Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

  1. Sunnuntai on tällä logiikalla se pahin päivä koska eniten sotia ovat käyneet kristinuskoiset keskenään ja muita vastaan . Todellisia kansanmurhia olette tehneet, siirtomaita haalineet ja niiden asukkaita kohdelleet julmasti .
    Nyt on Israelin valtio ensi kertaa yli kahteen tuhanteen vuoteen ja yhtäkkiä "vanhan liiton hapatus" onkin kaiken pahan alku ja juuri .Oliko teidän Pyhä Henkenne mukana Euroopan sadoissa sodissa sun muissa kauheuksissa joita en tässä viitsi alkaa luetella mutta jotka kuitenkin kuitenkin tapahtuivat, vai aiheuttiko sunnuntain vietto julmuudet?
  2. Aivan.
    Muuten palsta on surkea, rasistisia kirjoituksia riittää ja muita kummallisuuksia riittää.Yksi kirjoittaja kertoo että Raamatun ajan juutalaiset olivatkin arabeja jotka kaikki , parisen miljoonaa, Rooman valtakunnan alueella asuneet yhtäkkiä katosivat ja muuttuivat "arabeista" ties keiksi.
    Toinen kirjoittaja väittää että tapoimme omat esikoispojat ja sitten vielä söimme ne... Tosin eihän palstan nimikkokaan lopulta kirjoittanut kuin yllä olevan tapaista.