Profiilikuvani on ihan vinossa! Kuka se teistä oli!? Harmisko ajoi täysillä hiasella kylkeen?
Minun vika se ei ainakaan ole. Tämä on selkeää ajojahtia profiiliani kohtaan. Tätähän se äärioikeisto kokkari persut ovat harrastaneet jo alusta asti!
Ihan varppina on teidän syy!
8
304
Vastaukset 8
Eikös Mikkojuhanin kuva ollut jossakin kohtaa samalla tavalla kyljellään? 🤔
- Anonyymi
Se johtui painovoimasta.
- Anonyymi
Mutta sinähän oletkin näköjään jo kyljelläsi. Eihän tuossa mittään. Nuku vuan.
- Anonyymi
Jätkähän on oikealle kallellaan.
-keinovaginamies- Ainakin helposti tunnistaa, kun mies lepää noin.
Mä veikkaan että oot ottanu kuvan puhelin kyljellään näin mä päättelin oman kuvan kohdalla tehneeni. Kaikki kuvat mitä oon ottanu puhelimella pystyssä on näkyny oikein. Testaapa niin katotaan kestääkö teoria.😁.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540