Vapaa kuvaus

Aloituksia

204

Kommenttia

11182

1. Erinomaista+jos+tuo+toteutuu+,että+peliautomaatit+,jotka+on+ryöstänyt+monen+vanhuksen+ja+saanut+ties+karmeaan+jamaan+häviäisi+ja+äkkiä+arkikohteista+.+++++Olen+itsekki+paasannut+asian+puolesta+jo+pitkään+.Joka+kerta+pysähdyn+automaatin+pelaajan+kohdalla+ja+sanon+...kone+voittaa+aina+ja+sitten+ku+joku+sanoo+...no+voitin+tuossa+muutaman+kympin+justa+ni+kysyn+...oletko+nähnyt+montaa+konetta+konkurssissa+ja+oletko+pitänyt+kirjaa+kaikista+rahoista+,mitä+olet+koneeseen+työntänyt+.+++++Raivostuttaa+suorastaan+nuo+pelikoneet+.Itse+olen+ollut+totaali+kieltäytyjä+ja+jatkan+saarnaamistani+niin+kauan+,kunnes+jokaikinen+rakkine+häviää+tästä+maasta+siviilipaikoista+.
  2. Kristityllä+on+vaellus+oltava+sellaista+,että+ihminen+pysyy+Kristuksessa+eli+ikuisessa+elämässä+.Ihminen+kristitty+voi+kuitenkin+menettää+pelastuksensa+.++++++Hengessä+vaeltaminen+on+se+suurin+ase+,jolla+lihan+eli+kuoleman+voi+voittaa+.Sydämmen+asenne+,että+ei+hyväksy+synnintekoa+vaan+yrittää+taistella+ulos+ja+samalla+pitää+Jumalalle+tilivälit+lyhyinä+eli+tuo+oman+syntinsä+kanssa+valoon+eikä+pimitä+sitä+tai+mikä+pahempaa+,että+sanoo+olevansa+synnitön.++++++Paljon+asioita+,joihin+kuitenkin+Henki+ohjaa+eli+Kristuksen+Henki+.Siis+sille+oikealle+tielle+ja+kulkea+sitä+oikeaa+tietä+.Kun+olemme+Hengen+ohjaamina+emmekä+lihan+niin+tie+on+oikea+ja+vie+ikuiseen+elämään.