Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

59

1. Kaunista..+Silmät+kostuivat,+kunpa+hän+ajattelisi+minua+noin..
  2. Sinä+sen+sanoit..+Yrittänyt+vältellä+tuota+R-sanaa+kuitenkin.+Se+tuntuu+niin+vahvalta+ja+pelottavalta+tässä+vaiheessa+missä+ei+tunne+toista+hyvin,+ei+olla+yhdessä+eikä+ole+edes+varmuutta+toisen+tunteista.Kuulostaa+hyvin+tutulta+tuo+miten+kuvailit+ruusunpunaiset+lasit+ja+sekoilun:)+Tunnen+käyttäytyväni+ihan+hooposti+hänen+seurassaan.+Kerran+jopa+tein+jotain+tyhmää,+jota+pelästyin+itsekin+ja+aloin+kuvittelemaan+että+hän+välttelee+minua+sen+takia,+kun+en+pariin+päivään+häntä+nähnyt.+Sitten+seuraavana+päivänä+hän+taas+tuli+ja+se+katse+meinasi+viedä+minulta+jalat+alta.+Epävarmuus+tässä+pahin+haitta+ja+oma+luonne.+Olen+aika+varovainen+ja+hiukan+ujo+ja+nämä+asiat+korostuvat+hänen+seurassaan.+Se+tilanne+missä+kohdataan+ei+salli+mitään+henkilökohtaisuuksia,+koska+valppaita+silmäpareja+ympärillä.+Emme+oikeastaan+koskaan+ole+ihan+kahden.+Nämä+tekijät+ovat+varmasti+se+suurin+este+sille,+miksi+mitään+ei+ole+tapahtunut.+Tuo+mainitsemasi+jumitilanne+taitaa+olla+aika+kuvaava..Jos+tietäisin+edes+onko+hän+sinkku.+Kuvittelen+näin+olevan,+mutta+todellisuushan+voi+ollakin+ihan+toinen.+Sekin+tieto+voisi+auttaa+eteenpäin,+mutta+eihän+sellaista+tohdi+suoraan+kysyä.+Jotain+täytyisi+kyllä+tehdä/tapahtua+pian,+koska+alkanut+tuntua+että+tämä+epätietoisuus+on+oikeasti+pahinta+mitä+tiedän.+Nyt+ei+vain+nähdä+livessä+enää+ollenkaan,+enkä+osaa+sanoa+milloin+taas+kohdataan.Kiitos+sinulle+Pikku-pirpana,+kun+koetat+auttaa.!+Pelkkä+puhuminen+asiasta+jo+auttaa+ja+on+kiva+saada+ulkopuolisen+näkökulma+asioihin.+Jos+haluat+jutella+omasta+tilanteestasi+välillä+niin+sekin+käy:)
  3. Nyt+kyllä+pistit+pahan:)+mut+yritän+jotain+kertoa,+kuitenkin+liikoja+paljastelematta.Tarkoitin+että+palstalla+olen+roikkunut+enemmän+tai+vähemmän+tuon+kaksi+kuukautta+mitä+mainitsin.+Ihastunut+olen+jo+pidemmältä+ajalta.+Ai,+mistäkö+tiedän+tunteiden+aitouden+haavekuvasta.+Vaikea+kysymys,+mutta+yritän+vastata.+Ensinnäkin+aikaisemmat+kokemukset+puoltavat+tätä+että+tunne+on+aito+ja+pysyvä,+eli+löytyy+vertailukohteita.+Toiseksi,+olemme+olleet+irl+tekemisissä+sen+verran+paljon/vähän+että+ihan+tuntematon+hän+ei+minulle+ole.+Keskusteluja+on+ollut,+mutta+tilanteet+sen+verta+virallisia+etteivät+ne+ole+mahdollistaneet+juurikaan+mitään+henkilökohtaisuuksia.+Viimeisin,+mutta+ei+vähäisin+se+tunne+joka+kerta+kun+törmään+kyseiseen+ihmiseen.+Sitä+on+vaikea+edes+sanoin+kuvailla,+se+valtaa+koko+mielen+ja+kehon.+Valtava+mielihyvän+tunne+toisen+lähellä.+Samaan+aikaan+on+voimakas+yhteenkuuluvuuden+tunne,+hän+on+samankaltainen+mutta+ei+kuitenkaan.++Hän+on+kohtelias+ja+mukava+kaikille,+mutta..+Ne+meidän+kahdenkeskiset+hetket+jotka+ovat+tosin+lyhyitä+tuntuvat+silti+erityisiltä.+Katse+hakeutuu+toisen+silmiin,+elekieli+on+sellaista+että+tullaan+toista+lähelle+eikä+ole+kiirettä+pois,+sanoja+ei+tunnu+aina+löytyvän,+tietynlainen+ujous+ja+ujostelu+molemmilla..+Omia+tunteitani+en+kuvittele,+sen+tiedän+varmaksi,+mutta+hänestä+toisesta+osapuolesta+en+ole+varma.++Se+saattaa+olla+vain+kuvitelmaani+että+hän+pitäisi+minusta+enemmän+kuin+normi+kanssaihmisestä+ja+voi+tosiaan+olla+vain+yleistä+kohteliaisuutta+enkä+ole+mitenkään+erityinen+hänelle.+Se+miksi+tykkään+hänestä+näin+paljon+on+juurikin+hänen+luonteensa+mikä+hänestä+on+välittynyt+minulle+ajan+saatossa.+Hän+on+lämmin,+hauska,+ystävällinen,+kohtelias,+aito+ja+rehellinen.+Nämä+asiat+ovat+välittyneet+minulle,+vaikka+en+voi+sanoa+häntä+vielä+tuntevani.+Tuntuu,+että+en+ole+hänenkaltaistaan+ihmistä+ennen+tavannut.+Hän+on+erityinen+minulle.Ja+tällä+hetkellä+tilanne+siis+se+ettei+nähdä.+Aikaisemmin+tapaamisia/näkemisiä+lähes+päivittäin.