Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KGB
profiilit
KGB
KGB
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
142
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eivät+tappaneet+ja+tämän+pikkurikollisen+kuolinsyyssä+ei+ole+mitään+epäselvää.
09.02.2020 21:59
Rikollinen+ja+isänmaamme+vihollinen+siirtyi+ajasta+ikuisuuteen.+
Kaipaamaan+jäivät+Helsingin+käräjäoikeus+ja+hovioikeus.
09.02.2020 21:57
Whataboutisimin+käyttä++on+tyypillistä+pro-venäläispropagandaa+suoltavien++keskuudessa.+
Niin+tässäkin.+Kun+Venäjä+tappaa+siviilejä+Aleppossa,+niin+trolli+käyttää+whataboutsimia+väitteessän:+"Entäs+sitten+USA?+Se+se+vasta+siviilejä+tappaakin."
Jonka+jälkeen+joko+keskustellaan+USA:n+tappamista+siviileistä,+päästään+Irakin+kautta+Vietnamiin,+Koreaan+ja+mahdollisesti+Hiroshiman+ja+Nagasakin+pommituksiin.+Venäjän+toimista+Aleppossa+ei+parane+keskustella+ellei+listaa+kaikkia+lännen+hirmutekoja.
SItten+siirrytäänkin+Israelin+"pahoihin+tekoihin".
Trollin+loppulause+venäläis.syyrialaisesta+sairaalojen+pommituskamppanjasta+on+hupaisa:+"Palautuisit+maan+pinnalle."
03.02.2020 22:39
Tuon+kirjoituksen+esittämällä+pääsisi+varmasti+mielenterveyspalvelujen+piiriin.
03.02.2020 22:30
*+Mitenkähän+se+nyt+menikään+ja+kuka+tässä+valehtelee?+*
Äänioikeutetuille+lähetetyn+äänestysoikeusilmoituksen+yhteydessä+lähetettiin+valtioneuvoston+kaksisivuinen+tiedote+Euroopan+unioniin+jäsenyydestä,+jossa+kerrottiin+Euroopan+unionista,+yhteisestä+turvallisuus-+ja+ulkopolitiikasta+sekä+rahaliitosta,+jossa+tavoiteltiin+yhteisvaluuttaa.++https://www.eduskunta.fi/pdf/sekalaiset/VN-tiedote_EUkansanäänestys_16101994.pdf
Paavo+Väyrynen+esimerkiksi+valehtelee.
03.02.2020 22:27
Eihän+sitä+ole+edes+kansalta+edes+kysytty.++Suppeisssa+mielipidekyselyissä+eniten+vaikuttaa+kysymysten+asettelu.+Pari+vuotta+sitten+kyselyssä+siihen+osallistuneiden++enemmistö+kannatti+Natoa+jos+presidentti+suosittelee+ja+yhteistyötä+Naton+kanssa+puolet.
02.02.2020 16:33
Ei+tietenkään+ole.+
Sotilaallista+liittoutumista+ei+ole+koskaan+kysytty+kansalta+vaikka+Suomella+oli+YYA-sotilasliitto++Neuvostoliiton+kanssa.
Sen+sijaan+EU:sta+ja+rahaliitosta+pidettiin+neuvoa-antava+kansanäänestys,+johon+kansakunta+jylähti+suurena+enemmistönä++kyllä.+Luoma+valehtelee+ihan+jotain+muuta.
Jalkaväenkenraali+ja+Mannerheim-ristin+ritari+Adolf+Ehrnrooth+sanoi+haastattelussa+2003,+että+Suomen+pitäisi+harkita+liittymistä+Natoon.
02.02.2020 16:30
USA+ei+ole+naapurimaa+Euroopan+valtioille.
01.02.2020 21:43
Floodaa+vanhoja+avauksiaan,+joiden+alkuperä+on+itärajamme+takaa+trollitehtaalla.
01.02.2020 18:48
Jos+Luoma+olisit+lukenut+ketjun+kommentit+vastaus+olisi+löytynyt+sieltä:
"Irakin+Saddam+itse+alkoi+sotia+heti+valtaan+päästyään+ja+uraputki+loppui+irakilaisen+oikeusistuimen+määräämään+teloitustuomioon.
Afganistanissa+on+sodittu+tunnetusti+puoli+vuosisataa.+Jenkit+eivät+aloittaneet+tätä+sotaa,+mutta+joutuivat+siihen+kaksoistorni-iskujen+vuoksi.
Libya+joutui+sekasortoon+2011+sisäisten+levottumuuksien+vuoksi,+mikä+aiheutti+sisällissodan.+Siihenkään+ei+jenkkejä+tarvittu,"
Lisätään+vielä,++että+Assad+aloitti+Syyrian+sisällissodan+ns+arabikeväänä.
10.01.2020 20:30
Näin+trollit+yrittävät+uskotella.
Irakin+Saddam+itse+alkoi+sotia+heti+valtaan+päästyään+ja+uraputki+loppui+irakilaisen+oikeusistuimen+määräämään+teloitustuomioon.
Afganistanissa+on+sodittu+tunnetusti+puoli+vuosisataa.+Jenkit+eivät+aloittaneet+tätä+sotaa,+mutta+joutuivat+siihen+kaksoistorni-iskujen+vuoksi.
Libya+joutui+sekasortoon+2011+sisäisten+levottumuuksien+vuoksi,+mikä+aiheutti+sisällissodan.+Siihenkään+ei+jenkkejä+tarvittu,
10.01.2020 12:28
Ammattitrollin+avaus+-+täyttä+propagandaa+ja+sairasta+jenkkifobismia.
10.01.2020 12:25
Perehdy+itse+Anonyymi.
"Rauhantae"+Saddam+aloitti+itse+useita+sotia+ja+päästi+myös+noin+miljoonan+irakilaisen+hengestään.+
Valtionterrorilla+hallinneiden+Saddamin+ja+Gaddafin+teloittivat+maan+omat+kansalaiset.
10.01.2020 12:22
Perehdy+itse+Anonyymi.
"Rauhantae"+Saddam+aloitti+itse+useita+sotia+ja+päästi+myös+noin+miljoonan+irakilaisen+hengestään.+
Valtionterrorilla+hallinneiden+Saddamin+ja+Gaddafin+teloittivat+maan+omat+kansalaiset.
10.01.2020 12:21
Perehdy+itse+Anonyymi.
Perehdy+itse+Anonyymi.
Perehdy+itse+Anonyymi.
Perehdy+itse+Anonyymi.
Perehdy+itse+Anonyymi.
Perehdy+itse+Anonyymi.
4 / 8