Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Stayupnylon
profiilit
Stayupnylon
Stayupnylon
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+aloitus+on+mun...nyt+vaan+vaikutan+Hämeenlinnan+kaupungissa.
Kävelen++niissä+vaimon+alusasuissa+ja+minihameessa+kaupungin+puistoissa+iltaisin,+helpoßti+riisuttavat+verkkarihousut+ha.een+ja+nailoneiden+päällä.
Edelleen+kova+kii.a+ja+halu+kiihottaa+miestä++mm.nailoneilla,runkata+kaluasi++toisilla+vaimon+pikkareilla.++Ja+antaa+sinun+laueta+mihin+haluat.
Ehdoton+luottamus+täytyy+olla!
11.09.2021 00:46
NYT+SAMA+HÄMEENLINNASSA,
EI+ENÄÄN+HYVINKÄÄLLÄ!
11.09.2021 00:36
Vaikutan+nyt+Hömeenlinnassa.
Puen+edelleen++pitsi/satiini+pikkarit,+stay+up+ßukat+tai+kiiltävät+sukkahousut,niukan+ja+tiukan+minihameen+ja+vaimon+rintsikat.
Nyt+liikun+keskustan+puistoissa+iltaisin+myös+kaupungin+puistossa+jä+joskus+levarilla.
Halutessasi+saat+laueta+mihin+vain...kerro+siitä+niin+hoitelen+sinut+käsin+ja+ehkä+suullakin...
11.09.2021 00:33
Takuu+voimässa+vain+,jos+on+huollettu+ensimmäiset+2v+++15+000tkm+välein.
Vain+öljyt+ja+suodatin+maksavat.
Toisin+on+vw,skoda,bmw,
5+vuotta+niin+eka+näýttö,sitten+3+vuoden+välein.
Tiheä+huoltovälit+parempii.kuin+kerran+10vuodessa,jos+ymmärrät
Pelkäävänä+volvo+ķuskina.
20.08.2021 00:48
Niin+ja+tietty+ratti+manuaalt+ja+upea,toimiva+
Automaatti+nopeuden+seuraaja
25km+kuluessa+auto+lyö+lukkojarrun+päälle+ja+väistää+tai+pysäyttäää++Corollan!
Hyvä+turvalaìte!!
Saa+täyshybridit+hiipua,
Yhteen+asennettuja+laitteita+on+49+kappaletta!
20.08.2021 00:39
Niin+,takana,mutta+entäs+edestä???
Mulla+peräkkäin+ollut+
4+avensista
Ja+nyt+13+000tkm+ajettu
,COROLLA.
TURBO,+1.9+KONE,BENSALLA.
On++automaatti+manuaali+loota+10.vaihtélla,
Aivan+kaikki+lisälaitteet+mitä+Tojoihin+saa.
Upeat+ajoturvallisét+laitteet+5+kameraa+ja+törkeän+liikäa+ajomukavuuten+vaikutttavia+laitteita!!!
Auto+vielä+tämäñ+vuoden+esittelyautona(8+viikonlopu!
Sitten++iso+huolto+,+nahkapenkit+takaisin+ja+palkkioksi+saadaan+tuo+punainen+raketti+(+molemmilla+turboilla+228+heppaa+autoon
..tosin+silloin+myös+bensaa+palaa)
Kulutus+4.5l+/100km
Tai+tehot+käyttöön+11,ltr/100km.
Taskuparkkitoiminnon+napataan+loppusyksystä+veke!
20.08.2021 00:31
Olethan+luotettava?+Olen+ukkomies!
Saako+alla+olla+naisten+asuja?
Jos+saan+pukea,olisi+kiva,jos+sinä+toivoisit,mitä+haluaisit+nähdä,koskettaa,tuntea+asujen+suhteen!
18.02.2020 11:34
18.2.2020+olen+kiimainen,tyttöilevä+ukkomies,58v,nuorekas+kuulemma+hyväsäärinen+,piukka+peppuinen+....
Hyvinkäällä+ajan+iltaisin+autolla,ylläni+mustat+ja+kiiltävät+sray-up++sukat,kirkkaan+punaiset+pitsipikkarit+(vaimon+käyttämät)+sukkanauhaliivit,ja+röyhkeän+tiukka+ja+niukka+minihame,+joko+nahkaa+tai+latexia!
ABC:n+pesukadun+lähellä+nousen+välillä+autosta+kiiltävät+nylonsääret+ensin+uloslaittaen+ja+sukkan
auhojen+ja+sukanreunojen+vilautuksen+antamalla...
Haluatko+tuntea+kovallasi+vaimoni+nailonit+tai+toiset+pikkarit,+joihin+saisit+laueta..
Tosin+muutakin+voimme+tehdä...kunhan+saan+vietellä+sinut+asuillani+ja+saada+sinut+kiimaisena+laukeamaan..
Peppuni+lähes+koskematon...vain+sormea+ja+suuta+kokenut...
18.02.2020 11:16
Kaupungi+npuisto+ei+petä...suojaisia+paikkoja+ja+iltasella+liikkuu++halukkaita....+satoja+kertoja+talvellakin+värjötellyt+minihameessa+ja+nailoneissa+kunnes+kuuma+käsi+on+tullut+takaapäin+lämmittämään...
26.09.2019 11:53
Siellä+olen+pari+kertaa+nautiskellut++naisten+asut+yllä+autoa+vasten+nojaten+hämärässä.+Jos+joku+tulee+autolla+poistumme+välillä+autoihin+istumaan...
26.09.2019 08:54
Muistan+sierran+ja+kovakaluisen+papan!
Itse+levarilla+usein+95-2012.
Niukka+minihame+,+kiiltävät+stayup+sukat+sukkanauhat+ja+vaimon+joko+liukkaat+satiini-+tai+pitsipikkarit+joihin+tuli+lasti+jos+toinenkin...
Kiinasia+hetkiä+autoissa+ja+metsässä+ja+siinä+vanhassa+vessassa!
Nyt+harvemmin+siellä+joskus+täällä+pohjois-uudellamaalla...autolla+päivisin...iltaisin.
Janakkala+ainakin+oli+kiimainen+paikka..kättä+ja+suuta+välillä+muuta+:)
26.09.2019 08:45
1 / 1