Riihimäki missä runkkupaikat

Anonyymi

50v kuumana antaa ja ottaa

18

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska harrastus imetään vatkataan ja saunan jälkeen pannaan vaimojamme

• Anonyymi

Lenkki polun parkki ja abc takana

• Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

Riutan lenkki polun parkkissa usein touhutaan. Autojen lasit huurussa pysäköitynä

• Anonyymi

Missä tarkalleen ABC.n takana ? Ja miten siellä toimitaan ?

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

tule minun kotiini saamme olla rauhassa hieromme molemmilta lastin ulos odotan sinua tule nauttimaan

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

tule minun kotiini ei tarvitse olla parkkipaikalla täällä mies odottaa sinua nautitaan toisistamme huoneen lämmössä

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

• Anonyymi kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

Täällä myös ukm. Iltaisin abc takana pellolla parkki nyt pimeässä kiva touhuilla.

• Anonyymi

Sun pitää toteutaa se??

• Anonyymi

tule minun kotiini nautitaan miesten kesken ihana iltapäivä tuothan kullisi minun iloksi odotan

• Anonyymi

toteutan sen kunhan tulet luokseni huomenna puolenpäivän jälkeen minun luokse otamme lastit ulos tule nautitaan toisistamme odotan sinua

• Anonyymi

ota yhteyttä, keski-ikäisiä kuumia täällä

• mitä muita lenkkipolkuja,kun riutta??

• Anonyymi

tule luokseni saamme olla ja nauttia toisistamme minun kotona kukaan ei häirtse meidän lemmen leikkiä tulethan nauttimaan odotan

• Anonyymi

oletko mies täällä mies odottaa sinua

• Anonyymi

sinä 50 v haetko miestä täällä mies odottaa sinua tule luokseni nauttimaan

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      154
      9779
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      126
      7902
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7664
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      257
      7452
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      121
      6142
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5931
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      49
      5731
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      133
      5652
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      5011
    10. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      90
      4799
    Aihe