Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
204
Kommenttia
11182
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paavali+kirjoitti+hyvin+,mutta+80pros+uskovista+ei+tajua+,mitä+Paavali+kirjoittaa+.
++++++Usko+Jeesukseen+Kristukseen+pelastaa+ei+kaste+,mutta+kaste+on+liitetty+uskoon+tuloon+,kuten+raamattu+opettaa.Usko+siis+pelastaa+ja+mistä+sitten+ne+työt+tulee+,joita+monet+ei+ymmärrä+armon+alla...+no+ne+tulee+uudenliiton+sinettinä+eli+Pyhän+Hengen+kautta+sillä+kukaan+ei+ole+uskossa+ellei+ole+saanut+uutta+Henkeä+taivaasta+eli+on+uudesti+syntynyt+ja+kun+uusi+Henki+on+kasvattajana+jokaisessa+USKOVASSA+niin+Hän+kasvattaa+tekemään+hyviä+töitä+eri+tavoin+ihan+arjessa+siis+ei+enää+mitään+tekemistä+pelastuksen+kanssa+kun+siinä+jo+ollaan+vaan+Hengen+ohjaamana+ja+kasvattamana+ja+ne+on+siis+ihan+arjen+töitä+monesti+.
01.04.2019 21:35
Jumalan+voima+voi+muuttaa+ihmisen+kuin+ihmisen+,mutta+monesti+on+niitä+päänupin+esteitä+niin+rukoilijoilla+kuin+rukoiltavillakin+.
++++Olen+itse+siis+mies+ja+rakastan+naista+ja+minullakin+on+entinen+elämä+ollut+muissa+synneissä+sitä+sun+tätä+ja+kaikkeen+on+apu+tullut+ja+joskus+on+mennyt+vuosia+ja+välillä+olen+vedonnut+Jumalaan+,että+raamatussa+luvataan+sitä+ja+sitä+kun+ehyellä+sydämmellä+anoo+....joskus+vie+aikaa+,mutta+sen+olen+huomannut+,että+tuntuu+kuin+Jumala+arvostaisi+juuri+sitä+luoduissaan+kun+ihmiset+ei+anna+periksi+rukouksissaan+...sanoo+vaikka+niin+,että+..viekää+enkelit+tämä+anomukseni+Jumalan+luo+sillä+halua+tulla+kuulluksi+Jumalan+salissa+ja+haluan+vastauksen+TÄHÄN+asiaan+,jota+olen+anomalla+anonut+ja+pyytämällä+pyytänyt+ja+nyttenkin+pyydän+.....................Tuossa+siis+tyyliä+,että+olkaamme+sitkeitä+ja+VAATIKAAMME+Jumalalta+oikeuksisamme+sillä+me+olemme+Jumalan+luomia+ja+kun+olemme+sellaisessa+halussa+,jossa+haluamme+vapautua+synnistä+niin+.......siis+olkaa+sinnikäitä+rukoilijoita.
01.04.2019 21:26
Tämän+palstan+kaikille+homoille+ja+lesboille+.....älkää+pettäkö+itseänne+vaan+olkaa+rehellisä+ja+tuokaa+se+vääryytenne+ja+tienne+esiin+.....jotta+kenties+saisitte+voiman+vastustaa+ja+voittaakin+tuon+synnin+,joka+ei+lupaa+elämää.Me+jokainen+uskova+tiedämme+tämän+asian+niin+.......................ilman+minkäänlaista+vihanpitoa+..ihan+rauhassa.
01.04.2019 21:11
Muistakaamme+vaikka+olemme+armon+alla+niin+ohjeet+ja+opetus+on+ja+pysyy+.Samoin+syntiä+ei+ole+lupa+tehdä+armon+verta+vastaan+..ei+yhtään+ja+kun+kukaan+ei+ole+synnitön+niin+rikkeet+tulee+tuoda+valkeuteen+,jotta+kentis+jokainen+armon+saisi.
01.04.2019 21:08
Kerroppa+siis+minulle+mitä+on+laki+ja+mitä+on+armo+??
01.04.2019 21:06
Jeesus+on+opettanut+ja+puhunut+ihan+suoraan+,että+tiedän+kyllä+,mitä+Kuningas+puhuu+ja+sitä+yritän+myös+toisillekkin+kertoa+ja+sitten+toinen+asia+....minulla+ei+ole+sydämmellä+vihaa+vaan+kun+tiedän+,mikä+vie+ihmisiä+väärään+suuntaan+niin+kerron+asian+suoraan+enkä+siinä+mutkia+tee+suuntaan+taikka+toiseen+..Turha+siis+kenenkään+valehdella+itselleen+ja+yrittää+peitellä+syntejään+sille+ne+tulevat+kyllä+esille+joko+nyt+tai+myöhemmin+.Parempi+on+tunnustaa+nyt+suoraan+virheensä+ja+anoa+anteeksi+..
01.04.2019 21:04
Jeesus+ei+hyväksy+syntiä+yhtään+ja+Hän+varmasti+tiesi+tulevan+kuolemansa+ja+varoitti+tekemästä+syntiä+Hänen+vertaan+vastaan.Johan+olisi+höperöä+,että+Jumalan+poika+,joka+vuodatti+veren+olisi+vuodattanut+sen+itseään+vastaan+lyömäaseeksi+eli+synnin+teon+kuin+vapauttajaksi+....sehän+on+aivan+järjetöntä+sellainen+väitös.
+++Homous+ja+lesbous+on+syntiä+rankemmasta+päästä+ja+homouden+harjoittajia+ei+taivaassa+ole+.
+++++++++Parannuksen+tehneitä+voi+olla+ja+myös+sama+parannuksen+teko+muillekkin+synneille+ja+sitä+taistelua+syntiä+vastaan.Sitä+hyvää+kilvoittelua+ja+Jumalan+tahdon+tekemistä+..sitä+se+on++..
01.04.2019 15:13
Olen+kyllä+lukenut+raamatun+ja+eriversiot+moneen+kertaan+ja+opettanut+Hengessä+sanat+kuullen+.....sanon+,että+kaikkea+en+ole+lukenut+paavolan+teksteistä+,joten+en+voi+kommentoida+kaikkea+kun+en+tiedä+siis+kaikkia+hänen+kirjoituksiaan.Tämän+suomi+sivuston+kommentointiin+sanon+kyllä+,että+on+outoa+porukkaa+.
01.04.2019 15:01
Sinä+et+tajua+yhtään+koko+asiasta+..sen+näkee+heti+.Sitten+jos+haluat+kutsua+käärmeeksi+niin+sanon+,että+kirjoitan+Jeesuksen+Kristuksen+ohjauksessa+ja+sitä+kirjoitusta+on+saanut+tehdä+monella+palstalla+.
+++++Mieti+sitten+jos+sinussa+edes+Henkeä+on+,mitä+suollat+ulos+.
Käskyt+ei+ole+kadonneet+mihinkään+eikä+niitä+ole+kumottu+ja+piste+.Sitten+se+harha+,että+armo+ja+synninteko+lyödään+nippuun+on+karmea+eksytys+.Armo+asiaa+on+monesti+väännetty+niin+kieroon+kun+voi+ja+pahimpina+kerran+pelastettu+aina+pelastettu+vaikka+raamattu+kumoaa+täysin+tuon+asian+.Varoitusta+asiasta+varoituksen+perään+,mutta+ilmeisesti+on+niin+,että+ketkä+menee+siihen+eksytykseen+niin+niitä+on+vaikea+saada+enää+elämän+tielle+.Se+synti+sitoo+niin+vahvasti+monia.
31.03.2019 22:06
Se+,mitä+itse+olen+Paavolan+tekstejä+lukenut+(en+kaikkia)+niin+hyvää+ja+kasvattavaa+opetusta+,joka+kestää+tarkastelun+.Kukaan+ei+kuitenkaan+ole+täydellinen+eli+pikku+lapsuksia+saattaa+tulla+,mutta+silti+ok.Pawson+on+ulkomaan+elävistä+sitten+toinen+,joka+on+pohjaltaan+hyvä+vaikka+ihan+millilleen+en+kaikkia+asioita+allekirjoita+,mutta+se+tärkein+eli+kulmakivi+on+oikea+ja+siihen+terve+kasvu+,jolla+pysyy+kulmakiven+vierellä+koko+matkan+.
31.03.2019 21:49
Tällä+sivustolla+loistaa+Jumalaa+vastaan+pilkkaavat+ja+ilmeisesti+ylläpidon+suostumuksella+.Kun+katselee+tiettyjä+uskon+osioita+niin+pahalta+tuntuu+,eikä+sellaista+voi+edes+lukea.
+++++Valvovia+kristittyjä+missä+??+vastaus+ympäri+maailmaa+,mutta+se+,mitä+itse+kuulen+ja+näen+ja+koen+on+,että+niitä+ihmisiä+monesti+ei+näy+parrasvaloissa+vaan+päinvastoin,+ovat+niin+hiljaisia+arkielämässä+,että+ei+tiedä+onko+edes+olemassa+,mutta+Herran+työssä+väkeviä.
++++++Uskolla+rahastavat+on+sitten+erikseen+.Pöyristyttävää+katsella+amerikan+miljonäärejä+,jotka+tekevät+Jeesuksella+rahaa.
30.03.2019 07:27
Lopunajassa+ollaan+ja+kuten+Jeesus+ilmoitti+se+vihtahousu+on+kylvänyt+sen+hukka+viljan+oikean+sekaan+ja+se+kuka+on+sielullinen+ei+tajua+sitä+eksytystä+,mutta+Hengessä+vaeltavat+näkevät+asian+kirkkaasti.
++++Kuten+edellä+niin+kaikenmaailman+viheltäjiä+riittää+kirkoissa+,mutta+se+ihmisten+pelastaminen+ei+tunnu+nappaavan+ja+siihenkin+Jeesus+sanoi+.....mitä+erinomaista+siinä+on+jos+te+toisillenne+puhutte+.
+++++++Herra+antoi+ilmoituksen+ja+tässä+kerronkin+samalla+,että+Kuninkaan+tulo+on+lähellä+.Kaikki+kuitenkin+tapahtuu+monelle+....kuin+varas+yöllä+,mutta+onneksi+on+paljon+niitä+,jotka+valvovat+ja+tarkkailevat+öljy+lamppuineen.
29.03.2019 22:23
Liha+on+meidän+matkakumppani+koko+matkan+ajan+ja+se+on+pilalla+sen+alkutapahtuman+takia+.Paavali+kirjoittaa+asian+niin+selvästi+kuin+kirjoittaa+voi+.Ihmettelen+tällä+saitilla+olevaa+eksynyttä+porukkaa+,joka+luulee+ja+uskoo+aina+pelastettu+eksytys+oppiin.
++++++Vaeltakaa+Hengessä+on+juuri+se+,millä+voimme+pysyä+lihan+himoista+erossa+ja+se+tuo+ikuisen+elämän+,jos+me+vaellamme+lihassa+niin+sen+palkka+on+kuolema+.On+karmeaa+,kuinka+nuo+selvät+asiat+on+käännetty+lahkojen+toimesta+täysin+väärin+,kuten+tämäkin+saitti+paljastaa+...ei+minkäänlaista+ymmärrystä+raamatun+asiasta+..siis+ei+minkäänlaista+ja+syy+,jonka+ymmärrän+heti+on+se+,että+on+kristityiksi+itseään+kutsuvia+,jotka+eivät+ole+saanut+maistaa+sitä+Hengessä+vaellusta+ja+siksi+eivät+tajua+yhtään+mitään+asiasta+,mitä+raamatussa+kirjoitetaan.
+++++Moni+vaeltaa+nykyään+sielullisena+ja+täysin+erillään+Jumalasta+ja+ei+pääse+Totuuteen+kiinni+kun+on+itse+lukinnut+itsensä+vääryyteen+ja+siihen+mieltynyt.
29.03.2019 06:41
Osoittaa+jälleen+kerran+,että+on+taas+yksi+,joka+ei+tajua+yhtään+koko+laki+armo+asiasta+ja+mitä+se+tarkoittaa+.Lue+,mitä+kirjoitin+ja+yritä+ymmärtää+tuo+tiivistys+.
28.03.2019 20:54
Lisään+näin+uskovana+miehenä+vettä+myllyyn+,että+...nyt+tarvitaan+eduskunnassa+miehiltä+ratkaisuja+,joissa+on+MUNAA.
++++Jokainen+tietää+,jolla+hieman+plus+miinus+laskut+sujuu+,että+,kohta+ei+ole+varaa+kellään+jos+tällä+linjalla+jatketaan..
28.03.2019 20:19
Kuulostaa+rohkealta+ja+hyvältä+toiminnan+ratkaisulta+,johonka+tulevaisuudessa+ON+PAKKO+ryhtyä+sillä+vanhukset+jää+muutoin+pakosti+heitteille+kun+väestöpommi+iskee+pian.
28.03.2019 20:17
Laki+on+Pyhä++ja+Hyvä.+Onko+Jumala+tehnyt+esim+10+käskyssä+virheen+??+ei+ole++vaan+ne+on+hyvät+ja+Pyhät+eikä+katoa+mihinkään.
++++Nyt+uudessa+liitossa+olemme+Armon+varassa+uskosta+ja+samalla+pidämme+kunniassa+käskyt+.Se+,mikä+osa+oli+juutalaisten+ei+ole+enää+pakanoiden+eli+meidän+nyk+kristittyjen+.Meillä+on+monessa+asiassa+vapaus+,mutta+säännöt+on+säännöt+loppuun+asti+ja+jos+uskova+armossa+rikkoo+sääntöjä+rikkomasta+päästyään+niin+....Oletko+varma+,että+pääset+taivaaseen+.??+siis+kysymys+jokaiselle+uskovalle+.On+nimittäin+niin+,että+armon+alla+olevalta+odotetaan+vielä+10+kertaa+parempaa+kulkemista+kuin+entisen+lain+alla+olevilta+.Ennen+vanhassa+liitossa+synti+tehtiin+eläimen+verta+vasten+,mutta+nyt+uudessa+synti+tehdään+Jeesuksen+sovitusverta+vasten+ja+sen+tulisi+jo+nostattaa+niskavillat+pystyyn+.Älköön+kukaan+siis+kuvitelko+,että+armo+olisi+helpompaa+kuin+laki+.Sanon+älkää+edes+kuvitelko+.Laki+siis+on+Pyhä+ja+Hyvä+.
28.03.2019 19:44
Juu..Jumala+tutkii+sydämmet+ja+ihminen+näkee+vain+ulkokuoren+.Minun+keskustelu+loppuu+yleensä+jonkun+kristityn+kanssa+siihen+,kun+alkaa+kuulua+hienoja+termejä+,joilla+sielullinen+kristitty+pönkittää+omaa+sielullista+egoaan+ja+sellainen+on+ylpeyttä+ja+sitä+omariittoisuutta+.Moni+ajattelee+uskoa+viisauden+kautta+ja+metsään+menee+.
+++Usko+toimii+Hengen+kautta+ja+sitä+kautta+kristitty+saa+viisauden+Jumalalta+eli+ihminen+on+vain+työmies+eikä+kannata+enempää+luulla+kun+se+viisaus+ei+tule+itsestä+vaan+Totuuden+Hengen+kautta+Kristukselta.
28.03.2019 18:15
En+tunne+tätä+suontoa+yhtään+,mutta+tuo+video+oli+ihan+asiaa+kun+katsoin.Nyt+on+todella+härskiksi+homma+mennyt+herjausten+yms+suhteen+kun+sylkykuppeja+etsitään+omaan+surkeaan+tilaan.
++++++Jumalan+työntekijöitä+pilkataan+ja+herjataan+urakalla+ja+nimeomaan+nimellä.On+moni+ottanut+suuren+vallan+itselleen+.
28.03.2019 18:09
On+mennyt+surkeaksi+touhu+,jos+tuollaista+pilkkaa+on+jo+sisällä+kirkoissa.+Mitä+vielä+onkaan+edessä.
27.03.2019 16:43
551 / 560