Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

8133

1. antamalla+lihan+olla+suolaamatta+ulkoilmassa+ja+kun+kärpäset+on+tarpeeksi+munineet+siirretään+se+kellariin+ja+kun+home+on+iskenyt+aletaan+veistämään+ohuita+siivuja+,joissa+loistaa+monet+värit+ja+kehutaan+kuin+hyvää+on+..
  2. Että+..ihan+kuuluisa+hmm+no+se+on+uutta+sillä+kuuluisuutta+itse+kavahdan+viimeiseen+saakka.+++Nämä+asiat+,mitä+kirjoitan+tutkin+Hengessä+ja+kun+kirjoitan+,että+Paavola+on+hyvä+niin+niin+kirjoitan+,kuten+kirjoitan+ja+samoin+muutamia+muita+voin+sanoa+kanssa+hyväksi+ja+terveellä+tavalla+Totuutta+etsiväksi+.Se+ei+tarkoita+sitä+,että+Paavola+olisi+erehtymätön+sillä+sellaiseen+en+usko+kuin+erehtymättömyys+sillä+jokainen+meistä+erehtyy+oli+se+vaikka+Paavali+tai+Pietari+sillä+me+ihmiset+kun+ei+olla+täydellisiä+eikä+olla+virheettömiä+eikä+olla+synnittömiä+.+++++Tämä+palsta+vaan+tuntuu+olevan+muutaman+täydellisen+ihmisen+oksennuspaikka+,vaikka+itse+eivät+huomaa+kirjoittavansa+ihan+täyttä+sontaa+,mitä+en+edes+ala+paljoa+kommentoimaan+sillä+niin+rajusti+metsässä+tekstit+on+.++++Mutta+olen+täälläkin+kirjoittanut+Jumalan+ohjauksessa+ja+uskallan+kirjoittaa+,että+Paavolan+tekstejä+kannattaa+lukea+ja+tietysti+koetella+kaikki+,kuten+ohje+on+meille+olemassa+mm+profetioiden+suhteen+niin+on+hyvä+kaiken+suhteen+ja+tutkia+Hengessään+kaikki+.Paavolan+tekstit+ei+ole+auenneet+ilman+Jumalaa+sen+voin+kanssa+sanoa+,mutta+toki+pikku+virheitäkin+siellä+saattaa+olla+,mutta+se+pohja+,miltä+mies+ponnistaa+on+hyvä+.Totuuden+nimessä+on+sanottava+,että+en+ole+lukenut+kaikkea+hänen+kirjoittamaa+,mutta+tekstistä+huomaa+,että+Jumala+on+ohjaajana+miehellä+.+++Edelleen+sanon+kristityille+,kuten+Jeesus+on+minuakin+ohjannut+siihen+tehtävään+eli+rukoilkaa+taistelukentällä+olevien+puolesta+ja+rukoilkaa+paljon+eri+asioiden+puolesta+sillä+niin+on+hyvä.++Lisään+vielä+,että+paavola+ja+kumppanit+tarvitsevat+suojaa+kirouksilta+ja+pahalta+eli+juuri+tällaisen+palstankin+tyylisiltä+pahan+ilman+haaskalinnuilta+,jotka+vielä+halvaksi+tekevät+Jeesuksen+sovitusverenkin+eli+pilkkaa+ja+pilkkaa+koko+ajan+.Siis+kehoitan+rukoilkaa+hyvää+ja+siunausta+ja+Jumalan+voimaa+avaamaa+ovia+oikealla+tavalla+Jumalan+tahdon+mukaan.
  3. Itsekkin+olen+saanut+Jumalalta+sydämmelle+selvästi+ilmoituksen++kahdesti.....Naiset+tuovat+tuhon.Se+on+selvä+asia+kun+nainen+yrittää+johtaa+,vaikka+,Jumala+ei+anna+siihen+lupaa+kun+Hän+ei++luonut+naista+johtamaan+vaan+miehen.Mies+on++Jumalan+järjestyksen+mukaan+johtaja+ja+ne+yksilölliset+ominaisuudet+tulee+esiin+vielä+tarkemmin.Nyt+naisten+tuhotessa+kirkkoa+on+tullut+ne+pehmeät+asiat+hallitsijaksi+naisen+mukana...homot+tietty+ja+kaikki+muu.Voi+noita+naisia+,jotka+päästävät+vääryyden+sisään+kirkkoihin+ja+myös+valtioon.Tuhoa+on+edessä+ellei+miehiä+löydy...siis+miehiä+ei+tuollaisia+pelkuri+vätyksiä+,jota+esim+eduskunnassa+on.Tarvitaan+miehet+esiin+ja+ottamaan+asiat+haltuun.Jumala..Koti..Isänmaa.Suomi+on+Jumalan+asettama+kristitty+valtio+pohjolan+perille..kuka+tämän+viinin+turmelee+voi+sitä...