ns.oikeata+sähköpostiani+antaa+kun+näkyy+sitten+kaikille+tänne+nimeni+:D
03.11.2019 13:07
voi+sentään+kun+saisi+:(
välillä+parempia+kausia+toki
sairastan+kaksisuuntaista+mielialahäiriiötä+ja+lääkitys+on++jota+ilman+en+varmaan+olisi+elävienkirjoissakaan+eli+sen+lopettamista+elkää+ehdottako+:)
03.11.2019 13:04
Olen+työkyvyttömyyseläkkeellä,+en+tupakoi,+alkoholia+ota+ehkä+pari+kertaa+vuodessa+
Mutta+kiitos+paljon+noista+ohjeista+:)
Kuulostaa+tutulta++nuo+buffetateriatkin,+harvoin+syön+mutta+sit+kun+syön+väsyn+sen+jälkeen+totaalisesti+ja+hirveä+päänsärky.+en+meinaa+selvitä+siitä+väsymyksestä,+tämä+myös+valmisruokien+kohdalla+mitä+ruokakaupasta+saa
Ehkä+joku+lisäaine+tekee???
03.11.2019 13:03
Köyhillä+harvoin+luottotilejä+tai+työttömillä.ylipäänsä.
02.11.2019 06:09
Moi:)
Ok+kiitos+kirjotat+mukavasti+:)
En+tätä+jaksa,+kun+hankalaa+elo.+Lihavuus+estää+paljon+joku+joskus+haukkunu+jne
01.11.2019 23:14
Seki+tavallaan+harmittaa,+että+menin+itse+terveyasemalta+pyytään+lähetettä+syömishäiriöklinikalle.++Nyt+ei+olisi+merkintään+ahminnnasta
Ja+pääsisin+leikkaukseen.
Mutta+se+on+ikusesti+tiedoissani.
Kuten+joku+kirjoitti+niin+riskit+on+leikkauksessa+ja+siinä+asiassa.Mutt+a+en+pysty+laihtumaan+kaikkki+tulleet+korkojen+kera+takas.
Ei+vaan+jaksa+toki+oma+vika+kun+olen+syönyt+:(
01.11.2019 18:25
Hyvin+kirjoitettu++
Kaikki+ei+vaan+ymmärrä,toki+en+minäkään+aina+kaikkea+mutta+joku+empatianpuute+tuntuu+olevan+ihmisilä+ihan+niinkuin+somen+ulkopuolella+in+real+life+,+n+iin+sanotusti
01.11.2019 18:21
Pohdin+tässä+sitä,+että+miksi+RUOAN+AHMINTA+on+osalla+todella+järkyttävää+vaikka+on+olemassa+muitakin+riippuvuuksia.
seksi,+peli,+viina+ja+ties+mitä
Mutta+kun+menee+kirjoittamaan+syömisen+riippuvuudesta+suurin+osa+heittaa+lokaa+niskaan
en+nyt+tarkoita,+että+tässä+mutta+mitä+lukenu+ihmisetn+kokemuksia+riippuvuudesta+ruokaan
01.11.2019 18:03
nii+harva+meistä+läskeistä+sitä+syömistään+hallittee.ei+kai+se+läskeys+ittestään+tule+PAITSI+voi+toki+olla+sairauksia+tai+lääkitys+lihottaa
Mutta+noin+muuten+eivät+hallitse+kuten+sanoitkin
01.11.2019 18:02
voi+se+sitäkin+olla.+
Mutta++ahmin+myös+hoidon+aikana+joten+en+kokenut+saavani+apuja.+
Eli+onko+se+istten+tekosyy+en+osaa+sanoa+tarkasti
01.11.2019 17:59
En+edes+laihtunut+ja+se+jatkuva+puhe+ruoasta,+uuvutti.+Tokihan+sen+tarkotus+ouhua+syömisestä+mutta+jotenkin+rupesi+väsyttämään.
Motivatio+katosi+vaikka+olin+itse+hakenu+apuja+tähän
01.11.2019 16:04
BED+on+sen+nimi.+Ahmintahäiriö
01.11.2019 16:02
Kirjoitat+asiaa+:)
Kiitos+:)
31.10.2019 20:34
nii+juu+ymmärtäähän+senkin.
Pohdin+vaan,+että+useinhan+me+läskit+syödään+liian+paljon+joten+se+leikkaus+riski+aina+.
Kiitos+vastauksestasi+:)
31.10.2019 19:47
1 / 1