Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

15

  1. Olen+mies+ja+haluasin+tarjota+apuani+marjalle40+,+siinä+ryhmäpanossa,+ei+ole+kylläkään+kokemusta,+mutta+kerta+se+on+ensimmäinenkin+ja+todella+jännää+ja+kiihottavaa+ja+sehän+on+parasta.Mies+16cm+180cm+81kg
  2. Tulikin+tällä+viikolla+täyteen+16+viikkoa+rivatriilin+lopetuksesta+ja+12+viik,koa+Imovanen+lopetuksesta.Unet+on+parantuneet,+mutta+ei+hyvät+kuitenkaan,+on+hikoilua+ja+2+tunnin+välein+käytävä+vessassa,+ei+siksi+että+olisi+hätä,+vaan+nivus+alueen+kipu,+joka+tuntuu+virtsapakkona,+kuulema+aika+tavallisia+viroitusoireita+ja+en+tiedä,+koska+nekin+oireet+menee+ohi,+olo+muuten+pirteämpi,+kun+saa+kuitenkin+jonkin+verran+nukkua+ja+ehkä+on+apua+myös+sifrol+lääkkeestä+joka+levottomiin+jalkoihin+ja+niitä+on+sitten+,+sekin+kuuluu+vieroitusoireisiin+ja+aloittanut+raudan+ja+toivoen+,+että+siitä+olisi+apua,+levottomuuteen,+koska+ei+tule+nukkumisesta+mitään+jos+ja+kun+on+jalat+ja+kädet+levottomina+että+pyöriminen+on+lievä+sana.Tänään+kävin+keskisellä+ja+ihmettelelin+taas+sitä+huimausta+ja+kun+ei+näekään+kunnolla,+että+oireet+tulee+ja+menee+ja+mitä+on+ollut+vuosikausia+ja+laittanut+vaikka+minkä+asian+piikkiin,+lasista+myöten,+mutta+sehän+onkin+vieroitusoireita+ja+muistin+myös,+koska+aikoinaan+tuota+oiretta+lääkitsin+alkoholilla+ja+kumma+homma,+kun+sitä+otti+tai+kaljaa+niin+selvisi+siitä+huimauksesta+ja+mm.+sillä+voidaan+todentaan,+onko+pentsojen+vieroitus+oireita+ja+jos+oireet+häviää+niin+on,+en+viitsi+ottaa+pentsoja+näihin+oireisiin+koska+ovat+ne+aiheuttaneetkin,+mutta+huomasin+että+kuika+rauhoittavien+käyttö+on+ajanut+myös+käyttämään+alkomaholia+ja+se+on+monelle+tuttu+kaava+ja+hyvin+yksinkertaista+todeta,+että+ihmetyttää+miksi+olen+ollut+niin+hirveän+sokea+asioille,+kun+on+ilmi+selvää+mikä+on+aiheuttanut+mitäkin+ja+mikä+johtanut+mihin,+aikamoinen+idiootti+olen+ollut+ja+kärsinyt+asioista+kauan.Unet+tosiaan+alkaa+parantumaan,+vaikka+ei+kuitenkaan+ole+vielä+hyviä,+mutta+en+ikinä+tai+vuosiin+ole+päässytt+sihen,+että+nukahtaisin+alle+tuntiin,+menee+yleensä+se+2+ja+joskus+enemmänkin,+ei+voi+tippua+korkealta,+vaikka+ei+nukahtaisikaan+ja+hyväksyttävä+se,+eikä+tehdä+kärpäsestä+härkästä,+kun+tietäisi+mihin+ne+unilääkkeet+taas+ajaisi+ja+kun+olisi+jojo+meinikä+jossa+jokainen+vuorokausi+kärsisi+vieroituksen+ja+kuin+myös+edes+annos+ei+riittäsi+vaan+tulisi+toleranssi,m+niin+itsensä+kiduttamista+se+olisi+täysin+ja+jolla+olisi+hyvin+lyhytaikainen+vaikutus+ja+mietin,+että+kuinka+paljon+on+sellaisia+ihmisiä,+jotka+syö+rauhoittavia+,+ihan+vieroitusoireisiin,+kuten+äiti+sanoi+unilääkkeestä,+että+ei+ole+koukussa,+kysyin+koska+on+voinut+olla+ilman,+ei+tullut+vastausta,+eli+koukku+ja+alkuperäinen+merkitys+on+mennyt.+Ehkä+ihmiset+heräisi+rauhoittavien+käyttöön+jos+niitä+myytäisiin+Alkossa,+ja+sinne+ne+kuuluisikin+ja+alkoholi+on+se+pienempi+paha+kuin+rauhoittavat,+jos+on+pakko+valita.
  3. Tervehtymis+prosessi,+eli+lukenut+paljon+lopettaneiden+kertomuksia+ja+voi+vetää+sellaisia+johtopäätöksiä,+että+lopettaminen+on+pitempi+aikainen+tervehtyminen+ja+sitä+ei+voi+oikeastaan+millään+nopeuttaa,+vaan+aikanaan+noita+vieroitusoireita,+tippuu+pois,+Itse+huomasin+että+ehkä+noin+5+päivää,+jo+ollut+normaalihko+termostaatti,+eli+ei+enää+jatkuvalla+syötöllä+oli+vaihtelevasti+kuuma+tai+kylmä,+alkaa+olemaan+tasalömpöistä+ja+sellainen+tuskan+hiki+on+melkein+poistunut,+eli+kehitystä+tapahtuu,+edessä+on+vielä+paljon+vieroitusoireiden+poistumista,+mutta+eiköhän+nekin+ajallaan+lähde,+valitettavasti+normalisoituneet+unet,+tahtoo+lähteä+viroitusoireista+viimeisimpinä.Eräs+tuttu+söi+rivatriilia+paniikki+häiriöön,+oli+ensimmäinen+lääke+jota+sai+ja+ei+se+ikinä+tervehtynytkään,+sai+luulosairauden,+vaikka+sehän+oli+sille+täyttä+totta,+mutta+ikinä+se+ei+siitä+selvinnyt+ja+oli+hyvi+ahdistuneen+näköinen+aina+ja+söi+rivatriilia+säännöllisen+epäsäännöllisesti,+mutta+ei+auttanut+ahdistukseen+ja+mietin,+että+taisikohan+se+lääke+olla+sitten+senkin+ahdistuksen+takana+ja+osittain+ne+ahdistukset+oli+vieroitusoireita,+ainakin+kun+kerran+yritti+itsemurhaa+ja+otti+80+kappaletta+rivatriilia,+niin+ahdistus+lähti,+ei+kuollut,+mutta+ei+saanut+hoitoakaan,+sai+lopullisen+hoidon+sitten+taivaan+isältä+ja+miettinyt+rauihoittavien+osuutta+kaikkeen,+ainakaan+rauhoittavat+ei+sitä+ahdistusta+poistanut+ja+paniikkia+ja+siksi+en+minäkään+halua,+ikinä+palata+rauhoittaviin,+missään+muodossa,+koska+olen+nähnyt+mihin+se+luultavasti+johtaa,+jos+ja+kun+toleranssi+kasvaa+ja+lääkiään+sitten+enää+niitä+vieroitusoireita
  4. Jos+totta+puhutaan+jos++menisin+lääkäriin,+niin+iskettäisiin+sellaiset+madonluvut+pöytään+jossa+sanottaisiin,+suoraan,+että+ei+voi++olla+enää+mitään+vieroitusoireita,+koska+käyphoitosuosituskin+puhuu+2+viikosta,+maximissaan+ja+siellä+on+asiantuntija+lääkärit+toteamassa+ja+vedottaisiin+vielä++lääkevalmistajan+informaatioon,+että+sen+jälkeen+poistuu+kehotuksessa+syödä,+vaan+niitä+rauhoittavia+ja+oireet+johtuu+perussairauden+uusimisesta+ja+todennäköisesti+pettyneenä+ja+kaikkensa+antaneena+sitten+retkahtaisi+uudestaan+niihin+rauhoittaviin,+kun+se+ei+sitä+ongelmaa+poista.+Eräs+tuttu+lääkäri+käyttää+kans,+käyttänyt+kans+20+vuotta+rivatriilia+2mg+yöksi+ja+sillä+nähdäkseni,+kans+alkaa+olemaan+tiensä+päässä,+rivatril+lääkitys,+koska+ahdistus+on+alkanut+pahentumaan+ja+unet+lähtemään+ja+onhan+näillä+lääkkeillä+myös+käyttö+aikakin+se+on+maximissaa+2+viikkoa+ei+20+vuotta.Mietin+myös+tälläistä+asiaa+että+jos+menisin+lääkäriin+ja+sanoisin+että+tulee+vieroitusoireita+niin+minut+luokiteltaiin+lääke+riippuvaiseksi+ja+lopetetaisiin+automaat+ti+uusiminen+koska+käytän+lääkettä+väärin+ja+tehtäisiin+kylmä+kalkkuna+lopetus.kuitenkin+suurin+osa+on+rauhaoittavien+käyttäjistä+on+koukkuuntunut,+koska+ei+voi+olla+ilman,+siihen+riittää+säännöllinen+käyttö,+heille+kuitenkin+aina+uusitaan+reseptit,+eli+ajan+takaa,+että+suurinpiirtein+kaikille+syntyy+koukku+näihin+lääkkeisiin+ja+jokaisen+käyttäjän+olisi+hyvä+lukea+ashtonin+manuaali,+että+tietää+minkä+kanssa+on+tekemisessä,+ainakin+lääkäreiden+ja+heidän+on+tentittävä+myös+se+manuaali,+koska+hehän+ne+niitä+reseptiä+kirjoittaa.++tulee+hirveästi+virheitä,+kun+näppäimistö+on+aika+loppu+.
  5. Olen+pari+kertaa+lukenut,+Ashtonin+manuaalinen+ja+on+niin+oikeassa+kuin+oilla+ja+voi+lopetuksen+suhteen+ja+saanut+siitä+aika+paljon+voimaa+myös+tähän+lopettamiseen+ja+kuin+myös+olen+huomannut+kuinka+suuri+ongelma+nämä+rauhoittavat+ovat+ja+kuinka+vaikeaa+on+niistä+päästä+eroon.Olen++nyt+kuitenkin+voiton+puolella,+luultavasti,+ainakin+niin+ajateltava,+kuin+myös+ajateltava+siten+että+pikku+hiljalleen,+myös+toipumistakin+tapahtuu,+en+varmastikaan+herää+jou+aamu+täysin+terveenä+ja+heräänkö+ikinä,+koska+käyttöä+niin+kauanaikaa+kuitenkin+että+tärkeintä+on+että+anhdistus+ja+unet+saisi+jotenkuten+kuntoon,+etenkin+että+ei+olisi+tä'lläinen+jatkuva+krapula+tila+päällä+ja+kylmän+hik,+vaikka+olen+joskus+lopettanut+kaikkia+mahdollisia+lääkkeitä+seinään,+ketipinooria+ja+masennuslääkkeitä,+niin+niistä+sai+vaan+ajoittaisen+unettomuuden+ja+se+heite+huimaus,+tuntui+kätvältä,+tämä+kätevä+heite+huimaus+ja+ahdistus+rauhoittavien+suhteen+ei+tunnu+enää+kätevältä+parin+kuukauden+jälkeen,+se+jotenkin+lamaa+ja+vie+voimat.Riatriili+oikeastaan+hyyvin+petollinen+lääke+ja+aikoinaan+pyysin+psykiatrilta+vaihtoa+diapamiin,+mihinkä+se+ei+suostunut,+mikä+tuntuu+nyt+harmilta,+mutta+voi+olla,+että+mitää+heräämistä+ei+olisi+tapahtunut,+jos+ei+olisi+lakannut+rivatriili+vaikuttamasta++ja+tulin+sen+suhteen+tieni+päähän+ja+vuosia+sitten+tuli+jo+mieleen+vierottautuminen,+mutta+ei+ollut+tietoa+ashtonin+manuualista,+että+en+tiedä+miten+olisi+käynyt,+nyt+kuitenkin+tiedän+ja+olen+motivoitunut+lopettamiseen+edelleenkin+ja+psykiatrista++tiedän,+että+se++uskoo+kylmäänkalkkunaan,+sen+verran+sen+kanssa+jutellut+ja+lääkärikunta+ennestään+tuttuja+ja+jos+tuntuu,+että+millään+ei+onnistu+vieroitus,+niin+otan+yhteyttä+johonkin+tuttuun+lääkäriin+ja+selostan+tilanteen,+että+lopettaminen+tapahtuisi+sitten+diapamin+kautta,+koska+siihen+minä+uiskon+ja+se+on+ainut+ralistinen+tapa+lopettaa+rauhauttavien+käyttö+ja+aa+kerhosta+ja+mistään+muustakaan+ei+ole+apua+vieroitusoireista,+koska+tämän+käsitteleminen+++tie+on+hyvin+pitkä+ja+raska+ja+haluaisin+vertaistukea++ja+ymmärrystä+asioihin.Olen+käynyt+tuolla+foorumista,+tai+ainakin+jossakin,+jossa+olen+lukenut,+aika+raskaita+kertomuksia+ja+sitä+minkä+ongelmien+kanssa+ollaan+tekmiseissä+jotka+käyttää+rauhoittavia+ja+itselle+tuli+seinä+vastaan+niiden+käytön+suhteen+ja+monelle+muullekin+on+niin+käynyt+suomessa+ja+se+ongelma+on+vie3lä+ilmassa+ja+lääkäreiden+pitäisi+ruveta+toimimaan++koska+vanhyuksia+on+niin+palojon+koukussa+unilääkkeisiin,+että+yhteiskunnan+on+herättävä+tähänj+ongelmaan,+pentso+on+todella+vahva,+ja+jolla+hoidetaan+myös+hengenvaarallisia+kouristuskohtauksia+ja+voi+vain+kuvitella+jos+ja+kun+käyttää+penstgoa+säännöllisesti,+kuinka+se+vaikuttaa+aihvoihin+pitällä+tähtäimellä+ja+kuinka+kauan+aikaa+kestää+sitten+toipua,+vaikka+yksillölstä+tämä+toipumien+on.Tämän+lopetuksen+takia,+olen+herännyt++ja+huomannut+,+että+vuosia,+elin+aika+lailla+suoraan+vieroitusoireiden+kanssa,+mm.+jatkuvia+sähköiskuja+ollut+vuosiakausia,+että+en+voi+edes+määritellä+koska+alkanee,+koska+niitä+on+ollut+vuosia,+se+kenkuttaa,+että+olen+ollut+sokea,+kuin+myös+kaikihan+me+ollaan+oltu+ja+tämä+on+vielä+siinä+mielessä+epäkiitollista,+että+ei+voi+puhua+asioista,+koska+tämä+on+hirveä+tabu+asia+kaikille,+koska+niin+paljon+näitä+käytetään+ja+aikoinaan+olken+verrannut+näitä+uinilääkkeitä+ja+rauhaoittavia,+tabletti+muodossa+olevaan+viinaan,+joka+ei+kauksi+heitä,+mutta+etenkin+uskovaiset,+suuttuvat+kyllä+tuosta+vertauskuvasta,+kun+he+vapaasti+sitten+sanoo+käyttävänsä+unilääkettä+ja+tuomitsee+iltamyssyn,+joka+vaarattomampi+kuitenkin.Pelkäsin+kun+lopetin+lääkkeet+ja+luin+ashtonin+manuualin,+että+todennäköisesti+saan+ne+myöhästyneet+rebound+mainingit,+etenkin+levottomuus+on+kenkkumoista+ja+levottomat+jalat,+öisin+jakädet+se+on+kuin+helvetti+ja+uneen+ei+auta,+mikään+ei+bentso+pohjainen+unilääke,+esim.+atarax+siitä+pirsityn+ja+ei+melatoniinikaan,+doxaalikaan+ei+auta,+pahentaa+levottomia+jalkoja,+eli+otettava+vaan+rauhallisesti.
  6. Tuli+lopetettua+seinään,+kun+alkoi+menemään+uni+totaalisesti+ja+olemaan+jatkuvia+vieroitusoireita++rauhoittavista+huolimatta,+eli+tuli+tiensä+päähän+ja+kokeilusta+lähti,+että+kuinka+kauanaikaa+kestän+ja+sillä+tieäällä+ollaan+vieläkin+ja+aikaa+on+kulunut+paljon,+kuten+edelleä+voi+lukea.Pahinta+tässä+on+se,+että+itsekään+ei+usko+näitä+oireita+v+ieoitusoireiksi,+vaikka+moni+sanoo+ja+tieää+sen+ja+tuntuu+todella+uskomattomalta,+nämä+oireet+ja+se+että+eroon+ei+pääse+ja+se+että+vertaistukea+tai+ymmärrystä+ei+löydy,+itse+pitää+olla+ja+taistella,+kukaan+ei+usko+tälläisiä+vieroistusoireita+rauhoittavista,+ehkä+uskosivart+v+iinasta+mutta+ei+pentsoista,+nehän+on+lieviä+rauhoittavia,+luulo+ei+ole+tiedon+väärti+kuitenkaan+ja+todellakin+tuntuu+välistä+sekoava+ihan+täysin+ja+on+ahistusta+aika+paljon+ja+paniikkia+kans+ja+levottomuutta+ja+unettomuss+on+kirsikka+kakun+päällä+ja+toissa+yönä+sainkin+5+tuntia+nukuttua+ja+heäsin+vaan+kerran,+oli+levännyt+olo,+mutta+sitten+taas+valvottiin,+en+tiedä+onko+hyvä,+maisataa+välistä+normaliutta+ja+sitten+palata+taas+ahdistuksen+ja+muiden+tekijöiden+putkeen,+vai+pitäisikö+motivoitua,+minkä+laista+se+elämä+olisi+sitten+ihlman+näitä+vieroitusoireita+ja+hikoulua+tärinää+ja+muuta,+mutta+yksin+tässä+ollaan+vieroitusoireineen+ja+välistä+uskon,+että+on+vieroitusoireita,+kuten+myös+se+epäusko+on+tosi+syvää+ja+maseennus+on+tosi+voimakasta+ja+tulee+jopa+vainoharahaiseksi,+kun+suurin+piirtein,+elämä+pyörii+kuitenkin+näiden+vieroitusoireiden+ympärillä+ja+pitää+jotenkin+aina+tsempata+itseään,+lähteäkseen+käymään+jossaki,+on+tullut+paha+ihmispelko+ja+yleinen+pelko.
  7. Tämä+ketju+on+elänyt+huomenna+2+vuotta+ja+paras+ketju,+mitä+olen+löytänyt+netistä.On+vapiseja+ja+krapulainen+olo+ja++yöhikoilut+kovat,+edelleenkin+en+tajua+ja+en+ymmärrä,+koska+tuntuu+etä+tässä+on+tullut+kuskista+matkustaja,+niin+suuresti,+nämä+vieroistusoireet+voivat+murtaa+psyykkeen+ja+tahdon,+että+sitä+vastaan+ei+voi+taistella+ja+lannistaa+tuololaist+viralliset+tahot,+että+2+viikossa+vieroitus+ohi.Ensi+yö+taas,+puolentoista++tunin+välein+heräämisträ,+jos+edes+saa+nukuttua,+siihen+sitten+levottomat+jalat+ja+muu+levottomuus,+niin+yöllinen+helv3etti+jo+näiltä+osin+on+valmis+ja+miettii,+että+kuinka+kauanaikaa+tätä+jaksaa.Pitää+olla+monta+tyynyä,+ihan+sen+takia,+kun+jokainen+tyyny+kastuu+märäksi+ja+paitaa+vaihtaa+kans+useasti,+Rivatril+on+tosi+petollinen+lääke,+kun+se+0,5+mg+tabeltti+on+niin+hämäävä,+sitä+on+niin+helppo+otaa+mutta+vastaa+10mg+diapamia+,+siihen+jää+viisaskin+vipuun+annostelun+suhteen++ja+yritin+varoa+koukkua+ja+kuitenkin+koukkuun+jäin,+että+näin+jälkiviisaana+harmittaa+ja+kovasti+ja+huomannut+että+olen+sitäkin+syönyt+pääasiassa+vieroistuoireisiin,+ei+ollut+järkeä+päässä+itsellä+ja+todennäköisesti+ei+kenelläkään+muuallkaan,+kun+alkoi+tulemaan+kutinaa+jo+ja+sekin+oli+merkki+vieroitusoireista.+perkele+että+voikin+ottaa+päästä+ja+yksin+elää+näiden+ajatuksien+kanssa+ja+kärsiä+typerästä+päästä.+Lihakset+krampissa,++ja+oikea+käsi+aika+huono+ja+lihasnykäyksisä,++maha+kipeä+ja++pää+ja+pahoinvointia,+eli+aika+useita+oireita+ja+kenkuttaa,+että+kauanko+vielä+ja+rivatriili+on+varmsti+se+pahin+pentso+mitä+voi+olla.