Hitto mitä pelleloosereita. Nainen varmaan ihkuna oottaa just itsesäälipaskaa? Mikä VTU teitä jätkät vaivaa? ootteko noin reppania ja äiskän helmoissa?
Täytyy ilmeisesti meidän nelikymppisten viedä kaikki. Kait se on pakko, ei teille epäonnistujille jää edes sitä milfiä. Hajotkaa kossit imaan idiosmiin.
PALSTA TÄYNNÄ LOOSEREITA
7
128
Vastaukset 7
- Anonyymi
Rumasti mutta osuvasti sanottu periksestä ja Darkfearista.
- Anonyymi
ei kaikki nelikymppisetkään ole koskaan seurustelleet ja tähän ikään mennessä peli on jo ohi tämänkertaisessa elämässä.
- Anonyymi
Vain kovis joka uskaltaa hakata naisia saa naisia.
- Anonyymi
Sulla on asiaa mutta jos oot juopotellu talos yms niin miten oot niin impulsiiviseen hulluiluun ryhtyny?
Timolla taas onnistunut satsi ollut?
Niinkö käy, että niin täynnä luusereita palsta, että jos etuovesta vauhdilla yksi uusi juoksee sisään, lentää takaovesta joku vanha luuseri pellolle?
Tuolleen vois päästä siitä kuuluisasta naisasiainluuserista eroon? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483