Petri Paavola. Tapani Suonto, Kalevi Lehtinen, Pasi Turunen ja Väärä opetus !

Toisenlaista Ristiä julistetaan Suomessa !!
Feikki Risti joka ei kuolettaa vanhan ihminen Adamia ja synnyttää uuden ihminen Jeesus suvuun jolla on Jumalan Luonto ja mieli . Sitä kuolema ja Voittoon joka ja johon Jeesus meitä kastaa ,, ei vesikasteessa Vaan pyhän Hengen kasteessa sanotaan Uudestisyntymistä Pyhässä Raamatussa ja siihen Kasteen ja Uudestisyntymiseen ei saatana halua viedä ihminen vaan estää ihminen saada halua ja himoa löytää sen rukouksen kautta julistamaan väärä Ristiä väärä Jeesusta ja uudestisyntymistä niin kuin väärät opettajat tekevät suomessa ja saavat uskovat jäämään Aadamissa ilman Uudestisyntymistä Ristin kautta . Hehän valehtelevat teille että vaikka te olette syntisiä ja muuttumattomina saastaisia on kaikki kunnossa ja olette menossa Taivaaseen. Hehään julistavat että Jumala ei näe teitä vaan näkee teidät vaan Pojan kautta joka on iso puhallus ja valhe .oikea kameliointitemppuja ja likaisen takinkääntötemppu jossa ja kun takki käännetään jää lika sisäpuolella eikä mukamas ole olemassa enää.

43

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kun uskova tuntee että ei kaikki ole kunnossa synnissä ja muissa elämänalueissa ja ovat alimittaisia raakileita ja ei voi opettaa toisia ja ei ole valo kenelle niin he jäävät näitten opettajien vankina ja riipuvais-suhteissa kovin sielu ja hengellisesti sairas odottamaan että ikään kuin suuri ihme ja muutos pikku hilja tapahtuisi näiden niin sanottuja opettajien kautta,, niin kuin pikku hilja opetus on . Vaikka he eivät ikinä suosta ja te ette ikinä oikeesti Uudestisyntyy. Ne sitoo teitä itselle ja pitävät myös tarkka huoli siitä että ette koskaan pääse ohjamaan ketään Taivaaseen puhtaana ja Pyhinä.

• He julistavat että vanha testamentissa uskovat jotka uskoivat Jumala Uudestisyntyy. Elikä uskontulo Uudestisynnyttää julistavat he ,, ilman että tarvitaan Risti ja sen Kuolema Ja Voitto tarvitaan mihinkään.

• Siis kun joku julistaa lakia joka synnyttää synnintunto joka taas synnyttää kaipuu ja etsimistä että mikä ja kuka pelastaa minut tästä lihallisesta synnistä ja vääryydestä ja sekaboltsi luonnosta ja uskovista joka julistaa että minä olen uudestisyntynyt ja kaikki on kunnossa . Se saa meitä rukoilemaan ja löytämään Oikea Risti ja Oikea Vapahtaja joka tekee meidät tosi Vapaaksi Kuoleman kautta sisään ahtaan porttin läpi.

• Anonyymi
      • Ei kait joku tuota valhetta ota vastaan että Isä katso meidät Jeesuksen Täydellisyyden kautta! Kyllä Jumala joka tutki näkee ihminen läpikotaisiin näkee pienetkin virheet. Ei Jumala ole tullut sokea vaikka Petri Hänet sokeaksi on tehnyt. Mutta syntiset rakastaa tällaista armahtava teksti joka ei vaati heidät muuttumaan. Ristin Voittosta joka muuttaa ihminen ei Petri mistään tiedä . Vaikka tietää täydellisesti mikä Katolilainen huijauslaitos on ja mikä ekumeeninen pedon laitos on. Mutta kun ei tutki mikä täydellisesti vie ihminen Taivaaseen niin jää tielle.

• Anonyymi

1Kor.15:22-23 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan; esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan; Joh.5:21

• Anonyymi

Ef.5:26 Biblia (1776) Että hän sen pyhittäis, ja on sen jo puhdistanut veden pesossa sanan kautta. Joh.3:5. Tiit.3:5. 1Piet.3:21.

• Aivan ! Miksi ei vertauskuva nähdään ?? Vaan pistetään Vesi korkeampi kuin Pyhä Henki ?? Eikö se ole jo ja lähestyy Pyhän Hengen pilkka. Jos uskotte että Vesi teitä pese?? Niin käykää suihkussa.

Mutta kuka on vertauskuva Herra Vesi joka Kastaa teidät Pyhän Hengen kasteessa. Joka sen tietää voittaa itselle Elämän kruunun.

• Anonyymi

1Joh.5:7-8 Sillä kolme on, jotka todistavat: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.

• Aivan ! Isä Poika Ja Pyhä Henki pitävät yhtä ! HYVÄ !!

• Anonyymi

Savis, taas kerran toivotit toorapastorin tervetulleeksi. Etkö tiedä, että henkilö joka postaa Raamatunsilppua on valhetteleva valhehebrealainen ja eksyttäjä ja Jeesuksen seuraajien vainoaja?
        Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi; sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. Vai oletko sinä kääntynyt toraistiksi?

• Etkö kestänyt tietoja Totuus että se Kaste joka Jeesus kastaa ihminen pelastaa ihminen mutt sinun vesikaste joka on vertauskuva Jeesuksen kastesta,.Mitä ja mihin Hän kastaa jokainen joka Hänen luokse tulee.

• Anonyymi

Lihan kuolemaa ja uskossa kasvamista se on Kristuksen ristiä.

• Anonyymi

Smith Wigglesworth puhui kielillä erittäin paljon ja korosti sitä, hän ajoikin ulos demoneja enemmän kuin kukaan muu.

• Anonyymi

Tässä näyttää olevan oikea Saviksen yksityinen myrkkyketju oikeaa Evankeliumia vastaan - Ei se vanha aatami siitä mihinkään häviä, vaikka uskoon tullaankin näin opettaa Paavalikin.

Room 7:

14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.

15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.

16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.

17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;

19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;

22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,

23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.

24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

• Anonyymi

Hoksaatko, että kirjoitat totuudesta, mutta et näe avainta!
        Siksi liha tarvitseekin Pyhän Hengen voimaksi""!
        Ensin- lain tehtävä on osoittaa tuonpuoleisuuden kautta, että mikä on PYHÄÄ ja PYHÄ! Eli muuttumaton, puhdas, vanhurskas, mittatarkka mitta Pyhyydestä, jonka päämäärä on rakkaus. Siitähän on kyse.
        Ja se mittaa meidät, ja me saamme nähdä mitta-asteikon, ts. lain, ja näemme, että olemme kuoleman omat.
        Ts. Jumalan lain tehtävä on peilinä osoittaa meidän paikkamme, että missä tämä "vanha-aadam" seisoo!
        Adam! Adam! Missä olet? Synti petti minut! Siinä on sanat. Ja tuo keskustelu on ymmärrettävä. Käyskentelemme aina Jumalanvaltakunnan luomakunnan paratiisissa, sen tämänpuoleisessa osassa, jossa Jumalan tahto on annettu tiedoksi.
        Mutta, edelleen on "hyvän ja pahantiedonpuusta" hedelmää tarjolla, että otammeko ja julistaudumme jumaliksi, valtajakkarallemme istumaan julistamaan sanaamme. Pastorin omaa tarinaa, perinnekertomuskia ja julistuksia ja valtajakkara on seurakunnan oven yläkamanoissa.
        Omanäköinen risti alttarilla, on metalia, puuta sen jatuon näköistä.
        Ja sitä katselemme ristiä, omaa työtä ja ollaan autuaita.
        Siihen tarvitaan se Jumalanlaki- että nähdään omatyö, eli risti. SEn me saamme aikaiseksi - vaikka kohdellen lähimmäistä.
        Naulataan hänen lihaansa ristiin, ihmiskaupoin, haureudein, varkaudein jne. Se meidän pitää nähdä, eli risti ja nyt tuleekin se Lain tuomio.
        Synnin palkka on kuolema ja nyt tarvitaankin sijainen.
        Eli katse kääntymään sijaiseen, kuin Edenissä, siihen uhrikaritsaan jota Adam, Eevansa kanssa katseli, kun Jumala surmasi ensimmäisen, vai pitikö Adamin esikuvallisesti surmana, mene ja tiedä, mutta Herra kuitenkin sillä nahalla esikuvallisesti peitti synnin alastomuuden. Eli sijaisuhriin on aina sanoma ollut, että me olemme ymmärtäneet synnin kauheuden ja teemme siitä parannuksen, mielenmuutoksen, että Herra, Sinulla on Iankaikkisen elämän sanat!
        Siinä kuolee se meidänkin vanha-aadamimme, Jumalanvalkeudessa, mitä on synti - mikä on sovitus ja miksi meidän pitää vaeltaakin, ---kuin Edenissä--- Jumala ohjeisti tien. Syö tuolta ja tuolta, mutta älä tuohon koske, siinä et pärjää, mutta MINÄ hoidan tuon hyvän ja pahantiedonpuun.
        Eli Elämänpuu Kristus, siitä sydään, seurataan Häntä - ja Jumalan Pyhä Henki kirkastaessaan sen ristin kauheuden on voimana siihen, ettemme enää syntiä tekisi.
        t.s. jos synnityttää, mitää katsoa ristille, mitä se saa aikaiseksi. Synnin palkka on kuolema. Eli me tapamme. Niin Jumalan sydämestämme ja lähimmäisen rinnaltamme. Haluammeko, kun Henki tarkastuttaa asiaa ja Jumalantahto- eli laki on tietoinen Valkeus tielle, onhan se Vanhurskas ja Pyhä, niin Jumalan tekona, päädymme Kristuksen jalanjälkiin.
        Eli pelastus on Jumalantyö.
        Siksi se on lepoa- Hän pelastaa ja pukee meidän alastomuutemme.
        Jos emme halua, niin liha sotii - lihalla emme pysty täyttämään Jumalantahtoa, mutta Henki on voima, kun katselemme rististä omaa työtä, tulee kysyneeksi, että vieläkö minä rakennan ristejä Jumalalle, pilkkaan Hänen armotyötään, ja lähimmäiselleni, lihani tähden.
        Lihan kuolema täten onkin Jumalantyö ja tämä lain tehtävä on se, että Hengessä tuo seuraamainen onkin Jumalantyö MEISSÄ.
        Ei mitta ole meidän, vaan Herran ja siksi Voimakin on Herran, kun Pyhä Henki on saanut tehdä tehtävänsä.
        Joko nyt Paavalin sanoma avautuu, että missä mikin alue tapahtuu.
        Ja missä meidän pitäisisi tässä "edenissämme" kulkea, että vanha-aadam kuolee ja Uusi Adam saa johtaa Luvattuun, jossa lopullinen sapatinlepo on IN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoksaatko, että kirjoitat totuudesta, mutta et näe avainta!
        Siksi liha tarvitseekin Pyhän Hengen voimaksi""!
        Ensin- lain tehtävä on osoittaa tuonpuoleisuuden kautta, että mikä on PYHÄÄ ja PYHÄ! Eli muuttumaton, puhdas, vanhurskas, mittatarkka mitta Pyhyydestä, jonka päämäärä on rakkaus. Siitähän on kyse.
        Ja se mittaa meidät, ja me saamme nähdä mitta-asteikon, ts. lain, ja näemme, että olemme kuoleman omat.
        Ts. Jumalan lain tehtävä on peilinä osoittaa meidän paikkamme, että missä tämä "vanha-aadam" seisoo!
        Adam! Adam! Missä olet? Synti petti minut! Siinä on sanat. Ja tuo keskustelu on ymmärrettävä. Käyskentelemme aina Jumalanvaltakunnan luomakunnan paratiisissa, sen tämänpuoleisessa osassa, jossa Jumalan tahto on annettu tiedoksi.
        Mutta, edelleen on "hyvän ja pahantiedonpuusta" hedelmää tarjolla, että otammeko ja julistaudumme jumaliksi, valtajakkarallemme istumaan julistamaan sanaamme. Pastorin omaa tarinaa, perinnekertomuskia ja julistuksia ja valtajakkara on seurakunnan oven yläkamanoissa.
        Omanäköinen risti alttarilla, on metalia, puuta sen jatuon näköistä.
        Ja sitä katselemme ristiä, omaa työtä ja ollaan autuaita.
        Siihen tarvitaan se Jumalanlaki- että nähdään omatyö, eli risti. SEn me saamme aikaiseksi - vaikka kohdellen lähimmäistä.
        Naulataan hänen lihaansa ristiin, ihmiskaupoin, haureudein, varkaudein jne. Se meidän pitää nähdä, eli risti ja nyt tuleekin se Lain tuomio.
        Synnin palkka on kuolema ja nyt tarvitaankin sijainen.
        Eli katse kääntymään sijaiseen, kuin Edenissä, siihen uhrikaritsaan jota Adam, Eevansa kanssa katseli, kun Jumala surmasi ensimmäisen, vai pitikö Adamin esikuvallisesti surmana, mene ja tiedä, mutta Herra kuitenkin sillä nahalla esikuvallisesti peitti synnin alastomuuden. Eli sijaisuhriin on aina sanoma ollut, että me olemme ymmärtäneet synnin kauheuden ja teemme siitä parannuksen, mielenmuutoksen, että Herra, Sinulla on Iankaikkisen elämän sanat!
        Siinä kuolee se meidänkin vanha-aadamimme, Jumalanvalkeudessa, mitä on synti - mikä on sovitus ja miksi meidän pitää vaeltaakin, ---kuin Edenissä--- Jumala ohjeisti tien. Syö tuolta ja tuolta, mutta älä tuohon koske, siinä et pärjää, mutta MINÄ hoidan tuon hyvän ja pahantiedonpuun.
        Eli Elämänpuu Kristus, siitä sydään, seurataan Häntä - ja Jumalan Pyhä Henki kirkastaessaan sen ristin kauheuden on voimana siihen, ettemme enää syntiä tekisi.
        t.s. jos synnityttää, mitää katsoa ristille, mitä se saa aikaiseksi. Synnin palkka on kuolema. Eli me tapamme. Niin Jumalan sydämestämme ja lähimmäisen rinnaltamme. Haluammeko, kun Henki tarkastuttaa asiaa ja Jumalantahto- eli laki on tietoinen Valkeus tielle, onhan se Vanhurskas ja Pyhä, niin Jumalan tekona, päädymme Kristuksen jalanjälkiin.
        Eli pelastus on Jumalantyö.
        Siksi se on lepoa- Hän pelastaa ja pukee meidän alastomuutemme.
        Jos emme halua, niin liha sotii - lihalla emme pysty täyttämään Jumalantahtoa, mutta Henki on voima, kun katselemme rististä omaa työtä, tulee kysyneeksi, että vieläkö minä rakennan ristejä Jumalalle, pilkkaan Hänen armotyötään, ja lähimmäiselleni, lihani tähden.
        Lihan kuolema täten onkin Jumalantyö ja tämä lain tehtävä on se, että Hengessä tuo seuraamainen onkin Jumalantyö MEISSÄ.
        Ei mitta ole meidän, vaan Herran ja siksi Voimakin on Herran, kun Pyhä Henki on saanut tehdä tehtävänsä.
        Joko nyt Paavalin sanoma avautuu, että missä mikin alue tapahtuu.
        Ja missä meidän pitäisisi tässä "edenissämme" kulkea, että vanha-aadam kuolee ja Uusi Adam saa johtaa Luvattuun, jossa lopullinen sapatinlepo on IN.

Mietitääs kuvakielellä hieman lisää ja otetaan luotu - Jumalanluomakunnan katseltava osuus matkaan.
        Jumala on luonut DNA:n siten, että se pystyy korjaamaan itsensä.
        Toisinsanoen, tietyt proteiinit, sekä entsyymit, etsivät meidän DNA:sta vaurioita ja korjaavat niitä hetki hetkeltä. Ihanaa! Jumalantyö meissä, luomistyötä.
        Jumala ts. näin loi meihin DNA-koodin, jossa siis on korjaavia entsyymejä.
        Ne ovat aivankuin niitä editoijia, jotka korjaavat tekstiä.
        Jumala siis loi erityisiä entsyymejä, jotka kulkevat pitkin DNA:ta ja korjaavat vaurioita monimutkaisilla tavoilla.

Tällä esimerkillä meidän tahtoelämämme sielumme DNA - synnin saastuttamana on vaurioitunut tekemään oikeita ratkaisuja. Se estää rakkauden tiedon kulun mielen- silmän, käsien jne. kautta elämään oikeaa elämää. Eli luodun päämäärätietoinen elämänkulku ei toteudu lihan vikaisuuden tähden, siksi liha on korjattava.
        Se pitää korjata entiselleen, joka nousee Voimassaan Uudessa taivaasa ja maassa.
        Rampa hyppii, kuin peura ja mykänkieli jne.
        Mutta, luomakunnassa, tämänpuoleisuudessa korjataan tämä DNA- sielumerkitstö kuntoon Luojan kautta. Ja siinä on tämä Lain tehtävä, eli korjaava puoli, joka Hengessä tulee tekemään sen ihmeen meissä.
        Eli niiksi opetuslapsiksi, jotka sydämestään haluavat seurata Luojaansa, parantajaa ja joka on Elämänpuu, antamaan terveyttä.
        Hän luo meissä uutta ja siinä on tämä Jumalantyö. Ei meidän pidä katsella lihaamme, joka on mätä, vaan annetaan Jumalan korjauskalut käyttöön, Tuonpuoleisuudesta, joka on PYHÄ.
        Eli pyhitytään Jumalan Hengen työnä. Ja siinä on korjauselementti juuri tieto, tieto Jumalantahdosta, jonka mukaan ojentaudutaan- korjattavaksi, eli myönnytään Jumalantahtoon. Hän luo Uutta.

Eli se sielun DNA..ssa on siten korjattuna sydämessä Jumalantieto ja se saa aikaiseksi päämäärän, jossa Jumalan rakkaus on tosi - ja se ei ole lainalaisuutta, vaan Hengen työ, joka korjaa vikaisuuttamme.

Avasikohan tämä mieltämme Luomakuntaan, jossa Jumalantyönä olemme levon alla.

• Anonyymi

Et Savis itse ymmärrä, että olet päästänyt vieraan hengen elämääsi. Siitä johtuvat oudot kirjoittelusi täällä. Ne eivät siis ole ainoastaan opillisesti vääriä, vaan niiden henkivaikutus Jumalasta luopunut vieras henki.

Raamatun mukaan kasteet vedessä ja hengessä kuuluvat kaikille uskoon tulleille. Eikä bvesi- tai henkikaste ole toinen toistaan parempia. Ne ovat molemmat Jumalan sanan opetusta.

• Anonyymi

Tämä oli hyvä:

"1Joh.5:7-8 Sillä kolme on, jotka todistavat: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä. "

• Anonyymi

1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Kirjoitetaan: Ensimmäinen. Joh.3:13. 3:31.

• Anonyymi

Patmos blogi 2.1.2013 Leo Meller. Käteni ulottavilla on tänään postissa tullut Pirkko Jalovaaran RUKOUSYSTÄVÄ lehti. Tammikuun 2013 lehden teemana ovat sanat "Vuoden askeleet" Teeman alle sopivat uutiset Jumalan Pirkolle avaamista valtaisista mahdollisuuksista julistaa, opettaa ja esirukoilla jopa miljardin (!) ihmisten siunaukseksi kansanvälisen God-TV-kautta. Tällaista avausta ei ole tapahtunut yhdenkään suomalaisen Jumalan palvelijan kohdalla. Historia kertoo, kyllä ihan toista, avausta ei tapahtunut.

• Anonyymi

Patmos blogi 2.1.2013 Leo Meller. Käteni ulottavilla on tänään postissa tullut Pirkko Jalovaaran RUKOUSYSTÄVÄ lehti. Tammikuun 2013 lehden teemana ovat sanat "Vuoden askeleet" Teeman alle sopivat uutiset Jumalan Pirkolle avaamista valtaisista mahdollisuuksista julistaa, opettaa ja esirukoilla jopa miljardin (!) ihmisten siunaukseksi kansanvälisen God-TV-kautta. Tällaista avausta ei ole tapahtunut yhdenkään suomalaisen Jumalan palvelijan kohdalla. Historia kertoo, kyllä ihan toista, avausta ei tapahtunut.

• Anonyymi

Raamattu on totta.

• Anonyymi

Pat,mos opit on kauttaaltaan kaukana Jumalan sanasta. Yhtä kaukana kuin saviksenkin.

• Anonyymi

Gal.1:8 Biblia (1776) Mutta ehkä me taikka joku enkeli saarnais teille toisin evankeliumia, kuin me olemme teille saarnanneet, se olkoon kirottu! 1Kor.16:22.

• Anonyymi

Tooravalhehebralainen kirjoitti sana itselleen. Hän ja hänen rakkinsa ovat valheen voimalla on julistaneet täällä eksytystä pahuutta ja toista evankeliumia.

• Anonyymi

Olen seurannut savista, ja huomaan että ei ole kaikki oikein uskossa olemisessaan. Miksi et mene seurakuntaan, jossa saisit oikeaa opetusta?

• Anonyymi

Haetatko hänelle sitä hapateoppia? Peittovaatetta, joka peittää perinneoppiemme kautta, jopa juutalaisilta sijaisuhrin kertakaikkisuuden.
        Kyllä me osataan, eritoten vainota Jumalantahtoa, katsoa sitä kieroon, ja jopa vanhanliito Herrankansaa kaasuttaa kammioissa ja julistaa Martin oppia. Se me osataan ja sitä kirkkoa kansankirkkona ylistää, jota valtiovalta pönkkää ja tukee sen lain kautta, eli olemme väärän lain viepäsiä.
        Jopa pyhämme julistamme hapattuneena siksi, että kaikkien pitäisi tunnustaa hapate. Mutta onneksi on joitakin, jotka eivät ole viepäsiä.

• Anonyymi

Turun helluntaiseurakunnassa voisivat opettaa sinulle oikean vesikasteen ja henkikasteen eroavaisuuden.

• Anonyymi

Hellarit eivät opeta oikein mitään - he ovat alusta asti olleet eksyttäjiä kaatajapappeineen, "ihmeineen ja merkkeineen".

Ihmisiä ja enkeleitä he kumartavat, eivät Isää ja Herraa Jeesusta, vaikka Jumalasta puhuvatkin, henki on heillä väärä.

• Anonyymi

Savisko olet pätevä opettamaan muita?

• Anonyymi

Mutta tooravalhetelijat ovat asettaneet itsensä Jumalan yläpuolelle ja he, jumalattomat eksyttäjäẗ esiintyvät tälläkin palstalla kaiken tietävinä opettajiia ja vaikka he, toraistit ovat kokonaan pimeydessä ja pimeydeltä he ovat myös ottaneet oppinsa.

• Anonyymi

Taidat olla pimeydessä vielä. Peräänkuulutat hapatteen pyhyyttä, mutta jätät Sanan Pyhyyden pois. Eikö valkeudelle haluta avata huoneen ovea, että synti nähtäisiin synniksi?
        Perisynnilläkö haluat tehdä tyhjäksi JumalanSanan.
        Eli kaltaisuutesi on warjopeilinä luettavissa vanhanliitonpuolelta, jossa ihmiset tekivät "kirkkonsa" perinnäisopit, eli väärensivät sanan ja josta puuttui se Henki.
        Meidän siionin henki kirjoitetaan pienellä, koska se niin tuoksahtelee pastoreiden halitoosille, kun he eivät opeta sanaa, kirjoituksia lukien, vaan selittävät sen tyhjäksi sen, ja sen teoloogin opin mukaiseksi ja siinä ei ole henkeä. Sen Martinkin kädet ovat veriset - murhamies.
        Päästäkää murhamies- Barappas vapaaksi, eli kaltaisenne on päästetty opettamaan keskuuteen ja huusitte ristille juuri HÄNET - joka olisi ollut teille Sapatin Herra! Siitähän on kyse.
        Jubileeraatte ihmiskäskyillä ja jopa Herran päivä - joka on tuomionpäivä raamatussa, olette koroittaneet kruununne arvoiseksi ja nimittäneen "hyväntiedonpuun eksyttävällä lausekkeella" 'ylösnousemuspäivä' - jota raamattu ei tee. Raamattu ei sunnuntaittele, sen teette TE.
        Se on teidän valtajakkarannen juttuja, ihmisoppeja, joihin Herrankansa ei ota vastaan, koska He tuntevat kirjoitukset ja teidän oppeihinneko heidän pitäisi -hapattua- ..... Te olette se peittovaate, heidän silmillä.
        Ja te esiintulette juuri Marttilaisesti murhaten, kautta historian.

• Synnin ylläpitäjät ovat suosittuja uskovien parissa ja saavat suuren kiitoksen kun he saavat julistajilta ja opettajilta kuulla että kaikki on kunnossa vaikka tekevät syntejä lähes joka päivä ja saavat rauhan opettajilta jotka kertovAT ETTÄ HEIDÄN SYNTEJÄ EI NÄY KOSKA JUMALA VAAN KATSO OMAN POIKANSA tai että JUMALA KATSOO OMAN POJAN LÄPI SYNTISEEN. tai sitten että JUMALA VAIN KESKITTYY OMAN POJAN PYHYYDEN JA PUHTAUDEN ,, JA ON TOSI SOKEA.

• Anonyymi

Luulen, että tässä on kyseessä klassinen väärinkäsitys siitä mitä Kristitty on. On näet kaksi tasoa jolla Jumala katsoo pelastunutta ihmistä.

1. On hänen asemansa pelastuneena. Hän on aina Jumalan poika asemaltaan, koska on uudestisyntynyt Jumalan pojaksi. Sama olisi, jos joku syntyisi kuninkaan pojaksi, hänet tunnettaisiin aina kuninkaan poikana. Tämä on asia joka ei muutu. Sinä et yhtenä päivänä lakkaa olemasta se miksi sinä synnyit. Sinä et siis voi ns. ei-syntyä.

2. Pelastuneen vaellus tai hänen tilansa. Kuninkaan poika on aina kuninkaan poika, mutta hän voi vaeltaa väärin asemaansa nähden. Hän ei esim. välitä asemansa tuomista vaatimuksista ja elää väärin niitä kohtaan. Tämä ei tarkoita, että hän lakkaa olemasta kuninkaan poika, vaan se tarkoittaa, että hän väärinkäyttää asemaansa ja näyttää siltä, että ei toimi kuten voisi olettaa kuninkaan pojalta.

Jumala näkee nämä molemmat tilat pelastuneessa. Yhtäällä tämä on Hänen poikansa ja toisaalta Jumala on antanut tälle Jumalan pojan asemalle tiettyjä esimerkkejä Raamatussa miten Jumalan poikana tulisi elää. Usein ihmiset ohittavat nämä vaatimukset, eivät suinkaan elämällä synneissä, vaan rakentamalla uskonnollisen menon, jossa hyväksyttyä Kristillistä elämää on se mitä väki tekee ja haluaa tehdä. (esim. jotain moraalista höttöä ja "näkyjä" joihin Jumala raahataan nimellisesti mukaan. Autamme jotain ja jos evankeliumia pinnallisesti sanotaan jonnekin, niin se oikeuttaa kaiken harhamenon ja vääryydet jne.) Tällaisilla asioilla ns. Jumalinen elämä, joka toisi vainoa voidaan kuitata.

Raamattu sanoi kuitenkin, että jokainen joka elää Jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa (eli elää Raamatun antaman esimerkin mukaan Kristitylle) kärsisi vainoa. Tämä on mitä ihmiset eivät halua kuulla (Kristityt etunenässä) ja siksi ihmisille on kovin tärkeää puhua "moraalisista" asioista ja maailman tilasta, koska eläminen Kristittynä siten kuten Paavali jättämä esimerkki Kristuksen seuraamisesta Raamatusta näkyisi, ei kiinnosta ketään.

Kuka haluaisi olla omistamatta omaa asuntoa, edes vuokralla sellaista. Olla omaamatta mitään palkkaa, ei edes työttömyysturvaa. Saada turpaan kaduilla ja kaikilla matkoilla, joissa jatkuvasti oltaisiin menossa saarnaamassa Jeesuksesta ja opettamassa kirjoituksista Kristityille? Ja mikä kauheinta olla myös naimaton henkilö jolla ei ole mitään aikomustakaan koskaan mennä naimisiin. Siis ei seksiä, ei rentoja hetkiä kokouksissa työpäivän jälkeen, kun voi käydä suorittamassa pakkopulla-puheen kuulemisen, siitä miten Jeesus haluaa "antaa meille rauhaa ja hyvää" kun elämme tarkasti sen mitä yhteiskunta vaatii ja ehkä nostaa sitten käden ilmaan "ylistyksessä" ja tanssahdella Jeesus-tunteen tullessa, kun Jeesus varmaan lähettää suuren herätyksen, jotta voisimme kokea olevamme hyviä ja käyttökelpoisia Kristittyjä.

Nämä ovat niitä asioita joita Jumala katsoo pelastuneissa. Hän näkee tuon kaiken ja silti ne jotka ovat pelastuneita ovat Hänen lapsiaan. Hänen poikiaan. Siksi Hänellä on armoa, mutta myös viisautta pistää sivuun ne joilla sydän oikeasti kuvittelee, että he ovat hyviä Kristittyjä, ilman mitään Raamatunmukaista menoa. Jumala tietää myös, miten moni ihminen pelastuttuaan kääntyy lopulta eksyttämään ja kompromisseihin, koska he ovat tottuneet saamaan taputukset ja olemaan kestämättä mitään Kritiikkiä saati vainoa koko Kristillisen vaelluksensa (vainoksi sanotaan lähinnä sitä, että joku kehtaa arvioida tekoja ja menoja Raamatulla ja sanoa siitä vielä muille. Siinä vaiheessa tarvitaan jo sairaslomat ja pillerit rauhoittamaan, kun on niin vaikeaa)

Sanotaan siis, että Kristillisyys joka ei ole maksanut sinulle mitään muuta kuin rahaa ja aikaa ei ole mitään, mistä kannattaisi olla ylpeä. Itse asiassa siinä kohden voisi alkaa pelkäämään, että Jumala ei todellakaan ole tässä menossa mukana vaikka kuinka niin uskottelisimme omissa joukoissamme itsellemme.

• Vanha aatami ei poistu lihasta ,vaikka uudesti synnytään .Se liha on mukana koko matkan kaikkine vaivoineen ja haluineen..se liha ,joka meni paratiisin töppäilyssä pilalle ja jonka lisäksi tuli kiroukset niskaan ihmisille..tuskaa js hikeä..vääryyden palkkana.
      HIMOT jyllää lihassa ja vain Hengessä vaeltamalla voi taltuttaa noita himoja ,joita riittää.Se on se voima ,jolla ihminen voi päästä hieman helpommin vaeltamaan tätä muukalaisena vaeltamisen aikaa ja sekin ,kuten moni muu asia selviää kasvun elämisen kautta opettajan alaisuudessa eli Pyhän Hengen alaisuudessa.HÄN OPETTAA ja Hän on Jeesus Kristus..

• Sun kannattaisi lukea uudestaan Uusi Testamentti mistä on mahdollisuus Uudestisyntyä. Siis ,, evankeliumien jälkeen kun Jeesus on kuollut ja meillä on mahdollisuus kuolla Hänen kanssa Hänessä ja nousta Uudestisyntyneitä ilman liha ja tulla yhtä jumalan kanssa. Liha ei voi koskaan tulla yhtä Jumalan kanssa koska lihassa on aina syntiä. ja sen jälken voidaan kun ollaan Uudestisyntyneitä alkaa vaella niin kuin Kristus vaelsi samassa Voimassa Hänen kaltaisena koska tässä ajassa me muutumme Hänen kaltaisena ja olemme tässä ajassa kuin Hän on eikä Hänessä ollut adamin liha koska syntyi ohi sen lihan ja mikä on Hengestä syntynyt kun Uudestisynnytään se on Henki .. Laita toivon siihen niin et tarvi noin surkeasti puhua ja älä suuttuu ylpeydessä että et ollut opettaja vaan nöyry ja laita kaiken toivon jumalaan niin kaikki muuttuu ja saat olla lamppu joka valaisee kaikki sun sukulaiset ja ystävät ja sen kaupunki missä sä asut ja kaikki pelastuu koska Jumala on sun kanssa ja yhtä siinä uudestisyntymän luontosi kanssa joka ei ole enää adam vaan kristus. Sen luontoon ja luomukseen yhtyy Jumala mielellään.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Sun kannattaisi lukea uudestaan Uusi Testamentti mistä on mahdollisuus Uudestisyntyä. Siis ,, evankeliumien jälkeen kun Jeesus on kuollut ja meillä on mahdollisuus kuolla Hänen kanssa Hänessä ja nousta Uudestisyntyneitä ilman liha ja tulla yhtä jumalan kanssa. Liha ei voi koskaan tulla yhtä Jumalan kanssa koska lihassa on aina syntiä. ja sen jälken voidaan kun ollaan Uudestisyntyneitä alkaa vaella niin kuin Kristus vaelsi samassa Voimassa Hänen kaltaisena koska tässä ajassa me muutumme Hänen kaltaisena ja olemme tässä ajassa kuin Hän on eikä Hänessä ollut adamin liha koska syntyi ohi sen lihan ja mikä on Hengestä syntynyt kun Uudestisynnytään se on Henki .. Laita toivon siihen niin et tarvi noin surkeasti puhua ja älä suuttuu ylpeydessä että et ollut opettaja vaan nöyry ja laita kaiken toivon jumalaan niin kaikki muuttuu ja saat olla lamppu joka valaisee kaikki sun sukulaiset ja ystävät ja sen kaupunki missä sä asut ja kaikki pelastuu koska Jumala on sun kanssa ja yhtä siinä uudestisyntymän luontosi kanssa joka ei ole enää adam vaan kristus. Sen luontoon ja luomukseen yhtyy Jumala mielellään.

Savis, nimimerkki "MrHyvis" kirjoittaa just eikä melkein niin kuin asia eli totuus on.
        Et tunnu ollenkaan ymmärtävän miten hän "paavalilaisen" realistisesti terävän ja totuudellisen näkemyksensä esille tuo.
        "Syntisuvakkeja" !
        Siinä sinun määreesi niistä, jotka ovat saaneet Paavalin tavoin ymmärtää, että liha kapinoi ja taistelee uudestisyntynyttä henkeä vastaan loppuun saakka - ja henki taistelee, Jumalalle kiitos, lihaa vastaan.
        Synnittömiä ei meistä täällä ajassa tule.
        Jos toisin väitämme, me olemme valhettelijoita eikä totuus ole meissä.
        ( 1. Joh. )

s-seutulainen

• Anonyymi

Tuom.13:18 Biblia (1776) Herran enkeli sanoi hänelle: miksis kysyt minun nimeäni, joka ihmeellinen on. Jes.9:4 Biblia Sillä meille on lapsi syntynyt, ja poika on meille annettu, jonka hartioilla herraus on; ja hänen nimensä kutsutaan Ihmeellinen, Neuvonantaja, Väkevä Jumala, Ijankaikkinen Isä, Rauhan päämies: Kirjoitetaan: Iankaikkinen.

• Tänä päivänä uskovaiset eivät haluavat antaa Valtaa Jumalan Pojalle.. joka haluaisi otta synnin pois uskovaisiista. Mutta he huutavat Hänelle . Meille armo riittää . Armahda synnin ja ole hilja käskevät uskovaiset jotka ovat oppineet määrämään Jumala.
      . Älä koske syntimme ettei meille käy huonosti ja saatana ei saa kaveria helvetissä.

• "" Älä koske syntimme ettei meille käy huonosti ja saatana ei saa kaveria helvetissä. ""
      Eikö ole kauhea päätös mitä uskovaiset ovat tehneet sydämissä.

• Anonyymi

hienoa kun teitä on niin tavattoman paljon jotka tiedätte miten asiat on ja vielä kerrotte sen meille muille. Minä en kehtaisi olla noin varma mikä on se ehdoton ( Jumalan totuus ) mutta teille jotka kirjoittelette tälläkin palstalla, niin itsevarmuutta tuntuu riittävän. Harmi vain että jokainen puhu eri lailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3389
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2920
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1843
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1759
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      61
      1479
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      86
      1310
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1181
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe