Vapaa kuvaus

Aloituksia

204

Kommenttia

11187

1. Juu+ja+Jeesus+puhuu+raamatussa+helvetistä+ja+tuomiosta+ja+jos+jokin+viettelee+yms+yms+..raamatussa+paljon+tekstiä+ja+varoituksia+yli+sata+ja+miksi+........ihan+saatte+rauhassa+palikoida+tai+panikoida+sillä+helvetti+on+ja+pysyy+,kuten+myös+taivas+...+++++Miettikää+,miksi+raamattu+on+täynnä+varoituksia+....yrittäkää+edes+.HELVETTI+ikuinen+kadotus+Jumalan+kasvojen+edestä+on+totta+,kuten+saatana+.
  2. Eikös+se+mennyt+niin+,että+kaikki+pitää+koetella+......ja+todella+hyvä+niin+.Se+mikä+ei+ole+Jumalasta+se+ei+kestä+vaan+sammuu+kuin+lyhty+tuulessa.++++Monella+on+iskurina++tuo+väärä+profeetta+ja+kenen+kohdalle+tuo+pilkkanimi+sitten+sattuukaan+,mutta+joskus+voi+olla+oikea+profeetta+tai+tarkemmin+sama+Henki+antaa+lahjat+,mutta+nähdä+tulevia+.Itsekkin+näen+ja+olen+nähnyt+peljättäviä+asioita+ja+minut+on+Hengessä+kuljetettu+toiselle+puolelle+maapalloakin+näkemään+tuho+,jonka+Jumala+näytti+.Tiedän+myös+sen+,että+itse+koettelen+ja+tutkin+tarkkaan+mitä+kuulen+ja+näen+ja+jos+hiukkaakaan+rauha+puuttuu+asian+yhteydestä+hylkään+tai+tarkemmin+sanan+yhteydestä.+++Olen+hyvinkin+varma+siitä+,että+Kristitty+,joka+toimii+Pyhässä+Hengessä+voi+olla+alttiina+myös+vastustajan+pika+hyökkäyksille+ja+niin+tapahtuu+,mutta+moni+ei+ole+kasvanut+siihen+ymmärrykseen+,että+ne+sanomat+KAIKKI+tulee+koetella+myös+saajan+itse+ja+todella+hylätä+jos+hiukkaakaan+alkaa+mietityttämään+.+++Olen+huomannut+,että+tämä+koettelu+puuttuu+näistä+show+menoista+ja+kun+saadaan+sanoma+niin+sylkäistään+se+pihalle+sen+kummemmin+koettelematta+,vaikka+ehdottomasti+pitäisi+koetella+.++++++Näin+tulee+niitä+vääriä+PROFETIOITA+ja+some+maailmassa+se+tarkoittaa+,että+LYNKKAUSJOUKOT+kyllä+löytyy+eikä+niin+tarkkaa+kuka+kaatuu+kunhan+vaan+veri+lentää+sehän+on+pääasia+ja+joku+saadaan+tuomiolle+.++Mutta+siis+ylpeys+on+pohjasanana+monille+saarnaajille+...kun+ei+ymmärretä+sitä+,että+vastustaja+pyörii+ja+häärää+ja+sehän+on+häpeällistä+monen+mielestä+sillä+eihän+minun+suuren+Jumalan+miehen+lähellä+mikää+väärä+henki+voi+olla+vaan+kaikki+on+hyviä+ja+näin+mennään+metsään+,että+kolina+käy+.++++++Se+on+nimittäin+varma+,että+se+,joka+toimii+Pyhän+Hengen+kanssa+saa+sen+taistelujoukon+vastaansa+ja+kun+heikko+hetki+koittaa+Jumalan+ihmiselle+niin+varuillaan+saa+olla+sillä+alkaa+helposti+lihaa+kutittaa+siinä+vaiheessa+.++++Tämmöista+siis+...eli+miettikää+ensin+kun+laitatte+kirveen+puunjuurelle+ja+jos+joku+lipsuu+niin+raamatun+ohjeen+mukaan+kauniisti+ojentakaa+ja+jos+ihminen+ei+ole+ylpeyden+vallassa+hän+nöyrtyy+.
  3. Minä+uskon+Jeesuksen+Kristuksen+oppiin+ja+olen+kuullut+Häneltä+suoraan+monet+opetukset+ja+mitä+pitää+sanoa+ihmisille+ja+olen+myös+käyttänyt+vuosia+ihan+opettamiseen+ja+kyllä+uskon+tietäväni+paljon+asioita+,mitkä+on+mitäkin+.+++++Se+,että+et+usko+Jeesuksen+olevan+muuta+kuin+ihminen+niin+säälin+sinun+osaasi+.Se+ei+ole+todellakaan+hyvä+,mutta+toivon+,että+nöyrryt+ja+teet+parannuksen+vääryydestäsi+ehkä+Jumala+vielä+antaa+sinulle+oikean+ymmärryksen+ja+alat+kasvaa+oiekaan+suuntaan.Sitä+toivon+.