Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

8133

1. Edelleen+kristityillä+on++ohjeet+vain+UT+puolella+seksuaalisiin+asioihin+miehen+ja+naisen+välillä+.
  2. Kovastippa+sinä+olet+tuomitsemassa+ihmisiä+helvetin+tielle+,mitä+olen+lukenut+näitä+kirjoituksia+??+tiedätkö+,että+sinä+joka+tuomitset+niin+sinun+omalla+mitallasi+sinut+tuomitaan+.paavali+vältti+viimeiseen+saakka+tuomitsemasta+ihmisiä+edes+homoja+ja+lesboja+vaan+ilmaisi+sen+omin+sanoin.++++++Kirjoitukset+voi+kääntää+juuri+noin+kun+sinä+teet+eli+et+tajua+sitä+pohjaa+,missä+kukin+on+.+++Jos+kysyn+,miksi+laki+ei+katoa+maailmasta+niin+mitä+vastaat+??+tai+kysyn+,jos+uskova+kuolee+Kristuksessa+,mikä+on+hänen+osa+tuomiolla+.++++++Meillä+ei+todellakaan+ole+enää+tooraa+ja+kirjainta+ohjaamassa+vaan+meissä+on+Henki+tai+ainakin+minussa+asuu+Jumalan+henki+sinusta+en+tiedä+.+++++Minä+en+ala+edes+oikomaan+noita+sinun+väärennöksiä+kun+sinä+otat+palan+sieltä+toisen+täältä+ja+jätät+asian+yhteyden+eli+kokonaisuuden+pois+monista+kohtaa+eli+paavalinkin+kirjoituksissa+täytyy+lukea+koko+kirjoitus+,koska+hänen+kirjoitus+tyylinsä+on+sellainen+.+++++Tuolla+tyylillä+saa+harhaoppia+aikaan+ja+aivan+sama+siinä+halvassa+armon+opissa+eli+se+toinen+laita+.Raamatusta+saa+vaikka+minkälaisen+selityskirjan+jos+haluaa+tulkita+tekstejä+ihan+päin+mäntyä+,kuten+teet+lahjakkaasti.++++++Mitä+tulee+synnintekoon+niin+minä+en+hyväksy+syntiä+eikä+sitä+hyväksy+Jeesus+eikä+paavali+eikä+kukaan+kirjoittaja+raamatussa+sillä+sellaista+kohtaa+ei+ole+,mutta+tuomiota+ei+tule+armonliitossa+kuten+lakiliitossa+tuli+jopa+heti+kivittämällä+.+++++Armon+alla+on+mahdollisuus+tuoda+synti+valoon+,että+Kristuksen+veri+puhdistaa+,mutta+tahallista+synitielämää+tietenkään+ei+sallita+ja+lain+alla+saattoi+olla+kivitystuomio+olla+melkein+heti+jos+tavattiin+teosta.+++++++Jeesus+itse+antoi+jo+esikuvan+tulevasta+kun+jätti+kivittämättä+naisen+,jonka+toisetkin+jätti+kivittämättä+ja+se+oli+esikuva+tulevasta+armon+liitosta+.Oikeasti+nainen+olisi+pitänyt+lain+mukaan+kivittää+,mutta+ei+kivitetä+enää+ja+miksi+....vastaus+siksi+,koska+lakiliitto+on+KUMOTTU+.++++++Nyt+on+uusiliitto+,jossa+tehdään+parannusta+synnistä+ja+hylätään+syntielämä+ja+jos+joku+lipsahtaa+syntiin+niin+...anteeksi+pyyntö+ja+anteeksi+anto+myös+sillä+se+kuuluu+tärkeänä+osana+uudestisyntyneen+vaellukseen+.+++++Sydämmessä+hyvä+omatunto+ja+tämä+on+tärkeä+tärkeä+asia+ja+paljastava+asia+uskovan+elämässä+hänellä+kenellä+on+uusi+Henki+ohjaajana+ja+kasvattajana+ja+opettajana+ja+tuo+täyttää+sen+lain+ulkoisen+sillä+Pyhä+Henki+ohjaa+Totuuteen+sillä+Hän+on+Totuuden+Henki+ja+Hän+on+Jeesus+Kristus+ja+siinä+se+kauneus+.++++++++Koeta+nyt+toora+tajuta+tuo+mitä+kirjoitin+...saat+ihan+miettiä+noita+viimeisiä+rivejä+ja+voit+lukea+ne+,vaikka+useampaan+kertaan+ja+miettiä,mitä+ne+tarkoittaa.
  3. Jeesus+on+jo+vanhurskauttanut+minut+ja+antanut+tehtäviä+tehtäväksi+ja+yksi+asia+on+kirjoittaminen+laista+ja+armosta+.++++Jos+sinä+olet+lakiliiton+alla+niin+olen+todella+pahoillani+siitä+ja+jos+et+edelleenkään+ymmärrä+asiaa+vaan+jankkaat+siitä+niin+jankkaa+,mutta+meille+entisille+pakanoille+ei+ole+lakiliittoa+olemassa+,mutta+on+ohjeet+säännöt+,joidenka+mukaan+elää+eli+emme+tietenkään+saa+elää+synnissä+vaan+kasvaa+pois+siitä+,mutta+se+ei+tule+kirjaimen+vanhan+eli+lain+kautta+vaan+Hengen+kautta+ja+uusiliitto+on+Hengen+liitto+ja+sitä+sinä+et+taida+ymmärtää+eli+oletko+koskaan+saanut+Pyhää+Henkeä+?????+kun+Hänet+saa+ja+ymmärryksen+Hänestä+ja+kasvatuksestaan+ja+ohjeistaan+niin+se+KASVATTAJA+on+Pyhä+Henki+.++++Jos+sinä+haluat+tuhota+Jeesuksen+työn+eli+vanhurskauttamisen+USKOSTA+HÄNEEN+niin+se+on+sinun+asia+,mutta+älä+yritä+sitä+syöttää+muille+.