Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ShivaTheSunlight
profiilit
ShivaTheSunlight
ShivaTheSunlight
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
59
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+sellaista+ole+vielä+tapahtunut.+Eikä+tällä+menolla+tule+tapahtuun+koskaan:(++Koko+ajan+tolkutan+itselleni+että+mun+on+pakko+tehdä+jotain!+Keinot+ovat+vain+kovin+rajalliset,+kun+ei+nähdä+enää.+Mitä+ihmettä+tässä+voi+tehdä?!+Sielähän+saattaa+se+elämäni+rakkaus+vain+oottaa+poimijaansa+ja+tässä+mä+vaan+seison+tumput+suorina:(
04.04.2020 16:10
Kaunista..+Silmät+kostuivat,+kunpa+hän+ajattelisi+minua+noin..
04.04.2020 14:03
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+täältäkin!+Unien+hellään+huomaan+käykäämme.+Jospa+se+oma+rakas+olisi+sielä+odottamassa:)
04.04.2020 01:02
Tiedätkös,+että+hiljaisuus+on+välillä+musiikkia+korville:)+Mut+jahka+päästään+tästä+vauhtiin+niin+eiköhän+jo+kohta+toivota+et+toinen+ois+välillä+hiljaa+;)
04.04.2020 00:22
Eiköhän+näihin+voi+kaikki+vastailla,+vaikka+olisikin+jollekin+tietylle+osoitettu.+Itsekin+teen+niin,+vaikka+jo+aloitus+kertoo+ettei+ole+minulle.+Välillä+on+vaan+mukava+pistää+se+omakin+lusikka+sinne+soppaan:)+Hieno+vastaus+sulla!+Hyvän+voimaan+haluan+minäkin+uskoa.
04.04.2020 00:10
Älä+niihin+sormiin+luota.+Vaan+siihen+tunteeseen+mikä+kytee+sun+sisällä,+kyllä+se+kertoo+kuka+on+se+oikea..+:)
03.04.2020 23:54
Jos+saisin+viestin+sinulta,+mitä+vain,+tekisit+minut+niin+onnelliseksi.+Silloin+tietäisin+etten+ole+yksin+tunteideni+kanssa,+vaan+olemme+yhdessä+samassa+liemessä:)+Mutta+ei+sitä+taida+tapahtua..+Täytyisi+minun+olla+rohkea.+(tämä+hänelle+ihanalle+aikuiselle+miehelle)
03.04.2020 22:42
Ihana+kaihoisa+laulu..+Ajattelen+hetkiä+hänen+kanssaan+ja+sydän+on+pakahtua+tästä+tunteesta.+Ikävä+on..
03.04.2020 22:25
Kiitos+kun+vastasit.+Asiathan+ovat+sitten+ihan+hyvin+välillänne+jos+olette+sinut+asian+kanssa+juuri+noin+kuin+kuvasit.
31.03.2020 22:00
No,+voithan+sinä+ajatella+kuin+olisi+:)
31.03.2020 19:28
Niin+ja+kaipaan+miestä,+ettei+tule+väärinkäsityksiä:)
31.03.2020 19:22
Nainen+olen+niin+kuin+taidat+olla+sinäkin.+Lämmintä+välittävää+katsetta+ajoin+takaa,++josta+tulee+uskomaton+hyvänolon+tunne.+Emme+ole+kosketelleet+tai+olen+minä+kerran+häntä,+mutta+siinä+ei+ollut+mitään+seksuaalista,+lähinnä+halusin+kertoa+että+hän+on+minulle+tärkeä.+Tuo+viestini+kertoo+vain+kaipauksesta+enempään..
31.03.2020 19:19
En+mä+tiedä+missä+sä+olet,+et+ole+mun+hän..+Mut+ehkä+se+sun+hän+lukee+tän+ja+tunnistaa,+toivotaan+niin.
31.03.2020 18:56
Miksi+se+olisi+hirvittävää+jos+ihastuksesi+olisi+täällä?+Etkö+halua+kohdata+häntä,+tietää+onko+sinulla+mitään+mahdollisuuksia?+Näetkö+häntä+kenties+irl+kuitenkin?+Joten+tällä+palstalla+ei+ole+sen+tähden+merkitystä?+Vai+onko+kyse+vain+pienestä+ihastumisesta+ei+mistään+vakavasta?
31.03.2020 16:34
Sinä+sen+sanoit..+Yrittänyt+vältellä+tuota+R-sanaa+kuitenkin.+Se+tuntuu+niin+vahvalta+ja+pelottavalta+tässä+vaiheessa+missä+ei+tunne+toista+hyvin,+ei+olla+yhdessä+eikä+ole+edes+varmuutta+toisen+tunteista.
Kuulostaa+hyvin+tutulta+tuo+miten+kuvailit+ruusunpunaiset+lasit+ja+sekoilun:)+Tunnen+käyttäytyväni+ihan+hooposti+hänen+seurassaan.+Kerran+jopa+tein+jotain+tyhmää,+jota+pelästyin+itsekin+ja+aloin+kuvittelemaan+että+hän+välttelee+minua+sen+takia,+kun+en+pariin+päivään+häntä+nähnyt.+Sitten+seuraavana+päivänä+hän+taas+tuli+ja+se+katse+meinasi+viedä+minulta+jalat+alta.+
Epävarmuus+tässä+pahin+haitta+ja+oma+luonne.+Olen+aika+varovainen+ja+hiukan+ujo+ja+nämä+asiat+korostuvat+hänen+seurassaan.+Se+tilanne+missä+kohdataan+ei+salli+mitään+henkilökohtaisuuksia,+koska+valppaita+silmäpareja+ympärillä.+Emme+oikeastaan+koskaan+ole+ihan+kahden.+Nämä+tekijät+ovat+varmasti+se+suurin+este+sille,+miksi+mitään+ei+ole+tapahtunut.+Tuo+mainitsemasi+jumitilanne+taitaa+olla+aika+kuvaava..
Jos+tietäisin+edes+onko+hän+sinkku.+Kuvittelen+näin+olevan,+mutta+todellisuushan+voi+ollakin+ihan+toinen.+Sekin+tieto+voisi+auttaa+eteenpäin,+mutta+eihän+sellaista+tohdi+suoraan+kysyä.+Jotain+täytyisi+kyllä+tehdä/tapahtua+pian,+koska+alkanut+tuntua+että+tämä+epätietoisuus+on+oikeasti+pahinta+mitä+tiedän.+Nyt+ei+vain+nähdä+livessä+enää+ollenkaan,+enkä+osaa+sanoa+milloin+taas+kohdataan.
Kiitos+sinulle+Pikku-pirpana,+kun+koetat+auttaa.!+Pelkkä+puhuminen+asiasta+jo+auttaa+ja+on+kiva+saada+ulkopuolisen+näkökulma+asioihin.+Jos+haluat+jutella+omasta+tilanteestasi+välillä+niin+sekin+käy:)
30.03.2020 19:21
Menen+ja+tunnustan+hänelle+tunteeni.+Eiku...äh..Pelkäämpä+et+käy+kuitenkin+niin+et+sanat+juuttuu+kurkkuun.+Kumpa+pääsisi+eroon+tästä+epävarmuudesta.
30.03.2020 15:08
Ymmärsin+viestistäsi+että+olet+hänelle+kertonut+ihastuksestasi+irl.+Silloin+olet+voitavasi+tehnyt.+Jos+hän+ei+vastaa+tunteisiisi+et+voi+muuta+kuin+siirtyä+eteenpäin.+Tiedän+että+se+on+vaikeaa,+mutta+itsesi+hyvinvoinnin+kannalta+niin+on+tehtävä.+Helpottaa+jos+ette+näe+irl+enää+ollenkaan,+se+auttaa+unohtamaan.+Yrittää+täyttää+elämää+muilla+asioilla.+Toivottavasti+pääset+irrottautumaan+myös+tästä+palstasta.+Tämä+helposti+ruokkii+mielikuvia+että+kaivattu+on+täällä+myös,+vaikka+todellisuus+mitä+todennäköisemmin+on+jotain+muuta.+Voimia+sinulle!
30.03.2020 14:27
Nyt+kyllä+pistit+pahan:)+mut+yritän+jotain+kertoa,+kuitenkin+liikoja+paljastelematta.
Tarkoitin+että+palstalla+olen+roikkunut+enemmän+tai+vähemmän+tuon+kaksi+kuukautta+mitä+mainitsin.+Ihastunut+olen+jo+pidemmältä+ajalta.+Ai,+mistäkö+tiedän+tunteiden+aitouden+haavekuvasta.+Vaikea+kysymys,+mutta+yritän+vastata.+Ensinnäkin+aikaisemmat+kokemukset+puoltavat+tätä+että+tunne+on+aito+ja+pysyvä,+eli+löytyy+vertailukohteita.+
Toiseksi,+olemme+olleet+irl+tekemisissä+sen+verran+paljon/vähän+että+ihan+tuntematon+hän+ei+minulle+ole.+Keskusteluja+on+ollut,+mutta+tilanteet+sen+verta+virallisia+etteivät+ne+ole+mahdollistaneet+juurikaan+mitään+henkilökohtaisuuksia.
+Viimeisin,+mutta+ei+vähäisin+se+tunne+joka+kerta+kun+törmään+kyseiseen+ihmiseen.+Sitä+on+vaikea+edes+sanoin+kuvailla,+se+valtaa+koko+mielen+ja+kehon.+Valtava+mielihyvän+tunne+toisen+lähellä.+Samaan+aikaan+on+voimakas+yhteenkuuluvuuden+tunne,+hän+on+samankaltainen+mutta+ei+kuitenkaan.++Hän+on+kohtelias+ja+mukava+kaikille,+mutta..+Ne+meidän+kahdenkeskiset+hetket+jotka+ovat+tosin+lyhyitä+tuntuvat+silti+erityisiltä.+Katse+hakeutuu+toisen+silmiin,+elekieli+on+sellaista+että+tullaan+toista+lähelle+eikä+ole+kiirettä+pois,+sanoja+ei+tunnu+aina+löytyvän,+tietynlainen+ujous+ja+ujostelu+molemmilla..+Omia+tunteitani+en+kuvittele,+sen+tiedän+varmaksi,+mutta+hänestä+toisesta+osapuolesta+en+ole+varma.++Se+saattaa+olla+vain+kuvitelmaani+että+hän+pitäisi+minusta+enemmän+kuin+normi+kanssaihmisestä+ja+voi+tosiaan+olla+vain+yleistä+kohteliaisuutta+enkä+ole+mitenkään+erityinen+hänelle.+
Se+miksi+tykkään+hänestä+näin+paljon+on+juurikin+hänen+luonteensa+mikä+hänestä+on+välittynyt+minulle+ajan+saatossa.+Hän+on+lämmin,+hauska,+ystävällinen,+kohtelias,+aito+ja+rehellinen.+Nämä+asiat+ovat+välittyneet+minulle,+vaikka+en+voi+sanoa+häntä+vielä+tuntevani.+Tuntuu,+että+en+ole+hänenkaltaistaan+ihmistä+ennen+tavannut.+Hän+on+erityinen+minulle.
Ja+tällä+hetkellä+tilanne+siis+se+ettei+nähdä.+Aikaisemmin+tapaamisia/näkemisiä+lähes+päivittäin.
29.03.2020 22:13
Kiitos!+Välillä+tuntuu+että+tämä+koko+some+maailma+on+aivan+liikaa+minulle.+En+ole+tottunut+tällaiseen.+Minulla+aikaisemmin+kokemusta+vain+facebookista+ja+WA:sta+jotka+molemmat+ihan+piece+of+cake+tähän+verrattuna.+Tykkään+enemmän+irl+elämästä.+Nyt+ihastumisen+myötä+eksyin+tänne+"vertaistukiryhmään"+,+mutta+täytyy+todeta+että+enemmän+haittaa+tästä+taitaa+olla+kuin+hyötyä.+Ei+ne+vastaukset+täältä+löydy,+saatikka+hän..++
Haluan+kuitenkin+olla+optimisti,+sillä+sellainen+kuitenkin+olen.+Maailmassa+on+kuitenkin+paljon+hyvää+ja+niitä+hyviä+ihmisiäkin,+ne+täytyy+vain+löytää.+
On+tässä+palstassa+hyvääkin.+On+saanut+nauraa,+itkeä,+jakaa+hyviä+keskusteluja,+vaihtaa+monenlaisia+mielipiteitä+ym+ym.++Ehkä+minä+kestän,+päätän+niin!
29.03.2020 20:41
Mitäköhän+sanoisin..+Etelä-Suomen+alueelta+erästä+fiksua+ja+lämminhenkistä+miestä.
29.03.2020 20:00
2 / 3