Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ShivaTheSunlight
profiilit
ShivaTheSunlight
ShivaTheSunlight
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
59
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jotenkin+suloinen+aloitus.+Ymmärrän,+että+jos+suuret+tunteet+kyseessä,+se+voi+olla+hyvinkin+liikuttava+tapaaminen,+kun+sen+"rakkaan"+kohtaa+viimein+ja+tunteet+voivat+nousta+silloin+pintaan.+Uudet+asiat+ja+ihmiset+usein+ovat+pelottavia,+mutta+riskejä+ottamalla+ja+toiseen+tutustumalla+pelot+usein+hälvenee.+Yhdessä+eteenpäin+pienin+askelin:)
04.09.2020 20:15
Kiitos!+Mukavaa+viikonloppua+trollillekin!+Kiva,+kun+vielä+täällä+ilonamme+pyörit+:)+
Joku+tietty+nainenko+trollin+mieltä+kaihertaa?+Saako+udella+minkälainen+nainen+on+saanut+trollin+sydämen+sykkyrälle?:)
04.09.2020 19:54
Mä+voin+valottaa+ainakin+omien+kokemuksien+varjolla+tätä+asiaa.+Mistä+tietää+että+on+oikeasti+ihastunut?+No,+ensinnäkin+toista+ihmistä+ajattelee+ja+paljon.+Hän+pyörii+mielessä+ihan+missä+vain+ja+hänen+ajattelemisensa+saa+sinut+niin+iloiseksi+ja+onnelliseksi+että+vain+hymyilet+ajatuksissasi+lähestulkoon+koko+ajan,+hän+on+vain+niin+ihana+ja+tullut+sinulle+niin+tärkeäksi:)+Kun+olette+erossa+on+kova+ikävä+ja+välillä+on+vain+vaikea+keskittyä+mihinkään+kun+vain+se+"hän"+pyörii+mielessä+ja+haluaisit+jo+nähdä+pian..+Haluaisit+tehdä+kaikkesi+että+toisella+on+hyvä+olla+kun+olette+yhdessä+ja+kun+ette+ole+yhdessä+ajattelet+toista+lämmöllä+ja+toivot+että+hänellä+on+kaikki+hyvin+ja+että+hänkin+kaipaa+sinua.+Ihastuneena+sitä+lentelee+purppuranpunaisten+pilvien+päällä+ja+kaikki+tuntuu+mahdolliselta..:)+Ja+unohtamatta+tietenkään+sitä+valtavaa+tunnetta+minkä+toinen+saa+aikaan,+kun+ihastus+on+lähellä.+Haluaisi+vain+koskettaa+ja+tulla+kosketetuksi.+Veto+toiseen+tuntuu+melkein+sietämättömältä++ja+sitä+haluaa+ja+kaipaa+hulluuteen+asti:)
21.06.2020 21:52
Heh,+voin+kuvitella+ettei+ole+helppoa.+Kokoajan+pitää+olla+ajanhermolla+siitä+et+mihin+soppaan+kauhansa+pistäis;)+Ja+sekin+vielä+ettei+kukaan+tykkää,+on+siinä+kestämistä!+Ei+olis+monesta+hommaan.
20.06.2020 20:09
Hyvää+juhannuspäivää+trollillekin!+Kivahan+se+vaan+et+täälä+muutakin+luettavaa+kuin+nämä+meidän+kaipaushömpötykset:)
20.06.2020 19:53
Enemmänkin+se+menee+niin+päin+että+minä+ihastun+ihmisiin+jotka+eivät+minuun+:(+Kerran+on+sattunut+niinpäin+että+minuun+ihastui+mies,+jota+pidin+hyvänä+kaverina.+Ikävä+kyllä+se+ihastuminen+pilasi+sen+kaveruuden.+Hän+ei+pystynyt+enää+olemaan+kanssani+tekemisissä,+kun+sanoi+tunteiden+olevan+liian+vahvat+minua+kohtaan.+Tuntui,+että+menetin+jotain+todella+arvokasta+silloin:(
15.06.2020 19:29
Ne+on+niitä+palstaharhoja+:)+Toki+voi+sattua+joskus+niinkin+onnellisesti+että+täältä+kohtaa+sen+ketä+kaipaa,+mutta+todennäköisyys+on+kyllä+häviävän+pieni+ja+jos+niin+kävisikin+niin+mistä+sen+toisen+voisi+täältä+edes+tunnistaa+kun+kaikki+ovat+vain+anonyymeja+samankaltaisine+kokemuksineen.+Myönnän+että+itsekin+olen+sortunut+joskus+pohtimaan,+että+se+mun+"hän"+olisi+täällä,+eräs+keskustelu+varsinkin+vaikutti+niin+tutulta,+mutta+siitä+on+jo+kuukausia+ja+se+oli+silloin+kun+vielä+lentelin+haavemaailmassa.
15.06.2020 19:12
Olen+ottanut+jo+yhteyttä+kaivattuuni+ja+jatkan+ilmeisesti+palstailua.+Kanavoin+tunteitani+tänne,+saan+vertaistukea,ehkä+jotain+lohtuakin+toisinaan..+Jonkinlaista+tunteiden+käsittelyä+tämä.+Tiedän+etten+voi+roikkua+hänessä,+joten+roikun+siinä+tunteessa+minkä+hän+sai+aikaan.+Sitten,+kun+aika+tekee+tehtävänsä+ja+olen+valmis+siirtymään+eteenpäin+niin+ei+ole+tarvetta+tääläkään+käydä.+Sitä+odotellessa..
14.06.2020 18:28
Jotenkin+kummallisesti+asioita+tapahtuu+silloin+kun+niitä+osaisi+vähiten+odottaa.+Tästä+kanssa+kokemusta.+Se+on+valitettavaa,+että+onnensa+ohi+voi+kävellä+eikä+sitä+välttämättä+edes+huomaa.+Nyt+vain+silmät+auki+tuolla+ulkona:)
14.06.2020 17:14
Kannatan+kyllä+kertomista,+varsinkin+jos+olette+vielä+tekemisissä+irl+jolloin+se+on+luonnollisempi+ja+läheisempi+tapa+kuin+vain+heittää+esim.viestillä+kun+ei+muutakaan+yhteyttä+ole.+Silloin+näkee+toisen+reaktion+asiaan+suoraan+ja+ehkä+ei+niin+helposti+tule+väärinkäsityksiäkään+puolin+ja+toisin.+Tottakai+se+on+aina+riskialtista+ja+pakkien+riski+on+aina+olemassa,+mutta+kun+miettii+kumpi+on+loppupelissä+kamalampaa+tieto+ja+tuska+vai+pilvilinnojen+rakentelu+aivan+turhaan.+
Jos+olette+paljonkin+tekemisissä+niin+tunnustele+ensin+maaperää.+Tee+havainnointeja+siitä+millainen+hän+on+seurassasi,+miten+käyttäytyy,+elekieli+jne.+Ne+antavat+paljon+tietoa+siitä+voisiko+tunne+olla+molemminpuolinen.+Luota+vaistoosi!
14.06.2020 15:20
Samaa+haluaisin+häneltä,+mieheltä.+Jos+vain+saisin+hetken,+edes+pienen+hetken..+Ulkona+paistaa+aurinko,+mutta+sydäntäni+se+ei+riitä+lämmittämään.+Sisäinen+valoni+on+sammunut,+se+on+vain+himmeä+muisto+siitä+mitä+se+oli+silloin,+silloin+kun+oli+vielä+toivoa.+Se+toivo+oli+kuin+lämmin+syleily,+nyt+joudun+elämään+ilman+sitä+ja+sinua..+(hänelle)
14.06.2020 14:38
Tee+siitä+mahdollista:)+Mistä+sitä+tietää+ettei+hänkin+toivoisi+sitä..++
Niin..+Kun+olisikin+joku+nappula+mitä+painaa+ja+poistaa+tietyt+tunteet+että+voisi+siirtyä+eteenpäin,+sen+sijaan+jää+vellomaan+tähän+kurjuuteen+ja+toivomaan+että+voisi+tehdä+mahdottomasta+mahdollisen.+Miten+voikaan+joku+ihminen+koskettaa+niin+syvältä,+käydä+paikassa+missä+kukaan+ei+ole+ikinä+ennen+käynyt..+Surullista.
13.06.2020 23:48
Tosirakkaus..+hmm.+Myönnän+etten+tiedä+mitä+se+on.+Rakkautta+on+niin+monenlaista,+erilaisilla+vahvuusilla.+Kahdessa+pitkässä+suhteessa+olleenakaan,+en+voi+sanoa+että+olisin+kokenut+rakkauden+todellista+voimaa.+Edelleen+sitä+etsin..ehkä+koskaan+löytämättä.+Hyvin+voimakkaita+tunteita+tälläkin+hetkellä+tunnen+erästä+kohtaan,+jota+en+edes+oikeastaan+tunne+muutakuin+pintapuolisesti+ja+yhä+edelleen+ihmettelen+sitä+olenko+koskaan+tuntenut+näin+syvästi+ketään+kohtaan+tätä+ennen+vai+olenko+voinut+vain+unohtaa,vai+onko+tämä+ainutlaatuinen+kokemus..?
13.06.2020 23:33
Näette+kuitenkin+joskus?+Minulla+ei+ole+enää+kuin+sattuma,+eikä+se+taida+osua+kohdalle.++Haluaisin+edes+kerran+nähdä+hänet,+törmätä+niin+että+kohtaaminen+olisi+väistämätön.+Haluaisin+katsoa+häntä+syvälle+silmiin+sillloin+hän+näkisi+palavat+tunteeni+ja+ne+olisivat+hänellekin+silloin+totta.+Ehkä+hän+ei+silloin+väistyisi+pois+vaan+antaisi+minulle+mahdollisuuden..+muuta+en+uskalla+pyytää.
13.06.2020 23:04
Ihana+toive.+Lämmin+halaus,+kuka+sitä+nyt+voisi+vastustaa.
13.06.2020 22:12
No,+vähän+samanlainen+ongelma+täälläkin.+Vaikea+antaa+mitään+hyviä+neuvoja,+kun+täällä+edelleen+kärvistelen+vaikka+tilanteen+pitäisi+olla+kohdaltani+selvä.+Paljon+ulkoilen,+koitan+nähdä+ystäviä,+lueskelen+ja+koitan+kehittää+jotain+puuhaa+etten+ehtisi+niin+paljoa+miettiä+häntä,+mutta+eihän+se+aina+onnistu.+Illat+ehkä+pahimpia,+kun+on+aikaa+omille+ajatuksille+enemmän.+Eipä+tämä+taida+sinulle+mitään+lohtua+tuoda+kuin+että+kohtalotovereita+on:)
Jos+olet+sinkku+niin+tietenkin+kehottaisin+ottamaan+selvää+asiasta,+ehkä+tunne+molemminpuolista.
13.06.2020 21:55
Miksi+kohde+on+väärä?+Varattu?
13.06.2020 21:45
Kiitos!+Kyllä+se+aika+auttaa+ja+se+ettei+toista+enää+irl+näe.+Täytyy+vain+keskittyä+muihin+asioihin+nyt.+Toivoisin+kaikille+sitä+rohkeutta+ottaa+asioista+selvää,+elämä+voi+mennä+hukkaan+kaipaillessa.+Parempaa+huomista+toivotellen!
15.04.2020 22:13
Kiitos+asian+selventämisestä!+Kuulostaa+siltä+että+olet+jo+jollain+tapaa+sinut+asian+kanssa+ja+asianlaidan+hyväksynyt,+vaikka+se+ei+tunteita+poistakaan.+Sehän+se+tässä+elämässä+on+ettei+omille+tunteille+mahda+mitään,+vaikka+ne+tuntuisivat+miten+epäreiluilta.+Niiden+kanssa+on+vaan+opittava+elämään+ja+tehtävä+vaikeita+valintoja,+kuten+tietoisesti+pyrkien+pääsemään+niistä+edes+jollain+tavalla+eroon+etteivät+ne+vie+omia+voimia+kokonaan.
Minun+tilannekin+on+ratkennut.+Otin+yhteyttä+tähän+tunteideni+kohteeseen+ja+sain+tietää+ettei+hän+ole+kiinnostunut.+Olen+ymmärtänyt+kaiken+väärin,+katsonut+niiden+ruusunpunaisten+lasien+läpi+ja+kuvitellut+välillemme+jotain+mitä+ei+oikeasti+ollut+olemassakaan.+Nyt+täytyy+vain+jatkaa+päivä+kerrallaan+eteenpäin+ja+toivoa+että+kipu+vielä+joskus+hellittää..+En+kuitenkaan+kadu,+että+otin+asiasta+selvää.+Pahempaa+on+kaivata+kuukausitolkulla+ihmistä+joka+ei+sinua+halua+ja+tuhlata+näin+elämäänsä+haavekuviin.+Nyt+olen+vapauttanut+itseni+siitä,+vaikka+se+tekikin+kipeää.
Minulla+ei+ole+oikeastaan+enää+tarvetta+käydä+täällä+palstallakaan+ja+olen+tietoisesti+pyrkinyt+pysymään+poissa.+Ei+tee+itselle+hyvää+lukea+näitä+kaipausviestejä,+kun+totuus+on+toinen.+Käperryn+kolooni+nuolemaan+haavojani..+Kyllä+ne+joskus+parantuvat+ja+joku+päivä+pahin+on+ohi+ja+jaksan+taas+hymyillä+niinkuin+ennen.
15.04.2020 21:53
En+ole+sanoin+kertonut.+Voin+vain+toivoa+että+käytökseni+kertoi,+oli+se+kyllä+välillä+niin+ilmiselvää+että+oli+hänen+pakko+huomata..
04.04.2020 16:29
1 / 3