Riihimäki missä runkkupaikat

Anonyymi

50v kuumana antaa ja ottaa

18

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska harrastus imetään vatkataan ja saunan jälkeen pannaan vaimojamme

• Anonyymi

Lenkki polun parkki ja abc takana

• Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

Riutan lenkki polun parkkissa usein touhutaan. Autojen lasit huurussa pysäköitynä

• Anonyymi

Missä tarkalleen ABC.n takana ? Ja miten siellä toimitaan ?

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

tule minun kotiini saamme olla rauhassa hieromme molemmilta lastin ulos odotan sinua tule nauttimaan

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

tule minun kotiini ei tarvitse olla parkkipaikalla täällä mies odottaa sinua nautitaan toisistamme huoneen lämmössä

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

• Anonyymi kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

Täällä myös ukm. Iltaisin abc takana pellolla parkki nyt pimeässä kiva touhuilla.

• Anonyymi

Sun pitää toteutaa se??

• Anonyymi

tule minun kotiini nautitaan miesten kesken ihana iltapäivä tuothan kullisi minun iloksi odotan

• Anonyymi

toteutan sen kunhan tulet luokseni huomenna puolenpäivän jälkeen minun luokse otamme lastit ulos tule nautitaan toisistamme odotan sinua

• Anonyymi

ota yhteyttä, keski-ikäisiä kuumia täällä

• mitä muita lenkkipolkuja,kun riutta??

• Anonyymi

tule luokseni saamme olla ja nauttia toisistamme minun kotona kukaan ei häirtse meidän lemmen leikkiä tulethan nauttimaan odotan

• Anonyymi

oletko mies täällä mies odottaa sinua

• Anonyymi

sinä 50 v haetko miestä täällä mies odottaa sinua tule luokseni nauttimaan

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3198
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    Aihe